Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Windsorin hallitsijanimi taas tulee kätevästi Windsorin linnasta, jonka perusti hallitsijasuvun kantaisä Vilhelm Valloittaja. Siinä saatiin kätevästi kelattua yli Hannoverin ja Saxe-Coburg-Gothan vuosisadat aikana, jolloin Saksa oli verivihollinen.
Eipä se Saksa ole tainnut olla Britannian verivihollinen, vaan pikemminkin salaliittolainen & ylimmästä vallasta kilpaileva taho. Ovat tehneet yhteistyötä yhteisen tavoitteen eteen, mutta kamppailleet siitä, kumpi mahti loppujen lopuksi on se Wahvin Walta. Britannialla on ollut kova halu pönkittää brittiläisyyttä kaikin mahdollisin tavoin. Toki Saksakin on pyrkinyt omaa kulttuuriaan ja mm. talouttaan pönkittämään useilla eri tavoilla.
Mountbatten Windsoreilla on vahvasti saksalaisia sukujuuria sekä Elisabetin, Philipin että useamman esivanhemman kautta. Philip kuitenkin kasvoi pääosin Britanniassa, joten ei hänellä kovi
Ei tainnut Saksa olla Britannian liittolainen tai edes salaliittolainen silloin 1917, kun kuningashuoneen nimi muutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Beatrice ei kyllä yhtään muistuta kuningatar Victoriaa. Ja ylipäätään hän on Victorian seitsemännen polven jälkeläinen, joten hänellä on äkkiä laskettuna pelkästään Victorian sukupolvessa 63 muuta isoisoisoisomummoa ja -pappaa, joilta hänellä on ihan yhtä paljon geenejä kuin Victorialtakin.
Ei hän minustakaan yleensä Victoriaa muistuta, mutta on olemassa valokuvia sekä Beatricesta että Victoriasta, joiden perusteella he ovat todella saman näköisiä.
Minä olen todella paljon samannäköinen kuin äidinäitini serkku, jolla oli sattumalta sama nimi kuin minulla. Aika kummitusmaista! Olen joskus miettinyt, miten geenit voivatkaan periytyä sillä tavalla. Myös sisarellani on muutama kaksoisolento kaukaisista sukulaisista. Minä ja sisareni emme taas muistuta ollenkaan toisiamme, vaikka olemme lähisukulaisia. Se on todella kummallista...!
Juhlissa ainakin on edelleen saksalaisvaikutteita: kuningasperhe avaa joululahjat jouluaattoiltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beatrice ei kyllä yhtään muistuta kuningatar Victoriaa. Ja ylipäätään hän on Victorian seitsemännen polven jälkeläinen, joten hänellä on äkkiä laskettuna pelkästään Victorian sukupolvessa 63 muuta isoisoisoisomummoa ja -pappaa, joilta hänellä on ihan yhtä paljon geenejä kuin Victorialtakin.
Ei hän minustakaan yleensä Victoriaa muistuta, mutta on olemassa valokuvia sekä Beatricesta että Victoriasta, joiden perusteella he ovat todella saman näköisiä.
Minä olen todella paljon samannäköinen kuin äidinäitini serkku, jolla oli sattumalta sama nimi kuin minulla. Aika kummitusmaista! Olen joskus miettinyt, miten geenit voivatkaan periytyä sillä tavalla. Myös sisarellani on muutama kaksoisolento kaukaisista sukulaisista. Minä ja sisareni emme taas muistuta ollenkaan toisiamme, vaikka olemme lähisukulaisia. Se on todella kummallista...!
No entäpä ne henkilöt, jotka eivät ole lainkaan sukua toisilleen mutta huomattavan saman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Windsorin hallitsijanimi taas tulee kätevästi Windsorin linnasta, jonka perusti hallitsijasuvun kantaisä Vilhelm Valloittaja. Siinä saatiin kätevästi kelattua yli Hannoverin ja Saxe-Coburg-Gothan vuosisadat aikana, jolloin Saksa oli verivihollinen.
Eipä se Saksa ole tainnut olla Britannian verivihollinen, vaan pikemminkin salaliittolainen & ylimmästä vallasta kilpaileva taho. Ovat tehneet yhteistyötä yhteisen tavoitteen eteen, mutta kamppailleet siitä, kumpi mahti loppujen lopuksi on se Wahvin Walta. Britannialla on ollut kova halu pönkittää brittiläisyyttä kaikin mahdollisin tavoin. Toki Saksakin on pyrkinyt omaa kulttuuriaan ja mm. talouttaan pönkittämään useilla eri tavoilla.
Ei tainnut Saksa olla Britannian liittolainen tai edes salaliittolainen silloin 1917, kun kuningashuoneen nimi muutettiin.
Ei tietysti virallisesti, eikä koko valtion taholta. Virallisen ja julkisen tahon taustalla häärii kuitenkin usein erilaisia varjohallintoja. Esimerkiksi Yhdysvalloissa väitetään olevan varjohallinto (nk. Deep State). Aiemmin pidin juttuja hölynpölynä, mutta perehdyttyäni aiheeseen yli kymmenen vuoden ajan, olen muuttanut kantaani. Itse asiassa minä perehdyin alunperin ihan muihin asioihin (mm. vapaamuurareihin ja tiettyihin järjestäytyneen rikollisuuden verkostoihin), joiden kautta vähitellen ajauduin toistuvasti myös Yhdysvaltain politiikkaan sivupolkujen kautta. Näitä saman jättiläismäisen verkoston rönsyjä on Suomessakin mm. lestadiolaisten keskuudessa. Ne jutut ovat kieltämättä niin uskomattomia hyväuskoisen ja sinisilmäisen taviksen korviin, että vaikeahan niitä on todesta ottaa.
Väitetään että englanninkieliset aiheuttivat sekä ensimmäisen että toisen maailmansodan tarkoituksellisesti. Tavoitteena oli saada eurooppalaista väestöä muuttamaan brittiläisen imperiumin alueille ja entisille alueille eli Yhdysvaltoihin, Kanadaan, Australiaan, Etelä-Afrikkaan ja Uuteen-Seelantiin. Saksalaisilla saattoi olla oma roolinsa siinä juonessa - tai sitten ei. Valitettavasti minulla ei riitä aika kaikkien teorioiden selvittämiseen niin syvällisesti, että pääsisin selvyyteen, mihin kannattaa uskoa ja mihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella paljon samannäköinen kuin äidinäitini serkku, jolla oli sattumalta sama nimi kuin minulla. Aika kummitusmaista! Olen joskus miettinyt, miten geenit voivatkaan periytyä sillä tavalla. Myös sisarellani on muutama kaksoisolento kaukaisista sukulaisista. Minä ja sisareni emme taas muistuta ollenkaan toisiamme, vaikka olemme lähisukulaisia. Se o
Minä luulin lapsena, että kaikki miehet muistuttavat vanhoina Lönnrotia. Koulun seinällä oli kuva ja äitini suvun ikämiehet näyttivät samalta. TV:tä katsoessani on pari kertaa käynyt niin, että ohjelman seuraaminen vaikeutuu, kun hahmo on tosielämän henkilön kaksoisolento. Vuosia sitten Ruotsin romaneista oli ohjelmaa, yksi tyttö oli kantaväestöämme edustavan mieheni veljentyttären kaksoisolento ja nyt Murha paratiisissa uusimman kauden jaksoissa yksi näyttelijä liikkuu ja puhuu samoin kuin tuttavani. Ilmeisesti riittävän laajasta otannasta löytyy kopio.
Ja näiden höpinöiden päälle kysymys: Missä on Kate?
Palace Says Kate Will Be GONE 4 YEARS| Friends Have Lost ALL Contact | William REFUSES To|
Kates Cancer EXPOSED As HOAX | ELABORATE PLOY 2 BUY MORE TIME | What Happened BEHIND Palace Walls |
CAMILLA TRIED TO GET RID OF KATE MIDDLETON - CRAZY REPORT
Camilla ja Kate vihaavat toisiaan.
hthtyetyyrtujtuoiuoltuyuyrtgloiri fgfgdyjglhkkdfgfdsgdljkdgds<dadhgnxnussihdgfhfgjhfdsggffjgsghsgdgsitäggfdfdsgfdgdghsfdsffsghfgfds.
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailissa kolumni puhuu siitä kuinka Rose kukoistaa Camillan hovissa.
Camilla tykkää Rosesta, Rose on aristokraatti kun taas Kate on tavis, jota Camilla halveksii. Rosea lanseerataan tehokkaasti.
Kate inhoaa Camillaa, ja kun Camilla jää leskeksi, Kate voisi heittää hänet palatsista ulos. Nyt kun Katesta ei ole enää ongelmaa, niin haluaa ystävystyä Rosen kanssa jotta saa pysyä hovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Saksa olla Britannian liittolainen tai edes salaliittolain
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää näistä rönsyistä enemmänkin, varsinkin Suomen osalta. Onhan se totuus usein tarua ihmeellisempää
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä sen verran höpistä, kun äsken luin wikipediasta Windsoreista ja saksalaisista juurista, niin ei se mitenkään kiveen hakattu, että tämä nykyinen sukukaan ikuisesti vallassa olisi. Historian lukeminen aina avartaa. Mainen kunnia katoaa.
Kate ei ole "yksinäinen saari". Hänellä on Pippa-isosisko, perhe sekä paljon ystäviä. Itsellä perheenjäsen sairastui syöpään ja kaikki "pinnallinen riekkuminen" jäi. Perhe korostui tänä aikana. Tämä on hyvin tavallista. Ei halua tuhlata energiaa mihinkään toisarvoiseen, elämänarvot korostuu. Rakkaimpia ovat aidosti rakkaat lähimmäiset. Vakava sairaus ja kuoleman läsnäolo muuttaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä sen verran höpistä, kun äsken luin wikipediasta Windsoreista ja saksalaisista juurista, niin ei se mitenkään kiveen hakattu, että tämä nykyinen sukukaan ikuisesti vallassa olisi. Historian lukeminen aina avartaa. Mainen kunnia katoaa.
Britannian nykyinen hallitsijasuku on ollut vallassa noin tuhat vuotta. Suvun nimi on toki vaihdellut, kun ajan tavan mukaan on avioiduttu muiden eurooppalaisten sukujen kanssa. Mutta niin kauan kuin Britanniassa on monarkia, se kyllä melko varmasti on tuon suvun hallussa. Mitä tulee monarkian lopettamiseen, siitä päättää kansa, ja kansa tietysti voi olla oikukas.
Vierailija kirjoitti:
Kate ei ole "yksinäinen saari". Hänellä on Pippa-isosisko, perhe sekä paljon ystäviä. Itsellä perheenjäsen sairastui syöpään ja kaikki "pinnallinen riekkuminen" jäi. Perhe korostui tänä aikana. Tämä on hyvin tavallista. Ei halua tuhlata energiaa mihinkään toisarvoiseen, elämänarvot korostuu. Rakkaimpia ovat aidosti rakkaat lähimmäiset. Vakava sairaus ja kuoleman läsnäolo muuttaa ihmistä.
Pippa on pikkusisko, ja muista ystävistä ei ole juuri havaintoa. Hänen parhaiksi ystävikseen on listattu Williamin ystävien vaimoja sekä Rose, jonka kanssa tuli välirikko. Noissa piireissä on varmasti muutenkin vaikeaa ystävystyä ulkopuolisena, ja julkisuuden alla vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britannian nykyinen hallitsijasuku on ollut vallassa noin tuhat vuotta. Suvun nimi on toki vaihdellut, kun ajan tavan mukaan on avioiduttu muiden eurooppalaisten sukujen kanssa. Mutta niin kauan kuin Britanniassa on monarkia, se kyllä melko varmasti on tuon suvun hallussa. Mitä tulee monarkian lopettamiseen, siitä päättää kansa, ja kansa tietysti voi olla oikukas.
Miten kansa voisi sen lopettaa, muuten vaan kyselen? Tekemällä vallankumouksen niinkuin Ranskassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa on pikkusisko, ja muista ystävistä ei ole juuri havaintoa. Hänen parhaiksi ystävikseen on listattu Williamin ystävien vaimoja sekä Rose, jonka kanssa tuli välirikko. Noissa piireissä on varmasti muutenkin vaikeaa ystävystyä ulkopuolisena, ja julkisuuden alla vielä vaikeampaa.
https://www.hellomagazine.com/royalty/501070/kate-middleton-inner-circl…
Tuon listan mukaan monet suhteet näyttäisivät olevan perua jo opiskeluajoilta. Artikkeli mainitsee muuten että Kate on ollut esim. viime kesänä Rosen juhlissa mukana.
Mountbatten Windsoreilla on vahvasti saksalaisia sukujuuria sekä Elisabetin, Philipin että useamman esivanhemman kautta. Philip kuitenkin kasvoi pääosin Britanniassa, joten ei hänellä kovin vahvaa saksalaisen kulttuurin tai kielen tuntemusta ollut. Philipin siskoja kyllä asui Saksassa ja heillä oli natsiliikkeeseen kuuluvat aviomiehet. Nykyään brittihovissa tuskin on kovinkaan paljon saksalaisia vaikutteita arkielämässä tai juhlissakaan.