Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
6821/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo yksi palsta poliisi, joka päivystää täällä ja niinsanotusti napauttaa sormille jokaista, joka julkeaa kirjoittaa minkäänsortin epäilyksiä hovin toiminnasta. Itse kyllä haukkuu, moittii ja väittää sairaiksi muita kirjoittajia ja sopivassa välissä solvaa Sussexeja. 

Eiköhän täällä niitä tervejärkisiä ole sentään useampi? Miksi alat etsiä jotain toisin ajattelevaa "vihamiestä"?

Sanoinkin, että huvittava olet, kun päivystät punakynäsi kanssa ja moitit jokaista tekstiä, joka ei ole yhtä sinun mielipiteesi kanssa. 

Ei kannattaisi olla niin hevosenlaput silmillä ja uskoa järkähtämättä johonkin (palatsi), kun et voi itsekään tietää totuutta. Sananvapaus on sitä, että jokaisella on oikeus mieli

Tästä tekstistä voimme kaikki oppia, mitä todellinen sivistys on. Sanoisinko peräti todellinen sydämen sivistys. Erityisesti ihailen ilmaisuja 'typerys', 'tyhmät ja kouluttamattomat', 'saastainen sisimpäsi', 'olet häpeä ihmiskunnalle' ja voimakas imperatiivi 'pidä turpas kiinni', Olen niin onnellinen, että keskuudestamme löytyy tämän kirjoittajan veroisia, joilla  - ja tässä siteeraan itse tekijää - on sivistystä, tietoa, osaamista ja ihmisyyttä jne. Henkeä pidättelen, mihin ilmaisuun hän vielä näillä näytöillään ja kyvyillään nousee ennen kuin palsta sulkeutuu klo. 23 illalla. 

Vierailija
6822/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT TULI VIESTI

https://www.geo.tv/latest/535267-kate-middleton-shares-first-statement-…

Olisiko mahdollista saada pieni referointi aiheesta, kun tällaisia linkkejä laittaa? Ei aina jaksa, eikä ole aikaa lukea pitkiä juttuja. 

Ei siinä mitään ollut, klikkiotsikko, joku olevinaan uutispätkä ei mistään ja Kensington Palacen St. Patricks Dayn somepäivitys. 

Kiitos! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6823/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on kuulkaas erosta kyse. Ja Kate ei nyt vaan enää suostu yhteistyöhön hovin kanssa.

Olen ajatellut alusta asti, siis siitä kun Meghanin ja Katen välisestä sukkahousuepisodista on alettu puhua, että todellinen riidan syy liittyisi johonkin mitä Katelle paljastui Meghanin puheista. Yksi tällainen voisi olla avioliittosopimuksen yksityiskohdat, joissa Meghanille ei ole asetettu jotain vaatimusta joka Katella on esim. eroon liittyen. Toinen mahdollinen olisi tämä suhde Roseen tai johonkin toiseen ulkopuoliseen, josta Harry on voinut hyvinkin möläyttää Meghanille suhteen alkuhuumassa. Kolmas olisi vastakkainasettelu liittojen välillä, kun Harrylla ja Meghanilla on oikea rakkausavioliitto ja Williamilla ja Katella liitto on solmittu kruununperillisten saamisen näkökulmasta ja on varmasti paljon tiukempi juuri tuon sopimuksensa puolesta.

Näissä kaikissa skenaarioissa toteutuisi ns. viestintuojan ampuminen ja vihat saisi Meghan, myös toki siksi että hän tietäisi liikaa ja Katen kannalta erityisen noloja asioita. Tämän Meghaniin kohdistuvan vihan tiedämme ainakin olevan totta, sitä puolestaan emme, että edelsikö Katen katoamista myös puhelu Meghanille Endgamen jälkeen kuten joistain lähteistä on väitetty. Jos näin on, niin tämä voisi kertoa siitä että Katelle on valjennut Meghanin tietojen todenperäisyys. 

Vierailija
6824/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti tätä Katen laihuudesta puhumista, syömishäiriö spekulaatioita ja ihmettelyä. Kate on hoikka luonnostaan ja jotkut vanhemmiten hoikistuu, kun nuoruuden pieni pyöreys esimerkiksi kasvoista lähtee. Kate treenaa paljon, varmasti tarkkailee että syö terveellisesti mutta ei välttämättä ole syömishäiriöinen.

Olen itse hoikka luonnostaan, vielä yli 40 vuotiaana ja kolmen lapsen äitinä. En tarkkaile syömisiäni, syön myös herkkuja ja treenaan satunnaisesti. En vain liho. Olen painanut samanverran 17 vuotiaasta. Nyt yli 40 vuotiaana meinaan laihtua ja joudun pitämään huolta että syön rasvaa tarpeeksi ettei luut pilkota rintalastasta. Ihmiset, jotka ei tunne minua, varmasti luulevat että laihdutan. Ärsyttää.

Jokaisella on omat haasteensa, teillä kahdella tosin hieman erilaiset. Sinua ärsyttää, kun joudut suorastaan lihottamaan itseäsi. Kate Middleton taas teki kovan työn laihduttaakseen itseään häihinsä, äitinsä kertoman mukaan.

Vierailija
6825/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti tätä Katen laihuudesta puhumista, syömishäiriö spekulaatioita ja ihmettelyä. Kate on hoikka luonnostaan ja jotkut vanhemmiten hoikistuu, kun nuoruuden pieni pyöreys esimerkiksi kasvoista lähtee. Kate treenaa paljon, varmasti tarkkailee että syö terveellisesti mutta ei välttämättä ole syömishäiriöinen.

Olen itse hoikka luonnostaan, vielä yli 40 vuotiaana ja kolmen lapsen äitinä. En tarkkaile syömisiäni, syön myös herkkuja ja treenaan satunnaisesti. En vain liho. Olen painanut samanverran 17 vuotiaasta. Nyt yli 40 vuotiaana meinaan laihtua ja joudun pitämään huolta että syön rasvaa tarpeeksi ettei luut pilkota rintalastasta. Ihmiset, jotka ei tunne minua, varmasti luulevat että laihdutan. Ärsyttää.

Näinpä. Ja kun "samankaltaisia" on joka päivä lehdissä.

Jopa tämä Rose, jota nyt hoviin ollaan väkisin viemässä, on tooodella kaitai

Onkohan Rose hiljalleen ottamassa Meghanin paikan eräiden kiihkeässä elämässä, niin kovaa tuntuu tämä ulkonäön haukkuminen olevan.

Vierailija
6826/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on omat haasteensa, teillä kahdella tosin hieman erilaiset. Sinua ärsyttää, kun joudut suorastaan lihottamaan itseäsi. Kate Middleton ta

Katen hääpuku ei kyllä olisi antanut anteeksi yhtään ylimääräistä läskipoimua. Se oli hansikas. eri

X
6827/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vaimojen suosio ole hoville niin helppoa ollut koskaan. Charlesiakin sapetti se että Diana oli se tähti. Hovi haluaa että se kruununperillinen on se stara ja puoliso kävelee harmaana pari askelta perässä. C on pärjännyt erittäin hyvin ja se on ongelma jos tulevan kunkun mielitietty muuttuukin. C:n pianonsoitto euroviisuissa vs Dianan balettiesitys esim..

Williamin olisi pitänyt tehdä päälleen jotain. Naama rupsahti ennätysajassa, kun kaljuuntui. Olisi istuttanut hiuksia tai ostanut peruukin ajoissa. Tai kulkisi vaikka hattu, lippis tai kruunu päässä koko ajan. Että olisi viehättävämpi, suositumpi ja sitä myöten itsekin paremmalla tuulella.

Oli kapsenakin jo niin hirvittävän ruma. En ole rumempaa lasta ikinä nähnyt, paitsi nyt Vickanin kauhufilmistä karannut, aina raivo Oscar.

Joo, ne Williamin roikkoposket oli jo lapsena. Ei Diana mikäänkaunotar ollut. Otettiin sikua jatkamaan vain, ettäsaatiin pitkiä poikia kuninkaan seuraajiksi. Pitkät luustot ja raajat. Mielenterveys aivan seko ja senkin periytti näille kuumakalle pojilleen.

Vierailija
6828/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A few of Kates senior staffers havent been able to see or speak to her, and they didnt even know about the surgery until it was announced, so its caught them off guard, the source claims to Us. Kate has just recently started to open up to members of her inner circle about the nature of her operation and recovery process. Only a few people know whats really going on, and theyre tight-lipped.

https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/kate-middletons-surgery-…

Kiitos linkin jakamisesta. Olen yllättynyt, että ko lehti on kerrankin tehnyt asiallisen jutun. Yleensä sen jutuissa pääsee tämänkin lokakampanjan keskiössä oleva Kaliforniassa asuva "perheenjäsen" valehtelemaan, nyt näin ei ole käynyt.

Jos aikoo pitää jotakin yksityisasianaan, silloin on pakko rajata niiden ihmisten määrää, joille asiasta kerrotaan. Vain luotettavat kunnon ihmiset tulevat tällöin kysymykseen. Oikein hyvin ovat näyttäneet valinneen luotettavat ihmiset.

Esim. Harry&Meghan eivät tiedä yhtään sen enempää kuin suuri yleisökään Charlesin&Catherinen tilanteesta asiallisen median jakaman tiedon pohjalta.

Tällä hetkellä perinteinen media alkaa jo vetäytyä pois, kun sen painostus ei ole tuottanut tulosta. Lisätietoa eivät ole saaneet, vaan aivan oikeutetusti kuninkaalliset ovat pitäneet kiinni normaalista ykistyisyydestä. Ainoa, mikä on tapahtunut, perinteinen media on saanut vastaansa kunnollisten ihmisten palaute vyöryn itseään vastaan ja Catherinen puolesta. 

Vierailija
6829/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tilanne hovissa sitten mikä tahansa, niin "maito on jo kaatunut". Mediasuhteet pilattu ei-luotettaviksi ja Walesien oman toiminnan takia noussut negatiivinen kohu ei niin vain korjaudukaan. Miten kauan luottamuksen palautus kestää vai palautuuko se enää? 

Vierailija
6830/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko kuvia Katesta ennen kihlautumista? Ei ole ollut nuorempana noin hoikka. Treenaa varmasti mutta vaikuttaa että tiukalla dieetillä pitää itsensä kuosissa.

Vierailija
6831/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarua ihmeellisempää ja jos yhtään on mielikuvitusta voi otaksua, että kuninkaan komea lakeija - siis se ruutuhamemies kultaisine kaluunoineen - on ollut kiihkeässä salasuhteessa kuninkaallistuneeseen naiseen, jonka mies on kruununperijä. Tuo hovin komistushan sai vähän aikaa sitten siirron syrjään julkisuudesta ja hänen avioliittonsa kerrotaan kariutuneen.

Tapaus paljastui kun kuninkaallinen perhe oli vetäytynyt pyhien viettoon Sandhamnin koreaan mutta koleaan maalaiskartanoon. Siellä prinsessaa kylmää vuodetta kömpi lämmittelemään komea hovikönsikäs...mikä ei pysynyt salassa. Sydänsuruja, sydänsuruja...

Vierailija
6832/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja kun "samankaltaisia" on joka päivä lehdissä.

Jopa tämä Rose, jota nyt ho

Onkohan Rose ottamassa Meghanin paikan...(miettii joku)

Eikö periaatekysymyksistä voi keskustella ja paradoksaalisuutta ihmetellä ihan vain neutraalisti ja yleisesti?

Vierailija
6833/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujuttu ehkä, mutta ei se Harry suinkaan rynnännyt sairaalaan isäänsä katsomaan. Charles ja Camilla olivat Clarence Housessa valmistautumassa mökkireissulle (eli helikopterilentoon Sandringhamiin), kun draamakuningatar Harry ryntäsi kutsumatta paikalle. Eräs pakinoitsija arveli että Charles on suunin piirtein sanonut pojalleen että "Don't ask for more money and fuck off!".

Siinä on empaattinen isä kun poika tulee katsomaan kuultuaan isänsä syöpädiagnoosista.

Isä tuntee poikansa.

Vierailija
6834/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate ja lapset ovat häipyneet piiloon jonnekin paratiisisaarelle ja nyt käydään kulissien takana keskusteluja. En ollenkaan aliarvioisi mamma Middletoniakaan. Nainen teki ison bisneksen, naitti tavistyttärensä tulevalle kunkulle. 

Vierailija
6835/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää ja jos yhtään on mielikuvitusta voi otaksua, että kuninkaan komea lakeija - siis se ruutuhamemies kultaisine kaluunoineen - on ollut kiihkeässä salasuhteessa kuninkaallistuneeseen naiseen, jonka mies on kruununperijä. Tuo hovin komistushan sai vähän aikaa sitten siirron syrjään julkisuudesta ja hänen avioliittonsa kerrotaan kariutuneen.

Tapaus paljastui kun kuninkaallinen perhe oli vetäytynyt pyhien viettoon Sandhamnin koreaan mutta koleaan maalaiskartanoon. Siellä prinsessaa kylmää vuodetta kömpi lämmittelemään komea hovikönsikäs...mikä ei pysynyt salassa. Sydänsuruja, sydänsuruja...

Tilanne on nyt vain niinkin tukala, että komistuksen ex-vaimo, viimeisin naisystävä ja erään tulevan kuninkaan vaimo odottavat kaikki hänelle lasta. Siksi Charles otti hänet tiukkaan valvontaan itselleen, jottei enempää vahinkoa pääse tapahtumaan. Sydänsurui; ei nin kauhian virallissi, mut kuiteski erittäin torellissi...

Vierailija
6836/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole neutraalia ja yleistä pohtimista solvata naisen tai miehenkään ulkonäköä. 

Vierailija
6837/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A few of Kates senior staffers havent been able to see or speak to her, and they didnt even know about the surgery until it was announced, so its caught them off guard, the source claims to Us. Kate has just recently started to open up to members of her inner circle about the nature of her operation and recovery process. Only a few people know whats really going on, and theyre tight-lipped.

https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/kate-middletons-surgery-…

Jos tähän on luottaminen, Katen ovat tavanneet ainakin Charles ja Camilla. Työntekijäpuolen luottohenkilötkin ovat näköjään luotettavia. Mutta eivät kovin taitavaa PR-väkeä työn jäljestä päätellen. Lehden mukaan: According to the source, it was a collective decision to share the ill-fated Mothers Day post. Theres talk the palace was frantically trying to control the chaos. [The idea was that] Kate could thank members of the public for all the support and at the same time put some of those ridiculous conspiracy rumors to rest.

Vierailija
6838/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole neutraalia ja yleistä pohtimista solvata naisen tai miehenkään ulkonäköä.

Joskus herätys vaatii ponnekkaan vastineen ja on ikään kuin puhuttava samaa kieltä vastaanottajan kanssa. Mikään vieno vihjaus kun ei näköjään auta. 

Vierailija
6839/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William jäi pois kummisetänsä muistotilaisuudesta tunnin varoitusajalla 27.2., eli samana päivänä kun Tom Kingston löydettiin vajasta.

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010256793.html

William näyttää vihaiselta hautajaisissa, leukaluut kireellä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000010290432.html

Ei hän minusta vihaiselta näytä. Hautajaisissa usein ihmiet näyttävät vakavilta tai surullisilta, kuten Williamkin tuossa kuvassa. Virnuillako hänen olisi mielestäsi pitänyt?

Vierailija
6840/32325 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo ilahtua, että no niin, nyt rouva C on lakimiehensä välityksellä kiistänyt suhteen Williamiin. Mutta sitten se olikin jokin pakistanilainen hömppämedia. Briteissä ei kumpikaan osapuoli ole ottanut kantaa suhdeväitteisiin.

Eli edelleen viimeisin kerta kun asiaan on otettu kantaa, oli vuonna 2019, jolloin Williamin edustajat kertoivat että lakitoimia on edessä, jos nämä Rose-huhut eivät lopu.

Ketju on lukittu.