Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten paljon parjattu Camilla on se, joka pitää firmaa pystyssä. Ainakin toistaiseksi. Näin se kohtalo kuljettaa.
Hänkin on jo iäkäs - hatun nosto hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten paljon parjattu Camilla on se, joka pitää firmaa pystyssä. Ainakin toistaiseksi. Näin se kohtalo kuljettaa.
No tuskin hän yksin hoitaa muiden työt. Eiköhän ne pysty osittain ainakin joko siirtämään tai perumaan.
Eihän vuorokaudessa riitä edes tunnit. Ja Charles taitaa olla ihan päätäntävaltainen, ei ymmärrystä vailla.
Ja Williamhan on ollut hommissa jo. Edward ja Sophie palaavat lomilta. Liekö jo tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä kerran saavutettua ei voi perua.
Camilla pääsee kyllä sairauslomalle halutessaan, jos ei jaksa. Lääkäri on 24/7 heillä. Jos vaikka verenpaine nousee, niin punkkaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänkin on jo iäkäs - hatun nosto hänelle.
Elisapetti oli iäkäs.camilla ollut samanlainen viime 20v.
Meghan ja Harry ovat ottaneet kaiken hyödyn hovin nykyisestä tilanteesta ja vaikeaa on uskoa, että kyse olisi vahingosta. Meghan on ensinnäkin kommentoinut mediassa kuinka huonosti häntä(kin) kohdelleet. Olisiko yritys osoittaa kuitenkin jonkinlaista myötätuntoa Katea kohtaan!? Ja Williamin Diana Award-puheen aikaan Meghan lataa oman uuden bisneksensä nettiin. Siis täysin samaan aikaan. Tämä oli kyllä vähän ilkeää mielestäni.... Luulen, että M & H jollain tasolla nauttivat tästä tämän hetkisestä hovin tilanteesta. Kun suosikkiparilla Kate ja William ei kaikki ehkä olekaan ihan täysin hallinnassa ja kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry ovat ottaneet kaiken hyödyn hovin nykyisestä tilanteesta ja vaikeaa on uskoa, että kyse olisi vahingosta. Meghan on ensinnäkin kommentoinut mediassa kuinka huonosti häntä(kin) kohdelleet. Olisiko yritys osoittaa kuitenkin jonkinlaista myötätuntoa Katea kohtaan!? Ja Williamin Diana Award-puheen aikaan Meghan lataa oman uuden bisneksensä nettiin. Siis täysin samaan aikaan. Tämä oli kyllä vähän ilkeää mielestäni.... Luulen, että M & H jollain tasolla nauttivat tästä tämän hetkisestä hovin tilanteesta. Kun suosikkiparilla Kate ja William ei kaikki ehkä olekaan ihan täysin hallinnassa ja kunnossa.
Meghan ja Harry eivät ole aiheena täällä.
Vierailija kirjoitti:
Klassista narsistin peliä. Osoitetaan myötätuntoa, kun se on itselle edullista, mutta toiminta on kyllä sen vastaista. Olen nähnyt lähipiirissä samaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Camilla pistänyt kylmäksi Katen ja kunkun, kuka seuraavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutuksessa voi sydän pysähtyä tai hengitys salpaantua tai voi tulla veritulppa
ihan mikä vaan on leikkauksessa mahdollista
ei ne ole riskittömiä
Anestesia sekä itse leikkaus on aina riski monella tapaa.
Onko joku leikattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassista narsistin peliä. Osoitetaan myötätuntoa, kun se on itselle edullista, mutta toiminta on kyllä sen vastaista. Olen nähnyt lähipiirissä samaa käytöstä.
Hus hus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tajuta silloin, kun tuleva kuningatar ei pystynyt itkemättä ilmoittamaan nousukashönölle "minun tyttäreni ei mene häihin ilman sukkahousuja", mutta ei, hän vain itki ja niin meni tyttö paljasjaloin. - Minulla ei sytyttänyt tuolloin, miten paljastavaa tuo auktoriteetin puuttuminen oli.
Hönö vattuili raskaushormoneista, kun toinen oli juuri synnyttänyt, kolme pientä lasta, stressiä noista häistä, ja kun sille hönömorsiamelle piti tietenkin olla mieliksi, jottei heti tulis rsismi-korttia nenän eteen. Parempi joskus vaan antaa olla ja itkeä, ei kai tuossa enää muuta voinut. Sittemmin päätti, että oli viimeinen kerta kun tuo kiipijä hälle aukoo päätään.
Ja kyllä se oli itkua monarkian ja etiketin puolesta, mitä Kate on aina noudattanut.
No pienestäpä Kate hajoa
*Entäpä Meghanin stressi tulevista maailman seuratuimmista häistä?*
Meghanhan ei edes sen vertaa stressannut, että olisi tukkansa laittanut/laitattanut.
If the Royal family is not quite at the 11th hour... it is perilously close: An impassioned warning
Daily Mail:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joku krapulainen saapui projisoimaan pahaa oloaan Williamiin ;D
Näin sen yöllä baaritiskillä en tiedä oliko pahaa unta melkein kietasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry eivät ole aiheena täällä.
Eivätkä Walesit ole siinä toisessa ketjussa jossa haukutaan surutta koko Walesien perhe lapset mukaanlukien.
Noten miksipä ei täälläkin voi haukkua Harklet.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sille mitään mutta sen hymy on todella takakireän ja teennäisen oloinen ja se vaikuttaa mun koko käsitykseen siitä. En pidä ollenkaan komeana.
Kyllä sen näkee selvästi, että aina tiedotusvälineiden eteen tullessaan William kokoaa itsensä ja ajattelee että "tuolla se helvetin raateleva hyeenalauma taas odottaa, nyt vain pakolla hymyä huuleen". Tavisten kanssa puhuessa hymy on aidompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hus hus!
Miksi sä Helsingin sairaanhoitopiiriä huutelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin hän yksin hoitaa muiden työt. Eiköhän ne pysty osittain ainakin joko siirtämään tai perumaan.
Eihän vuorokaudessa riitä edes tunnit. Ja Charles taitaa olla ihan päätäntävaltainen, ei ymmärrystä vailla.
Ja Williamhan on ollut hommissa jo. Edward ja Sophie palaavat lomilta. Liekö jo tulleet.
Voipi olla että kaikki haluaa saikulle hovissa ja pekkasetkin palaa mitäs sitte kun ainut työkykyinen on camilla ei charles töihin pysty sieni metsälle lähtee omissa maailmoissa ollut pitkään pyytää camillaa keksimään päätökset.Kyllähän se niinkin käy.Homma luistaa kuin enon sukset pikitiellä.
Charlesilla on eturauhassyöpä. Siitä oli silloin heti juttua brittilehdissä. Oikeasti.
Mutta tärkeämpiin asioihin:
Jäin miettimään, että kun lähdetään (varmaan samalla porukalla kuin aikanaan Charlesin ja Camillan ruunajaisiin) etsimään Katea, kannattaisiko meidän jakautua ryhmiin, osa koluaa rannat, osa soluttautuu Sandringhamiin, osa Windsoriin jne. Käydään naamiaisliikkeen kautta, niin näytetään kunkkujen tarjoilijoilta, nannyiltä ja muulta porukalta ja päästään helposti sisälle.
Niinpä jos laittaa suun kiinni repsottaa vielä ulkona.Keneltä geenit noihin kalistimiin.Ohis joskus isohampaisia tekis lyödä hampaat kurkkuun varsinkin baaritiskillä yleensä rehvastelevat honottavat.