Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
24041/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa se Everagen alkuperäinen vitsi, että kuningatar Elisabeth olisi tyrkyttänyt hänelle help-lappua :) 

Ja ajatus vitsin siirtämisestä sukupolvelta toiselle on ihan hyvä, jos tuntee taustat. Dame Edna muistuttaa minun silmissäni Elisabetia. 

Ehkä "hieman" räväkämpi tapaus, mutta hänhän olikin oikeasti Barry ja oli Charlesin hyvä ystävä - ainakin tuohon vitsiin saakka :)

Muistan katkelman, missä C&C istuvat vierekkäin, Dame Edna saapuu paikalle ja istahtaa, pian joku henkilökunnasta tuo lappusen, ja Dame Edna sanoo, he löysivät minulle paremman istumapaikan ja poistuu. Hassua, miten jokin jää mieleen, en muista, oliko ravintola, teatteri, ooppera, mutta lyhyt tilannekuva vitsistä jää muistiin.

YouTube: Dame Edna snubs King Charles & Queen Camilla. Royal Variety Performance of 2013. On kyllä hauska täti :)

Vierailija
24042/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme joskus it-luennolla väitelleet teknologian vaikutuksesta suomalaisen yhteiskunnan tasa-arvoon. Silloin pelkona oli, että kaikilla ei olisi mahdollisuutta sen käyttöön. Tuo pelko oli aika turha. Mutta teknologia on mahdollistanut, että ihminen elää viihdeteollisuuden luomassa mielikuvitusmaailmassa kadottaen tuntuman todellisuuteen. Puolen kansakunnan kokoontuminen katsomaan puoliyhdeksän uutisia oli osin huvittavaa, mutta ihmiset tiesivät nykyhetkeä paremmin sen mitä sota/tulvat/nälänhätä on. Ne eivät olleet pelimaailman vastoinkäymisiä, mitkä voi korjata hankkimalla lisäenergiaa. 

Minun äitini oli reilu 10v. sitten kauhuissaan, kun minä en katso television iltauutisia. Vuosiin en ole omistanut itse asiassa televisiotakaan. 

Joku voi tietysti kadota tietokoneen kautta peli- tai viihdekuplaan, mutta nykyään aiempaa useammat suomalaiset seuraavat kotimaan televisiolähetysten lisäksi tai niiden sijasta useamman maan uutisia eri medioista. Sellaiset lähes koko kansan samaan aikaan television ääreen keräävät uutiset ovat myös mahdollinen propagandan, disinformaation ja valeuutisten kanava. Nykyään entistä useammalla on mahdollisuus itse tarkastaa uutisten taustoja sekä uutisten tuottajien taustoja. Samoin voimme vertailla, miten samasta kansainvälisestä uutisesta kerrotaan muissa maissa. Tämä asettaa kotimaan medialle hieman painetta, mikä on uskoakseni ihan hyvä asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24043/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit kyllä, sinä avioehto/ero-pohtija, sitä mieltä myöskin, että Kate olisi kadonnut. Vastaankaan et väittänyt.

Kate sairastaa syöpää, en ymmärrä miksi sinunkaan täytyy täällä pohtia mahdollista avioerosopimusta jne. Ymmärrettävämpää olisi miettiä kuoleman jälkeistä protokollaa, eikä oikeastaan sitäkään. Hän on kuulemma toipumaan päin. Ainakin kaikki viittaa siihen. Tulevaisuus näyttää.

Ikävää tällainen "Enhän minä ole sitä ja tätä sanonut, kunhan vain spekuloin", vaikka ihan samalla asialla ollaan erottamassa Waleseja, kuin nämä muutkin, jotka tekevät sen vain hieman suoremmin ja  sivistymättömämmin, muita nimittelemällä ja solvaamalla, ja omia väittämiään faktoina esittämällä.

Kuten kirjoitin, olen silloin tällöin seurannut tätä ketjua, koska Katen tilanne mietityttää. Esimerkiksi TTC:n jälkeen jäin ihmettelemään, miksi Kate ei enempää tee julkisesti mitään, kun hän kuitenkin näytti jopa paremmalta kuin syksyllä 2023. Kai hän voisi esimerkiksi tehdä Mette-Maritin tapaan etätöitä kotoa tai linnan työhuoneelta käsin. Ellei hänellä vielä ole Windsorissa työhuonetta, sellaisen kuvittelisi voivan nopeasti perustaa, ettei Katen tarvitse Kensingtoniin asti mennä etätöitä tekemään. Siis jos pikkuisesta Adelaide Cottagesta ei löyty tilaa etätyöskentelyä varten. Sinänsä minua ei ne Katen työtkään kiinnosta, mutta koko ajan minusta on vaikuttanut siltä, ette meille ei kerrota totuutta asioiden tilasta. Kaikki on aivan liian kummallista ollakseen totta... 

Avioliittosopimusta mietin erityisesti siitä syystä, että nyt on kesä ja avioliittojen solmimisen korkeasesonki. Olen ollut tekemisissä avioehtojen ja avioliittosopimusten kanssa viime aikoina muulla tavoin, mutta Walesien mahdollisesta sopimuksesta minulla ei ole hajuakaan. Pidän kuitenkin selvänä, että heillä sopimus on. Eivät Williamin kaltaiset henkilöt - joille on karttunut vähän enemmän hilloa kellariin - marssi vihille ilman juridisia sopimuksia. Vai mitä sinä tästä asiasta ajattelet?

Vierailija
24044/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katehan on työskennellyt yksityisesti kevään aikana.

Vierailija
24045/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'' minua ei ne Katen työtkään kiinnosta, mutta koko ajan minusta on vaikuttanut siltä, ette meille ei kerrota totuutta asioiden tilasta''

Ehkä sitä tietoa ei ole vielä heilläkään. Jos itselläsi olisi lapsia, kertoisitko heille diagnoosin ja ennusteen, kuinka moni sairastuneista on elossa viiden vuoden kuluttua? Minä en kertoisi, lapsilla on oikeus nauttia niistä yhteisistä hetkistä. Hoitovaste voi olla hyväkin ja mitään kerrottavaa ei ole. Jos katsoit paraatin tarkkaan, näet miten voimat vähenevät. Terveystiedot ovat yksityisiä.

Vierailija
24046/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13628307/princess-anne-returns…

Princess Royal on palannut työtehtäviin.

Kun odotamme iltaan vakiospekuilijamme, kertoo Annen olevan klooni. Sen voi päätellä hatun väärästä kallistuksesta, oikean lierin reuna laskeutuu puoli senttiä liikaa kulmakarvan päälle, oikea Anne olisi osannut asettaa hatun päähän oikein.

Älä pety, jollei tulekaan

Olen eri mutta minä en ainakaan pety jos ei tule. Ihan tarpeeksi on sitä omalaatuista sisältörikasta "kielioppi"spekuansa faktana jankannut ja ne typerät emojit..

Vierailija
24047/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit kyllä, sinä avioehto/ero-pohtija, sitä mieltä myöskin, että Kate olisi kadonnut. Vastaankaan et väittänyt.

Kate sairastaa syöpää, en ymmärrä miksi sinunkaan täytyy täällä pohtia mahdollista avioerosopimusta jne. Ymmärrettävämpää olisi miettiä kuoleman jälkeistä protokollaa, eikä oikeastaan sitäkään. Hän on kuulemma toipumaan päin. Ainakin kaikki viittaa siihen. Tulevaisuus näyttää.

Ikävää tällainen "Enhän minä ole sitä ja tätä sanonut, kunhan vain spekuloin", vaikka ihan samalla asialla ollaan erottamassa Waleseja, kuin nämä muutkin, jotka tekevät sen vain hieman suoremmin ja  sivistymättömämmin, muita nimittelemällä ja solvaamalla, ja omia väittämiään faktoina esittämällä.

Kuten kirjoitin, olen silloin tällöin seurannut tätä ketjua, koska Katen tilanne mietityttää. Esimerkiksi TTC:n jälkeen jäin ihmettelemään,

Johan siitä on aikaa kun tiedotettiin Catherinen aloittaneen etätyöskentelyn. Pitäisikö joka liike ilmoittaa tai vakuutella vähän väliä että hän tosiaan nyt tekee niitä etätöitä?

Vierailija
24048/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme joskus it-luennolla väitelleet teknologian vaikutuksesta suomalaisen yhteiskunnan tasa-arvoon. Silloin pelkona oli, että kaikilla ei olisi mahdollisuutta sen käyttöön. Tuo pelko oli aika turha. Mutta teknologia on mahdollistanut, että ihminen elää viihdeteollisuuden luomassa mielikuvitusmaailmassa kadottaen tuntuman todellisuuteen. Puolen kansakunnan kokoontuminen katsomaan puoliyhdeksän uutisia oli osin huvittavaa, mutta ihmiset tiesivät nykyhetkeä paremmin sen mitä sota/tulvat/nälänhätä on. Ne eivät olleet pelimaailman vastoinkäymisiä, mitkä voi korjata hankkimalla lisäenergiaa. 

Minun äitini oli reilu 10v. sitten kauhuissaan, kun minä en katso television iltauutisia. Vuosiin en ole omistanut itse asiassa televisiotakaan. 

Joku voi tietysti kadota tietokoneen kautta peli- tai viihdekuplaan, mutta nykyään aiempaa useammat suomalaiset seuraavat kotimaan te

Totta kirjoitit. Silti on paljon niitä jotka eivät osaa/ei kiinnosta miettiä mikä on lähde ja vertailla mitä muualla aiheesta sanotaan, otetaan se mikä itseä miellytä tai kutkuttaa ja alkaa vouhkaaminen kuten `William on sarjam*rhaaja`, `hovissa on klooneja` jne. Mikähän muuten oli lähteenä sille Katen kaksoisolentona toimivalla romanialaiselle transmiehelle vai nainenko se oli, en nyt muista, mutta silikonikasvomaskin kanssa kuitenkin?

Vierailija
24049/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13628307/princess-anne-returns…

Princess Royal on palannut työtehtäviin.

Kun odotamme iltaan vakiospekuilijamme, kertoo Annen olevan klooni. Sen voi päätellä hatun väärästä kallistuksesta, oikean lierin reuna laskeutuu puoli senttiä liikaa kulmakarvan päälle, oikea Anne olisi osannut asettaa hatun päähän oikein.

Älä pety, jollei tulekaan

Olen eri mutta minä en ainakaan pety jos ei tule. Ihan tarpeeksi on sitä omalaatuista sisältörikasta "kielioppi"spekuansa faktana jankannut ja ne typerät emojit..

Minäkin olen eri ja samat tunnot kuin sinulla; nyt alan varovaisesti iloita ajatuksesta että valvoja on jälleen ottanut häneltä koneen pois, ilta on jo kovin pitkällä ja hiljaista on ollut :)

Vierailija
24050/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'' minua ei ne Katen työtkään kiinnosta, mutta koko ajan minusta on vaikuttanut siltä, ette meille ei kerrota totuutta asioiden tilasta''

Ehkä sitä tietoa ei ole vielä heilläkään. Jos itselläsi olisi lapsia, kertoisitko heille diagnoosin ja ennusteen, kuinka moni sairastuneista on elossa viiden vuoden kuluttua? Minä en kertoisi, lapsilla on oikeus nauttia niistä yhteisistä hetkistä. Hoitovaste voi olla hyväkin ja mitään kerrottavaa ei ole. Jos katsoit paraatin tarkkaan, näet miten voimat vähenevät. Terveystiedot ovat yksityisiä.

En tarkoittanut pelkkää Katen tilannetta, vaan myös muita oudohkoja juttuja hovin ympärillä viime kuukausina. 

Hovien ympärillä on toki aina ollut mysteereitä ja salattuja asioita. Siinä mielessä tämä ei ole mikään uusi tilanne kuningashuoneen historiassa. Yleisö puolestaan on aina ennenkin ollut utelias ja spekuloinut kaikenlaista mahdollista. Ei mitään uutta auringon alla siis. 

Vierailija
24051/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää 

Vierailija
24052/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää 

Siis 24047

Vierailija
24053/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää 

Siis 24047

Ei normaalien ihmisten mielestä.

Vierailija
24054/32325 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut pelkkää Katen tilannetta, vaan myös muita oudohkoja juttuja hovin ympärillä viime kuukausina. 

Hovien ympärillä on toki aina ollut mysteereitä ja salattuja asioita. Siinä mielessä tämä ei ole mikään uusi tilanne kuningashuoneen historiassa. Yleisö puolestaan on aina ennenkin ollut utelias ja spekuloin

Sitä näkee mitä tahtoo, se voimistuu mihin kiinnittää huomiota; jos haluaa uskoa että jotain outoa hovin ympärillä on niin alkaa nähdä asioissa vahvistuksia siihen. Joku muu näkee samoissa asioissa: ei mitään hämminkiä tai outoa.

Vierailija
24055/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24054 Tai sitten sulkee silmänsä mitä ei halua nähdä?

Vierailija
24056/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha murhatapaus v:lta 2012 Sandringhamin linnan läheltä, kuningattaren yksityisiltä mailta. Tammikuun alussa 2012 sieltä löytyi 17-vuotiaan tytön ruumis. Poliisi sanoi että tämä on murha, ja tutkivat murhana. Tyttö tunnistettiin sormenjälkien perusteella (hän oli muuttanut Latviasta perheineen v. 2009). Myöhemmin kuolinsyyntutkija sanoi että ruumis oli niin pahoin maatunut, että kuolinsyytä ei voida selvittää??? Vaikka siis sormenjäljetkin vielä saatiin. Tytön kännykkä oli ennen katoamistaan yhteydessä Sandringhamiin. RF oli viettänyt joulua siellä.

Vierailija
24057/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brown ei ole koomikko, mutta hän  käyttää komediaa live-esityksissään. Everage oli siis aiemmin vitsaillut kuninkaallisen tapaamisesta ja kun Brown sitten tapasi kuninkaallisia eli Katen ja Williamin, niin hän vitsaili siitä samaan tyyliin kuin Everage.

Brownin viestissä oli jo viittaus Everageen eli siinä luki "HELP#DameEdna" - it was a reference to a Dame Edna joke, which is why Derren added a #DameEdna -tag at the end. Ja Everage ei viitannut Dianaan vaan kuningatar Elisabethiin, jonka hän tapasi useita kertoja ja tunsi Royal Familyn.

Everage made the joke years ago in an interview about the Queen handing her a note in a royal line-up. DameEdna -hastag siis jätetty pois Brownin vitsistä ja alettu kertoa että siinä oli pelkkä help-sana :)

Edna-viittaukset lisättiin myöhemmin. Edelleen toistan; jos kyseessä olisi ollut vitsi, Derren olisi sen jo poistanut mauttomana.

Vierailija
24058/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha murhatapaus v:lta 2012 Sandringhamin linnan läheltä, kuningattaren yksityisiltä mailta. Tammikuun alussa 2012 sieltä löytyi 17-vuotiaan tytön ruumis. Poliisi sanoi että tämä on murha, ja tutkivat murhana. Tyttö tunnistettiin sormenjälkien perusteella (hän oli muuttanut Latviasta perheineen v. 2009). Myöhemmin kuolinsyyntutkija sanoi että ruumis oli niin pahoin maatunut, että kuolinsyytä ei voida selvittää??? Vaikka siis sormenjäljetkin vielä saatiin. Tytön kännykkä oli ennen katoamistaan yhteydessä Sandringhamiin. RF oli viettänyt joulua siellä.

Miksi Charles haki lakimuutosta joka estää viranomaisia tulemasta kruunun maille????

Vierailija
24059/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Charles haki lakimuutosta joka estää viranomaisia tulemasta kruunun maille????

Charlesilla ei ole puhdas omatunto?

Vierailija
24060/32325 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trooping the colour kommentti:

Muutamat ihmiset ovat sanoneet huomanneensa, että ammattitaidolla tehdyt lähikuvat ja still-kuvat, jotka ilmeisesti otettiin kuninkaallisen perheen videokuvaajilta, julkaistiin todella kaikkiin tiedotusvälineisiin noin 10 minuuttia ennen Trooping of the Colors -tapahtuman alkamista!! Tämä tarkoittaa, että he tekivät kaikki videot ja kuvat kuninkaallisesta perheestä (kuten heidän ollessaan parvekkeella) ENNEN varsinaista tapahtumaa.

Ja sitten heillä olisi ollut runsaasti aikaa käyttää kaksoisolentoa Katelle (ja ehkä joillekin lapsille) ja sitten käyttää tekoälyä muuttaakseen Katen kasvot (ja ehkä joidenkin lasten) oikeiksi kasvoiksi. Heillä on nyt tekniikka liittää eri kasvot jonkun toisen kehoon, ja se sulautuu saumattomasti (jopa liikkuvissa videoissa). Joten se selittäisi, miksi se näytti niin paljon Katen kasvoilta, mutta vartalo oli kaksoisolento.

Ja tällä tekniikalla kaksoisolennon kasvot näkyvät leikattujen ja liimattujen kasvojen läpi vain vähän, mikä selittäisi asioita, kuten esimerkiksi hieman erilaiset leukalinjat ja korvat. Ja ehkä siksi William meni MI6:een edellisenä päivänä, koska tiedustelupalveluilla on niin kehittynyt tekniikka, että ne voivat kirjaimellisesti tehdä CGI-elokuvasta/videosta vielä edistyneemmän kuin Hollywoodin cgi-elokuvat. Heillä on myös hologrammitekniikka, joka on myös mahdollista.

Mutta siksi he eivät halunneet väkijoukkojen joutuvan liian lähelle parveketta, koska silloin he olisivat nähneet kaksoisolennon kasvot läheltä, jotka eivät olleet todellisuudessa Kate ja lapset. Mutta kaukaa katsoen he olisivat nähneet kaksoisolennon pukeutuneena näihin asuihin ja olettivat vain, että se oli todellinen Kate. (Koska heidän kasvonsa olisivat olleet liian sumeat kaukaa katsottuna).

Siksi tapahtuman kaikissa live-videoissa ei koskaan näe heidän kasvojaan kovin selvästi.

Myös livetapahtuman aikana satoi kaatamalla ja "valmiiksi tehdyissä" videoissa ja kuvissa oli aurinkoista. Mikä voisi tarkoittaa, että he kuvasivat ne edellisenä päivänä.

Lontoossa asuvat sanovat että Lontoossa satoi rankasti koko tapahtuman ajan, ja satoi koko päivän. Kun näytettiin parveketta, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, mutta kun kuvattiin yleisöä, heillä oli sateenvarjot auki.

Ketju on lukittu.