Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kumottuna tuo väite siitä että Louisin kuva olisi vuodelta 2022. Ihan oli GMAn oma moka tuo. Edelleen muistutuksena myös se että kaikki mitä X:ssa lukee ei välttämättä ole totta. Siellä ihan tavalliset ihmiset kirjoittavat asioita niitä tarkastamatta.
https://www.newsweek.com/prince-louis-birthday-photo-conspiracy-1893640
Lasten kanssa tekemisissä oleva kyllä näki kuvasta, ettei siinä ollut nelivuotias. Mutta sitä ihmettelen, onko osan ajatusmaailma niin värittynyt, että sen vastaiset kommentit ovat aina valetta.
On. Koska jos uskoo että Katella tosiaan on syöpä niin se on osoitus hovin valheiden uskomisesta, ei auta mitkään perustelut miksi uskoo niin olevan, on ainoastaan hovirotta ja mitä nimityksiä "toisinajattelijat" nyt käyttävätkään.
Tätä alatasoista kielenkäyttöä minäkin olen ihmetellyt. Asialliseen pohdintaan, perusteluineen, saat tosiaan vastineeksi kuulla olevasi joku hovirotta tai vajaaälyinen, ja perään vielä "uniikisti" huudellaan lääkkeistä. En laittaisi oikein minkäänlaista painoarvoa tällaisiin kommentteihin, mutta kun valitettavasti kaikilla on oikeutensa täällä saada äänensä kuuluviin. Oikeastaan tässä on kuitenkin edes se hyvä puoli, että näet mitä on nykypäivä ja terveen järjen ulottumattomiin horjahtaneet ihmiset.
Joo, se on kyllä mielenkiintoista että ainakin osa näistä jotka sanovat ajattelevansa itse ja halveksivat `hovin valheet nielevää porukkaa` itse ilman mitään kyseenalaistamista nielevät hybridivaikuttamisen ja alkavat itsekin jakamaan niitä valheita totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on kyllä mielenkiintoista että ainakin osa näistä jotka sanovat ajattelevansa itse ja halveksivat `hovin valheet nielevää porukkaa` itse ilman mitään kyseenalaistamista nielevät hybridivaikuttamisen ja alkavat itsekin jakamaan niitä valheita totuutena.
Ja vielä täysin sanasta sanaan, mistä huomaa, ettei siinä ole paljon pohdittu todenperää tai eri mahdollisuuksia, vaan liukuhihna syytää kaiken minkä silmä on rekisteröinyt ja se omitaan täysin ilman skeptisyyttä omien aivojen tuotteeksi. En ihmettele, että nettihuijauksia tehdään valtavassa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille mitä tapahtuu tulevaisuudessa... Muutaman kuukauden kuluttua palatsi ilmoittaa, että Kate on huonontunut... Sitten, muutaman kuukauden kuluttua, palatsi ilmoittaa, että Kate on kuollut syöpään. .. Todellisuudessa hän kuoli perheväkivaltaan joulukuussa 2023 miehensä käsissä.
Näin minä olen ajatellut koko ajan sen olevan. Katsotaan olemmeko oikeassa.
Olette pihalla kuin lumiukot :)
ICO eli brittien data-vahtikoiravirasto Information Commissioners Office tutkii Kateen kohdistunutta tietoturvaloukkausta, joka on tapahtunut Lontoon klinikalla jossa Kate oli hoidossa 16.-29.tammikuuta.
.En usko kuninkaallisten tietoja olevan normi tietokannassa.topsecret tietoja.omat lääkärit ja hoitajat jotka hoitavat vaan heitä ,omissa huo
Totesit että varmasti on vaan toisen käden tietoa tuo juttu...
20.3.2024 ympäri maailmaa uutisoitiin Kateen kohdistuneesta tietoturvaloukkauksesta ja koska ICO on virasto johon tt-väärinkäytöksistä on ilmoitettava 72 tunnin kuluessa, niin ICO:lta pyydettiin kommenttia asiasta. Viraston tiedottaja vahvisti, että se oli saanut Lontoon klinikkaa koskevan raportin: ICO statement in response to reports of data breach at The London Clinic - "We can confirm that we have received a breach report and are accessing the information provided."
ICO:n vahvistuksen jälkeen kuninkaallisten entinen turvapäällikkö oli sitä mieltä, että juttu pitäisi tutkia Metropolitan Policen päämajassa Scotland Yardissa, koska vaarana oli Royal Familyn joutuminen kiristyksen kohteeksi.
Joten kuinka kauan kannattaa jatkaa tuota länkytystä, että Kate on menehtynyt jo joulukuussa?:)
15885; arvaan jo, kohta joku tulee selittämään kuin brittihovi omistaa kaiken ja siksi pystyy jakamaan uutisia joita itse tahtoo, oli totta tai ei. Ei noiden ajattelijoiden päätä käännä mikään eivätkä sekuntiakaan mieti olisiko mahdollista että virallinen totuus olisikin ihan sitä itseään - eli totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kumottuna tuo väite siitä että Louisin kuva olisi vuodelta 2022. Ihan oli GMAn oma moka tuo. Edelleen muistutuksena myös se että kaikki mitä X:ssa lukee ei välttämättä ole totta. Siellä ihan tavalliset ihmiset kirjoittavat asioita niitä tarkastamatta.
Lasten kanssa tekemisissä oleva kyllä näki kuvasta, ettei siinä ollut nelivuotias. Mutta sitä ihmettelen, onko osan ajatusmaailma niin värittynyt, että sen vastaiset kommentit ovat aina valetta.
On. Koska jos uskoo että Katella tosiaan on syöpä niin se on osoitus hovin valheiden uskomisesta, ei auta mitkään perustelut miksi uskoo niin olevan, on ainoastaan hovirotta ja mitä nimityksiä "toisinajattelijat" nyt k
Mikä sinua estää avaamasta omaa ketjua tai blogia syöpäasialle ja hovin tarinoille sekä feikkikuville?
Tässähän 15887 taas kerran vahvisti esitetyn väitteen.
Voi voi kun se syöpä nyt on aika keskeinen asia tässä Katen tapauksessa niin totta kai siitä puhutaan. En alennu enää esittämään mitään perusteluja sille, se on tehty jo moneen kertaan tässä ketjussa, joko niitä ei lueta, ymmärretä tai on vain päätetty että ei voi olla totta.
ei siis accessing vaan assessing ässävika aina vapun aikoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Koska jos uskoo että Katella tosiaan on syöpä niin se on osoitus hovin valheiden uskomisesta, ei auta mitkään perustelut miksi uskoo niin olevan, on ainoastaan hovi
Ei tarttis olla hovin feikki sohvan torvena.Tuo kuva on v.2022 keväältä.Tänä keväänä sää oli huono,ei varmaan tuossa vaatetuksessa paljainjaloin olis tarjonnut ulkona.Tätä spekua on kiva lukea.Kunnes nämä kaikki voipaiset henkilöt jotka päivittäin hovissa päivystävät mitä kulloinkin tapahtuu.Kameroita varmaan selailevat.Ihan kremlin tyyliä heidän tietonsa perustuvat toisenkäden tietoon.Se on vaan heidän faktansa.Ikävää tuo toisten halveksunta.Myrkyttävät koko ketjun.Ei spekua olleenkaan.Samat joka ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille mitä tapahtuu tulevaisuudessa... Muutaman kuukauden kuluttua palatsi ilmoittaa, että Kate on huonontunut... Sitten, muutaman kuukauden kuluttua, palatsi ilmoittaa, että Kate on kuollut syöpään. .. Todellisuudessa hän kuoli perheväkivaltaan joulukuussa 2023 miehensä käsissä.
Näin minä olen ajatellut koko ajan sen olevan. Katsotaan olemmeko oikeassa.
Olette pihalla kuin lumiukot :)
ICO eli brittien data-vahtikoiravirasto Information Commissioners Office tutkii Kateen kohdistunutta tietoturvaloukkausta, joka on tapahtunut Lontoon klinikalla jossa Kate oli hoidossa 16.-29.tammikuuta.
.En usko kuninkaallisten tietoja olevan normi tietokannassa.topsecret tietoja.omat lääkäri
En usko koko juttuun.Kyllähän hovi on tyhmä.On itsestään selvää että nuo potilastiedot kiinnostaa.Jotkut tahot maksaa noista tiedoista maltaita.Kiristyshän vanha kikka.No jos muutkin dokumentit potaskaa ,niin miksei tuokin vie huomiota muualle.
Näin spekuloin.
Olen usein kyllä ihmetellyt tässä ketjussa, mikä se on se Venäjän trolli? Kertokaa tyhmälle. Ihan oikeastiko joku uskoo, että kaikki mielipiteet, jotka eroavat omista, ovat Venäjältä lähtöisin?! Valistakaa nyt tyhmää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein kyllä ihmetellyt tässä ketjussa, mikä se on se Venäjän trolli? Kertokaa tyhmälle. Ihan oikeastiko joku uskoo, että kaikki mielipiteet, jotka eroavat omista, ovat Venäjältä lähtöisin?! Valistakaa nyt tyhmää, kiitos.
Sekin on useampaan kertaan kerrottu tässä ketjussa. Olen päättänyt että minäkään en enää selitä asioita joita on jo monesti selitetty. Ei se ymmärrys taida lisääntyä vaikka miljoona kertaa samat asiat sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Otettu lääke auttaa.
Otahan sitten lääkkeesi!
Katea ei tulla näkemään enää koskaan, se on varmaa.
Nuorimmat lapset näkivät mitä äidilleen tapahtui, ovat nyt aivopesussa että unohtaisivat asian. Lapset eivät ole nähneet äitiään sitten joulun, sen takia George välitti äidillensä viestin jalkapallo-ottelussa: rakastan sinua äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, miksi se on varmaa?
Koska Katesta ei saada uusia kuvia, hovi alkoi julkaisemaan tekoälykuvia. Kun ne eivät menneet kansalle läpi, keksittiin sääliviesti feikkisyövästä, jolla saadaan kansa hiljenemään. Tyhmimmät uskoivat ja hiljenivät, mutta fiksut ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, miksi se on varmaa?
Siksi koska kuollutta ei nähdä kävelyllä eikä vilkuttelemassa kansalle.
On. Koska jos uskoo että Katella tosiaan on syöpä niin se on osoitus hovin valheiden uskomisesta, ei auta mitkään perustelut miksi uskoo niin olevan, on ainoastaan hovirotta ja mitä nimityksiä "toisinajattelijat" nyt käyttävätkään.