Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32046)
Vierailija kirjoitti:
https://www.thesun.co.uk/royals/26814141/piers-morgan-kate-middleton-he…
Jopa Camillan kaveri Piers Morgan moittii hovia Katen tilanteen salailusta.
Piersiä harmittaa, ettei ole sisäpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videon kuvannut Nelson Silva: "He menivät lihaosastolle ja minä seisoin heidän takanaan. He puhuivat henkilökunnan kanssa ja nauroivat, Silva kertoi The Sun -lehdelle"
Tämäpä hassua...kun kaupalla on tapana sulkea ovet tavallisilta pulliaisilta silloin, kun kuninkaalliset ovat kaupassa ostoksilla!
Ja hassua myös se, että menivät lihaosastolle kun olivat ostamassa leipää.
Erikoiselta kuulostaa myös se, että kirmasivat pellon poikki tiluksilleen. Ihmeellinen keissi.Sepittikö kuvaaja tuon pellon poikki kotikonnuille oikaisun, ettei kukaan kyselisi millaiseen autoon menivät. Tällöin olisi paljastunut että olivatkin jotkut vaan. JA miksei kuvatussa pätkässä näy turvamiehiä? Koska heitä ei ollut?
Höpsistä, luepa ketju läpi niin pysyt kärryillä. Eivät menneet autoon vaan jatkoivat jalan.
Vierailija kirjoitti:
Turvamiehet on siististi rajattu videon ulkopuolelle. Minä näin talvella keski-ikäisen lyhyen silmälasipäisen toppatakkimiehen Turussa ostoksilla. Huomion kiinnitti skrodet turvamiehet, jotka olivat kuin elokuvista. Vastan sen jälkeen tajusin, että olivat kaupassa Orpon kanssa.
Miksi kuvaaja olisi rajannut turvamiehet ulkopuolelle? Tilanteen ollessa todellinen ei olisi.
Britit ovat kommentoineet, että Katen leuka, pituus ja tapa kävellä eivät ole hänen. Olen samaa mieltä.
Jos katsotte kuvia Katesta skinnyfarkuissa, huomaatte, että videolla on eri nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn ja Monkun dokumentissa esiintynyt Boozie ei Scoobie vaikka samanlainen eliölaji onkin, on mukana näissä salaliittoteorioissa ja ruokkii niitä: Katea ei ole nähty moneen kuukauteen. Eli Harryn lähipiiri levittelee juoruja Katen katomiasesta ja oli myös alkulähteenä Rose-juoruille. Miten William voisi koskaan luottaa enää veljeensä joka koko ajan kaivaa kuoppaa hänen jalkojensa alta.
Miksi Harryn pitäisi olla lojaali murhaajaveljelleen?
Mitäs hän on murhannut? Sen kaulakorun?
Oooh, on siis kolmaskin veli, salattu joka on murhaaja. Koska William ei ole murhannut ketään - paitsi korkeintaan sen kaulakorun.
Harry&Meg lapsineen ok.tämä on william&cate rimsu ple
Amerikan hovia? Hoviako he siellä pitävät vaikka halusivat irtaantua kuninkaallisista tehtävistä?
Lehdissä tänään pohditaan miksei Kate saisi editoida kuviaan kun kaikki muutkin niin tekevät ja seuraavassa jutussa kerrotaan kuinka Archie ja Lilibet ovat olleet Meghanin järkkäämässä luksusvalokuvaussessiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvamiehet on siististi rajattu videon ulkopuolelle. Minä näin talvella keski-ikäisen lyhyen silmälasipäisen toppatakkimiehen Turussa ostoksilla. Huomion kiinnitti skrodet turvamiehet, jotka olivat kuin elokuvista. Vastan sen jälkeen tajusin, että olivat kaupassa Orpon kanssa.
Miksi kuvaaja olisi rajannut turvamiehet ulkopuolelle? Tilanteen ollessa todellinen ei olisi.
No kuvaaja oli (omien sanojensa mukaan) ottanut sen videon äidilleen, että kato nää on tälläisiä, onko nää nyt ne jotkut mitä säs sanoit? Eikä ollut varmaan äitikään kiinnostunut turvamiehistä, vaan mahdollisesta prinssistä ja prinsessasta. Ja vasta sitten kun äiti sanoi, että hei haloo, noin on NE, niin kuvaaja tajusi, että nyt on rahanarvoista tavaraa puhelimessa.
Rose Hanburylla ja aviomiehellään David Rocksavagella on kohuja ollut ennen tätäkin. Davidin isoin kohu liittyy L'Oréalin rahoihin. Poseeraavat myös lehdissä Kiinalta kolonialismin aikoihin ryöstettyjen aarteiden kanssa. Briteillä toki museot pullollaan kaikkia ryöstettyjä aarteita mm. Kreikasta ja Egyptistä ja lähes kaikki hovim korut on myös sitä alkuperää.
Minkä pahan se tuo Rosekin on tehnyt, että häntä ja hänen perhettään riepotellaan somessa ja roskamediassa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä pahan se tuo Rosekin on tehnyt, että häntä ja hänen perhettään riepotellaan somessa ja roskamediassa?
Ei mitään mutta kun on pakko saada juoruja - ja sitä kautta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko näihin laittaa myös muutamalla rivillä mistä videoissa on kyse, kiitos? Minä olen niitä jotka kertakaikkiaan eivät kestä tuon naisen esiintymistä, ei pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ehkä sanoi joskus Meghanista jotain ja alkoi kostonkierre.
Et kyllä menetä mitään, vakka skippaat videot yli.
Enää viikkoa, ja sitten sen jälkeen odotetaan Katen paluuta edustamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko näihin laittaa myös muutamalla rivillä mistä videoissa on kyse, kiitos? Minä olen niitä jotka kertakaikkiaan eivät kestä tuon naisen esiintymistä, ei pysty kuuntelemaan.
Nämä on ns. Sugars -videoita, joissa Marklen fanit levittävät valheitaan. Tuo toinen on Hamaskannattajan videoita, joissa tämä hyökkää kuninkaallisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Enää viikkoa, ja sitten sen jälkeen odotetaan Katen paluuta edustamaan!
Kate on palaamassa julkisuuteen pääsiäisen jälkeen, joten tosiaan pari viikkoa vielä odotellaan ainakin.
Nyt juoruiliat työntekoon. Emme maksa palkkaa lorvailusta netti saiteilla. T pomosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ns. Sugars -videoita, joissa Marklen fanit levittävät valheitaan. Tuo toinen on Hamaskannattajan videoita, joissa tämä hyökkää kuninkaallisia vastaan.
kiitos, sittenpä ei ole väliksikään vaikka katsomatta jää.
https://www.thesun.co.uk/royals/26814141/piers-morgan-kate-middleton-he…
Jopa Camillan kaveri Piers Morgan moittii hovia Katen tilanteen salailusta.