Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerinä pidetään Megin ryppyistä laudeliinaa. Ilmeisesti samaa henkilö koki kielteiseksi aiemmin Megin hääpuvun: ryppyinen,eikä istunut Megin honkeloon vartaloon.
No tottahan toki. Minä, juuri minä, olen kirjoittanut kaikki nuo 1386 kommenttia, joissa kerrotaan, että hänen vaatteensa ovat ryppyisiä, eivätkä istu.
Ai, yksi poikkeus on, eli tuo "honkelo"-kommentti ei ole minun, en ole tuollaista sanaa koskaan edes kuullut. Jatkahan tarkkailua.
En tarkkaile sinua muistin vain että jopa Megin hääpuku oli ryppyinen eikä istunut tuohon ( luisevaan) vartaloon. Honkelo ei ollut tärppi. Mutta en tiedä, olitko sinä kirjoittaja, sitä kysyin? Jos tarkkailisin sinua, en tuota kysyisi. Sorry jos palopohjaan.
Vierailija kirjoitti:
X..olikohan kyse stuben puolisosta vai trumpetin puolisosta joka ei pidä Megistä?? Trump on ainakin britti hovin suosiossa andrew ym. hovilaiset seurustelee privaatisti. Mediassakin ollut.H&M perhe on vaalikampanjassa trumpilla lyömäaseena. Olin ennen aivopesty trumppilainen. Putin kytkösten myötä,silmäni avautuivat mikä öykkäri,julmuri hän on.shit!
Kate-ketju!! Hus hus pois tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi! Miten tämä jatkokertomus voisikaan päättyä? Kun niin paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitäkin. Ja mitähän Ruotsin hovi Victoria etunenässä mahtaajaan ajatella? Voiko hänkään enää olla turvassa, kun täällä on vaikka mitä salaliittoteorioita?
Vaarassa taitaa olla Daniel, tulevan hallitsijan puoliso. Jos sama kuvio kuin Briteissä käsikirjoitetaan, kielioppi-, kirjoitus- ja sisältövirheineen päivineen.
Niinpä. Jos se Daniel ei kuitenkaan huomaisi tämän palstan kirjoitusvirheitä? Eikä Victoria ole onneksi koomassa.
Ruotsin hovissa prinsessa sofia oli väsähtänyt joulun jälkeen. Kalenteri oli tyhjä. Mediassa puhuttiin masennuksesta. Kalle oli äimänä kun sofia ja madde oli pois töistä. Erityisesti sofian tilan
Kate-ketju!
Mä en tiennyt että Katekin oli Harryn ja Meksun kaa Nigeriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi! Miten tämä jatkokertomus voisikaan päättyä? Kun niin paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitäkin. Ja mitähän Ruotsin hovi Victoria etunenässä mahtaajaan ajatella? Voiko hänkään enää olla turvassa, kun täällä on vaikka mitä salaliittoteorioita?
Vaarassa taitaa olla Daniel, tulevan hallitsijan puoliso. Jos sama kuvio kuin Briteissä käsikirjoitetaan, kielioppi-, kirjoitus- ja sisältövirheineen päivineen.
Niinpä. Jos se Daniel ei kuitenkaan huomaisi tämän palstan kirjoitusvirheitä? Eikä Victoria ole onneksi koomassa.
Tässsä fakta spekua.Kalle ei suvaitsis näitä feikki tietoja hovistaan päin, ne ei menis tarkistuksen läpi. Kallehan mainitsi että britti hovi on s
Oletko varma? Kalleksi häntä nimitetään ruotsissa kuten vikkan ,madde ym.en muista nyt sitä nimikettä, miksi kalle kutsuu daanielia ,joku vitsi juttu. Krisillä joku homppa nimitys? Ken muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin hovissa prinsessa sofia oli väsähtänyt joulun jälkeen. Kalenteri oli tyhjä. Mediassa puhuttiin masennuksesta. Kalle oli äimänä kun sofia ja mad
..kalle viittas kate tiedotus mokaan brittihovissa. Sikäli kate ketjuun kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
"Kate is with her birth family", nain kirjoittivat brittilehdet pari päivää sitten. Birth family? Voi tarkoittaa ainoastaan Middletoneja, missä William?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaista tietoa olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaista tietoa olet saanut?
No ei kai tässä muuten puitaisi sitä Nigerianmatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerinä pidetään Megin ryppyistä laudeliinaa. Ilmeisesti samaa henkilö koki kielteiseksi aiemmin Megin hääpuvun: ryppyinen,eikä istunut Megin honkeloon vartaloon.
No tottahan toki. Minä, juuri minä, olen kirjoittanut kaikki nuo 1386 kommenttia, joissa kerrotaan, että hänen vaatteensa ovat ryppyisiä, eivätkä istu.
Ai, yksi poikkeus on, eli tuo "honkelo"-kommentti ei ole minun, en ole tuollaista sanaa koskaan edes kuullut. Jatkahan tarkkailua.
En tarkkaile sinua muistin vain että jopa Megin hääpuku oli ryppyinen eikä istunut tuohon ( luisevaan) vartaloon. Honkelo ei ollut tärppi. Mutta en tiedä, olitko sinä kirjoittaja, sitä kysyin? Jos tarkkailisin sinua, en tuota kysyisi. Sorry jos palopohjaan.
Mikähän se kysymys oli? Minä näin vain toteamuksen "ilmeisesti sama henkilö" jne...
Ja jos mulla nyt edes joku tällä palstalla aiheuttaisi pohjaan palamisen, niin huomaisit sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
X..olikohan kyse stuben puolisosta vai trumpetin puolisosta joka ei pidä Megistä?? Trump on ainakin britti hovin suosiossa andrew ym. hovilaiset seurustelee privaatisti. Mediassakin ollut.H&M perhe on vaalikampanjassa trumpilla lyömäaseena. Olin ennen aivopesty trumppilainen. Putin kytkösten myötä,silmäni avautuivat mikä öykkäri,julmuri hän on.shit!
Mita ihmetta satuilet? Trump on ainoa valtiovierailija joka ei piitannut protokollasta yhtaan vaan kaveli Eizabethin edelle tarkastamaan joukkoja. Ja kehui tavanneensa "Prince of Whales"in. Kylla britit muistaa.
19621, olen eri kuin jolle laitoit linkin mutta minä kyllä luotan ennemmin siihen minkä kuulen jonkun omasta suusta kuin videoon jonka on tehnyt `Meghan and Harry tales`, vaikuttaa hiukan valkopesulta niin sanottuihin huhuihin - miten niin huhuihin kun on olemassa videota jossa Nigerian ensimmäinen nainen suorin sanoin kritisoi Meghania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mita ihmetta satuilet? Trump on ainoa valtiovierailija joka ei piitannut protokollasta yhtaan vaan kaveli Eizabethin edelle tarkastamaan joukkoja. Ja kehui tavanneensa "Prince of Whales"in. Kylla britit muistaa.
Sehän nyt satuilee joka kommentissa jonka laittaa. Ja kaikki muka faktaa.
Katen ja Williamin suhdetta on näinä vuosina luonnehdittu muun muassa siten, että suhde ei ole aivan tasa-arvoinen, William kohtelee Katea kuin palvelijaa, Kate osaa rauhoittaa Williamin, William on Katelle kolmas lapsi jne.
Tuollaisessa dynamiikassa ei ole aivan helppo paikka, jos vaimo sairastuu. Siksi ei ole mitenkään yllättävää, että nyt Kate on korjattavana vanhempiensa luona. Eikä olisi mikään ihme, vaikka Katen motivaatiokin olisi aika lujilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässsä fakta spekua.Kalle ei suvaitsis näitä feikki tietoja hovistaan päin, ne ei menis tarkistuksen läpi. Kallehan mainitsi että britti hovi on sekoilee näissä.
Onko kukaan huomannut, mitä prinsessa Birgitta hommailee Espanjassa? Ettei vaan petaisi piilopaikkaa Danielille? Tai Vickanille, tai molemmille.? Kun Callea kuulemma harmittaa, että, Carl Philip ei peri kruunua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi William haluaisi enemmän julkisuutta? Luulisi julkisuuden olevan välttämätön paha, jos satut onnettomuudeksesi syntymään kuninkaalliseksi.
Hovin pitää elossa julkisuus, ilman julkisuutta ei ole hovia. Sitä vartenhan kuninkaalliset käyvät patsastelemassa kolttuineen ja pukuineen eri tilaisuuksissa. Sitten kuvat lehtiin. Se on heidän työtä. Prioriteetit pitäisi olla ykköskuninkaallisissa, mutta he eivät aina ole niitä kiinnostavimpia. William itse varmasti olisi mieluummin uunin pankolla makoilemassa, mutta asemansa vuoksi hän ei voi, vaan hänen on pakko olla julkisuudessa. Sieltä toki pääsee pois, jos haluaa.
---- Elisabetin sanoja toistaen: Pitää näkyä, jotta kansa tietää monarkin olevan olemassa. Siis jotain tuohon tyyliin. Elisabet oli julkisuudessa vielä kivuliaan luusyövän loppuvaiheessa. Mihin kuninkaallisia tarvitaan, jos heitä ei näe?
"You have to be seen to be believed"
Vierailija kirjoitti:
Katen ja Williamin suhdetta on näinä vuosina luonnehdittu muun muassa siten, että suhde ei ole aivan tasa-arvoinen, William kohtelee Katea kuin palvelijaa, Kate osaa rauhoittaa Williamin, William on Katelle kolmas lapsi jne.
Tuollaisessa dynamiikassa ei ole aivan helppo paikka, jos vaimo sairastuu. Siksi ei ole mitenkään yllättävää, että nyt Kate on korjattavana vanhempiensa luona. Eikä olisi mikään ihme, vaikka Katen motivaatiokin olisi aika lujilla.
Eiköhän heidän suhdetta ole jo "luonnehdittu" ihan tarpeeksi? Käsittämätöntä, miten jotkut tuppaavat kahden ihmisen väliin ja kertovat, kuinka vaimo on kuin palvelijan asemassa ja mies vaatii hänen rauhoitteluaan. Muuten varmaan vetää turpaan. On tämä viha heitä kohtaan jotain ennen kuulumatonta.
Jospa Kate onkin vanhempiensa luona nyt, kun kerran yksinkertaisesti hänellä on siihen sairautensa "ansiosta" mahdollisuus ja haluaa tehdä niin, jotta ulkopuoliset, hovin palvelusväki ja työntekijät saavat mahdollisimman vähän tietoja hänen tilastaan.
Ehkä Middletoneilla on myös niin rikkumaton rauha, että hermo lepää 100 prossaa ja verenpaine on levollisessa tilassa. Luottamus on täydellinen. Jos Walesien perhe on yhtenäinen ja vahva (mitä on myös väitetty), tukevat he toisiaan ja toimivat yhteiseksi hyväksi, kohti parempaa huomista.
Vierailija kirjoitti:
19621, olen eri kuin jolle laitoit linkin mutta minä kyllä luotan ennemmin siihen minkä kuulen jonkun omasta suusta kuin videoon jonka on tehnyt `Meghan and Harry tales`, vaikuttaa hiukan valkopesulta niin sanottuihin huhuihin - miten niin huhuihin kun on olemassa videota jossa Nigerian ensimmäinen nainen suorin sanoin kritisoi Meghania.
Opettele lainaamaan, kukaan ei kaivele viestejä numeroinnin perusteella, ne sitä paitsi muuttuvat jos viestejä poistetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kate is with her birth family", nain kirjoittivat brittilehdet pari päivää sitten. Birth family? Voi tarkoittaa ainoastaan Middletoneja, missä William?
William kertoi juuri että hän juhlii kavereiden kanssa koska häntä surettaa nähdä Kate surullisena ja yksinäisenä.
Toisaalla kerrottiin hovilähteistä että Kate on matkustanut Saksaan syöpähoitoihin. Kun on haamu niin voi olla kolmessa paikassa yhtä aikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Yz3dw21T5SE
En usko että tämä linkki sinua paljon auttaa kun näyttää että et osaa englantia. (= tuolle joka kommentoi että Meghania ei ihailtu.)