Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti tätä Katen laihuudesta puhumista, syömishäiriö spekulaatioita ja ihmettelyä. Kate on hoikka luonnostaan ja jotkut vanhemmiten hoikistuu, kun nuoruuden pieni pyöreys esimerkiksi kasvoista lähtee. Kate treenaa paljon, varmasti tarkkailee että syö terveellisesti mutta ei välttämättä ole syömishäiriöinen.
Olen itse hoikka luonnostaan, vielä yli 40 vuotiaana ja kolmen lapsen äitinä. En tarkkaile syömisiäni, syön myös herkkuja ja treenaan satunnaisesti. En vain liho. Olen painanut samanverran 17 vuotiaasta. Nyt yli 40 vuotiaana meinaan laihtua ja joudun pitämään huolta että syön rasvaa tarpeeksi ettei luut pilkota rintalastasta. Ihmiset, jotka ei tunne minua, varmasti luulevat että laihdutan. Ärsyttää.
No jos ihmisellä on sairauden merkit esillä, nuo Russellin rystyset, niin turha enää puhua luonn
En ole kateellinen Katen pitkästä selästä. Katen ja MIddletonin perheen muiden naisten dieeteistä on ihan julkisestikin kerrottu mm. Dukan-dieetistä. Pippa on himourheilija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on voinut käydä jotain yllättävää katelle. Juhlivat ne paremmissa piireissäkin, eikä vain hienosti salongin soffilla. Lienee työnantajilla oikeus tietää s, loman syy.
Vai niin. Syy on annettu: vatsaleikkaus. Pulinat pois, tekisi mieli melkein sanoa: Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo yksi palsta poliisi, joka päivystää täällä ja niinsanotusti napauttaa sormille jokaista, joka julkeaa kirjoittaa minkäänsortin epäilyksiä hovin toiminnasta. Itse kyllä haukkuu, moittii ja väittää sairaiksi muita kirjoittajia ja sopivassa välissä solvaa Sussexeja.
Eiköhän täällä niitä tervejärkisiä ole sentään useampi? Miksi alat etsiä jotain toisin ajattelevaa "vihamiestä"?
Sanoinkin, että huvittava olet, kun päivystät punakynäsi kanssa ja moitit jokaista tekstiä, joka ei ole yhtä sinun mielipiteesi kanssa.
Ei kannattaisi olla niin hevosenlaput silmillä ja uskoa järkähtämättä johonkin (palatsi), kun et voi itsekään tietää totuutta. Sananvapaus on sitä, että jokaisella on oikeus mieli
Otatkohan sä nyt julkkisjuorut vähän liian vakavasti?
Sinä et ole Kate, etkä kukaan muukaan kuninkaallinen, etkä myöskään edusta heitä. Voit rentoutua.
Rosesta julkaistu ehkä tahallaan huonoja kuvia. Omasta Instastaan ym saa paremman kuvan. Ja se hääkuva jossa vaunuissa miehensä kanssa, on todella kaunis ja siroluinen. Olen Katen puolella mutta valitettavasti Kate tavis Roseen verrattuna. kate näyttää myös enemmänkin viiskymppiselle kuin nelikymppiselle.
Kaikki mun luonnostaan laihat tutut ovat paljastuneet jossain vaiheessa syömishäiriöisiksi. Kaikki. Yksi vältteli voita ja rasvoja. Yksi juoksee maratoneja. Yksi ei voi syödä mitään, kun aviomies moittii lihavaksi. Jne. Ihan kaikki. Jopa ne luonnostaan laihat, joiden ei oikeasti tarvitsisi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti tätä Katen laihuudesta puhumista, syömishäiriö spekulaatioita ja ihmettelyä. Kate on hoikka luonnostaan ja jotkut vanhemmiten hoikistuu, kun nuoruuden pieni pyöreys esimerkiksi kasvoista lähtee. Kate treenaa paljon, varmasti tarkkailee että syö terveellisesti mutta ei välttämättä ole syömishäiriöinen.
Olen itse hoikka luonnostaan, vielä yli 40 vuotiaana ja kolmen lapsen äitinä. En tarkkaile syömisiäni, syön myös herkkuja ja treenaan satunnaisesti. En vain liho. Olen painanut samanverran 17 vuotiaasta. Nyt yli 40 vuotiaana meinaan laihtua ja joudun pitämään huolta että syön rasvaa tarpeeksi ettei luut pilkota rintalastasta. Ihmiset, jotka ei tunne minua, varmasti luulevat että laihdutan. Ärsyttää.
No jos ihmisellä on sairauden merkit esillä, nuo Russellin rystyset, niin turha enää puhua luonn
Et sinä voit tietää, ovatko he laihduttajia, kun et edes tunne heitä.
Toivottavasti Kate löytää jonkun urheilullisen komistuksen ja elää onnellisena elämänsä loppuun asti. Ja pääsee irti äidistään ja hovista, ja näiden vaatimuksista.
Rose on kaunis nainen ja Kate on aivan upea. Tällaiset naiset herättävät muissa kateutta ja siksi joku on laittanut sairaat juorut liikenteeseen, jolla vahingoitetaan kummankin avioliittoa ja elämää. Ihminen, joka levittelee tällaisia perusteettomia juoruja joiden sylttytehdas on Marcus Anderssonin lähipiiri on kateellinen, sairas ja persoonaltaan viottunut. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Historiassahan kuninkaiden eksät on lukitty tyrmään. Vähän samalla tavalla voi tehdä nykyisin median kautta. Ja jos kunkku tarvitsee laajennusta hoviinsa eikä ainakaan halua veljeään niin miksipä ei ottaisi uutta puolisoa jolla useampia lapsia jo valmiinakin ja ehkä ehtisi vielä uusiakin tekemään jos edellinen jo liian vanha.
Kate on palvellut monarkiaa kuten hänen pitikin, turvannut perimisjärjestyksen. Kansansuosio ei häntä pelasta kuten ei suojellut Dianaakaan. Nyt nähdään se raadollinen puoli, aviomies tekee tasan mitä huvittaa. Pistää vaikka lukkojen taakse vuodeksi kuin joku Saudiprinssi
Vierailija kirjoitti:
Rosesta julkaistu ehkä tahallaan huonoja kuvia. Omasta Instastaan ym saa paremman kuvan. Ja se hääkuva jossa vaunuissa miehensä kanssa, on todella kaunis ja siroluinen. Olen Katen puolella mutta valitettavasti Kate tavis Roseen verrattuna. kate näyttää myös enemmänkin viiskymppiselle kuin nelikymppiselle.
Kyllä ne ulkopuolisten ottamat kuvat ovat yleensä realistisempia kuin oman instagrqmin kuvat ja hääkuvat, joista on itse päässyt valitsemaan parhaimman 400 otoksen joukosta.
For the first time since 2016, Middleton will not attend the Irish Guards annual St. Patricks Day parade at Mons Barracks in Aldershot, England. William, the honorary Colonel of the Irish Guards from 2011 to 2022, wont be at the event, either, a situation that is unlikely to put an end to the tidal wave of speculation over her low profile since her surgery in January.
Redditistä. Kaiketi ollut jo kuukausia selvää, että Kate ei osallistu. Mutta onko William perunut yllättävämmin?
Totuus on että suurin osa noin 40+ naisista ei voi syödä juuri mitään lihomatta. Kaikki kertyy vartaloon. Tv ja lehtikuvat lihottavat armottomasti. Olen itse omaan kroppaani peilistä tyytyväinen mutta jo somekuvissa näytän paksulle tädille. Noilla on ihan toisen luokan paineet. Ilman jonkinlaista syömishäiriötä ei ole mahdollista selvitä tuosta edustushommasta.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä olen kärsimätön saamaan tietää totuuden, mutta niin on puoli muutakin maailmaa tällä hetkellä.
Pieni kaltaistesi sontiaisten joukko on ainoat jotka jaksavat jauhaa tätä skeidaa ja pyöriä siinä. Se on ihan luonnollista teille. OLette yhteiskunnan kuvottavin joukko, joka jatkuvasti oksentaa sisäisä pas,,nsa itsetstään ulos kuvitellen, että se helpottaa. Ei helpota. Teidän täytyy muuttua ihmisenä ja lopettaa elämänne pelkkinä pas..kasoina.
Voisit aloittaa siitä, että analysoit omaa pakonomaista tarvettasi valehdella ja olla paha ihminen. Miksi et voi elää ilman Catherinea edes muutamaa kuukautta, jotka hän on leikkauksen vuoksi poissa julkisuudesta? Mikä sinussa vaatii hänen jatkuvaa läsnäoloa? Mikä sinussa on vikana? Mikä sinusta on tehnyt noin sadistisen ihmisen, ettet voi sallia edes vaativan leikkauksen jäkeen hänelle lääkärin määräämää sairauslomaa? Mikä sinussa ja elämässäsi teki sinusta ihmishiriön, joka valehtelee ja pyrkii jopa tuhoamaan hänene lastensa elämän? Miksi sinusta tuli ihmisiä teurastava diktaattori?
Ole hyvä selviitä nämä. Anna selkeä raportti tänään. Ei mitään jaarituksia, vaan todellakin kerrot, miksi olet tuollainen ihmishiriö vastaamalla kysymyksiin.
Ota vastuu itsestäsi ja teoistasi, äläkä syytä muita.
Veikkaan, että Katella on jonkinlainen hermoromahdus. Vieläkään mielenterveyteen liittyvistä asioista ei voida tietyissä piireissä puhua samaan tapaan kuin ruumiillisesta sairaudesta - mt.ongelmat ovat kuninkaallisisssa piireissä tabu ja piilotettu sairaus. Jos hänellä olisi jokin toipumista vaativa fyysillinen sairaus, se ei eliminoisi valokuvan ottamista alamaisille. Äitienpäivänä julkisuuteen tuotu kuva oli manipuloitu ja siksi valheellinen.
Myös Monacon Charlene oli mystisistä syistä pitkään kokonaan piilossa julkisuudesta.
Kaikki tuntemani laihat naiset ovat ketjupolttajia. Tupakka palaa jatkuvasti. Vie näläntunteen
Vierailija kirjoitti:
William on alkanut jo toimia ikään kuin yksikkönä, ei parina Katen kanssa.
-W viestinnässä entisen WC:n tilalla.
-Pistää kaikki mokailut Katen piikkiin.
Kyllä nuo kaksi eroaa toisistaan, oli syynä sitten sairaus, kuolema tai toinen nainen. Tai vaikka kaikki nuo 3.
Musta taas ei ole outoa tuo pelkkä W, Katehan on sairauslomalla, eikä osallistu viestintään, joten viestinnän hoitaa yksin William. Siis allekirjoituksena W.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vaimojen suosio ole hoville niin helppoa ollut koskaan. Charlesiakin sapetti se että Diana oli se tähti. Hovi haluaa että se kruununperillinen on se stara ja puoliso kävelee harmaana pari askelta perässä. C on pärjännyt erittäin hyvin ja se on ongelma jos tulevan kunkun mielitietty muuttuukin. C:n pianonsoitto euroviisuissa vs Dianan balettiesitys esim..
Williamin olisi pitänyt tehdä päälleen jotain. Naama rupsahti ennätysajassa, kun kaljuuntui. Olisi istuttanut hiuksia tai ostanut peruukin ajoissa. Tai kulkisi vaikka hattu, lippis tai kruunu päässä koko ajan. Että olisi viehättävämpi, suositumpi ja sitä myöten itsekin paremmalla tuulella.
Oli kapsenakin jo niin hirvittävän ruma. En ole rumempaa lasta ikinä nähnyt, paitsi nyt Vickanin kauhufilmistä karannut, aina raivo Oscar.
Oma teoriani: Kate on halunnut vielä yhden lapsen, mutta syömishäiriön vuoksi ei raskautunut luonnollisesti. Hänelle on tehty keinohedelmöitys, jonka tuloksena odottaa nyt kahdeksaa vauvaa - uusi octomom! Aiemminkin on kärsinyt raskauspahoinvoinnista, joka on nyt kahdeksankertainen. Lisäksi joutuu olemaan vuodelevossa koko 9 kuukautta. Raskautta ei uskalleta julkistaa isojen riskien vuoksi.
Tai sitten hän osallistuu Britannian Masked singerin uudelle tuotantokaudelle.
Sekin on ihan mahdollista, että otsatukan leikkaus epäonnistui ja nyt on vaan odoteltava tukan kasvua. Tätä joku ehdotti jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että suurin osa noin 40+ naisista ei voi syödä juuri mitään lihomatta. Kaikki kertyy vartaloon. Tv ja lehtikuvat lihottavat armottomasti. Olen itse omaan kroppaani peilistä tyytyväinen mutta jo somekuvissa näytän paksulle tädille. Noilla on ihan toisen luokan paineet. Ilman jonkinlaista syömishäiriötä ei ole mahdollista selvitä tuosta edustushommasta.
Nehän sanoivat jo vuosikymmeniä sitten, että televisio "lihottaa" siellä haastateltavia viisi kiloa. Eli jos haluaa näyttää julkisuudessa hoikalta niin on pikkupakko olla terveellisen painoindeksin alarajoilla (tai sen alla).
Siinä on empaattinen isä kun poika tulee katsomaan kuultuaan isänsä syöpädiagnoosista.