Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
"Brittihovissa ei ole henkisesti normaaleja nyt eikä koskaan ollut."
Tämäkin tyyppi voisi itse tilata taxin lähimpään lataamoon. Taisi unohtua, että siellä brittihovissa on myös pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin tyyppi voisi itse tilata taxin lähimpään lataamoon. Taisi unohtua, että siellä brittihovissa on myös pieniä lapsia.
Älä nyt noin sano - hänen täytyy olla eräs maailman parhaista diagnostikoista(edes tv-sarjan House ei vedä vertoja) - julkisuuskuvan perusteella, hän on diagnosoinut heistä kaikki henkisesti epänormaaleiksi, jopa ihailemansa Louisin ja lisäksi huomannut feikkisyövät, ainakin Charlesilla ja Catherinella, harmi kun Fergie on epävarmempi feikki
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen videoo, sieltä "tricolor parrelta". mm. yhdessä kuvassa,joka L,C, G ja" Kate äiti" olivat kyllä totisia ja surullisia kaikki. Louis katseli häntä lopussa. Ehkä tuo kuvas kaikkea. Eikä tuo W&K kemia miltään lämpöiseltä vaikuttanut. Parempaakin nähty. Puhuminen sujui ennemmin Charlesin kanssa. Oliko sittenkään Kate,oikeesti.
No aika näyttää, mitä hovin tuutista seuraavaksi pölähtää. Eiköhän joku tragedia taas tule. Anne on vanhentunut silmissä. Työmääräkö verottanut.
Walesit eivät olleet tuolla keskinäistä kemiaansa esittelemässä, vaan kuningasta juhlimassa ja kunnioittamassa! Päivänsankarin kanssa jutellaan, hänelle osoitetaan huomiota ja jätetään minäminä hetkeksi sivuun. Kate teki niin, jopa syöpäsairaanakin, vaikka hän taisi olla tuolla suurimman kiinnostuksen kohteena.
Aviomiehen kanssa ei kiherrellä tai hierota neniä silloin, kun on suurjuhla ja historiallinen tapahtuma käynnissä. Palstamammat varmaan olisivat tyrkyllä tissit töröllä ja nauraa räkättäisivät täysillä.
Bowerin kirjassa käytiin läpi sukkahousugate. Ilmeisesti asiasta ovat kertoneet sekä Meghanin tiimissä aiemmin työskennnellyt Meghan sekä paikalla ollut Kristie Allsop. Kate oli uupunut (koska oli vastasyntyneen äiti) mutta halusi myös että Charlotten asu olisi riittävän pitkä ja istuisi koska häntä kuitenkin kuvattaisiin paljon. Todistajien mukaan Megs kuitenkin ohitti kaikki Katen ehdotukset kunnes tämä purskahti itkuun. Myöhemmin Kate kuitenkin halusi korjata välit, mutta kehoitti Meghania puhumaan asiallisesti henkilökunnalle. Meghan heitti kukat roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen videoo, sieltä "tricolor parrelta". mm. yhdessä kuvassa,joka L,C, G ja" Kate äiti" olivat kyllä totisia ja surullisia kaikki. Louis katseli häntä lopussa. Ehkä tuo kuvas kaikkea. Eikä tuo W&K kemia miltään lämpöiseltä vaikuttanut. Parempaakin nähty. Puhuminen sujui ennemmin Charlesin kanssa. Oliko sittenkään Kate,oikeesti.
No aika näyttää, mitä hovin tuutista seuraavaksi pölähtää. Eiköhän joku tragedia taas tule. Anne on vanhentunut silmissä. Työmääräkö verottanut.
Minäkin olen niitä kuvia nähnyt ja kyllä siellä oli ihan iloisiakin otoksia, hymyjä ja katseita. Ihan riippuu millaisella hetkellä sattuu kuvan ottamaan. Luonnollisesti, jos päivänsankari haluaa kanssasi jutella, niin silloin jutellaan. Miltä sekin olisi näyttänyt jos Kate olisi vain turissut parvekkeella oman porukan kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen niitä kuvia nähnyt ja kyllä siellä oli ihan iloisiakin otoksia, hymyjä ja katseita. Ihan riippuu millaisella hetkellä sattuu kuvan ottamaan. Luonnollisesti, jos päivänsankari haluaa kanssasi jutella, niin silloin jutellaan. Miltä sekin olisi näyttänyt jos Kate olisi vain turissut parvekkeella oman porukan kesken
Tavallinen katsoja huomaa ne hetket, mutta värittyneillä laseilla ei. Jossakin vaiheessa keskusteltiin jopa hatun kallistuksen viestivän epäsovusta.
Bower myös esittää että se kuuluisa epäsopu Walesien ja Sussexien kanssa olisi pitkälti Meghanista lähtöisin. Ensimmäiset kiusaamishuhut tulivat esiin varsin pian, jo ennen raskautta ja näihin liittyvät tiimin sisäiset ongelmat ja mediassa olevat negatiiviset jutut saivat Meghanin uskomaan että hän oli ajojahdin kohteena. Hän halusi kovasti olla Dianan kaltainen, mutta ei ymmärtänyt että Diana, samoin kuin Katekin olivat rakentaneet suhdettaan mediaan ja rooliaan jo vuosia. Arvostelu ei siis voinut mitenkään olla aitoa kritiikkiä, vaan sen oli pakko olla ajojahti, ja syylliseksi ajojahtiin valittiin William, koska Walesit olivat kateellisia heidän "tähteydelleen". Tosiasiassa William ja Kate olivat puuttuneet henkilökuntaan liittyviin asioihin ja pitäneet puolensa säätiön asioissa. Meghan ruokki Harryn vainoharhaisuutta, ja pian Harry käytti aikansa selaamalla lehtijuttuja ja ahdistuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen niitä kuvia nähnyt ja kyllä siellä oli ihan iloisiakin otoksia, hymyjä ja katseita. Ihan riippuu millaisella hetkellä sattuu kuvan ottamaan. Luonnollisesti, jos päivänsankari haluaa kanssasi jutella, niin silloin jutellaan. Miltä sekin olisi näyttänyt jos Kate olisi vain turissut p
Tavallinen katsoja huomaa ne hetket, mutta värittyneillä laseilla ei. Jossakin vaiheessa keskusteltiin jopa hatun kallistuksen viestivän epäsovusta.
Kannattaa itse miettiä millaisia kuvia omasta perheestä paparazzi saisi kun taitavasti räpsisi kuvia. Yksikin hetki kun hymy ei ole huulilla, tai olet vaikka väsynyt ja kohu on valmis. Katselet auton ikkunasta ja mietit kauppalistaa ja pian huhutaan että parisuhde on kriisissä koska tunnelma autossa on selvästi kylmä. Juttelet sukulaisen kanssa ja taas on ero tulossa, koska selvästikään teillä ei ole enää mitään puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt noin sano - hänen täytyy olla eräs maailman parhaista diagnostikoista(edes tv-sarjan House ei vedä vertoja) - julkisuuskuvan perusteella, hän on diagnosoinut heistä kaikki henkisesti epänormaaleiksi, jopa ihailemansa Louisin ja lisäksi huomannut feikkisyövät, ainakin Charlesilla ja Catherinella, harmi kun Fergie on epävarmempi feikki
Kyseinen asiantuntija tunnistaa äärimmäisen herkällä intuitiollaan myös ajatusmaailmat, henkilökemiat ja tunteet, sekä bisnesmielessä sovitut avioliitot. Brittihovissa aitoja tunteita ei ole ollenkaan, ei edes lasten ja vanhempiensa välillä, kertoo tuo palstakriitikkospesialisti.
Hän on erikoistunut Catherine -tutkimukseen, ja on tätä nykyä siirtynyt nimenomaan kloonien käytösmalleihin versus originaalit. Tutkimus lähtee siitä, että hoviväki koostuu nykyään klooneista. Muutamalla palvelusväkeen kuuluvalla on vain silikoninaamiot, koska eivät perhesyistä halunneet tulla kloonatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen asiantuntija tunnistaa äärimmäisen herkällä intuitiollaan myös ajatusmaailmat, henkilökemiat ja tunteet, sekä bisnesmielessä sovitut avioliitot. Brittihovissa aitoja tunteita ei ole ollenkaan, ei edes lasten ja vanhempiensa välillä, ker
Onko hän selittänyt, miksi Meghan on niin ylivoimainen Catherineen verrattuna, että voi katsoa pitkin nenänvarttaan?
Vierailija kirjoitti:
IS:n mukaan Annen pitäisi olla Skotlannissa NLV Pharos -laivalla ensi viikolla.
Onko se minkä on perunut? Tilaisuuksia jättänyt väliin. Sen näkee sitten ensi viikolla. Toivottavasti sisupussi tervehtyy, muistuttaa päivä päivältä enemmän myös äitiään ulkonäöltään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se minkä on perunut? Tilaisuuksia jättänyt väliin. Sen näkee sitten ensi viikolla. Toivottavasti sisupussi tervehtyy, muistuttaa päivä päivältä enemmän myös äitiään ulkonäöltään:)
Mä mietin, että oisko Annella kunnon musta silmä/ruhjeita naamassa, kun on joutunut perumaan noita tilaisuuksia. Mä en usko, että pikkutikit jossain takaraivossa haittaisi Princess Royalia.
Paha aivotärähdys voi huimata viikkoja, varsinkin jos niskan jäykkyyttä iskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että oisko Annella kunnon musta silmä/ruhjeita naamassa, kun on joutunut perumaan noita tilaisuuksia. Mä en usko, että pikkutikit jossain takaraivossa haittaisi Princess Royalia.
Se voi olla. Toisaalta, vaikka tikit olisivat takaraivossa niin että ne saa helposti piiloon voivat ne ja ruhje aiheuttaa kipua ja huimausta vieläkin. Eivätkä ne välttämättä ole pienet ja voivat olla paksulla jäykällämlangalla tikatut, tikit itsessään voivat olla tuskalliset ja haava kuivuessaan. Nimim kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
vastaan tälle joka on edelleen tyytymätön tekstien tasoon. Tällä koneella olen vain minä enää. Muut jätetty pois. Minä olen parempi huono suomi,imbesiili. Osaan jotenkin suomen kielioppia,mutta virheitä tulee. Mutta muutkin pärjänneet Suomessa hyvin.
Kaikki kirjoitusvirheet eivät ole minun. Maailmallakin pärjää, vaikka suomen kielioppia ei osaa. Vastapuoli ymmärtää! vaikkei olisi yhtäkään välimerkkiä tms. Suomenkielen opettaja sanoi, että lauseen sisällön ymmärtäminen ei riipu *niistä*, ellei ymmärrä, mitä sanat merkitsee. Sisälukutaito tai sanasokeus tai hahmotushäiriö voi estää sen.
Miksi sinä jankutat sitä kielioppia? Kun kerran pärjäät suomen kielellä niin hyvin niin kuinka yhä menee ohi että viestiesi sisältöjen ja asenteesi muita kohtaan takia saat kritiikkiä. Kirjoitusasu kun ei aina tarkoita kielellisyyden puhtautta vaan sanavalintoja ja asiasisältöä jota käytetään. Miksi et muuten voi vastata yksinkertaisiinkaan kysymyksiin kuten "mikä on knopi" tai "doorknopi"? Ymmärrän että se on jotain halveksivaa mutta me Suomessa emme tuollaisia termejä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla. Toisaalta, vaikka tikit olisivat takaraivossa niin että ne saa helposti piiloon voivat ne ja ruhje aiheuttaa kipua ja huimausta vieläkin. Eivätkä ne välttämättä ole pienet ja voivat olla paksulla jäykällämlangalla tikatut, tikit itsessään voivat olla tuskalliset ja haava kuivuessaan. Nimim kokemusta on
Joo, on mullakin päässä ollut tikit kuokaniskun jäljiltä (vahinko, en sentään itse itseäni lyönyt, vaikka sekin voisi olla mahdollista..) ja se oli ikävämpi kokemus. Mut siis tarkoitin, että ei välttämättä varsinaisesti se haava välttämättä ole paha, mutta sen kosmeettiset seuraukset voi olla. Ja Annellahan oli aivotärähdys, ainakin sillä perusteella, mitä julkisuuteen kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja tosiasiassa hänkään ei heitä henkilökohtaisesti tunne, ei vaikka saisi sen tietonsa suoraan palatsin palvelusväeltä. Epäilen kyllä että se väki poistettaisiin vahvuudesta aika nopeasti joka jatkuvasti lavertelisi epäsuotuisia asioita Royal Familysta, olivat ne totta tai ei. Itse en jaksa uskoa juoppouteen ja väkivaltaan, räjähtelemiseen, pitkävihaisuuteen, kateuteen, kostonhimoon yms. Ylipäätään siihen että heissä ei olisi yhtikäs mitään hyvää ja normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja tosiasiassa hänkään ei heitä henkilökohtaisesti tunne, ei vaikka saisi sen tietonsa suoraan palatsin palvelusväeltä. Epäilen kyllä että se väki poistettaisiin vahvuudesta aika nopeasti joka jatkuvasti lavertelisi epäsuotuisia asioita Royal Familysta, olivat ne totta tai ei. Itse en jaksa uskoa juoppouteen ja väkivaltaan, räjähtelemiseen, pitkävihaisuuteen, kateuteen, kostonhimoon yms. Ylipäätään siihen että heissä ei olisi yhtikäs mitään hyvää ja normaalia.
Väitän, että jokaisen työntekijän tiedot on tarkistettu etukäteen, taloudellinen tilanne, sekä ylenevässä että alenevassa polvessa, samaten kuin poliittiset kytkökset, yms. aivan kuten Supo tarkistaa Suomessa turvaselvitykset esim. virkamiehien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen asiantuntija tunnistaa äärimmäisen herkällä intuitiollaan myös ajatusmaailmat, henkilökemiat ja tunteet, sekä bisnesmielessä sovitut avioliitot. Brittihovissa aitoja tunteita ei ole olle
----------
Häneltä on tiedusteltu haastattelujen lomassa, miksi katsoo Meghanin olevan niin paljon ylempänä Catherineen nähden, ja siitä seurasi niin valtaisa raivokohtaus, että tilaisuus piti keskeyttää. Kiroili, sylki toimittajia päin ja huusi hovirottaa. Asiaan ei enää palattu, ja ei myöskään antanut jälkikäteen minkäänlaista lausuntoa. Ilmiselvä Meghanfani siis.
New York Post kirjoittaa siitä kuinka Meghan aidosti haluaa sopia riidat Katen kanssa vaikka "hän onkin todella loukkaantunut viimeaikaisista yhteenotoista".
1. Mistä yhteenotoista?
2. Minulle tulee tuosta hiukan ristiriitainen vaikutelma, ikäänkuin sanottaisiin "minä voin sopia, vaikka sinä olitkin väärässä, koska olen hyvä ihminen". Luenko jotenkin väärin?
3. Näitä juttuja Sussexien halusta sopuun on nyt paljon - mistä tuuli puhaltaa? Ei savua ilman tulta? Alan oikeasti uskomaan että Charles on sairaampi kuin tiedetään, koska miksi Meghan muuten liehittelisi Katea?