Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa joka asuu samassa talossa appivanhempiensa kanssa?

Vierailija
14.12.2023 |

Mies on leski, vaimo kuollut jo yli 20 vuotta sitten. Appivanhemmat 80-90 -vuotiaita, asuvat yhä kotona. Eli kyseessä paritalo.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minulle mikään este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde edellytä sitä, että muutan miehen luokse asumaan, joten miksipä ei.

Vierailija
4/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok asia. 

Vierailija
5/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi este. Mukavaa, että ovat läheisiä.

Vierailija
6/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos mies asuisi minun vanhempieni luona ennen kuin olemme suhteessa. 

Vierailija
7/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuuttoa ajatellen voisi olla vähän hassu kuvio jos siis muuttaisin minäkin sinne. Muuten ei.

Vierailija
8/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennökseksi vielä: mies ei muuta talosta muualle, eli jos yhteenmuuttoa haluaa, on muutettava miehen taloon. Ap

Vierailija
9/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paritalo kyseessä, mies asuu toisessa puolikkaassa ja appivanhemmat toisessa? Eihän se mies silloin asu appivanhempiensa luona.

Vierailija
10/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paritalo kyseessä, mies asuu toisessa puolikkaassa ja appivanhemmat toisessa? Eihän se mies silloin asu appivanhempiensa luona.

Niin, sä olet ainoa joka kirjoittaa "appivanhempiensa luona". Aloituksessa lukee "samassa talossa appivanhempiensa kanssa". Asuuhan ne samassa talossa.

Vierailija
11/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi este parisuhteelle. Se taas muuttaisinko hänen luokseen asumaan, riippuisi siitä paljonko mies on tekemisissä näiden ex appivanhempiensa kanssa, millaisia vanhukset ovat ja miten suhtautuisivat minuun.

Vierailija
12/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi este parisuhteelle. Se taas muuttaisinko hänen luokseen asumaan, riippuisi siitä paljonko mies on tekemisissä näiden ex appivanhempiensa kanssa, millaisia vanhukset ovat ja miten suhtautuisivat minuun.

Jaa. Mun muutto riippuisi kyllä monesta muustakin asiasta, kuten onko tarpeeksi lähellä työpaikkaan nähden. Mutta eihän kaikki sellaisia huomioi.

Vierailija
13/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun muutto riippuisi kyllä monesta muustakin asiasta, kuten onko tarpeeksi lähellä työpaikkaan nähden. Mutta eihän kaikki sellaisia huomioi.

No mä saan töitä missä vaan, ei tarvitse sen takia valita asuinpaikkaa.

Vierailija
14/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan.

Vierailija
15/34 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekin mies?

Vierailija
16/34 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itsekin mies?

Mä olen nainen enkä ole aloittamassa suhdetta aloituksen miehen kanssa. Mietin vain miten muut tuollaiseen kuvioon suhtautuisi. ap

Vierailija
17/34 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu talon koosta, onko erilliset asunnot silti ja ennen kaikkea niistä appivanhemmista. Nykyisten appivanhempien kanssa ei mikään etäisyys ole riittävä, edellisen poikaystävän vanhemmat adoptoisin saman tien omikseni.

Vierailija
18/34 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittaa suhteen, mutten muuttaisi hänen luokseen. En kyllä muutenkaan halua asua kenenkään kanssa, että sinänsä helppo päätös.

Vierailija
19/34 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella en voi sanoa. Tapailla voisin, aika näyttäisi muodostuisiko siitä seurustelua. Ei noin vähillä tiedoilla voi niin isoa päätöstä edes tehdä.

Vierailija
20/34 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennökseksi vielä: mies ei muuta talosta muualle, eli jos yhteenmuuttoa haluaa, on muutettava miehen taloon. Ap

Sitä ei sitten todennäköisesti tapahtuisi.