Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähty siis Windsorin linnan tiluksilla olevassa kaupassa? Miten se on voitu siellä nähdä, jos kauppaan ei ole edes asiaa taviksilla?
Asuuhan siellä Windsorin kyläläisiä ja linnan työntekijöitä. Yhteisö arvostaa kuningasperheen yksityisyyttä.
Saako turistit mennä sinne?
Kyllä sinne AV-lukijamatka aina pääsee. Solahdamme brittihuumorilla sekaan kuin marmeladi sconssille.
Kim Kardashiankin on lupautunut tulla mukaan etsimään Katea!
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13208003/Kate-Middleton-spotte…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Espanjan kuninkaalliset ole läheistä sukua Englannin kuninkaallisten kanssa?
Tulee jotenkin Kreikan ja prinssi Philipin kautta. Entinen kuningatar Sophia on Kreikan prinsessa, edesmenneen kuningas Konstantinin sisar.
Ystäviä ovat myös. Charleshan taannoin itki ilosta tavatessaan Letizian pitkästä aikaa.
Charles on herkkä mies ja kyynelehtii vähän kaikesta, kansalaisten lähettämistä parane pian-korteista viimeksi.
Joo, ei oo oikein mun ja Philipin makuun tuollainen "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kymmenen minuuttia sitten sanoivat ihan uutisissa täällä Espanjassa että 2-3 päivän päästä Buckingham antaa tuoreimman tiedotteen Katen tilasta. Saas nähdä....
No niin varmaan, paitsi ettet ole Espanjassa, eikä siellä ole sellaista sanottu.
Ihan miten vaan mutta omien laskujeni mukaan olen asunut täällä jo vuodesta 1996:)
Mutta siis asiaan eli kuten olen jossain vaiheessa tätä ketjua maininnutkin, Espanjassa kuninkaallisten juorut (ja muutkin) ovat ihan eri sfääreissä kuin Suomessa. Onhan Espanjan kuningashuone hyvin läheistä sukua Windsorien kanssa. Sen takia olen tähän ketjuunkin silloin tällöin kirjoittanut että mitä täkäläiset tiedotusvälineet kertovat.
Eilen tosiaan ihan yhdeksän uutisissa kerrottiin että
Ohiksena, ootko oppinut hyvin espanjaa ja kauanko sen oppimiseen meni?
Yhtenä vuonna Kate ja William juuttuivat ruuhkaan pääsiäisaamuna Anmer Hallista tullessaan ja joutuivat kysymään kuningattarelta sopiiko heidän saapua myöhässä kirkkoon. Hallitsija tulee perinteisesti viimeisenä. Elisabetille sopi, ja Kate ja William hipsivät myöhässä penkeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kymmenen minuuttia sitten sanoivat ihan uutisissa täällä Espanjassa että 2-3 päivän päästä Buckingham antaa tuoreimman tiedotteen Katen tilasta. Saas nähdä....
No niin varmaan, paitsi ettet ole Espanjassa, eikä siellä ole sellaista sanottu.
Ihan miten vaan mutta omien laskujeni mukaan olen asunut täällä jo vuodesta 1996:)
Mutta siis asiaan eli kuten olen jossain vaiheessa tätä ketjua maininnutkin, Espanjassa kuninkaallisten juorut (ja muutkin) ovat ihan eri sfääreissä kuin Suomessa. Onhan Espanjan kuningashuone hyvin läheistä sukua Windsorien kanssa. Sen takia olen tähän ketjuunkin silloin tällöin kirjoittanut että mitä täkäläiset tiedotusvälineet kertovat.
Eilen tosiaan ihan yhdeksän uutisissa kerrottiin että
Koska englannissa on pääsiäinen onko sama kuin Suomessa kuunkierron mukaan.Liittyykö se freikki jotenkin synttäreihin onko paparatseille tarkoitettu koukku???
"She is not a show pony."
Sitähän Kate nimenomaan on. Vihdoinkin löytyi Katen työtehtävälle nimi: "Show Pony".
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä vuonna Kate ja William juuttuivat ruuhkaan pääsiäisaamuna Anmer Hallista tullessaan ja joutuivat kysymään kuningattarelta sopiiko heidän saapua myöhässä kirkkoon. Hallitsija tulee perinteisesti viimeisenä. Elisabetille sopi, ja Kate ja William hipsivät myöhässä penkeilleen.
NOOH..CHARLES ODOTTELI VANKKUREISSA W&C saapuvaksi omissa kruunajaisissa oli todella tympääntyneen näköinen(oliko w taas kilahtanut ja c.itkenyt meikki uusiksi jne..)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän Kate nimenomaan on. Vihdoinkin löytyi Katen työtehtävälle nimi: "Show Pony".
Kertoo kirjoittajasta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta viserrä. Entä mitä päälle, käykö vaaleanvihreä jakkupuku? Varoitus, olen laudanlaiha. Pistän kunnon maskarat, vielä on vanhaa 70-luvun mustaa tököttiä. Sitä mitä piti kostuttaa vedellä ja harjata ripsiin.
---
Vaaleanvihreä on kivan keväinen valinta, itse ajattelin keltaista kun pääsiäinen, kenties hattuun höyheniäkin. Mietin että oisko kiva virpoa kirkkoon menijöitä ja esitellä ihanasti suomalaisia perinteitä.
(Daily Mailissa seuraavana päivänä juttu siitä kuinka hullu nainen yritti hyökätä Katen kimppuun puun oksia heiluttaen mumisten jotain pakanallista kirousta.)
Pari pv sitten 2 autoa rysäyttänyt hovin muureihin,sama ukko
KUVIA on ja silminnäkijöitä..
Vierailija kirjoitti:
Jep. Verovaroin kustannettu reality ja heidän ja heidän taustatiiminsä kuuluisi olla ammattilaisia. Kaikenlainen mateleminen ei ole enää tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Sairaslomalla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Brood mare, sanoi Diana Wales prinsessan tehtävästä siinä kuuluisassa Mortonin haastattelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Espanjan kuninkaalliset ole läheistä sukua Englannin kuninkaallisten kanssa?
Jos espanja taipuu niin tuosta voit tarkistaa. Espanjan Juan Carlos I kutsui Elisabet II:sta serkuksi. Välit ovat todella läheiset.
Minusta se serkuksi puhutteleminen on sellaista kuninkaallisten yleistä kohteliaisuutta toisiaan kohtaan. Katolisen kirkon kardinaalit ovat "kirkon prinssejä", ja jos viihderomaaneja uskotaan, niin jos kuninkaalliset kirjoittaisivat heille niin kirjeen pitäisi alkaa sanoilla "rakas serkku". Elisabet oli ja ilmeisesti Charleskin on hyvää pataa muiden maiden kuninkaallisten kanssa, mutta Williamia EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin Kreikan ja prinssi Philipin kautta. Entinen kuningatar Sophia on Kreikan prinsessa, edesmenneen kuningas Konstantinin sisar.
Lähteenä voi käyttää laajaa sukuselvitys kartta.Tutkiskelin sitä jonkinaika sitten oli muuten yllättäviä löydöksiä esim.miten läheisiä tanska ja ruotsi ovat e-hoviin ja norjakin .Sieltä Danske margaret oli elisabetin "bestis".Elisabet ei koskaan antanut haastatteluja näistä privaateista mutta siellä oli lähellä olevat jotain elisabetin ns.ystävistä...
sukua keskenään enemmän tai vähemmän, nyt on naitu tavan kansalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos espanja taipuu niin tuosta voit tarkistaa. Espanjan Juan Carlos I kutsui Elisabet II:sta serkuksi. Välit ovat todella läheiset.
Minusta se serkuksi puhutteleminen on sellaista kuninkaallisten yleistä kohteliaisuutta toisiaan kohtaan. Katolisen kirkon kardinaalit ovat "kirkon prinssejä", ja jos viihderomaaneja uskotaan, niin jos kuninkaalliset kirjoittaisivat heille niin kirjeen pitäisi alkaa sanoilla "rakas serkku". Elisabet oli ja ilmeisesti Charleskin on hyvää pataa muiden maiden kuninkaallisten kanssa, mutta Williamia EVVK.
William hakee vielä rooliaan ja siinä Katen tuki on kaikki kaikessa. Hänen roolinsa on odottelua, jossa nytkähdetään ylöspäin kun läheinen kuolee, mikä on tietysti aika rankka uraputki, mutta sellaista se perinnöllisessä monarkiassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta viserrä. Entä mitä päälle, käykö vaaleanvihreä jakkupuku? Varoitus, olen laudanlaiha. Pistän kunnon maskarat, vielä on vanhaa 70-luvun mustaa tököttiä. Sitä mitä piti kostuttaa vedellä ja harjata ripsiin.
---
Vaaleanvihreä on kivan keväinen valinta, itse ajattelin keltaista kun pääsiäinen, kenties hattuun höyheniäkin. Mietin että oisko kiva virpoa kirkkoon menijöitä ja esitellä ihanasti suomalaisia perinteitä.
(Daily Mailissa seuraavana päivänä juttu siitä kuinka hullu nainen yritti hyökätä Katen kimppuun puun oksia heiluttaen mumisten jotain pakanallista kirousta.)
Pari pv sitten 2 autoa rysäyttänyt hovin muureihin,sama ukko
KUVIA on ja silminnäkijöitä..
Miksei salaliittoteoreetikot yhdistäneet tuota Kateen, olisi tosiaan kuvat ja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kirjoittajasta paljon.
Missä on Kate -ketjusta tuli nopeasti Hauku Kate ilkeimmin -ketju. Mutta olihan tämä tietty odotettavissakin.
Huvittavaa, kun supisuomalaiset ovat niin enkunkielisiä, ja toistelevat noita work shy- ja muita nokkeluuksia niin kovin tietäväisinä.
Nyt sitten joku (Hei mä hokasin tän ja olin eka, olinhan...) löysi show ponyn. Eiköhän tämäkin nähdä tänään vielä muutaman kymmenen kertaa.
Joku sanoi, että Kate on löytynyt ja voi hyvin, eli ketju kuivuu nyt kokoon, mutta tuskinpa, jos ei mene poistoon, vaan jää pysyväksi Katehullujen mielenterveysongelmien suoltamis -ketjuksi.
Iltasanomat tänään 9:55: Lehtiväite: Prinsessa Catherinesta tuore silminnäkijähavainto.
- Tajuatteko te kuninkaallisista seonneet lainkaan, kuinka ip-lehdet pitävät teitä pilkkanaan?
---