Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32046)
Vierailija kirjoitti:
452 sivua aiheesta, jolla ei ole mitään merkitystä?
Aika jännä vai mitä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on työskennellyt kotonaan lasten varhaiskasvatukseen liittyvän projektinsa kanssa. Daily Mail ja The Telegraph ainakin näkyivät asiasta kirjoittaneen.
Sehän ei öyhöttäjille kelpaa, että Kate työskentelee etänä, sillä näyttäytyä pitää heti kun niin vaaditaan. Ihan sama vaikka kuinka toipuisi leikkauksesta ja lääkärit on määränneet sairauslomaa.
Jos asenne on noin halveksivaa kansalaisia ja faneja kohtaan niin eikö kannattaisi luopua koko kuningas ja kuningatar-hommasta? Varsinkin kun briteille se maksaa 100 miljoonaa puntaa veroina vuodessa. Vastineeksi jos kysyy onko kaikki kunnossa, kun julkisuudessa viihtynyt kuninkaallinen katoaa, saa vaan rahvas öyhöttää pilkkaa.
Minä myös ihmettelen miksi rahvas saa kaiken aikaa öyhöttää pilkkaa. Sen sijaan en näe Katen toiminnassa halveksivaa asennetta kansalaisia tai faneja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on työskennellyt kotonaan lasten varhaiskasvatukseen liittyvän projektinsa kanssa. Daily Mail ja The Telegraph ainakin näkyivät asiasta kirjoittaneen.
Sehän ei öyhöttäjille kelpaa, että Kate työskentelee etänä, sillä näyttäytyä pitää heti kun niin vaaditaan. Ihan sama vaikka kuinka toipuisi leikkauksesta ja lääkärit on määränneet sairauslomaa.
Jos asenne on noin halveksivaa kansalaisia ja faneja kohtaan niin eikö kannattaisi luopua koko kuningas ja kuningatar-hommasta? Varsinkin kun briteille se maksaa 100 miljoonaa puntaa veroina vuodessa. Vastineeksi jos kysyy onko kaikki kunnossa, kun julkisuudessa viihtynyt kuninkaallinen katoaa, saa vaan rahvas öyhöttää pilkkaa.
9035 kirjoitti ja kiteytti oikein hyvin mikä se ongelma tässä kaikessa on - ja sinä kommetillasi vahvistit ja todistit sen oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tämä ilmoitettiin samalla kun sairauslomasta tiedotettin. Että Kate tekee etänä näitä hommia. Se on vain öyhötyksessä unohtunut näiltä salaliittotoitottajilta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt juoruiliat työntekoon. Emme maksa palkkaa lorvailusta netti saiteilla. T pomosi.
Ei kuule nyt ehdi millään. Meillä on kova homma saada se Britannian elätti lazy Katie jaloilleen ja työn touhuun viimeinkin. Siellä se reippaana kanteli raskasta leipäkuormaa ja on kuviaankin mennyt muokkaamaan. Kasvot oli leikattu ja selvästi oli kankkusessa. Mahassa ei mitään vikaa. Kirmailivat pelloillakin.
Tässä menee vielä aikaa ainakin pari viikkoa, kun varmistetaan, että se kans saapuu pääsiäisen jälkeen edustamaan. Nyt kuitenkin alkaa noidiksi valmistautuminen ja ollaan sunnuntaina virpomaan menossa.
Kohtahan Kate taas jo palaa töihin, kuten hovin ilmoituksessa kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ihmettelen miksi rahvas saa kaik
Ihmettelet, miksi rahvas saa kaiken aikaa öyhöttää pilkkaa? Mikä sinun mielestäsi olisi vaihtoehto? Heittää rahvas tyrmään 2020-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juoruiliat työntekoon. Emme maksa palkkaa lorvailusta netti saiteilla. T pomosi.
Olen itse pomo.
Täällähän on pomoja pilvin pimein. No nyt selvisi, mitä he tekevät.
Onkohan joillain täällä öyhöttävistä elämässään myös samanlainen kaaos, jos työkavereita jää sairauslomalle pitemmäksi aikaa, eivätkä he vilkuttele ikkunoistaan tai lähettele sähköpostia, tai ehkäpä pitää käydä työpaikalla ilmoittautumassa, muuten on siepattu tai murhattu, saa salassa lapsen, eroaa tai käy pienentämässä pinppiään.
Ja tokihan sairausloma on lopetettava viimeistään puolessa välissä. Missään kodin ulkopuolella ei saa näyttäytyä, paitsi raportoida töihin.
Johan tuollaisesta poissaolosta huolestuu. Eli ei sairauslomia, mutta ne terveystiedot pitää tuoda kahvihuoneeseen julkisesti näytille. Jos ei, niin on lazy ja lorvii. Etätöistä ei myöskään parane valehdella. Kuvienkäsittely jyrkästi kielletty!
Hesarissa pieni näkökulma.
"Hoviasiantuntija: Brittihovilta meni uskottavuus, kun Walesin prinssi ja prinsessa unohtivat isoäidin opit
Brittihovilla on nyt uskottavuusongelma, sanoo vuosikymmenet kuninkaallisia seurannut Rob Jobson. Walesin prinssin ja prinsessan toiminta on ollut naiivia."
Juttu kokonaisuudessaan tilaajille https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010306941.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pomo.
Täällähän on pomoja pilvin pimein. No nyt selvisi, mitä he tekevät.
Niinpä. Tiedämne miksi Suomi syöksyy lamaan ja Purran on pakko purra poikki rahojen tukivanat. Näin siinä sitten käy kun pomot addiktoituu vauvapalstaan. 😥 Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kate ja William kaksoisolennot
Olisiko jossain koko ryhmästä kuva
https://www.seiska.fi/kuninkaalliset/prinsessa-catherinen-kaksoisolento…
Onkohan videolla tuo pari? Vaikka itse kieltävät, onkohan kytköksiä videon kuvaajaan? No niin Sherlokit selvittäkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan videolla tuo pari? Vaikka itse kieltävät, onkohan kytköksiä videon kuvaajaan? No niin Sherlokit selvittäkää
Noista nyt erottaa tällainen kasvosokeakin, että ovat feikkejä. Tai ehkä siksi erotankin? kun näen vain yksityiskohtia, en ehkä hahmota kokonaisuutta. Mutta noita en voisi edes mutanaamiossa kynttilänvalossa kuvitella nykyiseksi kruuniprinssipariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule nyt ehdi millään. Meillä on kova homma saada se Britannian elätti lazy Katie jaloilleen ja työn touhuun viimeinkin. Siellä se reippaana kanteli raskasta leipäkuormaa ja on kuviaankin mennyt muokkaamaan. Kasvot oli leikattu ja selvästi oli kankkusessa. Mahassa ei mitään vikaa. Kirmailivat pelloillakin.
Tässä menee vielä aikaa ainakin pari viikkoa, kun varmistetaan, että se kans saapuu pääsiäisen jälkeen edustamaan. Nyt kuitenkin alkaa noidiksi valmistautuminen ja ollaan sunnuntaina virpomaan menossa.
Kyllä sitä vaan ihmetellään kahvitauolla, millä meriiteillä sä pomo olet asemaasi päässyt kirjoitustaidostasi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko näihin laittaa myös muutamalla rivillä mistä videoissa on kyse, kiitos? Minä olen niitä jotka kertakaikkiaan eivät kestä tuon naisen esiintymistä, ei pysty kuuntelemaan.
Nämä on ns. Sugars -videoita, joissa Marklen fanit levittävät valheitaan. Tuo toinen on Hamaskannattajan videoita, joissa tämä hyökkää kuninkaallisia vastaan.
kiitos, sittenpä ei ole väliksikään vaikka katsomatta jää.
Nykyään jossain market suvun rahankerääjä lörppöä en lue ollenkaan,rahan keruuta tyynni minkälaisia sukulaisia HYI HYI
Anteeksi mitä tahdot sanoa?
Ei voi olla totta. 😂😂😂
The Windsors kuvaukset ovat menossa lähellä kauppaa. Kuvassa ovat sarjan näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista nyt erottaa tällainen kasvosokeakin, että ovat feikkejä. Tai ehkä siksi erotankin? kun näen vain yksityiskohtia, en ehkä hahmota kokonaisuutta. Mutta noita en voisi edes mutanaamiossa kynttilänvalossa kuvitella nykyiseksi kruuniprinssipariksi.
Itse esimerkiksi kykenen tunnistamaan esim. takavuosien näyttelijöitä vaikka hiukset olisi värjätty, peruukkia käytetty, maskeeraukset ja vaikka feikki nenä ja otsa. Jokaisessa on vain tietyt hyvin ominaiset piirteet jotka erottuvat läpi elämän. Puhetyyli, pituus, ryhti, hymy, silmät, kulmakarvat, hampaat ja kasvojen mittasuhteet. Kaikki muodostaa yksilöllisen kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan joillain täällä öyhöttävistä elämässään myös samanlainen kaaos, jos työkavereita jää sairauslomalle pitemmäksi aikaa, eivätkä he vilkuttele ikkunoistaan tai lähettele sähköpostia, tai ehkäpä pitää käydä työpaikalla ilmoittautumassa, muuten on siepattu tai murhattu, saa salassa lapsen, eroaa tai käy pienentämässä pinppiään.
Ja tokihan sairausloma on lopetettava viimeistään puolessa välissä. Missään kodin ulkopuolella ei saa näyttäytyä, paitsi raportoida töihin.
Johan tuollaisesta poissaolosta huolestuu. Eli ei sairauslomia, mutta ne terveystiedot pitää tuoda kahvihuoneeseen julkisesti näytille. Jos ei, niin on lazy ja lorvii. Etätöistä ei myöskään parane valehdella. Kuvienkäsittely jyrkästi kielletty!
Kyllä mä ainakin aina saikulla vilkuttelen naapurille ikkunasta että näkee että oon elossa. Liian pitkään ei kyllä kannata vilkuttaa koska siitä syntyy vaikutelma siitä että en ole oikeasti kipeä. Some-kanaviin laitan myös sopivasti elonmerkkiä ja toki tietysti jaan diagnoosit vähintäänkin oppilaiden vanhemmille, koska heillehän tässä työtäni teen. Kaupassa en käy saikulla, tietenkään, ihan sisätiloissa on syytä kökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vaan ihmetellään kahvitauolla, millä meriiteillä sä pomo olet asemaasi päässyt kirjoitustaidostasi päätellen.
Millä meriiteillä pääsee palstapoliisiksi? Opettajan pätevyys?
Ei tullut Buckinghamin palatsilta palstatietäjien lupaamaa tiedotusta.