Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Charlesin ja Dianan ikäero, reilu kymmenen vuotta, on suhteessa merkittävä asia, toinen aikuinen ja toinen vasta astumassa aikuisuuteen. Lisäksi Charlesin tunteet Camillaan vaikuttivat liiton onnistumisen. Minä uskon, että vanhempien epäonnistunut avioliitto vaikutti niin, että prinssi William ei syöksynyt avioliittoon päätä pahkaa. Harry taas muistuttaa paljon äitiään nopeilla käänteillään ja siitähän isoveli yritti varoittaa.
Ja katso miten se päättyi: Harry ja Meghan edelleen onnellisina yhdessä, Kate kalmona jo puoli vuotta.
Me luemme kehon kieltä niin eri tavoin, että väittelyssä ei ole järkeä. Minä en näe Harrya rakastavana puolisona ja Kate oli mukana paraatissa..
Paraatissa oli repliKate. Oikea on kuollut jo
Edelleen vahvana tuo speku istuu tuo, maailmalla. Yksi vaihto ehto minullakin,ei mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
23500: Oliko niin, että Camillan käytös ei muka ollut epävakaata? Dianaa paljon vanhempi nelikymppinen "eukko" pyörimässä nuoren naisen avioliitossa ja nurkissa, sekö on vakaata käytöstä? Mikä tuossa oli taustalla, tunsiko Camilla jotain ylemmyyttä kun pystyi potkimaan kauniin nuoren naisen tieltään?
Siitähän oli nimenomaan kysymys. Tavoitteena olla kuningatar. Tiesi kyllä että kruunu oli Dianalle kuuluva, hänen oikeutensa. Missä silloin oli liikennesäännöt.
Elisabet vihelsi pelin poikki. Kyllä Charles halus eron ja mamma teki työtä käskettyä. Mitä julkisuuteen tuli ,oli varmaan tuo nätti versio. Diana ei halunnut eroa. Philipin kanssa tuota pohtineet,hän oli lupautunut sovittelijaksi. Kuka tyrmäsi ne Charles ja camilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kritiikin että valtamediaa ja hovia ei joka asiassa kannata sokeasti uskoa. Mutta kuinka ne samat itsenäisesti ajattelevat lukevat harryn hyvin henkilökohtaisesti värittynyttä kirjaa kuin fundamentalistit raamattua? Joka sana on totta, ja asiat ovat juuri näin koska harry itse ne niin kertoo, perustellaan. Ristiriitaista minusta , kaksoisstandarmismia.
On täällä meitäkin, jotka eivät usko ketään kuninkaallisen perheen jäsentä (ainakaan täysin) eikä myöskään "hovin sisäpiirin lähteitä". Olen kritisoinut täällä esimerkiksi Williamin puheita, enkä ole siinä yhteydessä tullut sanoneeksi, että yhtä paljon voisin kritisoida Harrynkin juttuja.
Brittihovi on mielestäni täyttää teatteria - tai pikemminkin tv-saippuadraamaa. Uusia kausia ja jaksoja tulee loputtoman paljon uusintojen pyöriessä samaan aikaan toisella kanavalla.
Varmasti on mutta silloin tuo ylempi kommentti ei koskekaan teitä. Vaan juuri niitä jotka tuovat esiin etteivät lainkaan luota hovin sanomisiin mutta sokeasti uskovat kaiken mitä Harry sanoo. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis spekuillaan. On mukavaa, ilmeisesti uusia tuulia puhaltaa ketjussa? Ilmapiiri kivempi kuin aiemmin.
Tuolla oli myös titteli seremonian osallistujista,hyvä selvitys. Tuli vaan mieleen miksi niitä ei anneta aviopareille. Kun c&c ne on saaneet. (Elisabet antanut heille).
Kuten sanottu, kun on sinulle mieluisaa keskustelunaihetta ei haittaa lainkaan vaikka aihe ei istu otsikon alle, tähän asti olet hyvin herkästi muistuttanut aiheen olevan Missä on Kate Middleton jos et ole sivuraiteille/henkilöihin menneestä keskustelusta pitänyt.
En ole Kate. Täällähän nyt ollut, paljon hyvää tekstiä. Samoja jankuttajia on edelleen. Mutta täällä käytiin näinä päivinä keskustelua laajemmin liittyen Harryn ym. Eikai se tuollaisena mitä on niin pahaksi ole. Edelleen ihmettelen miksi täällä
Mitä tarkoitat "En ole Kate"? Ei kukaan todellakaan sinua Kateksi ole luullutkaan. Jankuttajia on, sinä mukaanlukien, yhä jatkuu "en usko Katen syöpään, feikkisitä ja tätä, charles ei anna asuntoa, en hyväksy Camillaa" jne jne. Täällä saa olla hekin jotka eivät usko Catherinen kuolleen tai kadonneen, voisitko vihdoinkin lakata kontrolloimasta ja määräilemästä muita?
Vierailija kirjoitti:
Diana, Charles ja Camilla kuviosta: on totta että Charles antoi Camillalle "jäähyväislahjan" mennessään naimisiin Dianan kanssa. Mutta suhde ei silloin enää jatkunut. Charles oli alkuajat ihastunut Dianaan ja yritti saada liiton toimimaan mutta oli liian vähän tai ei lainkaan yhdistäviä tekijöitä jotta se olisi voinut onnistua. Lisäksi (myös Williamin sanojen mukaan jos en ihan väärin muista) Diana oli epävakaa persoonaltaan, sellaisen kanssa ei ole helppo elää. Diana oli se joka (seksuaalisesti) petti ensin, sen jälkeen vasta alkoi Charlesin ja Camillan romanssi uudestaan. Camilla ei taistellut Charlesista. Jännä jos Camillan lapset syyttävät Charlesia perheensä rikkomisesta kun oma isänsä petti Camillaa. Näiden kahden kohdalla on kaiken aikaa todellakin ollut kyse muustakin kuin seksistä, kyllä se on ollut aitoa kiintymystä, arvostusta ja yhdessä viihtymistä.
No ei hampailla tarvitse miehestä kiinni pitää tai nyrkkien kanssa heilua, jos miehen haluaa "itselleen". Riitti, että kuuntelee murheita ja pitää lisäksi sänkynsä kuumana, jotta sinne voi tulla lohtua ja syliä hakemaan. Tunsi Charlesin todella hyvin jo vuosien takaa, ja osasi toimia. Viisas veto.
Charles arvostaa tuollaista hienovaraisuutta ja aistillisuutta, rauhaa ja keskusteluja. Diana oli lapsellinen tuuliviiri, ei yhtään Charlesin tyyppiä. Mies varmaan nolostui usein Dianan lapsekkaasta innokkuudesta, vaikka se ehkä aluksi houkutti raikkaudellaan ja nuoruushan on aina kaunista naisessa.
Ihan taktisesti Camilla sitoutti miehen itseensä ja otti riskin, ettei Charles eroaisikaan, kun ei ollut mitään menetettävää. Olisi saanut vaikka millaisen äijän noista piireistä. Ylhäistä sukua, vaikka ei koulutusta mihinkään. Mutta eipä ollut Dianallakaan, vaan ainoastaan kauneutensa ja tietenkin aatelisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23500: Oliko niin, että Camillan käytös ei muka ollut epävakaata? Dianaa paljon vanhempi nelikymppinen "eukko" pyörimässä nuoren naisen avioliitossa ja nurkissa, sekö on vakaata käytöstä? Mikä tuossa oli taustalla, tunsiko Camilla jotain ylemmyyttä kun pystyi potkimaan kauniin nuoren naisen tieltään?
Siitähän oli nimenomaan kysymys. Tavoitteena olla kuningatar. Tiesi kyllä että kruunu oli Dianalle kuuluva, hänen oikeutensa. Missä silloin oli liikennesäännöt.
Elisabet vihelsi pelin poikki. Kyllä Charles halus eron ja mamma teki työtä käskettyä. Mitä julkisuuteen tuli ,oli varmaan tuo nätti versio. Diana ei halunnut eroa. Philipin kanssa tuota pohtineet,hän oli lupautunut sovittelijaksi. Kuka tyrmäsi ne Charles ja camilla.
Miksi olet niin varma, että kuningattaren rooli/asema olisi ollut Camillalle tärkeä? Epäilen vahvasti, että on ollut intohimoa tehtävään.
RepliKate on klooni. En uskonut aiemmin klooneihin vaikka niistä on puhuttu jo kauan, mutta olen tutkiskellut asiaa ja nyt olen 98% varma että niitä on. Myös Biden on klooni. Oikealla Bidenilla oli erilaiset korvalehdet kuin tällä nykyisellä.
Vierailija kirjoitti:
RepliKate on klooni. En uskonut aiemmin klooneihin vaikka niistä on puhuttu jo kauan, mutta olen tutkiskellut asiaa ja nyt olen 98% varma että niitä on. Myös Biden on klooni. Oikealla Bidenilla oli erilaiset korvalehdet kuin tällä nykyisellä.
Kymmenen pistettä...
Vierailija kirjoitti:
Trump on myös klooni. Oikean pieksi Melania hengiltä, kun sai selville uusia pettämisiä. Trumpklooni vaan alkoi elää omaa elämäänsä, ja pyrkii taas presidentiksi, mitä ei Melania halua. Joutuu nirhaamaan tuon klooninkin pian.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen elokuva Jäniksen vuosi ja erikoinen tyyppi siitä joka oli tarkkaillut Kekkosen kallon muotoa ja tullut loppupäätelmään että Kekkonen ei ollutkaan Kekkonen vaan valekekkonen, kaksoisolento. Elokuva 70-luvulta, pääosassa Antti Litja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William puhuu riittävästi.Puhuu myös ilmeillään paljon. Aihetta kritiikkiin löytyy. Nämä feikit on hänen terminologia tuotoksia. Media pitänyt pöyristyttävinä, kun Kate on jätetty yksin niitä setvimään. Lopultahan niitä ei enää tehtykään kun kaikki on feikkiä. Tyhmät kansalaiset uskoo kaikki. En usko katen feikki syöpään. En tiedä ,oliko tuo fresnainen Kate? Outo tunnelma parrella oli. Kuinka monta kertaa harjoiteltu ennen?
Korjaan tuon hm.termiologia sanan, tarkoitettiin William teamin tuotoksia.
Nyt en ihan ymmärrä, korjaat mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä TIEDÄT että Camillan tavoite kaiken aikaa oli tulla kuningattareksi? Ja kaiken muunkin, Elisabethan pitkään oli eroa vastaan mutta lopulta olikin itse se joka määräsi eron, ei knenekään käskystä vaan näki että se oli viisain ja paras ratkaisu. Vai oletko taas saanut sisäpiiritietoa suoraan hovista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kerrankin hauska, Bidenin kloonin säätöä pitäisi hieman rukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hauska vaikkei ollutkaan vitsi. Bidenilla ei ole dementiaa, eikä ollut aidollakaan, vaan tämän muistin pätkiminen johtuu juuri tuosta että ohjelmointi tökkii.
Erittäin hyvä meedio, Rebecca Joelle, joka ei ollut koskaan kuullutkaan klooneista, oli järkyttynyt kun kuuli niistä eka kertaa kanavoidessaan Katea. Nyt hän kanavoi Trumpia ja Bidea, kloonia ja edesmennyttä. Lyhyet ja mielenkiintoiset videot. Katesta löytyy monta videota.
Trump:
Biden klooni:
Edesmennyt Biden:
William näköjään Saksassa katsomassa illan peliä, muita kuninkaallisen perheen jäseniä en bongannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hauska vaikkei ollutkaan vitsi. Bidenilla ei ole dementiaa, eikä ollut aidollakaan, vaan tämän muistin pätkiminen johtuu juuri tuosta että ohjelmointi tökkii.
Erittäin hyvä meedio, Rebecca Joelle, joka ei ollut koskaan kuullutkaan klooneista, oli järkyttynyt kun kuuli niistä eka kertaa kanavoidessaan Katea. Nyt hän kanavoi Trumpia ja Bidea, kloonia ja edesmennyttä. Lyhyet ja mielenkiintoiset videot. Katesta löytyy monta videota.
Trump:
Biden klooni:
Edesmennyt Biden:
Huomaa noista Bidenin kuvista tuon korvanipukoiden selvän eron.
Ei Trump ole klooni. On aivan selvä silikoninaamioinen kaksoisolento - puuttuu kaikki luonnolliset ilmeet - kasvoilla on jähmeyttä joko naamiosta, parkinsonin taudista tai kauneusleikkauksista. Sillä 'feikkiKatella' ilmeet toimivat, hänen täytyy olla klooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kritiikin että valtamediaa ja hovia ei joka asiassa kannata sokeasti uskoa. Mutta kuinka ne samat itsenäisesti ajattelevat lukevat harryn hyvin henkilökohtaisesti värittynyttä kirjaa kuin fundamentalistit raamattua? Joka sana on totta, ja asiat ovat juuri näin koska harry itse ne niin kertoo, perustellaan. Ristiriitaista minusta , kaksoisstandarmismia.
On täällä meitäkin, jotka eivät usko ketään kuninkaallisen perheen jäsentä (ainakaan täysin) eikä myöskään "hovin sisäpiirin lähteitä". Olen kritisoinut täällä esimerkiksi Williamin puheita, enkä ole siinä yhteydessä tullut sanoneeksi, että yhtä paljon voisin kritisoida Harrynkin juttuja.
Brittihovi on mielestäni täyttää teatteria - tai pikemminkin tv-saippuadraamaa. Uusia kausia ja jaksoja tulee loputtoman paljon uusintojen pyöriessä samaan aikaan to
Tuo Dianan kuolema oli suuri tragedia, ei normi. Eikä kysymykset siihen liittyen ole vieläkään laantuneet. Turvallisuustekijät Siksi tärkeitä. En usko että mummi rikas,kuten isänsä muutamaksi päiväksi, tuota ei pystyis järjestämään. Meneehän rahaa näihin häätöihinkin ym.juhlallisuuksiin. Williamin vois muutaman huoneen antaa, Harrylle ja lapsille. Siis veljen lapsia ,jos haluais tavata. Tai tindallin linnaan. Että kaikki sais heidät tavata. Sovittaisiin kalenteriin etukäteen päivät jne.. jos halua olis.( montecitoon käynnit myös.)
Tässä muuten on mielenkiintoinen pointti. Monilla Harryn sukulaisilla on kartano jos toinenkin, joten asuinpaikan luulisi järjestyvän jostain jos välit on kunnossa. Olikohan siinä Edwardin ja Sophien kartanossa 40 makkaria? Tindalleillakin varmaan on vierashuone, eivätkä Bea ja Eugenie - joiden kanssa Harry on ollut läheinen - varmaankaan missään kerrostalokolmioissa elele. Charleskin taisi tarjota majapaikkaa, jossa varmaan turvapalvelut kunnossa. Olettaisin että hänenkin kodeissaan on muutama ylimääräinen huone. En ihan tiedä miksi tuon edellisen kirjoittaja penää kämppää juuri Williamilta, kun jopa Andrewlla on ne 16 makkaria käytössään.
Myös hampaisto Bidenilla erilainen kuin muutama vuosi sitten. Katesta oppineet, että kulmakarvat ovat samalla tasolla.
Kun kaatuili, niin nähtiin, että jalatkin eri paria, toinen pitempi. Pää myös pienempi. Selvä klooni.
Korjaan tuon hm.termiologia sanan, tarkoitettiin William teamin tuotoksia.