Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Minusta tuntuu tämän koko shown jälkeen etten enää oikein usko mitään mitä ne kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu tämän koko shown jälkeen etten enää oikein usko mitään mitä ne kertoo.
Onko sulla jäänyt koulut käymättä?
https://peda.net/kemionsaari/koulut/kk/luokat/6-luokka/jk/l%C3%A4hdekri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://peda.net/kemionsaari/koulut/kk/luokat/6-luokka/jk/l%C3%A4hdekri…
Mitä tarkoitat? Ensin ne kertoo että kysymys ei ole syövästä, sitten julkaistaan leikkaa-liimaa kuva Katesta ja lapsista jota pahoitellaan seuraavana päivänä, sitten yhtäkkiä onkin isot otsikot syövästä mutta vakuutellaan että kaikki on ihan hyvin. Koko saaga herättää ainakin minussa epäluottamusta ja epäilyksen että kohta tulee taas hovista joku iso uutinen missä kerrotaan asioita kotka kumoaa aikaisemmin kerrotut 🤷
Vierailija kirjoitti:
Ensin ne kertoo että kysymys ei ole syövästä, sitten julkaistaan leikkaa-liimaa kuva Katesta ja lapsista jota pahoitellaan seuraavana päivänä, sitten yhtäkkiä onkin isot otsikot syövästä mutta vakuutellaan että kaikki on ihan hyvin. Koko saaga herättää ainakin minussa epäluottamusta ja epäilyksen että kohta tulee taas hovista joku iso uutinen missä kerrotaan asioita kotka kumoaa aikaisemmin kerrotut 🤷
Mulla on samoja ajatuksia. Just nuo mainitsemasi asiat ovat vaikuttaneet hovin uskottavuuteen. Tuo joidenkin nuhteleva sävy, jos ei yhtäkkiä uskotakaan (aina uusia) selityksiä, on lievästi outo. Se uskottavuus on kyllä ymmärrettävästi horjunut näiden hovin epäonnistuneiden tiedotteiden seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ne kertoo että kysymys ei ole syövästä, sitten julkaistaan leikkaa-liimaa kuva Katesta ja lapsista jota pahoitellaan seuraavana päivänä, sitten yhtäkkiä onkin isot otsikot syövästä mutta vakuutellaan että kaikki on ihan hyvin. Koko saaga herättää ainakin minussa epäluottamusta ja epäilyksen että kohta tulee taas hovista joku iso uutinen missä kerrotaan asioita kotka kumoaa aikaisemmin kerrotut 🤷
Mulla on samoja ajatuksia. Just nuo mainitsemasi asiat ovat vaikuttaneet hovin uskottavuuteen. Tuo joidenkin nuhteleva sävy, jos ei yhtäkkiä uskotakaan (aina uusia) selityksiä, on lievästi outo. Se uskottavuus on kyllä ymmärrettävästi horjunut näiden hovin epäonnistuneiden tiedotteiden seurauksena.
Kensingtonin pr-osasto sietäisi saada kenkää joka iikka. Toisaalta syytä voi olla asiakkaassakin joka vaatii tiettyä toimintatapaa ammattilaisten suosituksista ja ohjeista huolimatta, jolloin tulos on sitten se mikä oli nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinut on villinneet nämä höpöhöpö-sivustot, joilla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://peda.net/kemionsaari/koulut/kk/luokat/6-luokka/jk/l%C3%A4hdekri… f5bd7fd8fb3/pelkk%C3%A4%C3%A4feikki%C3%A4.jpeg
Mitä tarkoitat? Ensin ne kertoo että kysymys ei ole syövästä, sitten julkaistaan leikkaa-liimaa kuva Katesta ja lapsista jota pahoitellaan seuraavana päivänä, sitten yhtäkkiä onkin isot otsikot syövästä mutta vakuutellaan että kaikki on ihan hyvin. Koko saaga herättää ainakin minussa epäluottamusta ja epäilyksen että kohta tulee taas hovista joku iso uutinen missä kerrotaan asioita kotka kumoaa aikaisemmin kerrotut 🤷
Aika näyttää. Musta tuo kielii siitä että he ovat ihmisiä joiden kohdalle on juuri sattunut tragedia ja siitä yritetään selvtä. Kokemuksesta tiedän että noissa tilanteissa ihmiset eivät aina toimi loogisesti ja järkevästi, koska ovat shokissa ja käsittelevät sairautta ja kuolemaa. Toivotaan heille kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei usko kukaan muukaan.Paparatsit pitävät W&feikki catea vapaana riistana. Vaikea ennustaa loppuuko myllytys koskaan.Rahaahan tämä tuo rutkasti,kaikki haluaa tietää missä feikki cate on,elossako kuinka iso hattu päässä kulkee ns.livenä.Hovin Uskottavuus on kaput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut on villinneet nämä höpöhöpö-sivustot, joilla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.
Kun en ole seurannut höpöhöpö-sivustoja. Mulla ei ole edes sometilejä missä näkisi näiden hörhöjen tviittejä tai videoita tai mitä ikinä onkaan. Pääasiassa iltapäivälehtien juttujen varassa olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole seurannut höpöhöpö-sivustoja. Mulla ei ole edes sometilejä missä näkisi näiden hörhöjen tviittejä tai videoita tai mitä ikinä onkaan. Pääasiassa iltapäivälehtien juttujen varassa olen ollut.
Eli juurikin niiden höpöhöpöjen ja väärien käännösten varassa. Reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei usko kukaan muukaan.Paparatsit pitävät W&feikki catea vapaana riistana. Vaikea ennustaa loppuuko myllytys koskaan.Rahaahan tämä tuo rutkasti,kaikki haluaa tietää missä feikki cate on,elossako kuinka iso hattu päässä kulkee ns.livenä.Hovin Uskottavuus on kaput.
En oikein tiedä miten uteliaisuus ja toisten tragedioilla rahastaminen on jotenkin hieno juttu. Hovi ei ehkä ollut kovin taitava tiedottamisessa, mutta kyllä mua surettaa se. että Kate pakotettiin kertomaan asioista ennenkuin oli valmis. Ja surettaa sekin että vaikka hän on pyytänyt saada toipua rauhassa, niin sama leikki jatkuu vaan.
Asiassa ei ole mitään epäselvää, jos osaa lukea. Vakava sairaus tuossa elämäntilanteessa on sellainen inhimillinen tekijä, joka sekottaa kaikki ennakkosuunnitelmat. Ja kun vielä kuningas sairastaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kensingtonin pr-osasto sietäisi saada kenkää joka iikk
Tiedotus Ei julkaise mitään ilman ettäesim. cate tarkastaa jutun mitä hänestä aiotaan julkaista.Juttujen alkuperä on siis caten.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun oma äiti sairastaisi syöpää, niin kutsuisitko sitä showksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pitää seurata että saa oikeata tietoa? Ilomielin muutan toimintatapaani.
Sen verran kuitenkin uskon suomalaisten toimittajien lähdekritiikkiin että IS ja IL karsii kyllä suurimmat salaliittohörhöilyt pois tai kertovat niistä siten että jutusta tulee kyllä selväksi että kyseessä ei ole hovista suoraan tuleva uutinen. Toki oma järkikin jo sanoo ainakin minulle, että juttujen "hovia lähellä olevat lähteet" ei aina suinkaan ole sitä mitä kertovat ja uskon vain mitä brittihovi suoraan kertoo. Siitä huolimatta minulle on tullut että tiedotus on epäluotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdissä juuri päivitellään näitä salaliittoteorioita ja pohditaan että mikä on se taho joka tälläistä kiusaamista tekee. Iltapäivälehdissä ei ole ollut mitään juttua siitä etteikö Katen viimeisin video olisi ollut aito ja koskettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalkkarokäärme iski jälleen mangusta iskee pian.Nukkuuko käärmeet öisin vai saalistavatko uhreja??ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pitää seurata että saa oikeata tietoa? Ilomielin muutan toimintatapaani.
Sen verran kuitenkin uskon suomalaisten toimittajien lähdekritiikkii
Ei suomalaisilla toimittajilla ole tässä uutisoinnissa minkäänlaista lähdekritiikkiä. Hehän panevat kaikki Meghaninkin hölötykset sellaisinaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun oma äiti sairastaisi syöpää, niin kutsuisitko sitä showksi?
En varmaan. Tuota mediasekoilua mitä nähtiin talven aikana kutsun.
Mun siskoni on sairastanut syövän kahdesti ja kyllä hän nimenomaan on iloisena ihmisten ilmoilla liikkunut, silloin kun sinne asti päässyt.