Siis miettiikö yli 40-vuotiaat miehet vielä jotain panohommia?
Eikö tuohon ikään mennessä ole kehittynyt mitään tähdellisempää ajateltavaa?
Kommentit (16)
No onneksi miettii. Parhaat miettii näitä vielä 60-70-vuotiaanakin.
Kyllä naisystävän kanssa kertaa 2-3 viikossa on seksiä. M48
Pitää olla todella alhaiset testotasot, jos 4-kymppisenä ei seksi ole joka päivä mielessä. Itse olen 5-kymppinen ja halut lähes samaa luokkaa kuin parikymppisenä. Äskettäisessä parisuhteessa panin 5-7 kertaa viikossa, mutta sinkkuna ei nyt tässä iässä sama tuosta vain toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jonkun eläkeikäisen ukonruppanan hyödyttää moisia miettiä?
Mieten joka paikassa missä olen kuka on pantavin nainen, jos yksi nainen pitäisi valita.
Olin juuri kuukauden Thaimaassa ja panin siellä joka päivä.
M60
Luojan kiitos oma 42v aviomies miettii vielä hyvin aktiivisesti. Muuten olisi vaimona aika kurjaa. N41
Biologisille vieteilleen ihminen ei mahda mitään.
45 vuotta ja en mieti. Joka päivä tosin tulee runkattua välillä jopa kahdesti mutta itse panemisen olen pystynyt sulkemaan pois mielestäni. Meillä on seksiä noin kerran kuussa niin parempi olla miettimästä niin ei tule pettymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Armottoman juntti kommentti!
Minkä ihmeen takia miettisi viiskymppisiä lehmiä, jotka ovat todella v-mäisiä ja haisevat pahalle!?
Luultvasti osa 40 vuotiaista miehistä miettii ja harkitsee jopa enemmän kuin, ainakin nuoremmista, jotka kuvittelevat ja luulevat, että seksi on sama kuin yhdyntä ja jossa osaa nuorempia miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan oma nautinto ymmärtämättä, että se vois olla suurempi jos edes vähän ajattelsi ja kuullostelsi, mistä mahd. kumppanikin saattasii saada iloa ja nautintoa,- Ja jossa olisi päässyt jo siitä uhosta, jossa nainen antaa seksiä sen sijaan, että molemmat saisivat ja antaisivat.
Ikisinkku mies 40+.
Vieläkö 40-50 vuotiaana edes seisoo ilman lääkkeitä?
Varmaan jotkut. Useammalla taitaa mennä vielä yli 50-vuotiaanakin..