Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
13521/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, siinä vaiheessa kun alat puhumaan koronastakin tuohon tapaan, niin ymmärrän mitä porukkaa olet ja miten vähän sanomisillasi on arvoa.

Minä ymmärrän että olet ottanut aivopestynä koko satsin myrkkypiikkejä ja kuljet vieläkin rätti naamalla ja uskot jokaisen RF:n valeen.

Vierailija
13522/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, milloin Kate palaa julkisuuteen? 

Tänä vuonna eli 2024 Kate ilmestyy jouluna kävelemään muiden kanssa kirkkoon aivan kuten vuonna 2023. Hän on poissa tasan yhden kalenterivuoden ja ilmestyy takaisin kuin taikomalla eli samalla tavalla kuin hän katosikin. Poissaoloa ei sen kummemmin selitellä. Vedotaan vain syövästä toipumiseen, Katen yksityisyyteen sekä lapsiperheen tarpeisiin elää medialta suojattua elämää.

Toivon kovasti, että Kate tekee yllä kuvatun kaltaisen comebackin tai muunlaisen paluun. Mitä pikemmin, sen parempi.

Comebackiin asti ajattelen, että Kate todellakin saattaa maata koomassa. Todennäköisin syy koomalle on mielestäni kokaiinin yliannostus. Voi olla muukin huume. Taustasyynä on tietysti myös Katen alipainoisuus ja heikkous.

Toivottavasti olen pahasti väärässä tämän kooman kanssa. Valitettavasti satun tietämään, että Katen katoamisen alkuvaiheessa eli tammikuussa aiheesta spekuloivia ihmisiä vaiennettiin vapaamuurareihin linkittyvien porukoiden toimesta. Vapaamuurarit on vahvasti brittimielinen ja lontoolaisjohtoinen verkosto, kuten moni tietää. Vaientaminen vahvisti monien tuntemuksia, että Katelle on tapahtunut jotain hyvin vakavaa. Nyt niistä hetkistä on kulunut aikaa jo pari kuukautta ja tilanne on muuttunut entistä epäilyttävämmäksi feikkimateriaalin myötä. Julkaistut kuvat ja videot eivät meitä vakuuta, mutta emme voi nyt muuta tehdä kuin odottaa ja spekuloida.

Brittihovi on illuminatin päämaja. Illuminati = cabal, deep state, diipparit, globalistieliitti, vapaamuurarit, satanistit. Ellu oli illuminatin ylin päällikkö, nyt se on Charles.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pääsiäisen jälkeen -aika. Milloin nähdään ensimmäiset vilaukset Catherinesta?

Tätä just pääsiäisenä mietin, että ei tämä odotus ainakaan väljähdä siinä mielessä, että ihmiset jotenkin unohtaisivat koko Katen - lapsista puhumattakaan. 

Trooping the Colour -juhla järjestetään tänä vuonna 15. kesäkuuta. Katen pois jääminen tilaisuudesta olisi ymmärrettävää siltä osin, mitä hänen terveydentilastaan on tiedotettu - olipa diagnoosi totta tai ei. Mutta Walesin kolmea lasta ei voi ikuisesti pitää piilossa. Tässä on nyt useampi kello, jotka tikittää tikittämistään, eikä niitä voi laittaa tauolle.

Jos jotain, tämä outo episodi osoittaa meille kaikille jotain siitä, miten vaikea kuninkaallisten on vetäytyä tauolle. Heillä ei taida mitään vuorotteluvapaita olla 😏 Monarkioiden välillä on tosin eroja. Esimerkiksi joku Ruotsin Ca

Totta näin ajattelen myös minä.Ovat itse syypäitä tähän myllytyksen.Aikoinaan oli puhetta että camillalla on hyvät yhteydet mediaan ja osaa myös hyödyntää sitä hyvin tarkoituksiinsa??Olisko käyttänyt kiristääkseen myös elisabettia paljastuksilla hovista ,pääsi näin kevyesti kuningatar puolisoksi .??Ei mielestäni epäselvää hoville että nämä" feikki leikki" vaan lisää myllytystä.

Vierailija
13524/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu-tv:ssa oli keskustelua kuinka somevideot ovat enenevässä määrin tekoälyllä tehtyjä.  Kuinka moni noista salaliittovideoista on tehty noin jo nyt, kun niissä toistuu aina sama kaava: monotoninen ääni suoltaa mitä uskomattominta potaskaa netistä otettujen kuvien päälle.  Ne on luotu manipuloimaan yksinkertaisten ihmisten tunteita niin, että he uskovat kritiikkittä mitä näkevät.

Olen jo kauan uskonut, että jonkun ajan kuluttua alkaa "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi eli ihmiset hakeutuvat pois televisioiden, tietokoneruutujen ja älypuhelimien äärestä. Uskoakseni myöskään printtimedia ei onnistu houkuttelemaan ihmisiä takaisin asiakkaikseen lukuunottamatta erityisalojen lehtiä ja joidenkin nousevien ilmiöiden aiheita (mahdollisesti esim. retkeily, kalastus, veneily ja käsityöt) käsitteleviä lehtiä. Nykyisen kaltainen innostus kansainvälisyyteen romahtaa. Sen sijaan pienemmällä elinpiirillä eläminen on nouseva trendi eli kotiseutu, kotimaan matkailu ja lähimaissa matkailu. Elokuvia varmaan katsotaan jatkossakin, mutta entistä monipuolisemmin ja kuratoidusti eri vuosikymmeniltä ja muuallakin kuin Yhdysvalloissa tuotettuja.

Ps. Minulla ei ole ollut yli 15 vuoteen televisiota kotona, enkä sellaista kaipaa. Asun Helsingin kantakaupungissa, on ylempi korkeakoulututkinto, en ole lestadiolainen eikä ole muutakaan vakaumuksellista syytä televisiottomuuteen. Minulla on vaan aina ollut vapaa-aika vähissä ja voin pahoin kaikkien niiden hirveiden tositv-ohjelmien ja kisailujen äärellä. Lisäksi olen yli 10 vuotta tutkinut Suomessakin vahvasti vaikuttavaa rikollista verkostoa, joiden aktiivijäseniä näkyy televisiossa ihan joka päivä ja melkein kaikissa ohjelmissa --> oksettaa 🤢

Vierailija
13525/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate ei voi "syöpänsä" takia edes esiintyä videolla livenä, mutta Charles voi "syövästään" huolimatta kätellä ihmisiä tunnin ajan paljain käsin, ei puhettakaan alentuneesta puolustuskyvystä.

Joo, uskotaan........

Tämä nyt saattaa tulla sinulle yllätyksenä ja järkytyksenä, mutta on erilaisia syöpiä ja erilaisia hoitoja niihin. Kaikki hoidot eivät esimerkiksi vie hiuksia tai vastustuskykyä. Jos Charles on saanut sädehoitoa tai immunologista hoitoa, ei vastustuskyky välttämättä ole laskenut lainkaan tai vähän. Osa sytostaateista vie hiukset ja toimintakyvyn, osan aikana voi olla voinnin sekä infektiovaaran takia yhtä aikaa töissä. Esimerkiksi leukemian hoitojen aikana ollaan aika tarkastikin karanteenissa ja pitkään, osalla muista syövistä voi oman harkintansa mukaan käydä töissä, kylässä tai kaupassa. Työkaveri palasi kesken sytostaattihoitojen jo töihin kun voi sen verran hyvin, halusi muutakin ajateltavaa.

Vierailija
13526/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamu-tv:ssa oli keskustelua kuinka somevideot ovat enenevässä määrin tekoälyllä tehtyjä.  Kuinka moni noista salaliittovideoista on tehty noin jo nyt, kun niissä toistuu aina sama kaava: monotoninen ääni suoltaa mitä uskomattominta potaskaa netistä otettujen kuvien päälle.  Ne on luotu manipuloimaan yksinkertaisten ihmisten tunteita niin, että he uskovat kritiikkittä mitä näkevät.

Olen jo kauan uskonut, että jonkun ajan kuluttua alkaa "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi eli ihmiset hakeutuvat pois televisioiden, tietokoneruutujen ja älypuhelimien äärestä. Uskoakseni myöskään printtimedia ei onnistu houkuttelemaan ihmisiä takaisin asiakkaikseen lukuunottamatta erityisalojen lehtiä ja joidenkin nousevien ilmiöiden aiheita (mahdollisesti esim. retkeily, kalastus, veneily ja käsityöt) käsitteleviä lehtiä. Nykyisen kaltainen innostus kansainvälisyyteen romahtaa. Sen

Juuri valtamedian propaganda saa ihmiset hakeutumaan someen, josta löytyy oikeaa tietoa eikä sitä mitä päättäjät haluavat meille syöttää. Siksi kokevat somen niin vaaralliseksi että haluaisivat kieltää sen tai ainakin rajoittaa sananvapautta merkittävästi.

Vierailija
13527/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna eli 2024 Kate ilmestyy jouluna kävelemään muiden kanssa kirkkoon aivan kuten vuonna 2023. Hän on poissa tasan yhden kalenterivuoden ja ilmestyy takaisin kuin taikomalla eli samalla tavalla kuin hän katosikin. Poissaoloa ei sen kummemmin selitellä. Vedotaan vain syövästä toipumiseen, Katen yksityisyyteen sekä lapsiperheen tarpeisiin elää medialta suojattua elämää.

Toivon kovasti, että Kate tekee yllä kuvatun kaltaisen comebackin tai muunlaisen paluun. Mitä pikemmin, sen parempi.

Comebackiin asti ajattelen, että Kate todellakin saattaa maata koomassa. Todennäköisin syy koomalle on mielestäni kokaiinin yliannostus. Voi olla muukin huume. Taustasyynä on tietysti myös Katen alipaino

Luulen, että pikemminkin Rotschildit ovat illuminaatin johtoa. London City on itsenäinen, ei maksa veroa kruunulle tai Britannialle jne. 

Vierailija
13528/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Lapselle erittäin todennäköisesti olisi traumaattinen näky nähdä oma äitinsä niin. Ei mitään outoa siinä jos lapset eivät saaneet sairaalaan mennä.

Aika monet lapset vierailevat sairaaloissa Suomessakin esimerkiksi. Mikä siinä olisi niin traumatisoivaa? 

Kun isä joutui umpparileikkaukseen lapsen ollessa 5, maailma tuntui kaatuvan, eikä isä edes asunut kanssamme. Lapsen ikä, suhde ja se kunto , missä potilas on vaikuttavat paljon. 

Ei lapsia mihinkään kuplamuoviin pidä eikä tarvitse kääriä. Ei myöskään tarvinne esittää kaikkia haavoja heille, peitto päälle vaan.

Lapsia voi myös valmistella sairaalavierailuun. Tässäkin tapauksessa valmistelua olisi voinut tehdä useiden päivien ajan esimerkiksi lukemalla lapselle jotain sopivia lastenkirjoja (pienin, pienimmät), antamalla heille mahdollisuuden esittää kysymyksiä aiheesta, näyttämällä ennen vierailuja valokuvia tai videotervehdyksen potilaalta jne.

Vierailija
13529/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, siinä vaiheessa kun alat puhumaan koronastakin tuohon tapaan, niin ymmärrän mitä porukkaa olet ja miten vähän sanomisillasi on arvoa.

Minä ymmärrän että olet ottanut aivopestynä koko satsin myrkkypiikkejä ja kuljet vieläkin rätti naamalla ja uskot jokaisen RF:n valeen.

Et sinä ymmärrä. Minusta voi aivan hyvin olla kuten hovi on tiedottanut - silti en yhtäkään koronarokotetta ole ottanut. Yksinkertaistat asioita melkolailla ja kuvittelet tietäväsi kuinka muut ihmiset ajattelevat jonkin yksittäisen asian perusteella.

Vierailija
13530/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumio kostaa Illuminatille ja sen johtohenkilöille

Vierailija
13531/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee medioihin, televisioon ym. niin olen samaa mieltä. Todella agendoitunutta ja sensuroitua viestintää. Ei minullakaan ole TV:tä, ei ole ollut reiluun kymmeneen vuoteen, eikä sitä ennenkään kun asuin yksin.

Lisäksi nykysuomalainen yhteiskunta on todella alkeellinen muutenkin. Väestöpohja on jyystetty s i p e r i a l a i s i l l a, joilla ei ole mitään käsitystä mistään, ei edes siitä, keiden alkuperäiskielellä houriskelevat täällä. Mitään yhteiskuntaa rakentavaa eikä sivistävää kyetä tekemään, koska tyhjästä on paha nyhjästä. Lapataan vaan lisää k e h I t y smaalaisia ja nostetaan veroja.

Vierailija
13532/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Comebackiin asti ajattelen, että Kate todellakin saattaa maata koomassa. Todennäköisin syy koomalle on mielestäni kokaiinin yliannostus. Voi olla muukin

Luulen, että pikemminkin Rotschildit ovat illuminaatin johtoa. London City on itsenäinen, ei maksa veroa kruunulle tai Britannialle jne. 

Kyllä, ovat siellä huipulla pankkiosastolla. Juuri äskettäin niiden vanhin ukkeli kuoli ja Palatsi taisi suruliputtaa. Kasaarijuutalaisia ovat nekin, kuten myös WEF:n pääpiru Klaus Schwab jonka äiti on o.s. Rothschildt.

Vierailija
13533/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William aikoo osallistua ex-tyttöystävänsä Jecca Craigin serkun häihin, yksin tietenkin. William ei "voi" osallistua kummisetänsä muistotilaisuuteen tai lastensa kanssa pääsiäiskirkkoon (tulevana Englannin anglikaanikirkon päänä), mutta tietysti eksän serkun häihin. Wtf???

Siis mitä nyt on oikein käynnissä? Sinkkuileeko William vai mitä? Eikö Rose-juttu ole enää mitään? Ihan vaan sen vuoksi kyselen, koska olenhan minäkin sinkkuna täällä Helsingissä. Työn puolesta voi muuttaa vaikka heti ulkomaille. Harrastuksina mm. koirat & hevoset, olen alunperin maalta kotoisin, joten Windsorin tilukset sopisivat meikäläiselle enkä kaipaa jatkuvasti kaupunkiin. Osaan laittaa aika hyvää ruokaa, vaikka itse sanonkin. Luen myös paljon ja sukupuustani löytyy kuin löytyykin Englannin kuninkaita sekä kuningattaria eli enköhän sopeutuisi siihen porukkaan melko nopsasti. Englantilaista aamiaista en kyllä valitettavasti voi syödä, koska olen vankkumaton kaurapuurofani, mutta julkisuudessa voidaan kertoa feikkitarinaa rakkaudestani pekoniin ja muniin. Sauna pitäisi rakentaa ainakin Windsoriin, Anmer Halliin ja Balmoraliin. Kensingtonissa pärjäisin varmaan ilman saunaakin.

Vierailija
13534/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ymmärrä. Minusta voi aivan hyvin olla kuten hovi on tiedottanut - silti en yhtäkään koronarokotetta ole ottanut. Yksinkertaistat asioita melkolailla ja kuvittelet tietäväsi kuinka muut ihmiset ajattelevat jonkin yksittäisen asian perusteella.

Turhaan valehtelet. Noin vähä-älyisenä uudelleen ja uudelleen huijattuna otit varmasti kaikki tarjolla olevat k-piikit. Oma ajattelu puuttuu täysin, olet ulkoistanut aivosi päättäjille.

Vierailija
13535/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William aikoo osallistua ex-tyttöystävänsä Jecca Craigin serkun häihin, yksin tietenkin. William ei "voi" osallistua kummisetänsä muistotilaisuuteen tai lastensa kanssa pääsiäiskirkkoon (tulevana Englannin anglikaanikirkon päänä), mutta tietysti eksän serkun häihin. Wtf???

Siis mitä nyt on oikein käynnissä? Sinkkuileeko William vai mitä? Eikö Rose-juttu ole enää mitään? Ihan vaan sen vuoksi kyselen, koska olenhan minäkin sinkkuna täällä Helsingissä. Työn puolesta voi muuttaa vaikka heti ulkomaille. Harrastuksina mm. koirat & hevoset, olen alunperin maalta kotoisin, joten Windsorin tilukset sopisivat meikäläiselle enkä kaipaa jatkuvasti kaupunkiin. Osaan laittaa aika hyvää ruokaa, vaikka itse sanonkin. Luen myös paljon ja sukupuustani löytyy kuin löytyykin Englannin kuninkaita sekä kuningattaria eli enköhän

Jos olet valmis ottamaan riskin että sut uhrataan satanistien menoissa kuten Kate ehkä uhrattu. Nyt on kiinalainen lohikäärmeen vuosi, tärkeä satanisteille.

Vierailija
13536/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William aikoo osallistua ex-tyttöystävänsä Jecca Craigin serkun häihin, yksin tietenkin.

Siis mitä nyt on oikein käynnissä? Sinkkuileeko William vai mitä? Eikö Rose-juttu ole enää mitään? Ihan vaan sen vuoksi kyselen, koska olenhan minäkin sinkkuna täällä Helsingissä. Työn puolesta voi muuttaa vaikka heti ulkomaille. Harrastuksina mm. koirat & hevoset, olen alunperin maalta kotoisin, joten Windsorin tilukset sopisivat meikäläiselle enkä kaipaa jatkuvasti kaupunkiin. Osaan laittaa aika hyvää ruokaa, vaikka itse sanonkin...

Jos olet valmis ottamaan riskin että sut uhrataan satanistien menoissa kuten Kate ehkä uhrattu. Nyt on kiinalainen lohikäärmeen vuosi, tärkeä satanisteille.

Ai niin. Kiitos muistutuksesta, otan tällaiset näkökulmat vakavasti. Lisäksi olen kuullut, että William on ajoittain todella äksy ja käyttää alkoholia liikaa minun makuun. Yökerhoissa ramppaaminen ei myöskään ole minun juttu, mutta vaikuttaa olevan Williamille ihan harrastus. Olkoot! Ehkä jään kyttäämään, mitä tapahtuu Albertin ja Charlenen suhteessa. Charlenen on väitetty muuttaneen Sveitsiin, tosin sellaisella sopimuksella, että jatkaa edustamista Albertin rinnalla eli tekee töitä Monacon hoville. Tuosta voisi päätellä, ettei Albert kaipaa uutta vaimoa, vaan jotain muuta vipinää. Ehkä siis käännän katseeni esimerkiksi Liechtensteiniin. Täytyy koluta pikkuveli- ja serkkuprinssit nyt myös, eikä tuijottaa pelkkiä vallankahvassa olevia. Mikäköhän on Williamin Peter-serkun tilanne? Eronnut mieshän hänkin on, mutta tosiaan kuuluu siihen samaan pelottavaan brittihoviin. Olen kiinnostuneempi Manner-Euroopan miehistä 😋😍

Vierailija
13537/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mediatalot ovat omalla käytöksellään aiheuttaneet luottamuspulaa? Harrykin käy oikeutta tämän tästä. Eettisyys loistaa aika usein poissaolollaan, kun salakuvataan ja valheita levitellään. Kunnioitus pitää ansaita. Miksi esim. "Seiskaa" vihataan Suomessa?

Ei Seiskaa Suomessa vihata. Kyseiselle lehdelle naureskellaan, mutta ei sitä vihata. 

Lehteen päätyvät henkilöt ainakin vihaavat. Lukijat eivät tietenkään. Sivistyneistö nyrpistää nenäänsä. Ei tuollainen puskissa kyttääminen mitenkään oikeutettua ole. 

Osa lehteen päätyvistä julkkiksista jopa elää Seiskojen ja vastaavien lehtien jutuilla - tai saa itselleen välttämätöntä mainontaa. Mieti nyt: Matti Nykäs -vainaa, Johanna Tukiainen, Sofia Belorf-Nous

Seiska kirjoittaa ja kuvaa, vaikka henkilö ei itse siihen suostuisikaan. Kun otat jostain itsellesi myönteisestä artikkelista palkkion, olet antanut pikkusormesi pirulle, ja se vie lopuksi koko käden.

En ikinä usko, että esim. Tuksu halusi itsensä glamouristi kuvatuksi kaikelle kansalle kuseksimassa kadulla  kumisaappaat jalassa ja hameen helmat korvissa. Jossain sitten oli kuinka alapää paljaana strippasi pubissa. Hän on vakavasti sairas. Noista ei maksettu hänelle mitään.

Matti teki hyvin rahaa lehdellä, ulkomaanmatkat sun muut päälle. Vaimonsa oli siitä aika katkera. Merilä ei tainnut päästä hautajaisiinkaan. Hän tienasi Matin avulla ainakin ok-talon ja kirjakin oli "MINÄ ja Matti maailmalla".

Samoin päivystys sairaaloiden ovilla on tuskin mieluisaa kellekään. Ei näyttänyt Maisakaan raskausturvotuksessaan mitenkään hehkeältä, ja katsekin oli aika murhaava. Tuskin sai rahaa kuvaajalta.

Esimerkkien henkilöt ovat jollain tavalla halveksuttuja. Jotkut osaavat pelin, jotkut ei. 

Ja en ole tilaaja, nuo ovat olleet lööpeissä. Palstan linkkejä olen lukenut myös.

Harry elää lööpeistä ja kuninkaallisuus synnyttää niitä. Itsehän he aina soittavat porukkaa paikalle jutun tekoon, kun lähtevät jonnekin.

Vierailija
13538/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan uskonut, että jonkun ajan kuluttua alkaa "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi eli ihmiset hakeutuvat pois televisioiden, tietokoneruutujen ja älypuhelimien äärestä. Uskoakseni myöskään printtimedia ei onnistu houkuttelemaan ihmisiä takaisin asiakkaikseen lukuunottamatta erityisalojen lehtiä ja joidenkin nousevien ilmiöiden aiheita (mahdollisesti esim. retkeily, kalastus, veneily ja käsityöt) käsitteleviä lehtiä. Nykyisen kaltainen innostus kansainvälisyyteen romahtaa...

Juuri valtamedian propaganda saa ihmiset hakeutumaan someen, josta löytyy oikeaa tietoa eikä sitä mitä päättäjät haluavat meille syöttää. Siksi kokevat somen niin vaaralliseksi että haluaisivat kieltää sen tai ainakin rajoittaa sananvapautta merkittävästi. 

Somesta on tullutkin iso ongelma nykyisen ja koko ajan käsiin murenevan maailmanjärjestyksen (engl. Wolrd Order) hallitsijoille. Heidän suunnitelma oli, että internet, some ja muu teknologinen kehitys auttaa heitä pyrkimyksissään, mutta toisin kävi. 

Aikoinaan brittiläisissä herrakerhoissa (mm. Vapaamuurarit) kuviteltiin, että EU:n myötä eri Euroopan maiden fiksuimmat nuoret pyrkisivät massoittain muuttamaan Britanniaan. Näin he kuvittelivat saavansa maahan sekä duunareita että älykköjä tekemään työt, niin että tavisbritit voisivat keskittyä hoitamaan helpoimmat työt, hallinnon ja yläluokkaisen keekoilun. Tosin kuitenkin kävi. Useimmat uusien EU-maiden nuoret halusivat jäädä kotimaihinsa ja ulkomaille lähtevistä monet suuntasivat jonnekin ihan muualle kuin Britanniaan: Saksaan, Ranskaan, Hollantiin, Belgiaan, Sveitsiin, Iltävaltaan, Italiaan, Pohjoismaihin jne. 

Mutta kuten aiemmassa viestissäni kirjoitin, uskoakseni "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi on tulossa. Nyt elämme vielä hyvinkin intensiivisen ruutuelämän aikakautta ja sille on ihan geopoliittisetkin perusteet olemassa. Kun tilanne muuttuu, ja uskon positiivisen rauhalliseen siirtymään, ihmiset vapautuvat ruutujen ääreltä tekemään asioita, joita he todella haluavat tehdä: mökkeilyä, kalastusta, käsitöitä, retkeilyä, veneilyä, liikuntaa, kulttuuririentoja yms.

Vierailija
13539/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan uskonut, että jonkun ajan kuluttua alkaa "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi eli ihmiset hakeutuvat pois televisioiden, tietokoneruutujen ja älypuhelimien äärestä. Uskoakseni myöskään printtimedia ei onnistu houkuttelemaan ihmisiä takaisin asiakkaikseen lukuunottamatta erityisalojen lehtiä ja joidenkin nousevien ilmiöiden aiheita (mahdollisesti esim. retkeily, kalastus, veneily ja käsityöt) käsitteleviä lehtiä. Nykyisen kaltainen innostus kansainvälisyyteen romahtaa...

Somesta on tullutkin iso ongelma nykyisen ja koko ajan kä .................

Mutta kuten aiemmassa viestissäni kirjoitin, uskoakseni "ruutuelämän" jälkeinen aikakausi on tulossa. Nyt elämme vielä hyvinkin intensiivisen ruutuelämän aikakautta ja sille on ihan geopoliittisetkin perusteet olemassa. Kun tilanne muuttuu, ja uskon positiivisen rauhalliseen siirtymään, ihmiset vapautuvat ruutujen ääreltä tekemään asioita, joita he todella haluavat tehdä: mökkeilyä, kalastusta, käsitöitä, retkeilyä, veneilyä, liikuntaa, kulttuuririentoja yms.

Uusi Maailmanjärjestys (NWO) eli Agenda2030 ei anna ihmisille vapautta, vaan kaikki yritetään kieltää ilmastohömppä-perusteella ja saada ihmiset muuttamaan 15 minuutin älykaupunkeihin, joissa on täysi digitaalinen valvonta 24/7 sekä digi-lompakko jolla määrätään mitä kukakin saa ostaa. Puunpoltto mökeillä yritetään kieltää, luonnossa liikkumisesta tulee rajallinen ylellisyys jne. Tätä ne ajavat edelleenkin läpi, ja meidän Valtioneuvosto noudattaa Agenda2030 joka on kirjattu Valtioneuvoston sivuille.

Vierailija
13540/32325 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyminen ruudun ääreltä maksaa. Syrjäytynyt työtön on jämähtänyt neljän seinän sisälle. Tavallisella työttömällä ei yleensä ole varaa matkustaa tai harrastaa, paitsi ilmaisia huveja, joita ovat marjastus ja sienestys (vain kesäisin), sekä vaikka uiminen rannalla tai avannossa. Ulkoilu ja lenkkeily myös  tietenkin.

Työttömiä tulee koko ajan lisää, joten ihan hyvä vaikutuskanava on ruutu vielä pitkään.

Ketju on lukittu.