Mistä johtuu matala energinen olo vaikka nukkuu hyvin ja syö terveellisesti?
Kommentit (13)
Jos olet mies niin alhaset testot voi olla syy.
Kilpirauhanen, veriarvot, joku krooninen sairaus, tupakoiminen, masennus, sää, elämä, joka ei tunnu omalta, onhan näitä mahdollisia syitä. Lääkäri osaa auttaa selvittämään.
Ilmasto. Kofeiini keinotekoisesti nostaa muiden vireystasoa.
Joku tulehdus,verensokeri matala tai korkea,verenpaineissa häikkää ,näin minulla usein.
Miten matalaenerginen olosi ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Miten matalaenerginen olosi ilmenee?
Ei oo oikein energiaa tehdä mitään ja tekee mieli pötkötellä
Burnout. Teet liikaa töitä.
Rauta-arvot alhaalla.
Hanki harrastus ja vaihtelua.
Taidat olla läski. Läskit on vetämättömiä. Ihan vaan se rasva kropassa tekee vetämättömäksi.
Myös se jos imee internettiä pään täyteen voi väsyttää. Laita ne ruudut kiinni niin aivosumu vähenee.
Teet liikaa päivän mittaan asioita? Tauot? Päivä on liian pitkä? Raudan saanti ravinnosta välillä.
Joo mulla sama. Koita aukaista olut tai ciideri tölkki/ pullo. Mä testaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Burnout. Teet liikaa töitä.
Rauta-arvot alhaalla.
Hanki harrastus ja vaihtelua.
Taidat olla läski. Läskit on vetämättömiä. Ihan vaan se rasva kropassa tekee vetämättömäksi.
Myös se jos imee internettiä pään täyteen voi väsyttää. Laita ne ruudut kiinni niin aivosumu vähenee.
Siis en ole töissä. Olen kyllä nainen ja aikaisemmin joskus vuosia sit ferritiini ollut 8. Mutta pääseekö kunnallisella ferritiini mittaukseen? Joskus 3 vuotta sitten tein samanlaisen aloituksen, heikottaa ja en jaksa kannatella itseäni pystyssä. Onko psykosomaattista. Kärsin myös ahdistushäiriöstä, Ei ylipainoa, liikun normaalin määrin. Mutta tuntuisi että tässä iässä (päälle 30v) energiaa pitäisi vielä olla rutkasti.
Mä nukun terveellisesti ja syön hyvin. Mulla on korkea energia, huipussaan ennen iltapäiväkolmea.