Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14087, voisitko kertoa mikä se äidinkielesi on? Pitääkö sitä salailla?
Ja mikä tuo "lue vasemmalta oikealle" oikein on? Luetaanko hepreaa oikealta vasemmalle?
Luetaan, samoin arabiaa.
Ymmärtämisen helpottamiseksi.Ylärivi vasemmalta oikealle.Ei tarvitse käyttää välimerkkejä jos ei osaa.Jos sisäluku taitoa/sanojen hahmottaminen onnistuu kyllä nuo pitkienkin tarinoiden sisältö selviää
ONko sitten kysymys halveeraamisesta???Toisille on vaikea hyväksyä "erilaisuutta "mm.mielipiteissä
Jos vaan eriävä mielipide hyökkäät heti kuin kalkkarokäärme puskasta isken myrkkyä ihosi alle
."Minä tiedän kaiken tyyliin."
Kas, nyt se kirjoitustaito löytyikin jälleen. Sinähän se sanot tietäväsi etkä hyväksy muiden mielipiteitä, alat vieläpä nimitellä muita.
Nythän myös brittipoliitikkoja on häiritty lähettämällä viekoittelevia viestejä, joilla on yritetty saada vastaanottaja nk. hunaja-ansaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/brittipoliitikot-alkoivat-saada-out…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feikkicate-nimitys ei ole tullut jäädäkseen ja kaikki tosiaan tiedämme mistä se on tullut; sinun ei ehkä tasapainoisimmista aivoistasi. Eipä sitä taida kukaan muu juuri käyttääkään kuin sinä. Muista sitten että jos itse tai joku läheisesi sairastuu vakavasti, vaikkapa syöpään, niin toivon mukaan tuttujenne, sukulaistenne, työtoverienne ja ystävienne puolesta saat/saatte kyllä toipua rauhassa mutta jos toipuminen kestää ja sen aikana ei tule liesuttua edustavana siellä sun täällä on kyseessä pelkkä feikki ja luottamus on mennyt ikiajoiksi.
Feikkicate ripustettiin Katelle manner median toimesta äidykkä päivä kuvasta sekä jatkot siitä jatkumona.Tällöim he kertoivat että luottamus hoviin mennyt ja tuo feikkicate nimitys tullee olemaan kauan katen päällä.En sitä itse keksinyt,sorry.
No jospa ke
Olen mukava apina.Penaalin tylsin kynä
.Idiootti kun uskoin katen äitienpäivä ym.totuus pohjaisiin kuviin .Minua ei kiinnosta ,itseasiassa enää onko catella joku "fyysinen sairaus".Olen yhä enenemässä määrin mieltä ,että Katella on vaikea mt sairaus ,jota hoidetaan raskaalla hoidolla.Toipuminennparaati kuntoon vie kauan.Edustustehtävien hoitaminen voi olla jopa mahdotonta hoitaa
En hämmästyisi vaikka olis yrittänyt itsemurhaa joulun tietämillä.
Onhan hovi sekaisin ,jos charlesillakin syöpä,mutta hänhän on jo kunnossa ja alkaa hommiin.Mediamyllytyksen he ovat itse aiheuttaneet eikä se estä Kate toipumista.Eikä julkisuudessa näyttäytymistä tarvitse enää.Jokainen saa spekuloida sydämensä kyllyisyydestä noita JO julkisuudessa oltuja kuvia.Kuvathan on totta mutta niiden sisällön totuus on katsojan silmissä,Eikä niistä tarvi väitellä turhaan.
Vasemmalta oikealle tarkoittaa "lue tekstiä rivien välistä". Mitä ikinä sieltä sitten löytyykään. En itsekään aina ymmärrä mitä kirjoittaja meinaa. Ei ole trolli se tyyppi, vaan vaikuttaa ihmiseltä, jolla on jotakin oikeaa sanottavaa. (Enkä ole minä se "vasemmalta oikealle" -ihminen.)
Trolleja ovat ilkeilijät plus uskomattoman rasittavat spekulointiketjussa virallista tiedotetta jankkaavat ("kyllä kuninkaallisellakin on oikeus yksityisyyteensä, jättäkää Kate rauhaan" -tyyli). Oman ketjunsa voisi joku perustaa tuolle jälkimmäiselle ryhmälle - tosin maksetut trollit tuskin menevät mihinkään. Kaikki 3-4 maksettuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14087, voisitko kertoa mikä se äidinkielesi on? Pitääkö sitä salailla?
Ja mikä tuo "lue vasemmalta oikealle" oikein on? Luetaanko hepreaa oikealta vasemmalle?
Luetaan, samoin arabiaa.
Ymmärtämisen helpottamiseksi.Ylärivi vasemmalta oikealle.Ei tarvitse käyttää välimerkkejä jos ei osaa.Jos sisäluku taitoa/sanojen hahmottaminen onnistuu kyllä nuo pitkienkin tarinoiden sisältö selviää
ONko sitten kysymys halveeraamisesta???Toisille on vaikea hyväksyä "erilaisuutta "mm.mielipiteissä
Jos vaan eriävä mielipide hyökkäät heti kuin kalkkarokäärme puskasta isken myrkkyä ihosi alle
Kas, nyt
Sirkus eläimiä ollaan tavallaan kaikki??Mutta käsittääkseni tämä ketjun pitäis käsitellä otsaketta Missä on cate middleton
MUTTA täällä pohditaankin minun kirjoitusvirheitä.Nuo vertaukset eläimiin,hulluihinym.ovat täällä ilmeisesti "vertauksellisia.(kuningas leijona mieli).
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalta oikealle tarkoittaa "lue tekstiä rivien välistä". Mitä ikinä sieltä sitten löytyykään. En itsekään aina ymmärrä mitä kirjoittaja meinaa. Ei ole trolli se tyyppi, vaan vaikuttaa ihmiseltä, jolla on jotakin oikeaa sanottavaa. (Enkä ole minä se "vasemmalta oikealle" -ihminen.)
Trolleja ovat ilkeilijät plus uskomattoman rasittavat spekulointiketjussa virallista tiedotetta jankkaavat ("kyllä kuninkaallisellakin on oikeus yksityisyyteensä, jättäkää Kate rauhaan" -tyyli). Oman ketjunsa voisi joku perustaa tuolle jälkimmäiselle ryhmälle - tosin maksetut trollit tuskin menevät mihinkään. Kaikki 3-4 maksettuja?
Oikeaa sanottavaa?? Hän on sanottavansa sanonut jo tuhat ja sata kertaa. Ei se siitä miksikään muutu. Nyt viimeistään huomaa että hän yrittää saada aina jonkun reagoimaan noihin juttuihinsa. Järkevät kommentit eivät ole maksettuja mutta eiväthän kaikki millään voi ajatella tai eivät halua että ne saattaisivat tylsyydessään olla totta.
Kuka maksetuista?
Vaiko ehkä "vasemmalta oikealle" -henkilön alter ego?
Menkää muualle spekulaatioketjusta.
Jossakin vaiheessa muutama viikko sitten tämä ketju oli oikeasti laadukas. Nyt pelkkää trollausta (miinus v-o -tyyppi). Koko vauvapalsta yhtä trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jonkun toisen teksti menee liian raskaaksi lukea, kannattaa jättää lukematta. Suomessa on vino pino ihan kantasuomalaisia, joiden ulosanti on ihan puutaheinää, eikä se siitä prane, että siitä huomautellaan jossain keskustelupalstoilla. Nuo sekopäiset tekstit on helppo skipata. Äidinkielen opettajat palstoilla on melkein pahimpia, puututaan jokaiseen pilkkuun ja kirjoitusvirheeseen, vaikka se olisi yksittäinen, ihan tahatonkin virhe.
Antakaa muiden kirjoittaa haluamallaan tavalla, tuo päteminen on moukkamaista.Mutta tuo yksilö provoaa. Tekee virheetkin täysin tahallaan.
Mittöö työ huastat t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä on v-o-tyyppi?
vegaani-ovo? viivästynyt ovulaatio? veikeä olio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jonkun toisen teksti menee liian raskaaksi lukea, kannattaa jättää lukematta. Suomessa on vino pino ihan kantasuomalaisia, joiden ulosanti on ihan puutaheinää, eikä se siitä prane, että siitä huomautellaan jossain keskustelupalstoilla. Nuo sekopäiset tekstit on helppo skipata. Äidinkielen opettajat palstoilla on melkein pahimpia, puututaan jokaiseen pilkkuun ja kirjoitusvirheeseen, vaikka se olisi yksittäinen, ihan tahatonkin virhe.
Antakaa muiden kirjoittaa haluamallaan tavalla, tuo päteminen on moukkamaista.Samaa mieltä että on moukkamaista ja turhantärkeää pätemistä puuttua kirjoitus- tai kielioppivirheisiin, niitä tulee näppäilyvirheenä sellaisillekin jotka muuten osaisivat. Mutta tuon kohdalla "hälytyskellot soivat", ei ole ihan sitä mitä sanoo olevansa. Ja välillä tosiaan osaa kirjoittaa ihan hyvin ja selkeästi ja yhtäkkiä taas ei. Eikä suostu s
Trolli kannattaa jättää täysin huomiotta. Kun kukaan ei huomioi, ei se kauaa jaksa yksinään huudella. Jokainen vastaus trollille on huomionosoitus ja kehotus jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on v-o-tyyppi?
Minäkin ihmettelin mutta taitanee olla vasemmalta oikealle-lukusuunta tyyppi. Ihan itse taas kehui (suht selkeällä suomen kielellä) omaa kommentointiansa.
"Epäilen ääkkösettömäksi, alkaa tulla jo hänen tyylistään aggressiota. Keksinyt tällaisen uuden hahmon itselleen, kun entinen teilattiin täysin. Silloin tällöin käy kuitenkin entisessä hahmossaan kinaamassa täällä."
Ja sinä se jaksat jauhaa tuota samaa, kulunutta virttä joka ketjussa. Joku lapsuudessa saatu trauma? Näet unta aapisista ja ää-pisteistä?
Vierailija kirjoitti:
Taas on ollut Iltasanomissa Venäjän häiriköinnistä kuinka tuhannet trollit lataavat päättömyyksiä keskustelupalstoille ym. USA:n kongressia myöten on osa valheista uponnut. Haluaa kaikin tavoin aiheuttaa hämmennystä ja eripuraa, vastakkainasettelua kansalaisten kesken ja suunnatonta epäluottamusta hallituksia ja valtaa edustavia kohtaan. En yhtään ihmettelisi vaikka tämä "en ole käynyt suomalaista koulua"-tyyppi oikeasti olisikin venäläinen trolli. Nytkin on mennyt sen kanssa kinaamiseksi monta viestiä.
Älä vähättele, me ollaan venäläis-kiinalais-iranilaisia kuten iltapaska aiemmin uutisoi, etkö muista?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feikkicate-nimitys ei ole tullut jäädäkseen ja kaikki tosiaan tiedämme mistä se on tullut; sinun ei ehkä tasapainoisimmista aivoistasi. Eipä sitä taida kukaan muu juuri käyttääkään kuin sinä. Muista sitten että jos itse tai joku läheisesi sairastuu vakavasti, vaikkapa syöpään, niin toivon mukaan tuttujenne, sukulaistenne, työtoverienne ja ystävienne puolesta saat/saatte kyllä toipua rauhassa mutta jos toipuminen kestää ja sen aikana ei tule liesuttua edustavana siellä sun täällä on kyseessä pelkkä feikki ja luottamus on mennyt ikiajoiksi.
Feikkicate ripustettiin Katelle manner median toimesta äidykkä päivä kuvasta sekä jatkot siitä jatkumona.Tällöim he kertoivat että luottamus hoviin mennyt ja tuo feikkicate nimitys tullee olemaan kauan katen päällä.En sitä itse keksinyt,sorry.
No jospa keksisit itse jotain ja käyttäisit omia aivojasi, etkä peesailisi joitain lehtijuttuja, joiden todenperästä ei ole hajukaan. Toistelet vaan kuin apina.
Mitä hovitrollit tekevät? Kopioivat iltapulujen hoviuutiset tänne sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
14114 tai toisinpäin. Tässä kokeillaan kuinka paljon (salaliittoteorioita) ihmiset ovat valmiita uskomaan. Mitä hurjempia sen parempi. Korona oli yksi kokeilu, kaikkine rajoituksineen, maskeineen ja rokotteineen. Siihen porukka lähti pelottavan hyvin mukaan.
Nyt se koronakusetettu porukka uskoo kaikki brittihovin valeet.
Maksetut hovitrollit jankkaavat aamusta iltaan: jättäkää kate rauhaan, kyllä kate saa rauhassa sairastaa syöpää, syöpä on vakava tauti ja sitten selostetaan ummet ja lammet omista syöpäkokemuksista. Asuvat oman syöpäkuplansa sisällä josta eivät pääse ulos.
Vierailija kirjoitti:
Maksetut hovitrollit jankkaavat aamusta iltaan: jättäkää kate rauhaan, kyllä kate saa rauhassa sairastaa syöpää, syöpä on vakava tauti ja sitten selostetaan ummet ja lammet omista syöpäkokemuksista. Asuvat oman syöpäkuplansa sisällä josta eivät pääse ulos.
Sinunkin kannattaa tutustua erilaisiin syöpiin ja miettiä vaaditko vielä sen jälkeen jotakuta edustamaan ja kameroille sädehtimään. Kannattaa myös lukea näitä syövästä kirjoittavia. Jospa avaisi sinullekin uutta näkökulmaa...
Vierailija kirjoitti:
"Epäilen ääkkösettömäksi, alkaa tulla jo hänen tyylistään aggressiota. Keksinyt tällaisen uuden hahmon itselleen, kun entinen teilattiin täysin. Silloin tällöin käy kuitenkin entisessä hahmossaan kinaamassa täällä."
Ja sinä se jaksat jauhaa tuota samaa, kulunutta virttä joka ketjussa. Joku lapsuudessa saatu trauma? Näet unta aapisista ja ää-pisteistä?
Olisko ongelma kuitenkin tyypillä, joka kirjoittaa samassa lauseessa suomen kieltä normaaliin tapaan, kunnes pisteet yhtäkkiä häviävät? Melkoinen trauma. Huomionkipeyden ja mielenterveyden trauma, kun kertoo vaihtavansa huonetta aina välillä, kun tätä asiaa täällä ihmetellään.