Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Totta chelsy varmaan kauhulla seuraa M&H elämää. Huomannut todeksi myös minkälainen elinkautis vankila hovi on. Koe vapauttamaan EI myönnetä. ONNELLISEMPI varmaan on. Toivoi varmaan että HARRYKIN sais onnellisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottavaa siis on että Katen vanhemmat. Kate itse ja ainakin kaksi Katen lapsista ovat menehtyneet (väkivaltaisesti) ja ovat nyt kaikki klooneja jotka julkisuudessa näkyvät? Ja kaikki tämä siksi että Kate halusi erota mutta siihen ei suostuttu, päädyttiin mieluummin tällaiseen ratkaisuun?
Ja oliko vielä niin, että Charles organisoi tämän kaiken Williamin kanssa, ja sumutukseksi siirtämään huomion pois Katesta, keksivät myös Charlesille syövän? Camillankin täytyy tietää asiasta, ja hän on siis mukana. Harry pidetään kaukana, jotta ei näe totuutta. Meghanin viesteihin Katelle lähetetään tyly vastaus.
Hyvin epätodennäköinen selitys. Harryhan ei näe totuutta omasta vaimostaan vaikka Megsu on siinä ihan nenän edessä ja kyljessä kiinni, mitä se nyt näkisi mahdollisesta hovin salamyhkäisyydestä.
Vastaan tyly vastaus... Ettei HARRY näe totuutta.. Näin olen spekunnut myös. HYVÄ KIRJOITUS.🥰😼
Vierailija kirjoitti:
Harry sanoi että kuningatar Elizabeth oli hänelle hyvin rakas ja läheinen ja hän olisi halunnut että mummi olisi pitänyt häntä sylissään mutta hän ei kehdannut kertaakaan pyytää päästä mummin syliin, koska se ei ollut tapana ja hän lapsena vaistosi, että mummi ei ollut tottunut sellaiseen itsekään.
Isoäitini oli Elisabetin pikkuserkku ja ulkoisesti hyvin samannäköinen. Ei hänkään minua koskaan sylissä pidellyt ainakaan enää siinä iässä, mistä minulla on muistikuvia. Uskoakseni vauvaiässä olen hänen sylissään ollut, koska hän myös joskus hieman hoiti minua. Ei elämä noissa piireissä mitään normaalia perhe-elämää ole ollut.
Ei varmaan tänä päivänäkään yhdenkään Euroopan kuninkaallisen perheen elämää voi sanoa normaaliksi - tosin mitä se 'normaali' nyt muutenkaan edes on. Olen ollut henkilökohtaisesti joidenkin kuninkaallisten kanssa tekemisissä, koska he ovat sukulaisiani. Aika helposti tulee sellainen vaikutelma, että erilaiset psykiatriset avut ja hoidot olisivat tarpeen monille työtätekeville kuninkaallisille kuten heidän sukulaisilleenkin.
Suomen pääkaupunkiseudulla olen istunut myös sellaisessa pöydässä, missä mietittiin psykiatrisia palveluita julkisuuden henkilöiden tarpeiden näkökulmasta. Esimerkiksi psykiatrista osastohoitoa on Suomessa tarjolla vain julkisella sektorilla. Asia koskettaa tietysti myös julkkisten läheisiä. Jos olet esimerkiksi presidentin, pääministerin, poliisiylijohtajan tai arkkipiispan perheenjäsen, niin kannattaa pysyä järjissään ellet halua päätyä hoitoon psykiatriselle osastolle monien muiden potilaiden joukkoon.
Yllä kuvattu ongelma ei koske vain Suomea. Monet muutkin ns. kenen tahansa saatavilla olevat palvelut eivät ole oikein realistisia vaihtoehtoja julkisuuden henkilöille. Voisiko esimerkiksi Cheek mennä AA-ryhmän kokoukseen yhtä rennosti kuin kuka tahansa muu? Tai Britney Spears? Mitä tapahtuisi jos Elton John tai prinssi Carl Philip haluaisi osallistua vakavasta masennuksesta kärsivien ryhmäterapiaan? Tai voisiko prinsessa Catherine osallistua samoin kuin kuka tahansa muu äiti haastavasti käyttäytyvien lasten vanhempainryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate Middleton eli tosiasiassa Catherine, Walesin prinsessa, tuleva kuningatar on kotonansa, hengissä ja hyvin toipuvana. Lapsetkin ovat elossa ja kunnossa. Ja joidenkin mieliharmiksi parisuhde/avioliitto Williamin kanssa kukoistaa edelleen.
Hyvä, kun tiedät. Haluatko vielä jatkaa speku-ketjussa kuitenkin?
Miksi ei voisi jatkaa? "Missä on Kate" sisältää myös sen, milloin tulee uudelleen edustamaan, eli mitä hänelle kuuluu, onko edelleen toipumassa, vai onko tullut lisää huonoja uutisia terveydentilastaan.
Tämä on järjellistä pohdintaa, toisin kuin murhat, kloonit, silikoninaamiot, Rose Hanbury, ero tai salaliitot. eri
Makuasia mikä järjellistä. Ei tässä ketjussa koskaan tulitaukoa tule, saati lopullista rauhaa. Oli totuus mikä tahansa Katesta, se tulee ilmi varmasti. Näin historiakin opettaa.
vastaan tälle joka on edelleen tyytymätön tekstien tasoon. Tällä koneella olen vain minä enää. Muut jätetty pois. Minä olen parempi huono suomi,imbesiili. Osaan jotenkin suomen kielioppia,mutta virheitä tulee. Mutta muutkin pärjänneet Suomessa hyvin.
Kaikki kirjoitusvirheet eivät ole minun. Maailmallakin pärjää, vaikka suomen kielioppia ei osaa. Vastapuoli ymmärtää! vaikkei olisi yhtäkään välimerkkiä tms. Suomenkielen opettaja sanoi, että lauseen sisällön ymmärtäminen ei riipu *niistä*, ellei ymmärrä, mitä sanat merkitsee. Sisälukutaito tai sanasokeus tai hahmotushäiriö voi estää sen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Chelsy-tyttöystävä jätti Harryn. Huomasi että hän oli Harrylle supertärkeä. He rakastivat toisiaan mutta Chelsy ei kestänyt ainaista paparatsien piiritystä ja huomion keskipisteenä oloa. Hän arvosti yksityisyyttään. Harry rakasti Chelsyn "arkisuutta", mutkatonta maanläheisyyttä ja sitä että "Chels" arvosti ihmisiä heidän syntyperästään ja varallisuudesta riippumatta. Chels oli rempseä ja "jalat maassa", hienostelematonta "naaprin tyttö"-tyyppiä. Mietin että kun britit rakastivat Harryä hänen "epäkuninkaallisuutensa" takia, niin he olisivat hyvinkin rakastuneet Chelsiinkin samasta syystä.
Kannattaa muistaa tämä kirjoitus, aina kun Harry mainitsee brittimedian pilanneen hänen elämänsä. Harrya on kritisoitu siitä, että hän rypee menneissä suruissa, eikä pääse yli äitinsä kuolemasta. Minä näen Harryn vihassa mediaa kohtaan kuitenkin myös näitä muita asioita. Toki moni muu Harryn sukulainen on enemmän tai vähemmän samassa tilanteessa, mutta suhtautuu tilanteeseen eri tavalla. En myöskään usko, että media on ainoa syy Harryn ongelmiin, eikä hän ehkä itsekään niin ajattele. Harryn asemassa ei kuitenkaan voi sanoa kaikkea mitä ajattelee tai minkä tietää todeksi.
Edellinen kirjoittaja mainitsi Harryn olleen "superfyysinen" poika, joka olisi tarvinnut isän kanssa painimista, fyysistä kosketusta ja myös napakat rajat. Todennäköisesti Harrylla on myös veljeään ja serkkujaan kovempi nälkä tunnepitoisia asioita ja ihmissuhteita kohtaan. Toivottavasti hän pysyisi sillä tavalla selvillä vesillä, että hän saisi elää pitkän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry sanoi että kuningatar Elizabeth oli hänelle hyvin rakas ja läheinen ja hän olisi halunnut että mummi olisi pitänyt häntä sylissään mutta hän ei kehdannut kertaakaan pyytää päästä mummin syliin, koska se ei ollut tapana ja hän lapsena vaistosi, että mummi ei ollut tottunut sellaiseen itsekään.
Isoäitini oli Elisabetin pikkuserkku ja ulkoisesti hyvin samannäköinen. Ei hänkään minua koskaan sylissä pidellyt ainakaan enää siinä iässä, mistä minulla on muistikuvia. Uskoakseni vauvaiässä olen hänen sylissään ollut, koska hän myös joskus hieman hoiti minua. Ei elämä noissa piireissä mitään normaalia perhe-elämää ole ollut.
Ei varmaan tänä päivänäkään yhdenkään Euroopan kuninkaallisen perheen elämää voi sanoa normaaliksi - tosin mitä se 'normaali' nyt muutenkaan edes on. Olen ollut henkilökohtaisesti joidenkin kuninkaallisten kanssa
Vastaan tähän hyvään tekstiin..Asiat ovat juuri näin hoveissa. Psykiatrista apua siellä tarvittaisiin nytkin. Eräs realisti takas katsellessaan näitä feikkejä. Britti hovissa ei ole henkisesti normaaleja nyt eikä koskaan ollut. Elämä on kaikkea muuta kuin normi perheessä,suvuissa. Henkistä hoitoa on saanut privaatisti myös Sveitsissä. Ihmiset lomailevat siellä jos varaa.
kiitos timantista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tänä päivänäkään yhdenkään Euroopan kuninkaallisen perheen elämää voi sanoa normaaliksi - tosin mitä se 'normaali' nyt muutenkaan edes on. Olen ollut henkilökohtaisesti joidenkin kuninkaallisten kanssa
Normaalin kiukuttelevan lapsen äidin ei tarvitse mennä haastavasti käyttäytyvien lasten vanhempainryhmään. Erityislapset ovat erikseen. Täällä on hänen pojalleen niin ammattilaisina diagnosoitu nepsyä ja vaikka mitä. Olisi aika ihmeellistä, jos ei noissa satojen tuhansien ihmisten edessä tapahtuvissa tilaisuuksissa pieni lapsi hermostuisi joskus.
Nämä palstapsykologit tarvitsisivat jotain tukiryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate Middleton eli tosiasiassa Catherine, Walesin prinsessa, tuleva kuningatar on kotonansa, hengissä ja hyvin toipuvana. Lapsetkin ovat elossa ja kunnossa. Ja joidenkin mieliharmiksi parisuhde/avioliitto Williamin kanssa kukoistaa edelleen.
Hyvä, kun tiedät. Haluatko vielä jatkaa speku-ketjussa kuitenkin?
Miksi ei voisi jatkaa? "Missä on Kate" sisältää myös sen, milloin tulee uudelleen edustamaan, eli mitä hänelle kuuluu, onko edelleen toipumassa, vai onko tullut lisää huonoja uutisia terveydentilastaan.
Tämä on järjellistä pohdintaa, toisin kuin murhat, kloonit, silikoninaamiot, Rose Hanbury, ero tai salaliitot. eri
Makuasia mikä järjellistä. Ei tässä ketjussa koskaan tulitaukoa tule
Todellakin, makuasia; Mies murhaa perheensä, isänsä peesailee ja keksii syövän, joka keksitään myös kalmona makaavalla Katelle, jonka klooni alkaa elää omaa elämäänsä. Klooni Fergiekin kertoo, että syöpä löytyi.
Lapset ovat kuolleet, vaikka he edustavat normaalisti taas. Middletonit ovat kai klooneja myös, koska muutenhan he olisivat huomanneet tyttärensä feikiksi. Sen sijaan heidän lapsensa eivät huomaa vanhemmissaan mitään outoa, vaan lomailevat aurinkorannalla, samalla kun siskonsa on kadonnut. Yksi muokattu valokuva saa sairaat mittasuhteet, ja jokaista naamaa ja videota väitetään tekoälyllä tehdyksi. Juu juu.
Vierailija kirjoitti:
vastaan tälle joka on edelleen tyytymätön tekstien tasoon. Tällä koneella olen vain minä enää. Muut jätetty pois. Minä olen parempi huono suomi,imbesiili. Osaan jotenkin suomen kielioppia,mutta virheitä tulee. Mutta muutkin pärjänneet Suomessa hyvin.
Kaikki kirjoitusvirheet eivät ole minun. Maailmallakin pärjää, vaikka suomen kielioppia ei osaa. Vastapuoli ymmärtää! vaikkei olisi yhtäkään välimerkkiä tms. Suomenkielen opettaja sanoi, että lauseen sisällön ymmärtäminen ei riipu *niistä*, ellei ymmärrä, mitä sanat merkitsee. Sisälukutaito tai sanasokeus tai hahmotushäiriö voi estää sen.
No niin, tässä oli nyt hyvä näyttö siitä mitä on pyydetty. Välilyönnit löytyy ja ihan ok kirjoitusta. Itselläni ei yhtään parempaa. Hyvä!!!
Kuuntelen Tom Bowerin Revengeä ja jos kirja pitää paikkaansa niin kyllä Thomas Markle on saanut aika kylmää kohtelua osakseen. Bower antaa ymmärtää että kun Meghan oli lapsi, hänen äitinsä joka oli kyllä aika nuori, piti enemmän juhlista ja marihuanasta ja Thomas siis huolehti Meghanista tämän lapsuus - ja nuoruusvuodet. Thomas tienasi melko hyvin ja pystyi siis tarjoamaan tytöllle turvallisen ja mukavan keskiluokkaisen elämän. Thomas ei muista Meghanin kohdanneen rasismia tai köyhyyttä, hänhän kasvoi keskiluokkaisella, valkoisella asuinalueella ja koulussa vietti aikaa suureksi osaksi valkoisen kaveripiirinsä kanssa. Meghan on muistellut myös Los Angelesin mellakoita, mutta Thomas kertoo ajaneensa perheensä pois Losista tuoksi ajaksi joten Meghanilla ei voi olla noita muistoja.
Mielenkiintoinen on myös ensimmäinen avioliitto Trevorin kanssa, häissä Trevor (jolla suuri ja rakastava perhe) pitää puheen jossa kertoo toivovansa antaa Meghanille myös kunnollisen perheen, jollaista hänellä ei koskaan ole ollut. (Harryhan on myös maininnut saman.) Thomas, joka oli häissä Dorian ohella vieraana, muistaa ihmetelleensä mistä on kyse, koska Meghanillahan oli kunnon perhe. Hän pohti mitä Meghan oli mahtanut Trevorille kertoa.
On se erikoinen tyttönen tuo Meghan. Ei taida olla koskaan onnellinen, sai elämältä mitä hyvänsä tai jäi saamatta. Sydämen rauha puuttuu
Hello -lehden mukaan Harry olisi maininnut kirjassaan olleensa huolissaan siitä, ettei kuningatar Elisabeth hyväksyisi hänen suhdettaan Chelsyn kanssa.
In Spare Harry revealed that he was worried his grandmother wouldn't approve of his love match.
Katselin eilen videoo, sieltä "tricolor parrelta". mm. yhdessä kuvassa,joka L,C, G ja" Kate äiti" olivat kyllä totisia ja surullisia kaikki. Louis katseli häntä lopussa. Ehkä tuo kuvas kaikkea. Eikä tuo W&K kemia miltään lämpöiseltä vaikuttanut. Parempaakin nähty. Puhuminen sujui ennemmin Charlesin kanssa. Oliko sittenkään Kate,oikeesti.
No aika näyttää, mitä hovin tuutista seuraavaksi pölähtää. Eiköhän joku tragedia taas tule. Anne on vanhentunut silmissä. Työmääräkö verottanut.
Ihmeellisesti näitä kruununperillisiä alkaa sairastella, Annekin ilmeisesti sairaampi onnettomuuden jälkeen, kuin mitä annetaan ymmärtää. Muutenkaan ei ole tarkkaa kuvaa mitä siinä tapahtui. Hevonen kuitenkin säikähtänyt jotain. Kohta on enää William ja toivon ettei tarvitsisi helikopterionnettomuuteen hänen joutua lapsineen. Sittenhän jäljellä olisikin Harry ja Meghan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti näitä kruununperillisiä alkaa sairastella, Annekin ilmeisesti sairaampi onnettomuuden jälkeen, kuin mitä annetaan ymmärtää. Muutenkaan ei ole tarkkaa kuvaa mitä siinä tapahtui. Hevonen kuitenkin säikähtänyt jotain. Kohta on enää William ja toivon ettei tarvitsisi helikopterionnettomuuteen hänen joutua lapsineen. Sittenhän jäljellä olisikin Harry ja Meghan.
Kauhulla ajattelen tuota myös. Anne on sairaampi, kuten sanoit. Mitähän siellä oikeesti tapahtui. Miksi ajateltiin että Hevonen potkaissut. Hänhän itse ei tapahtunutta muista. Muistaako vaan että oli hevosen kanssa tekemisissä ennen tapahtumaa. Oliko silminnäkijöitä. Kuka löysi hänet.
Kuinkahan tuo Andyn ja Fergien häätäminen sujuu .Sähköt ja vedet poikki. Tytöt tuo kanistereilla vettä,generaattoteita 10000kw useita, akku tvn . Portatiivit ja akku pideet jne. Mikähän mellakka saadaan aikaan. Kyllä paparatsit tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhulla ajattelen tuota myös. Anne on sairaampi, kuten sanoit. Mitähän siellä oikeesti tapahtui. Miksi ajateltiin että Hevonen potkaissut. Hänhän itse ei tapahtunutta muista. Muistaako vaan että oli hevosen kanssa tekemisissä ennen tapahtumaa. Oliko silminnäkijöitä. Kuka löysi hänet.
Kuinkahan tuo Andyn ja Fergien häätäminen sujuu .Sähköt ja vedet poikki. Tytöt tuo kanistereilla vettä,generaattoteita 10000kw useita, akku tvn . Portatiivit ja akku pideet jn
Satiainen tuo Andy. Ja millä perusteella Fergie tuolla. Sehän ex-kuninkaallinen
Montecitossa on kyllä varmaan astiat lenneelleet tänä vuonna. Jos eivät olisi lähteneet niin Meghan olisi saanut saanut koko vuoden sädehtiä kruunun kirkkaimpana jalokivenä ja Harrykin olisi saanut sen sotilasarvonsa ja kenties muutakin kivaa puuhaa. Meg olisi voinut esiintyä julkisuudessa kertoen kuinka auttaa toipuvaa Katea - "hän ja Charles ovat kuin isä ja sisko joita minulla ei ole koskaan ollut" sen sijaan että tekee Kaliforniassa hilloa. Archie ja Lilibet olisivat hurmanneet kansakunnan Troopseissa...
IS:n mukaan Annen pitäisi olla Skotlannissa NLV Pharos -laivalla ensi viikolla.
lainaus.😻👍