Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Surullista, että videon linkkaajan tuollaista valheellista paskaa täytyy suoltaa, kun ei ero ole tulossa, Kate on paremmassa kunnossa, hiukset on päässä, ei tarvitse pyörätuolia, perhe näyttää yhtenäiseltä ja lapsetkin iloisilta.
Vielä ei ole vastausta saatu siihen, että miksi tämä kaikki voi noin pahasti hiertää? Päästä piinasta ja kerro.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että videon linkkaajan tuollaista valheellista paskaa täytyy suoltaa, kun ei ero ole tulossa, Kate on paremmassa kunnossa, hiukset on päässä, ei tarvitse pyörätuolia, perhe näyttää yhtenäiseltä ja lapsetkin iloisilta.
Vielä ei ole vastausta saatu siihen, että miksi tämä kaikki voi noin pahasti hiertää? Päästä piinasta ja kerro.
Videon linkkaaja käyttää itse syöpäpotilaita välikappaleena pystyäkseen solvaamaan Katea. Samaa ihmettelen, miten ihmeessä jollain voi olla tuollaista sairasta katkeruutta Katea tai muita julkkisnaisia kohtaan? Ja moneen kertaan on jo kerrottu ettei kaikki sytostaatit aiheuta hiustenlähtöä ja viimeksi luin Mayo-klinikan sivuilta, että 65% kärsii hiustenlähdöstä eli ei todellakaan kaikki kyseistä hoitoa saaneet potilaat.
Vierailija kirjoitti:
Mihinä se on?
30025-kommentissa kerrottiin missä tilaisuudessa Kate ja William olivat maanantaina ja siellä William myös kertoi Prinssi Philipin äidistä koskettavan tarinan, jonka voi lukea vaikkapa Newsweekin sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videon linkkaaja käyttää itse syöpäpotilaita välikappaleena pystyäkseen solvaamaan Katea. Samaa ihmettelen, miten ihmeessä jollain voi olla tuollaista sairasta katkeruutta Katea tai muita julkkisnaisia kohtaan? Ja moneen kertaan on jo kerrottu ettei kaikki sytostaatit aiheuta hiustenlähtöä ja viimeksi luin Mayo-klinikan sivuilta, että 65% kärsii hiustenlähdöstä eli ei todellakaan kaikki kyseistä hoitoa saaneet potilaat.
No tämähän se juuri ihmetyttää, kun ei edes syövän läpi käyneitä, eli asiasta faktaa kommentoivien, kertomuksia uskota.
Sama sairas jankkaus vaan jatkuu, vaikka asiantunteva syöpäsairauksiin erikoistunut lääkäri tulisi luennoimaan, kun se veisi pohjan tältä Walesin prinsessan maaniselta haukkumiselta ja törkyisten valheiden levittelyltä.
Loads of water ja loads of sunshine on kauniisti sanottu, mutta oikeasti Katella on taustalla loads of money. Harva pystyy jåttäytymään työelämästä epämääräiseksi ajaksi ja jopa downshiftaamaan loppuelämäkseen, käyttämään parhaita luonnonhiuslisäkkeitä ja jopa muuttamaan erilleen perheestään saadakseen toipumisrauhan. Olisi kiva, jos Kate pystyisi joskus myöntämään olevansa etuoikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Loads of water ja loads of sunshine on kauniisti sanottu, mutta oikeasti Katella on taustalla loads of money. Harva pystyy jåttäytymään työelämästä epämääräiseksi ajaksi ja jopa downshiftaamaan loppuelämäkseen, käyttämään parhaita luonnonhiuslisäkkeitä ja jopa muuttamaan erilleen perheestään saadakseen toipumisrauhan. Olisi kiva, jos Kate pystyisi joskus myöntämään olevansa etuoikeutettu.
Ei ole kuninkaallisilla tapana mennä kansan eteen kertomaan, että tässä ollaan nyt tällaisia etuoikeutettuja. Kyllä brittiläiset monarkiansa tuntevat, ja kuninkaallisensa, ei sinun tarvitse Catherinen tekemisiä täällä puida ja hänelle neuvojasi suositella kuinka tulee elää ja olla.
Ei muissakaan hoveissa käydä pyytelemässä anteeksi tai "nöyrrytä" pahoittelemaan kuninkaallista rikkautta ja etuoikeuksia.
Hän näyttää vaatimattomuuttaan siten, että ei pröystäile, on vaatimaton, edustaa tavallisia perhearvoja ja asustelevat pienehkössä talossaan niin, ettei palvelusväki ole 24/7 saatavilla.
Raha ei muuten paranna syöpää, vaikka parhaimmat hoidot saisi osakseen. Se on kaikille yhtä vaarallinen. Ja et ehkä tajunnut, mitä hän tarkoitti tuolla sanonnallaan. Ne on ne pienet ilot ja arkiset kivat asiat.
Maailman miljardööreillä on rahaa, ja huomaat sen, jos seuraat Usan politiikkaa. Miksi keskityt vain Catherineen, hän ei hallitse miehensä omaisuutta, eikä hänelle jää mitään kiinteistöjäkään. Korut ja tiarat ovat lainassa. Olet ilmiselvästi kateellinen.
Miten hän voi olla sinulle noin terävä piikki lihassa? Jopa hiuslisäkkeistä täytyy erikseen mainita. Kehitä omaa elämääsi, aina on mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuninkaallisilla tapana mennä kansan eteen kertomaan, että tässä ollaan nyt tällaisia etuoikeutettuja. Kyllä brittiläiset monarkiansa tuntevat, ja kuninkaallisensa, ei sinun tarvitse Catherinen tekemisiä täällä puida ja hänelle neuvojasi suositella kuinka tulee elää ja olla.
Ei muissakaan hoveissa käydä pyytelemässä anteeksi tai "nöyrrytä" pahoittelemaan kuninkaallista rikkautta ja etuoikeuksia.
Hän näyttää vaatimattomuuttaan site
Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä puhuisin maailman miljonääreistä ketjussa, jonka aiheena on Kate Middleton?
Koska sinun olisi nyt hyvä vertailla eri ihmisiä ja tilanteita, ja avartaa maailmankuvaasi, eikä kytätä ja vahtia Catherinea noin fanaattisesti. Siksi.
Missä hoveissa on käyty julkisesti kertomassa etuoikeutetun asemasta? Kuka kuninkaallisista, vai oliko montakin? Kerro.
Hän on todella nöyrän oloinen ja arkinen. Kävi kiittämässä hoidoistaan sairaalassa. Teot ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun olisi nyt hyvä vertailla eri ihmisiä ja tilanteita, ja avartaa maailmankuvaasi, eikä kytätä ja vahtia Catherinea noin fanaattisesti. Siksi.
Missä hoveissa on käyty julkisesti kertomassa etuoikeutetun asemasta? Kuka kuninkaallisista, vai oliko montakin? Kerro.
Hän on todella nöyrän oloinen ja arkinen. Kävi kiittämässä hoidoistaan sairaalassa. Teot ratkaisevat.
Minä en ole ketjun aihe. Kuninkaallisista voin puhua, mutta säästä solvauksesi minua kohtaan. Et tunne minua ja selvästi luulet minua joksikin toiseksi.
Ainakin yksi kuninkaallinen, joka on tietoinen etuoikeutetusta asemastaan ja on jopa kieltäytynyt lakisääteisestä rahoituksestaan, on Alankomaiden Amalia. Hieno nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ketjun aihe. Kuninkaallisista voin puhua, mutta säästä solvauksesi minua kohtaan. Et tunne minua ja selvästi luulet minua joksikin toiseksi.
Ainakin yksi kuninkaallinen, joka on tietoinen etuoikeutetusta asemastaan ja on jopa kieltäytynyt lakisääteisestä rahoituksestaan, on Alankomaiden Amalia. Hieno nuori nainen.
Catharina-Amalian oli kai pakko tehdä näin, koska muuten kansalaiset olisivat nousseet barrikadeille, että tämä rehevä nuori neito syö heidät vararikkoon...
Catharina-Amaliaa oli myös aika vaarallisesti uhkailtu, joten eiköhän sielläkin ihan rikkaasti eletä, kun silmätikuksi otettiin. Kenenkään en ole kuitenkaan koskaan kuullut anteeksi pyytelevän.
Lopeta nuo sairaat fobiasi, ei se Katen elämä nyt ihan noin kadehdittavaa ole.
Et kuulosta ihan tervepäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catharina-Amalian oli kai pakko tehdä näin, koska muuten kansalaiset
Jos puhuisit noin rumasti Kate Middletonista, ketjun vakiovainoaja jo kirkuisi sinulle solvauksia suu vaahdossa. Mutta ilmeisesti kaikki muut ovat vapaata riistaa paitsi Pyhä Kate.
Hullu alkoi solvata Amaliaa ja yläpeukuttaa itseään. Ovatko syntyperäiset terveet prinsessat jokin uhka hänelle?
Hollannin prinsessa Amalia on kyllä kertonut avoimesti kamppailuistaan mielenterveyteen liittyvien asioiden kanssa ja kertonut myöskin terapiakäynneistään. Hän oli avautunut noista asioista jo paljon aiemmin, ennen kuin alkoi saamaan rikollisilta uhkailuja ja nuo uhkailut sitten varmasti vielä pahentaneet tilannetta. Toivottavasti tilanne on nyt jo rauhoittunut noiden rikollisten osalta.
Marie Claire uk julkaisi artikkelin Katen yksinäisistä syöpähoidoista, ei saanut tukea Williamilta. Ja toisaalta hän asui koko vuoden vanhemmillaan.
Tarinat vaihtuu päivittäin.
Mutta missä on Pippa Middleton ja Pippan perrrse? Sehän oli takavuosina perseineen yhtenään tapetilla.
Vierailija kirjoitti:
Marie Claire uk julkaisi artikkelin Katen yksinäisistä syöpähoidoista, ei saanut tukea Williamilta. Ja toisaalta hän asui koko vuoden vanhemmillaan.
Tarinat vaihtuu päivittäin.
Eri lehdillä ja pahantahtoisilla juorupiireillä on tietenkin aina eri tarinat. Katella ehkä erilainen kuin näillä muilla, jotka kilpaa ratsastavat ja rahastavat hänen statuksellaan ja sairaudellaan.
Uuden videon esittelyteksti alkaa taas valehtelulla, mutta sehän on jo monesti huomattu ettei valehtelu haittaa mitenkään tuollaisia tyyppejä, joilla on jokin sairas tarve solvata toisia ihmisiä. Tekstissä väitetään "Kate kehotti syöpäpotilaita ottamaan paljon aurinkoa...
Tässä se Katen lause "Kate said trying to stay positive had made "such a difference" and that getting "loads of water and loads of sunlight" also helped her feel better." Kate siis kertoo vain siitä mitkä jutut auttoivat häntä itseään.