Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
RepliKate on klooni. En uskonut aiemmin klooneihin vaikka niistä on puhuttu jo kauan, mutta olen tutkiskellut asiaa ja nyt olen 98% varma että niitä on. Myös Biden on klooni. Oikealla Bidenilla oli erilaiset korvalehdet kuin tällä nykyisellä.
Mutta eikö niiden kloonien ulkomuodon pitänyt olla ihan yksi yhteen sen alkuperäisen kanssa?
Williamilta ja Katelta penätään Harrylle kämppää ihan vain alentamistarkoituksessa, jotta taaas päästään haukkumaan.
Olisi tosiaan varmaan muuallakin mahdollisuudet yöpyä, kuin tulevan kuninkaan kolmilapsisessa perheessä. Sukua riittää :D Mutta ehei, Williamia pitää saada haukkua räksyttää. Ei edes sairastava vaimo saisi olla kotinsa rauhassa ilman ulkopuolisia tulijoita ja vaarallisia bakteereita.
Miksi tosiaan ei Andrewin YKSINÄÄN asuttamassa isossa kartanossa? Saisivat haukkua isää ja velipoikaa sydämensä kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Trump ole klooni. On aivan selvä silikoninaamioinen kaksoisolento - puuttuu kaikki luonnolliset ilmeet - kasvoilla on jähmeyttä joko naamiosta, parkinsonin taudista tai kauneusleikkauksista. Sillä 'feikkiKatella' ilmeet toimivat, hänen täytyy olla klooni.
Trump ei ole klooni kuten tuo selvänäkijäkin kertoi eikä myöskään kaksoisolento. Trumpin ÄO on erittäin korkea, 145.
Tuo Rebecca Joelle kanavoi enemmän klooneista kun sai tietää niistä kun kanavoi Katea, ja hänelle kerrottiin että maailmassa on 8 klooneja tekevää laitosta. Aikuisen kloonin tekeminen kestää 3 - 6 kk. Löysin tuon jälkeen netistä videon jossa iäkkäämpi ilmiantaja kertoi että kaikenkaikkiaan 8 laitosta eri puolella maailmaa valmistaa klooneja, ei kertonut paljoa koska sanoi että jos kertoo enemmän niin häneltä lähtee henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RepliKate on klooni. En uskonut aiemmin klooneihin vaikka niistä on puhuttu jo kauan, mutta olen tutkiskellut asiaa ja nyt olen 98% varma että niitä on. Myös Biden on klooni. Oikealla Bidenilla oli erilaiset korvalehdet kuin tällä nykyisellä.
Mutta eikö niiden kloonien ulkomuodon pitänyt olla ihan yksi yhteen sen alkuperäisen kanssa?
Ei ihan täysin saa. Eletty elämä näkyy aidossa, esim. arvet tms. Ravinto ja elintavat vaikuttaa myös moneen asiaan, pituuteen, ulkonäköön ym.
Meinaatkos, että olen turvassa, kun minulla on korkeampi ÄO kuin Trumpilla? Fuskannut se on kuitenkin testissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen elokuva Jäniksen vuosi ja erikoinen tyyppi siitä joka oli tarkkaillut Kekkosen kallon muotoa ja tullut loppupäätelmään että Kekkonen ei ollutkaan Kekkonen vaan valekekkonen, kaksoisolento. Elokuva 70-luvulta, pääosassa Antti Litja.
Klooneja on tehty jo vuosikymmeniä, asiasta tietävät sanovat että jopa vuosisatoja. Joten ei olisi mahdotonta etteikö Kekkonen olisi ollut klooni. Jos hän olisi esim. jostain syystä kuollut ja olisi haluttu jatkaa hänen valtakauttaan. Se selittäisi myös samanlaiset muistiongelmat kuin Bidenillä nyt on. Näkijät sanoo että kloonit tulevat yleiseen tietoon muutaman vuoden päästä. Nyt tieto vielä salataan kansalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Trump ole klooni. On aivan selvä silikoninaamioinen kaksoisolento - puuttuu kaikki luonnolliset ilmeet - kasvoilla on jähmeyttä joko naamiosta, parkinsonin taudista tai kauneusleikkauksista. Sillä 'feikkiKatella' ilmeet toimivat, hänen täytyy olla klooni.
Trump ei ole klooni kuten tuo selvänäkijäkin kertoi eikä myöskään kaksoisolento. Trumpin ÄO on erittäin korkea, 145.
Tuo Rebecca Joelle kanavoi enemmän klooneista kun sai tietää niistä kun kanavoi Katea, ja hänelle kerrottiin että maailmassa on 8 klooneja tekevää laitosta. Aikuisen kloonin tekeminen kestää 3 - 6 kk. Löysin tuon jälkeen netistä videon jossa iäkkäämpi ilmiantaja kertoi että kaikenkaikkiaan 8 laitosta eri puolella maailmaa valmistaa klooneja, ei kertonut paljoa koska sanoi että jos kertoo enemmän niin häneltä lähtee henki.
Aika haipakkaa on, jos 3-6 kk aikana pitää oppia vielä kävelemään ja puhumaan ja elehtimään kyseisen ihmisen lailla. Ja sitten sille kloonille pitäisi vielä selittää, että miksi koko vaivannäkö. Kolmen kuukauden vanhaa ihmistä ei voi edes rahalla motivoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan täysin saa. Eletty elämä näkyy aidossa, esim. arvet tms. Ravinto ja elintavat vaikuttaa myös moneen asiaan, pituuteen, ulkonäköön ym.
Täällähän väitettiin Katen esiintymisen jälkeen että arpia myöten. Ja tuossa puhuttiin korvista, tai korvannipukoista, eikö ne pitäisi onnistua? Kun kuulemma ominaistuoksu, ääni ja muistotkin kloonautuu.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatkos, että olen turvassa, kun minulla on korkeampi ÄO kuin Trumpilla? Fuskannut se on kuitenkin testissä.
Ammattilaiset sanovat myös että Trumpilla on paljon narsistin piirteitä, lienee oppinut ne isältään joka ei ollut ihan mukavan miehen maineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen elokuva Jäniksen vuosi ja erikoinen tyyppi siitä joka oli tarkkaillut Kekkosen kallon muotoa ja tullut loppupäätelmään että Kekkonen ei ollutkaan Kekkonen vaan valekekkonen, kaksoisolento. Elokuva 70-luvulta, pääosassa Antti Litja.
Klooneja on tehty jo vuosikymmeniä, asiasta tietävät sanovat että jopa vuosisatoja. Joten ei olisi mahdotonta etteikö Kekkonen olisi ollut klooni. Jos hän olisi esim. jostain syystä kuollut ja olisi haluttu jatkaa hänen valtakauttaan. Se selittäisi myös samanlaiset muistiongelmat kuin Bidenillä nyt o
Joo esim pistokkaat kasveista ovat klooneja. Eläimiä on kloonattu, mutta ennen Dolly-lammasta oli valtavasti epäonnistuneita ja epämuodostuneita yrityksiä. Vielä vuonna 2022 Tekniikka-&talous lehti ja muutamat muutkin lähteet sanoivat että ihmistä ei vielä pystytä kloonaamaan. Jopa vauvan, siis onnistuneen raskauden loppuun saattaminen klooniksi vaatisi kymmeniä vai satoja tuhansia munasoluja, ei aivan yksinkertaista puuhaa. Saati aikuisen kloonin valmistaminen. Meediot ja vastaavat eivät ole luotettavuudessaan ihan kärkipäässä kertomaan tällaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nb
Aika haipakkaa on, jos 3-6 kk aikana pitää oppia vielä kävelemään ja puhumaan ja elehtimään kyseisen ihmisen lailla. Ja sitten sille kloonille pitäisi vielä selittää, että miksi koko vaivannäkö. Kolmen kuukauden vanhaa ihmistä ei voi edes rahalla motivoida.
Katso tuon tekemä video kloonauksesta, niin tiedät paremmin. Klooni ei tiedä olevansa klooni. Puhe ja eleet tulee geeneistä, jotka kopioidaan. Tietoisuus kopioidaan. RepliKaten tunnistaisi varmasti klooniksi siitä että hän ei ole synnyttänyt, eikä tupakoinut, kuten ketjupolttaja-Kate jolla olisi mustat keuhkot. Gynekologi erottaa synnyttäneen ja synnyttämättömän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän väitettiin Katen esiintymisen jälkeen että arpia myöten. Ja tuossa puhuttiin korvista, tai korvannipukoista, eikö ne pitäisi onnistua? Kun kuulemma ominaistuoksu, ääni ja muistotkin kloonautuu.
Aidon Katen arpi hiusrajassa poistui kloonista tietenkin, koska se tulee eletystä elämästä, ei geeneistä. Kloonin arpi silmäkulmassa on tullut jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klooneja on tehty jo vuosikymmeniä, asiasta tietävät sanovat että jopa vuosisatoja. Joten ei olisi mahdotonta etteikö Kekkonen olisi ollut klooni. Jos hän olisi esim. jostain syystä kuollut ja olisi haluttu jatkaa hänen valtakauttaan. Se selittäisi myös samanlaiset muistiongelmat kuin Bidenillä nyt o
Joo esim pistokkaat kasveista ovat klooneja. Eläimiä on kloonattu, mutta ennen Dolly-lammasta oli valtavasti epäonnistuneita ja epämuodostuneita yrityksiä. Vielä vuonna 2022 Tekniikka-&talous lehti ja muutamat muutkin lähteet sanoivat että ihmistä ei vielä pystytä kloonaamaan. Jopa vauvan, siis onnistuneen raskauden loppuun saattaminen klooniksi vaatisi kymmeniä vai satoja tuhansia munasoluja, ei aivan yksinkertaista puuhaa. Saati aikuisen kloonin valmistaminen. Meediot ja vastaavat eivät ole luotettavuudessaan ihan kärkipäässä kertomaan tällaisista asioista.
Kansalle kerrotaan se mitä kerrotaan, todellinen tiede on kaukana edellä. Ihmisen kloonaus on niin kallista puuhaa ettei sitä taviksille tehdä. Vain joillekin harvoille vaikutusvaltaisille ihmisille joiden kuolema täytyy salata jostain syystä, tai hänet halutaan korvata tottelevalla kloonilla.
Rebecca Joelle, joka kanavoi Jumalan kautta suoraan tietolähteeseen, kertoo kloonauksesta näin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katen kasvain silmäkulmassa on varmaankin geneettinen ja siksi kloonillekin on pitänyt tehdä sama leikkaus. Onneksi avaruusolioiden teknologialla myös arvet voidaan saada vanhenemaan.
Uskooko joku oikeasti tuohon kloonihölynpölyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän väitettiin Katen esiintymisen jälkeen että arpia myöten. Ja tuossa puhuttiin korvista, tai korvannipukoista, eikö ne pitäisi onnistua? Kun kuulemm
Katen kasvain silmäkulmassa on varmaankin geneettinen ja siksi kloonillekin on pitänyt tehdä sama leikkaus. Onneksi avaruusolioiden teknologialla myös arvet voidaan saada vanhenemaan.
Ei kaikki patit ole geneettisiä. Patti voi tulla esim. iskusta, ja lähtee sitten kasvamaan. Yhdellä tutulla tuli otsaan isku, ja siihen tuli patti joka on kasvanut jo kauan muttei viitsi poistattaa.
Ei tänne uskontoa kannata sotkea enkä haluakaan, sen verran vain sanon että Jumala ei kanavoi mitään minkään meedion kautta. Jos hän ei ole julkisuushaluinen tai rahanahne vaan oikeasti saanut jotain tietoa tai "tietoa" on se tullut erittäin kyseenalaisista lähteistä. Enkä edelleen pitäisi henkiparantajia ja meedioita asiantuntijoina kloonauksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän väitettiin Katen esiintymisen jälkeen että arpia myöten. Ja tuossa puhuttiin korvista, tai korvannipukoista, eikö ne pitäisi onnistua? Kun kuulemm
Ei ole uskon asia, vaan fakta. Jos haluaa kehittyä ihmisenä täytyy olla utelias ja avoin uusille asioille, ja hyväksyä se että tietää vain murto-osan maailmankaikkeuden asioista. Ei ole kauaa kun ihminen piti ajatusta puhelimesta tai televisiosta hölynpölynä.
Vierailija kirjoitti:
Williamilta ja Katelta penätään Harrylle kämppää ihan vain alentamistarkoituksessa, jotta taaas päästään haukkumaan.
Olisi tosiaan varmaan muuallakin mahdollisuudet yöpyä, kuin tulevan kuninkaan kolmilapsisessa perheessä. Sukua riittää :D Mutta ehei, Williamia pitää saada haukkua räksyttää. Ei edes sairastava vaimo saisi olla kotinsa rauhassa ilman ulkopuolisia tulijoita ja vaarallisia bakteereita.
Miksi tosiaan ei Andrewin YKSINÄÄN asuttamassa isossa kartanossa? Saisivat haukkua isää ja velipoikaa sydämensä kyllyydestä.
Onhan w&k monta mökkiä. Ai niin Harry ei saa tavata Katea. Voi lipsahtaa jotain puhuessaan. Huomaa Harry lisää epäselvyyksiä. Kingston vois tulla puheeksi ym. Sekoilut ja feikit.
Kaikille peittelylle on myös syöpä, bakteeri ym. Pelko hyvä veruke. En usko että Harry livenä tukkis katen viereen, soittais videopuhelun. Siinäkin Harry kyllä huomaisi mitä on meneillään,ihmettelis.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne uskontoa kannata sotkea enkä haluakaan, sen verran vain sanon että Jumala ei kanavoi mitään minkään meedion kautta. Jos hän ei ole julkisuushaluinen tai rahanahne vaan oikeasti saanut jotain tietoa tai "tietoa" on se tullut erittäin kyseenalaisista lähteistä. Enkä edelleen pitäisi henkiparantajia ja meedioita asiantuntijoina kloonauksen suhteen.
Puhut nyt ihmisten tekemistä uskonnoista. Jokaisella ihmisellä on kyky saada yhteys universumiin, jossa Jumala on.
Hän penää kämppää nimenomaan Williamilta koska mustavalkoisessa ajattelussansa hän on demonisoinut Williamin, kaikki Williamissa on pahaa ja väärää. Harryssa puhdasta, vilpitöntä ja hyvää.