Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyviä sinkkumiehiä?

Vierailija
28.02.2024 |

Olen 30+ yhden lapsen äiti ja haluaisin tapailla oikeasti mukavia, kivannäköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat tunnetaitoisia ja kohteliaita. Kokemukset deittimaailmasta tällä hetkellä ikävät. On tullut vastaan lähinnä pelkästään fuckboyta, jännämiestä, playeria, uratykki-alfaa joka vedättää, pelkästään kirjekaveria hamuavia ressukoita jotka ghostaavat, kun ehdottaa oikeita treffejä rohkeasti.

Ja joo, olen lähinnä nettideittaillut. Baareissa tuntuu olevan ihan hakuammuntaa tavata ketään kivaa, lähinnä kännisiä ääliöitä jotka ovat pettämisreissulla poikien kanssa baarissa. Harrastuksena minulla on vain juokseminen, joka on aika yksinäistä. En koe mielekkääksi aloittaa harrastusta vain sillä silmällä, että siellä saattaisi tavata jonkun, eikä oma aikani oikein edes riitä harrastuksiin, kun pitää hoitaa työt, lapsi, koti. 

Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalta tietenkin. Etkö sitä tiennyt? Täällähän ne kaikki parhaat on...

Onni voi silti lykästää täälläkin. Eipä Tinderi taida paljoa kummoisempi olla. Tosin Vauvan naiset mahtavat pyöriä suurimmakseen siinä 165 cm/110 kg ja ovat feministisiä mielensäpahoittaja-taikinajuuria. Miehet taasen kiukuttelevia nörttejä, joista usein haiskahtaa pilkahdus narsismia ja kyynisyyttä.

Mutta meistä on moneksi ja kaltainen seuralainen on varmasti monelle se sopivin! 😗

Höpö, höpö. Ei me kaikki naiset täällä olla tuollaisia. Kyllä meitä on täällä ihan normaalipainoisiakin, eikä kaikki täällä popsi ahdistus pillereitä. Itse en syö, enkä ole mielenterveysongelmainen. Ehkä hieman sarkastinen introvertti luonteeltani, mutta muuten ihan ok.

Opiskelen lähihoitajaksi, osaamisalana mielenterveys- ja päihdetyö ja tämä palstahan on oikea mielenterveyshoitajan aarreaitta. Tätä kautta olen löytänyt Sari Kenttämaan youtube kanavan ja siinäpä vasta mielensä pahoittaja. Toinen nainen, jonka löysin tätä kautta: tiktokissa Brittany Allyn ja hän on ihan täysi vastakohta Sarille. Ikähaarukka taitaa näillä naisilla kuitenkin olla sama. Itsekin kuulun tähän samaan ikähaarukkaan.

Ihmiset on mielenkiintoisia. Ikä on sama, mutta elämät ihan erilaisia. 

Vierailija
122/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalta tietenkin. Etkö sitä tiennyt? Täällähän ne kaikki parhaat on...

Onni voi silti lykästää täälläkin. Eipä Tinderi taida paljoa kummoisempi olla. Tosin Vauvan naiset mahtavat pyöriä suurimmakseen siinä 165 cm/110 kg ja ovat feministisiä mielensäpahoittaja-taikinajuuria. Miehet taasen kiukuttelevia nörttejä, joista usein haiskahtaa pilkahdus narsismia ja kyynisyyttä.

Mutta meistä on moneksi ja kaltainen seuralainen on varmasti monelle se sopivin! 😗

Lol, siinä vasta sankaritarina olisi jos täältä onnistuisi kiimapäissään naisen hankkimaan, on kyllä joskus heikkona yksinäisnenä hetkenä käynyt itselläkin mielessä. Pakko myöntää. Laskeutuisi joulupöytään hiljaisuus kun vastaa Alviina-tädin tiedusteluun "Missäs sinä Pertti-poika noin tomeran naisen olet tavannut".  Tunnen jo myötähäpeää tätä kirjoittaessani DDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutut miehet ei tuhlaa aikaa yh-äiteihin.

Vierailija
124/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pitää tehdä heti selväksi, että on tositarkoituksella ja ei seksiseuraa. Jos näitä ei mainitse, niin sitten kaikenlaiset ottaa yhteyttä.

Ottaa yhteyttä vaikka mainitsikin. Tuollaiset miehet ei viitsi (tai osaa?) lukeaa profiileja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan