Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
11301/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu tämän koko shown jälkeen etten enää oikein usko mitään mitä ne kertoo. 

Jos sinun oma äiti sairastaisi syöpää, niin kutsuisitko sitä showksi?

En todellakaan, mun isällä on syöpä ja se on ihan kyllin rankkaa. En osaa kuvitella millaista olisi jos tämmöinen kohdistuisi meidän perheeseen.

Vierailija
11302/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ainakaan voi olla Kate siinä videossa joka kuvattu maatilakaupan pihalla. Ei vaan voi niin iloisena kävellä syöpädiagnoosin saanut. 

Minä voin. Voin jopa unohtaa pitkäksikin aikaa, että minulla on syöpä, joskus tunneksikin. Varsinkin jos jokin joka vie huomion pois itsestäni; liikunta, keskustelu, muuttuvat maisemat, elokuvaan syventyminen, muistelu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11303/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu tämän koko shown jälkeen etten enää oikein usko mitään mitä ne kertoo. 

Sinut on villinneet nämä höpöhöpö-sivustot, joilla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.

Kun en ole seurannut höpöhöpö-sivustoja. Mulla ei ole edes sometilejä missä näkisi näiden hörhöjen tviittejä tai videoita tai mitä ikinä onkaan. Pääasiassa iltapäivälehtien juttujen varassa olen ollut.

Eli juurikin niiden höpöhöpöjen ja väärien käännösten varassa. Reppana.

No mitä pitää seurata että saa oikeata tietoa? Ilomielin muutan toimintatapaani.

Sen verran kuitenkin us

Ei suomalaisilla toimittajilla ole tässä uutisoinnissa minkäänlaista lähdekritiikkiä. Hehän panevat kaikki Meghaninkin hölötykset sellaisinaan eteenpäin.

Niin, ne jutut menee minulla suoraan tuohon "lähellä olevat lähteet kertovat"-kategoriaan. Uskon vain sen mitä todistetusti tulee suoraan asianomaisilta ihmisiltä, oli kyseessä sitten brittihovi tai kuka vaan. 

Vierailija
11304/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut on villinneet nämä höpöhöpö-sivustot, joilla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.

Kun en ole seurannut höpöhöpö-sivustoja. Mulla ei ole edes sometilejä missä näkisi näiden hörhöjen tviittejä tai videoita tai mitä ikinä onkaan. Pääasiassa iltapäivälehtien juttujen varassa olen ollut.

No mitä pitää seurata että saa oikeata tietoa? Ilomielin muutan toimintatapa

Sinä olet uskonut ihan kaiken hölinän.

Vierailija
11305/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiassa ei ole mitään epäselvää, jos osaa lukea.  Vakava sairaus tuossa elämäntilanteessa on sellainen inhimillinen tekijä, joka sekottaa kaikki ennakkosuunnitelmat.  Ja kun vielä kuningas sairastaa samaan aikaan.

Juuri näin. Vakavan sairauden myötä valkoiset valheetkin, jos sellaisia on ollut, on hyvä antaa anteeksi heti. Mielestäni heidän tilanteessaan ei ole enää mitään epäselvää. 

Vierailija
11306/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ne kertoo että kysymys ei ole syövästä, sitten julkaistaan leikkaa-liimaa kuva Katesta ja lapsista jota pahoitellaan seuraavana päivänä, sitten yhtäkkiä onkin isot otsikot syövästä mutta vakuutellaan että kaikki on ihan hyvin. Koko saaga herättää ainakin minussa epäluottamusta ja epäilyksen että kohta tulee taas hovista joku iso uutinen missä kerrotaan asioita kotka kumoaa aikaisemmin kerrotut 🤷

Mulla on samoja ajatuksia. Just nuo mainitsemasi asiat ovat vaikuttaneet hovin uskottavuuteen. Tuo joidenkin nuhteleva sävy, jos ei yhtäkkiä uskotakaan (aina uusia) selityksiä, on lievästi outo. Se uskottavuus on kyllä ymmärrettävästi horjunut näiden hovin epäonnistuneiden tiedotteiden seurauksena. 

Kensingtonin pr-osasto sietäisi saada kenkää joka iikk

Toisaalta niillä palkoilla (about 25 000puntaa/v) se työpaikka hovissa ei ehkä ole se halutuin. Ammattilaiset menee sinne, missä maksetaan palkkaakin. Ymmärrän hyvin, että työntekijöiden vaihtuvuus on suurta. 

Vierailija
11307/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä pitää seurata ett

Sinä olet uskonut ihan kaiken hölinän.

Ole hyvä ja ohjaa minut sitten oikeiden, luotettavien lähteiden äärelle?

Vierailija
11308/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei usko kukaan muukaan.Paparatsit pitävät  W&feikki catea vapaana riistana. Vaikea ennustaa loppuuko myllytys koskaan.Rahaahan tämä tuo rutkasti,kaikki haluaa tietää missä feikki cate on,elossako kuinka iso hattu päässä kulkee ns.livenä.Hovin Uskottavuus on kaput.

En oikein tiedä miten uteliaisuus ja toisten tragedioilla rahastaminen on jotenkin hieno juttu. Hovi ei ehkä ollut kovin taitava tiedottamisessa, mutta kyllä mua surettaa se. että Kate pakotettiin kertomaan asioista ennenkuin oli valmis. Ja surettaa sekin että vaikka hän on pyytänyt saada toipua rauhassa, niin sama leikki jatkuu vaan.

Kukaan ei ole estänyt toipumasta , se on virheellinen tieto.Some kiinnostus asiasta jatkuu kunnes toipumista ei enää tarvita.Kyllä hovin olis pitänyt arvata että näin tässä käy kun fanittajia pidetään pilkkanaan.Turha vikistä enää.

Vierailija
11309/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/i/status/1771576171274084761

"Kyllä se totta täytyy olla, koska siitä on video."

Vierailija
11310/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä keskustleemassa aiheesta, josta tiedän paljon. En ole täällä palvelemassa sinua.

Vierailija
11311/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ainakaan voi olla Kate siinä videossa joka kuvattu maatilakaupan pihalla. Ei vaan voi niin iloisena kävellä syöpädiagnoosin saanut. 

Minä voin. Voin jopa unohtaa pitkäksikin aikaa, että minulla on syöpä, joskus tunneksikin. Varsinkin jos jokin joka vie huomion pois itsestäni; liikunta, keskustelu, muuttuvat maisemat, elokuvaan syventyminen, muistelu jne.

Monet käy töissäkin vaikka on syöpä.Yleensä vitsin kertominen lisääntyy.Jospa nämä filmin pätkät todella on tsoukiksi tarkoitettukin.

Vierailija
11312/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pr-osasto ei välttämättä ole tiennyt kaikkea. Kate on ehkä ajatellut kestävänsä paremmin juorut kuin sen, että maailma huutaa syöpädiagnoosia ennen kuin hän itsekään tietää kaikkea omasta tilanteestaa. Ei se mene niin, että diagnoosi ja hoitosuunnitelma olisivat hetkessä valmiita, saati oma sopeutuminen tilanteeseen.

Vierailija
11313/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pr-osasto ei välttämättä ole tiennyt kaikkea. Kate on ehkä ajatellut kestävänsä paremmin juorut kuin sen, että maailma huutaa syöpädiagnoosia ennen kuin hän itsekään tietää kaikkea omasta tilanteestaa. Ei se mene niin, että diagnoosi ja hoitosuunnitelma olisivat hetkessä valmiita, saati oma sopeutuminen tilanteeseen.

Hän on ihan selkeästi snaonut, että ei halunnut tietoa julkisuuteen ennen kuin lapsilel oli saatu kerrottua. Ja lapsille kerrottiin kun pääsiäisloma alkoi, koska sitten he eivät joutuisi koulussa sitä käsittelemään tuoreeltaan.

Mitä ihmettä te ette tästä nyt tajua?

Vierailija
11314/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa siinä on että lapset on otettu pois koulusta kotikouluun

Eihän niitä mihinkään ole otettu. Siellä koulujen pääsiäisloma on pidempi kuin meillä.

Huhujen mukaan lapset eivät ole olleet kouluSSA joululoman jälkeen. Media puhuu lasten koulusta ja milloin kyseinen koulu viettää pääsiäislomaa. Mediassa ei kuitenkaan ole ollut yhtään juttua esimerkiksi siitä, kuka kuljettaa nyt lapsia kouluun ja kotiin. Jos lapset on otettu kotiopetukseen, he saattavat hyvinkin saada etäopetusta omasta koulustaan ja omilta opettajiltaan. Samoin tuntuisi luonnolliselta, että he pitävät lomia samaan aikaan kuin omassa koulussa on lomat.

Kysymys kuuluu, ovatko lapset joulun jälkeen käyneet säännöllisesti

Voitko kertoa, mistä lähteestä tämä tieto on peräisin? Siis että Walesin lapset ovat olleet normaalisti koulun lähiopetuksessa ja että Carole-mummo on heitä kouluun kuskannut?

Mummon kotihan on ainakin ennen ollut niin kaukana Windsorin linnan alueelta, että tuo on aika oudolta kuulostava järjestely. Onhan hovilla autonkuljettajia ja nannyjä, joiden avulla lapset voitaisiin kuljettaa se lyhyt matka Adelaide Cottagesta Lambroookin koululle. Ja varmaan William olisi myös monina päivinä ehtinyt tehdä ainakin toisen kuljetuksen. Huhujen mukaan tällaisia reissuja ei olisi kuitenkaan ajettu...?!?!

Moneen kertaan on lehdissäkin mainittu, että Middletonit ovat rientäneet perheen avuksi, ja tämän olen ymmärtänyt niin, että asuvat Katen ja Williamin kotona tai jossain niissä lukuisissa vierastaloissa/asunnoissa, joita tuollakin linnan alueelta löytyy. Ja näin siksi, että on nimenomaan mainittu, että huolehtivat lapsista, ja sitä on vaikea etänä tehdä.

Vierailija
11315/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa tosiaan, ettei joidenkin mielestä saisi spekuloida, mitä Katelle on tapahtunut. Ranskan uutistoimistot eivät enää pidä Kensingtonin palatsia luotettavana tiedotuslähteenä. Ei ihme.

Mielenkiintoista sekin, että Katella oli suunniteltu matka Italiaan tammikuussa. Siid tuo hovin ilmoittama "suunniteltu leikkaus tammikuussa" on pötyä. Ei ollut mitään suunniteltuja vatsaoperaatioita. 

Jotain kohtalokasta tapahtui jo 28.12, kun autoletka vei jotakuta sairaalaan Charlesin ja Camilla emännöimästä Sandringhamista. 

Tuossa oleellinen.Itseasiassa manner Euroopan media/polemiikki ketjut meitä edellä ovat jo aikaisin kertoilleet feikkicate is dead /Kingston problem ??

Kingston oli Katen rakastaja tai ei, ystävä kuitenkin. Laitoin myös merkille, miten out

Eikö Williamin porukka myöhästynyt kruunajaisista, kunkkukin joutui odottamaan omaa sisäänmenoaan. Jospa mieltä hängersi se moka.

Vierailija
11316/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä pitää seurata että saa oikeata tietoa? Ilomielin muutan toimintatapa

Seuraan manner Euroopan mediaa sekä brittejä.Tiedot tulee siellä nopeasti ja heillä myös yhteydet "omiin tietolähteisiin"ne ei oo tietenkään suomen somen .ps.tuo ainut oikea toiminta tapa on kalkkarokäärmeen lähde myrkyttää koko ketjun.

Vierailija
11317/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä keskustleemassa aiheesta, josta tiedän paljon. En ole täällä palvelemassa sinua.

Ja minä taas kerroin mitä tunteita tämä aihe on minussa viime aikoina herättänyt, siinä taidan olla itse kaikkein paras asiantuntija. 

Vierailija
11318/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11319/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Middletonien kotoa on Windsoriin 34 mailia. Pippan kotoa suunnilleen saman verran. En nyt näe tuota ihan jäätävän hirveänä matkana. Ja onhan siellä Windsorissa majoitustiloja.

Vierailija
11320/32325 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok- ja X-hörhöt ei luovuta, kun kerran Catherinen hampaisiinsa ottivvat:

"Spekulaatioita on levitetty esimerkiksi X:ssä ja Tiktokissa. Tekoälyteorioille ei ole esitetty vedenpitäviä todisteita."

Catherineen liittyvät spekulaatiot eivät loppuneet sittenkään nyt leviää hurja väite tuoreesta videosta

https://www.is.fi/viihde/art-2000010317643.html

Ketju on lukittu.