Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Harvaa kiinnostaa ääkkösetön ja vielä harvempaa kiinnostaa ääkkösettömän stalkkeri (=sinä). Ihan aivotonta jankkaamista sekin.
Samantha Markle aikoo pyytää Kate Middletonilta todistajanlausuntoa, kun hän hakee virallisesti valitusta siihen, että tuomari hylkäsi hänen puolisiskoaan Meghania vastaan nostamansa kunnianloukkausjutun, mutta sanoo: "Hänen toipuminen on etusijalla."
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13288169/amp/Samantha-Markle-K…
Vierailija kirjoitti:
Harvaa kiinnostaa ääkkösetön ja vielä harvempaa kiinnostaa ääkkösettömän stalkkeri (=sinä). Ihan aivotonta jankkaamista sekin.
Ääkkösetön haluaa olla huomion keskipisteenä ja hän itse ratkaisee onko puheenaiheena vaiko ei. Lisäksi on aika hyökkäävä ja itse jankuttaa samoja asioita, käyden henkilöön.
Nimittelysi on suoraan verrannollinen älykkyysosamäärääsi. Heikko esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön haluaa olla huomion keskipisteenä ja hän itse ratkaisee onko puheenaiheena vaiko ei. Lisäksi on aika hyökkäävä ja itse jankuttaa samoja asioita, käyden henkilöön.
9/10 mun mielestä. Pahoittelen, jos loukkasin.
Vierailija kirjoitti:
14114 tai toisinpäin. Tässä kokeillaan kuinka paljon (salaliittoteorioita) ihmiset ovat valmiita uskomaan. Mitä hurjempia sen parempi. Korona oli yksi kokeilu, kaikkine rajoituksineen, maskeineen ja rokotteineen. Siihen porukka lähti pelottavan hyvin mukaan.
Mihinkähän isoon vedätykseen meitä valmistellaan?
354
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Sinähän täällä vänkytät samaa asiaa päivästä toiseen ja nimittelet sinulle tuntemattomia ihmisä ihan absurdeilla nimillä Lopeta jo!
eri
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta on totta että ääkköset löytyvät vain Suomessa myytävissä näppäimistöissä. Siitä kai on kyse? Testataanko tässä, huomaammeko ulkomaan vedätyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14114 tai toisinpäin. Tässä kokeillaan kuinka paljon (salaliittoteorioita) ihmiset ovat valmiita uskomaan. Mitä hurjempia sen parempi. Korona oli yksi kokeilu, kaikkine rajoituksineen, maskeineen ja rokotteineen. Siihen porukka lähti pelottavan hyvin mukaan.
354
Niinpä. Aivan varmasti jotain on tulossa. Pitää sitten pitää vain pää kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta on totta että ääkköset löytyvät vain Suomessa myytävissä näppäimistöissä. Siitä kai on kyse? Testataanko tässä, huomaammeko ulkomaan vedätyksiä?
Sehän näitä ylilaudan yljäämiä ihmetyttääkin. Kun kaikkialla pitäisi olla samanlaiset tietokoneet. Toinen yli järjen käyvä ihmetys on suomea puhuvat jotka eivät asu Suomessa. Jos tulee pilkkuvirheitä niin alkaa kauhea rienaaminen. Ei ole helppoa olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
354
Niinpä. Aivan varmasti jotain on tulossa. Pitää sitten pitää vain pää kylmänä.
Eipä oikeastaan mikään enää ihmetytä. Varmaan uskontoon liittyvää veikkaan. Sitten tietysti seuraa toimia ja määräyksiä, joilla kavennetaan oikeuksia. Trolleilla meni nyt ylitöiksi. Katson kellosta milloin alkaa taas p-kanheitto.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Markle aikoo pyytää Kate Middletonilta todistajanlausuntoa, kun hän hakee virallisesti valitusta siihen, että tuomari hylkäsi hänen puolisiskoaan Meghania vastaan nostamansa kunnianloukkausjutun, mutta sanoo: "Hänen toipuminen on etusijalla."
Saahan se Samantha suunnitella mutta tuomari Honeywell sanoi etta tata juttua ei enaa voi tuoda oikeuteen. Ihmettelen vahan Samanthan lakimiesta, eiko han ymmarra englantia vai onko sellainen roisto etta antaa Samanthan holmoilla ja ihan itse kaarii rahat taskuunsa.
Samanthan pitaisi vaan jollain konstilla saada $75.000 ilmaista rahaa, siita tassa on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Williamia. Hänen äitinsä on kuollut. Molemmat isovanhemmat kuolivat parin vuoden sisään. Hänen isällään on syöpä. Hänen vaimollaan on syöpä. Lapset ovat vielä aika pieniä. Voi miesparka. 😢
Mummonsa tapatti äitinsä. Ellu antoi tappokäskyt MI6 ja Ranskan tiedustelujärjestölle. Hänen mielestään Diana oli häpeäksi monarkialla.
Mitä ihmettä, tuota en ole ennen kuullutkaan! Siis mummo (Elisabet) tapatti äitinsä (kuningataräiti Elisabetin)? Miksi ihmeessä? Minä luulin että hän kuoli ihan vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Sinähän täällä vänkytät samaa asiaa päivästä toiseen ja nimittelet sinulle tuntemattomia ihmisä ihan absurdeilla nimillä Lopeta jo!
eri
Jopas äkkiä muuttui monikoksi, vaikka ainoastaan ääkkösettömän mainitsin. Ääkkösetön ei lie kovinkaan absurdi kutsumanimi henkilölle, jolta vokaalit vaihtuvat tämän tästä, kun pisteet katoavat ja taas ilmestyvät. Ja jonkun toisen keksimä nimitys sattuu olemaan. Yleisesti tuolla nimellä kutsuttu.
Ä:tön on se riidan lietsoja, ja tehnyt sitä jo pitkään, vaihtaen aina "olomuotoaan". On paljastanut itsensä, kun on niin huolimaton. Jospa ääkkösetön lopettaisi vänkyttämisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksetut hovitrollit jankkaavat aamusta iltaan: jättäkää kate rauhaan, kyllä kate saa rauhassa sairastaa syöpää, syöpä on vakava tauti ja sitten selostetaan ummet ja lammet omista syöpäkokemuksista. Asuvat oman syöpäkuplansa sisällä josta eivät pääse ulos.
Sinunkin kannattaa tutustua erilaisiin syöpiin ja miettiä vaaditko vielä sen jälkeen jotakuta edustamaan ja kameroille sädehtimään. Kannattaa myös lukea näitä syövästä kirjoittavia. Jospa avaisi sinullekin uutta näkökulmaa...
Kalikka kalahti!
Oikein hyvä, että sulla joku siellä kalahti. Jos ei syövästä ole mitään tietoa tai kokemusta, on aika vajaa-älyistä tulla tänne esiintymään.
Tämä ei ole SYÖPÄketju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan se Samantha suunnitella mutta tuomari Honeywell sanoi etta tata juttua ei enaa voi tuoda oikeuteen. Ihmettelen vahan Samanthan lakimiesta, eiko han ymmarra englantia vai onko sellainen roisto etta antaa Samanthan holmoilla ja ihan itse kaarii rahat taskuunsa.
Samanthan pitaisi vaan jollain konstilla saada $75.000 ilmaista rahaa, siita tassa on kysymys.
Cate vihjailevat Huom!!
Seuraavaksi hovi ilmoittaa että Kate menehtyi "syöpään", willy pääsee sitten naimisiin ruusunsa kanssa.
Itis-Kontula-Kamppi-Jakomäki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Williamia. Hänen äitinsä on kuollut. Molemmat isovanhemmat kuolivat parin vuoden sisään. Hänen isällään on syöpä. Hänen vaimollaan on syöpä. Lapset ovat vielä aika pieniä. Voi miesparka. 😢
Mummonsa tapatti äitinsä. Ellu antoi tappokäskyt MI6 ja Ranskan tiedustelujärjestölle. Hänen mielestään Diana oli häpeäksi monarkialla.
Mitä ihmettä, tuota en ole ennen kuullutkaan! Siis mummo (Elisabet) tapatti äitinsä (kuningataräiti Elisabetin)? Miksi ihmeessä? Minä luulin että hän kuoli ihan vanhuuteen.
Et siis ymmärrä suomenkieltäkään? Puhutaan Williamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt oikein hän kertoi että poikien mummo Elisabet tapatti poikien äidin Dianan miten oli vaikea ymmärtää tuo oikein.Vai vattuiletko ilkeyttä??suomalaiset on ilkeitä ihmisiä.Tänään useita ilkeitten ihmisten jankutuksia.Toivotaan että huomenna selviää mitä hovissa meneillään muilla kuin katella ,ei oikeen kiinnosta mitä hänelle kuuluu,saa toipua rauhassa.