Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
20501/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovirottaa kiukuttaa. 

Jälleen osoitus ymmärryksen rajallisuudesta. Minua kiukuttaisi yhtälailla jos joku `hovirotta` kirjoittaisi yhtä ärsyttävällä tavalla.

Vierailija
20502/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20500 et sitten tosiaan tajua. Spekuilu ei tarkoita vain yhden asian ajamista. Spekuilla voi monia asioita ja monilta eri kantilta mutta et kykene käsittämään, et edes ymmärrä mitä sinulle vastataan. "Kun ne kuvat, kun ne videot", mitään muuta et käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20503/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuuko siihen oikeaan ja sallittuun spekuiluun muiden vähä-älyisiksi ja hovirotiksi nimittäminen? Lukeeko palstan säännöissä että muita saa ja pitää haukkua?

Vierailija
20504/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camis, camis, camis . . . 

Lopeta jo tuo typerä öyhötyksesi.

Camis on camilla. Menikö hermo ihan suotta. Ei ollut tarkoitus henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Usein carole on carol tai carola ihan kielestä riippuen. Camis on mukava nimitys. Käyräsarvi pässikin ,maailmalla on William. Kuvaa williamin luonnetta, kertovat sisäpiirissäkin. Hermo herkässä, levähtää seinillekin,huutoakin kyytipoikana. Tuskin william lotkauttaa ajatustakaan tuolle. Muut ajatukset varmaan mielessä kuumana tällä hetkellä. 🦧🐉

Joo kyllä kaikki ymmärtävät mitä tarkoitat camiksella. Silti olet todella rasittava öyhötyksinesi.

Voiko paremmin ilmaista että spekuilija on rasittava. Eikai se muita estä spekuilemasta. Minä en koe

Muistetaan! Ja spekuillaan myös että mitään salaliittoa/onnettomuuksia/pakoja/piilotteluja ei olekaan.

Vierailija
20505/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20500 et sitten tosiaan tajua. Spekuilu ei tarkoita vain yhden asian ajamista. Spekuilla voi monia asioita ja monilta eri kantilta mutta et kykene käsittämään, et edes ymmärrä mitä sinulle vastataan. "Kun ne kuvat, kun ne videot", mitään muuta et käsitä.

Ja sinä syöpätrolli et muuta osaa miettiäkään, kuin syöpää sen feikkivideon takia. Et ymmärrä mitä spekuilu tarkoittaa, se ei tarkoita hovin viestien myötäilyä.

Vierailija
20506/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuuko siihen oikeaan ja sallittuun spekuiluun muiden vähä-älyisiksi ja hovirotiksi nimittäminen? Lukeeko palstan säännöissä että muita saa ja pitää haukkua?

Ei vähä-älyistä voi älykkääksikään sanoa, se on ominaisuus jolle ei voi mitään. Rottailu on vapaaehtoista, hovirotta trollaa hovin valeita.

Vierailija
20507/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo menettänyt ymmärryksen kuka täällä vastaa kenellekin mitäkin :) no omapa tyhmyyteni. Spekuloidaan mitä on spekulointi. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että on ihan turha tulla spekulointiketjuun, jos on jo asiasta ja mielipiteestään varma. Siinä ei jää kyllä tilaa spekulointiin :) Eikä tarvitse tulla haukkumaan niitä, jotka haluavat spekulointiketjussa spekuloida. Nyt minä spekuloin, että saan monta alapeukkua :)

Vierailija
20508/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin tuon "Let's spekuloidaan" tuonne aloitusviestiin ihan hetken mielijohteesta :) Mutta eipä me kukaan tiedetä asioiden todellista laitaa vieläkään. Eli spekulointia kaikki on vaan :D

Vierailija
20509/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin tuon "Let's spekuloidaan" tuonne aloitusviestiin ihan hetken mielijohteesta :) Mutta eipä me kukaan tiedetä asioiden todellista laitaa vieläkään. Eli spekulointia kaikki on vaan :D

AP siis täällä.

Näittekö tän spekuloinnin jo... että ois Houstonissa hoidoissa? https://x.com/PhlyGerl/status/1800353140165734552

Vierailija
20510/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP siis täällä.

Näittekö tän spekuloinnin jo... että ois Houstonissa hoidoissa? https://x.com/PhlyGerl/status/1800353140165734552

Se on kyllä pölähtänyt mieleen, että jos Kate sairastaa syöpää niin Yhdysvallat voisi olla sellainen maa, josta tarvittaessa haettaisiin apua. Kate reissaisi sinne tai huippulääkärit tulisivat Britteihin, koska rahasta ei nyt ole kiinni hoitojen taso.

Vierailija
20511/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20425: Missä kohtaa siinä vaadittiin ketään uskomaan mitään videota tai hovin puheita? Todettiin ettei täällä eräät hyväksy niiden mielipiteitä/pohdintoja jotka ajattelevat että hovin tiedotteet saattavatkin olla totta tai edes spekulaatiota Catherinen mahdollisesta kaljuudesta&riutumisesta. Pysy asiassa = vastaa siihen mitä sanotaan äläkä ymppää kommentteihin sellaista mitä niissä ei ole.

Siinä vaiheessa kun ei saisi spekuilla vaan niellä kaikki hovin valeet. Sinä uskot ne, joten mitä teet tässä spekuiluketjussa???? Tässä kirjoittaa ne jotka ei usko hovia, he spekuilevat. Hovin valeiden uskominen ei ole spekulointia.

Miten ei sitten millään mene päähän että ei ole kyse hovin valeiden/"valeiden" uskomisesta vaan ihan omasta spekuloinnista et

Täysin samaa mieltä! Täällä EI eräät ilmeisesti ,tahallaan ymmärrä ,mitä SPEKULOINTI tarkoittaa. Ihmettelen tätä loanheittoa ,jotka vaan heille sallittu.Samat heiluu muissakin ketjuissa. Tekstinsä usein ei liity otsakkeen alle Pilaavat ne. Kaikki muut häipyy.

Vierailija
20512/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20425: Missä kohtaa siinä vaadittiin ketään uskomaan mitään videota tai hovin puheita? Todettiin ettei täällä eräät hyväksy niiden mielipiteitä/pohdintoja jotka ajattelevat että hovin tiedotteet saattavatkin olla totta tai edes spekulaatiota Catherinen mahdollisesta kaljuudesta&riutumisesta. Pysy asiassa = vastaa siihen mitä sanotaan äläkä ymppää kommentteihin sellaista mitä niissä ei ole.

Siinä vaiheessa kun ei saisi spekuilla vaan niellä kaikki hovin valeet. Sinä uskot ne, joten mitä teet tässä spekuiluketjussa???? Tässä kirjoittaa ne jotka ei usko hovia, he spekuilevat. Hovin valeiden uskominen ei ole spekulointia.

Miten ei sitten millään mene päähän että ei ole kyse hovin valeiden/"valeiden" uskomisesta vaan ihan omasta spekuloinnista et

Täysin samaa mieltä! Täällä EI eräät ilmeisesti ,tahallaan ymmärrä ,mitä SPEKULOINTI tarkoittaa. Ihmettelen tätä loanheittoa ,jotka vaan heille sallittu.Samat heiluu muissakin ketjuissa. Tekstinsä usein ei liity otsakkeen alle Pilaavat ne. Kaikki muut häipyy.

Vierailija
20513/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ. SAMAT MUISSAKIN KETJUISSA HEILUU. EIVÄT YMMÄRRÄ KETJUN AJATUSTA. JOS POIKKEAA HEIDÄN MIELIPITEISTÄÄN,SPEKUILEE. LOANHEITTO PÄÄVAIVAISEKSI NIMITTELY. HOITOON KÄSKETÄÄN MENNÄ JNE. EIVÄT YMMÄRRÄ MITEN ILKEÄN,IKÄVÄN SISÄLLÖN KETJU SAA. USEAT SIKSI POISTUVAT. JOIDEN SPEKUJA OLIS KIVA LUKEA. KIITOS KAIKILLE JOTKA VIELÄ VIITSIVÄT SPEKUILLA.

Vierailija
20514/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo menettänyt ymmärryksen kuka täällä vastaa kenellekin mitäkin :) no omapa tyhmyyteni. Spekuloidaan mitä on spekulointi. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että on ihan turha tulla spekulointiketjuun, jos on jo asiasta ja mielipiteestään varma. Siinä ei jää kyllä tilaa spekulointiin :) Eikä tarvitse tulla haukkumaan niitä, jotka haluavat spekulointiketjussa spekuloida. Nyt minä spekuloin, että saan monta alapeukkua :)

🦧Et minulta ainakaan alapeukkuja saa! (koneeltani peukutus mahdollisuus hävinnyt n.viikko sitten,syy ei tiedossa.)Samaa mieltä kanssasi. Spekuile,niitä mukava lukea.🥰😉

Vierailija
20515/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Erillaisia vaihtoehtoja otsakkeen alle. Spekuullaan. Niin tekee muutkin maailmalla.🦧👀🙃

Vierailija
20516/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP siis täällä.

Se on kyllä pölähtänyt mieleen, että jos Kate sairastaa syöpää niin Yhdysvallat voisi olla sellainen maa, josta tarvittaessa haettaisiin apua. Kate reissaisi sinne tai huippulääkärit tulisivat Britteihin, koska rahasta ei nyt ole kiinni hoitojen taso.

🦧
Tuossa saattaa olla perää. Maailmalla mietittiin myös saksaa mahdollisena hoito paikkana. Mutta jenkit menee varmaan vielä ohi hoitojen laadukkuudessa. Lääkäri porukka koneeseen ja britteihin. Voisko etänä sitte hoidella osan mm.tutkimus ym. ?? Ei mahdotonta.

Vierailija
20517/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmo-Kate matkustelee ympäri maailmaa syöpähoidoissa ja hovirotat uskoo!

Vierailija
20518/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovirottaa kiukuttaa. 

Miksi ylipäätään joku spekun kirjoitustyyli voi.kiukuttaa.ärsyttää? Silloin spekun sisältö jä niiden ymmärryksen alle. Tunnetila estää luetun ymmärtämisen tällöin. Nyt käsitän miksi heillä on vaikea ymmärtää spekun sisältöä,kuumenee heti pann

🦧🐉😑😐

Vierailija
20519/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🦧Et minulta ainakaan alapeukkuja saa! (koneeltani peukutus mahdollisuus hävinnyt n.viikko sitten,syy ei tiedossa.)Samaa mieltä kanssasi. Spekuile,niitä mukava lukea.🥰😉

Kiitos. Toistaiseksi ei vielä yhtään alapeukkua. Jos tulee, en niistä pahastu, sillä jokaisella oikeus mielipiteeseen. Mutta jos spekulaatiot puoleen ja toiseen olisivat asiallisimpia, niin olisi kivempi lukea. Ei kai aikuisten tarvitsisi riidellä ja tapella jossain somessa. Tosin ei tiedä paljonko teinit kirjoittelee tänne ja heissä fiksujakin. 

Vierailija
20520/32325 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Toistaiseksi ei vielä yhtään alapeukkua. Jos tulee, en niistä pahastu, sillä jokaisella oikeus mielipiteeseen. Mutta jos spekulaatiot puoleen ja toiseen olisivat asiallisimpia, niin olisi kivem

Erehdyin kertomaan teinille, että luen ja joskus kommentoin AV:lla. Arvio oli, että siellä kyllä kaikki on ihan skitsoja. Yritin kysellä, miten voi tietää, jos ei ole itse mukana. 

Ketju on lukittu.