Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää hyviä sinkkumiehiä?

Vierailija
28.02.2024 |

Olen 30+ yhden lapsen äiti ja haluaisin tapailla oikeasti mukavia, kivannäköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat tunnetaitoisia ja kohteliaita. Kokemukset deittimaailmasta tällä hetkellä ikävät. On tullut vastaan lähinnä pelkästään fuckboyta, jännämiestä, playeria, uratykki-alfaa joka vedättää, pelkästään kirjekaveria hamuavia ressukoita jotka ghostaavat, kun ehdottaa oikeita treffejä rohkeasti.

Ja joo, olen lähinnä nettideittaillut. Baareissa tuntuu olevan ihan hakuammuntaa tavata ketään kivaa, lähinnä kännisiä ääliöitä jotka ovat pettämisreissulla poikien kanssa baarissa. Harrastuksena minulla on vain juokseminen, joka on aika yksinäistä. En koe mielekkääksi aloittaa harrastusta vain sillä silmällä, että siellä saattaisi tavata jonkun, eikä oma aikani oikein edes riitä harrastuksiin, kun pitää hoitaa työt, lapsi, koti. 

Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat kaikki parisuhteessa.

Poikkeuksena tietysti toisella tai kolmannella kierroksella olevat hyvät miehet, joille oli aiemmin sattunut huono nainen. 

Eli etsi eronnutta tai leskeä, niistä voi löytyä joku hyvä.

Vierailija
102/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen). 

Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan. 

Lapsellisen naisen kanssa voi olla fwb, mutta ykköstavoite on tietysti saada suhteeseen lapseton nainen. Tästä se on kiinni eikä nykyajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mistä löytää. Kaikki ei halua tulla löydetyksi eli eivät halua seuraa vaan viihtyvät yksin. 

Vierailija
104/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on löytää.

T. Kolmen lapsen äiti 42-v.

Siinä on jo 3 syytä näin heti alkuun. Sit tullaan vasta sinuun. Sori mutta tämä oli ihan rehellinen totuus miehen näkökulmasta.

Miksi lapset (nimenomaan naisella) on niin kauhea ongelma? Onhan maailmassa suuri määrä sinkkumiehiäkin, joilla on omia lapsia. Lapset on myös heille ylitsepääsemätön este?

T. Kolmen lapsen äiti 42-v.

Kyllä ne miehen lapset ovat suurempi ongelma. Minun parisuhteeni kaatuvat aina siinä vaiheessa, kun minun lapseni otetaan mukaan kuvioon. Mitään ongelmia ei ole ennen sitä, vaikka naisen lapset olisivat jo kuviossa. Ei naisen lapset ole minulle mikään ongelma, mutta miehen lapset ovat naiselle ongelma. En edes hae lapsilleni mitään bonusäitiä ja heistä ei koidu ylimääräistä vaivaa naiselle. Helppoja lapsia kaikin puolin eivätkä häiriöksi naiselle ole, eivätkä yritäkään olla. Viimeiseen asti pidän lapseni suhdekuvioistani erossa, koska heidän tullessa mukaan kuvioon, on naiset aina muuttaneet mieltään.

Vierailija
105/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selkein syy miksi jättäisin ap:n tapaamisen väliin on tuo, että haluaisi tapailla kaltaisiani miehiä monikossa.

Juu ei kiitos.

No tämä!

Vierailija
106/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalta tietenkin. Etkö sitä tiennyt? Täällähän ne kaikki parhaat on...

Vierailija
107/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalta tietenkin. Etkö sitä tiennyt? Täällähän ne kaikki parhaat on...

Onni voi silti lykästää täälläkin. Eipä Tinderi taida paljoa kummoisempi olla. Tosin Vauvan naiset mahtavat pyöriä suurimmakseen siinä 165 cm/110 kg ja ovat feministisiä mielensäpahoittaja-taikinajuuria. Miehet taasen kiukuttelevia nörttejä, joista usein haiskahtaa pilkahdus narsismia ja kyynisyyttä.

Mutta meistä on moneksi ja kaltainen seuralainen on varmasti monelle se sopivin! 😗

Vierailija
108/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mistä löytää. Kaikki ei halua tulla löydetyksi eli eivät halua seuraa vaan viihtyvät yksin. 

Vahvistan tämän. 

T. M30

Vierailija
109/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidin deittailu on kuin menisi ravintolaan syömään muiden tähteet ja maksaisi laskun.

Mutta pääsee sentään pimpin päälle makaamaan.

Oletko koskaan ajatellut elämässä on paljon muutakin mielenkiintoista kuin pelkkä p***u?

Vierailija
110/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies naisen mielestä = Komea, pitkä, varakas, kymmeniä naisia ja yhden yön juttuja, sosiaalinen naisten naurattaja.

Vierailija
111/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies naisen mielestä = Komea, pitkä, varakas, kymmeniä naisia ja yhden yön juttuja, sosiaalinen naisten naurattaja.

Bullshit...

Mulla on hyvä mies ja ei ole tuollanen.

Vierailija
112/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen 30+ yhden lapsen äiti "

Voit lopettaa etsimisen, et tule löytämään. Koska kukaan järkevä mies ei koske sinuun enää pitkällä tikullaakaan. Ihan itse olet asiasi sössinyt ja nyt saat vain diilata valintojesi kanssa ja elää seurauksien kanssa. Olisi kannattanut miettiä pikkuisen pitemälle ja harjoitella sitä impulssikontrollia. Jos olisit leski, niin sinulla olisi toivoa. Koska leskeys on AINOA hyväksyttävissä oleva syy olla YH. Mitään muita hyväksyttäviä syitä _EI_OLE_!

Ei kai nainen olisi YH ellei lasten isä olisi ollut kelvoton perhe-elämään. Miksi et soimaa niitä miehiä?

Varmaan kannattaisi katsoa tarkemmin millaisen miehen kanssa lähtee lisääntymään.

Vierailija
113/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit laatikkoleuka ja luksusmersu.

Vierailija
114/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia miehiä löytyy vaikka kuinka paljon, luultavasti näet niitä päivittäin. Kannattaa ennemmin lähestyä tätä asiaa sillä ajatuksella että miksi sinun kohdalle ei ole tullut sellaista? Kiertääkö hyvät miehet sinut? En viitsi kirjoittaa sitä yhtä tuttua kliseetä.

Vierailija
115/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidin kanssa seurustelu on lapsettomalle miehelle niinkuin saapuisi juhliin joihin häntä ei koskaan kutsuttu ja joista vieraat ovat jo lähteneet kotiin ja mies pistetään lopulta siivoamaan koko sotku ja korvaamaan vahingot.

Miksi kukaan mies kasvattaisi toisen miehen lapsia?

1. Lapset tulee aina tärkeysjärjestyksessä ennen miestä. Varmaan yh mamman lemmikitkin.

2. Miehen pitäisi naisen mielestä elättää hänen ja tämän ex miehen lapset ja maksaa kulut. Cuck touhua.

3. "SÄ ET OLE MUN OIKEA ISÄ!!!"

Nuo pennut tulevat vihaamaan äidin uutta miestä. Joka kerta. Ei poikkeuksia.

4. Naisen ex mies ja lasten isä on aina kuvioissa mukana. Ei sitä koskaan tiedä millainen väkivaltainen hullu on kyseessä. Ei kiitos.

5. Usein nainen ei tahdo enää lisää lapsia.

Eihän tässä tilanteessa voi lapseton sinkkumies muuta kuin hävitä.

Vierailija
116/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi? Itse aiemmin yksinhuoltajan kanssa seurustellut ja kyllä se on vaan hankalaa. Siihen vielä lasten isä (exä) kuvioihin mukaan niin kiitos ei, ei enää koskaan.

Millaista suhdetta sitten etsit? Tottakai lapset vievät sellaisen vapauden ja spontaanin tekemisen, mutta itse olisin tällälailla lähes yh:na innoissani jos löytyisi kumppani, jota voisi nähdä vaikka joka toinen viikonloppu kun lapset on isällä ja viikoilla käydä vaikka lounastreffeillä ja etätyöpäivinä pitää pari tuntia hauskaa jommankumman himassa jossei ole erityisen kiireinen päivä. Mutta kaikki vaatii kyllä suunnittelua tsiljoona kertaa enemmän kuin ilman lapsia. Jäisi sullakin aikaa töihin ja omiin juttuihin niinä päivinä kun ette näe.

Vierailija
117/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen 30+ yhden lapsen äiti "

Voit lopettaa etsimisen, et tule löytämään. Koska kukaan järkevä mies ei koske sinuun enää pitkällä tikullaakaan. Ihan itse olet asiasi sössinyt ja nyt saat vain diilata valintojesi kanssa ja elää seurauksien kanssa. Olisi kannattanut miettiä pikkuisen pitemälle ja harjoitella sitä impulssikontrollia. Jos olisit leski, niin sinulla olisi toivoa. Koska leskeys on AINOA hyväksyttävissä oleva syy olla YH. Mitään muita hyväksyttäviä syitä _EI_OLE_!

Ei kai nainen olisi YH ellei lasten isä olisi ollut kelvoton perhe-elämään. Miksi et soimaa niitä miehiä?

Varmaan kannattaisi katsoa tarkemmin millaisen miehen kanssa lähtee lisääntymään.

Kyllä myös miehet voisivat katsoa minkälaisen naisen kanssa lähtevät lisääntymään. Ei lapsen saaminen ole vain naisesta kiinni...

Jotenkin tekopyhää tämä keskustelu täällä muutenkin. Kaikki hyvät miehet ovat jo parisuhteessa -no eivät kyllä ole. Tiedän monta miestä, jotka ovat parisuhteessa tai peräti naimisissa ja ovat ihan täys tolloja. Se, että olet parisuhteessa ei tee sinusta parempaa ihmistä kuin sinkut. Katsokaa vaikka unelmahäät ohjelmaa, täynnä painajaispariskuntia. 

Suomessa on myös paljon YH isiä. Eivät nämä isätkään ole mitään halutuimpia miehiä sinkku naisten keskuudessa, koska YH:n mukana kuvioihin tulee lapsi/ lapsia, äiti/ äitejä, sukulaisia, lapsen harrastukset ja kaverit. Aikakoinen määrä porukkaa, kun haluaisi vaan pötkötellä sohvalla sylikkäin miehen kanssa. Että ymmärrän kyllä miksi ei miehetkään halua YH äitiä, en minäkään sinkku naisena halua mitään YH isää. Ainoa poikkeus jos lapsi on jo teini/ lähellä aikuisikää. Mitään pikkulapsi elämää en halua. 

Vierailija
118/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä tänäkin päivänä ihmiset rakastuvat toisiinsa. Sellaisina kuin ovat, virheineen päivineen, lapsineen päivineen. 

Rakkaudessa, aidoimmillaan, kun ei edes voi valita. 

Jos on onnekas siis. 

Vierailija
119/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä tänäkin päivänä ihmiset rakastuvat toisiinsa. Sellaisina kuin ovat, virheineen päivineen, lapsineen päivineen. 

Rakkaudessa, aidoimmillaan, kun ei edes voi valita. 

Jos on onnekas siis. 

Riippuu siitä miten paksu lompakko mieheltä löytyy.

Vierailija
120/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on löytää.

T. Kolmen lapsen äiti 42-v.

Siinä on jo 3 syytä näin heti alkuun. Sit tullaan vasta sinuun. Sori mutta tämä oli ihan rehellinen totuus miehen näkökulmasta.

Miksi lapset (nimenomaan naisella) on niin kauhea ongelma? Onhan maailmassa suuri määrä sinkkumiehiäkin, joilla on omia lapsia. Lapset on myös heille ylitsepääsemätön este?

T. Kolmen lapsen äiti 42-v.

Usein ne lapset on miehellä paljon vähemmän. Ei se paljoa seurustelua haittaa jos 2 vk-loppua kuukaudessa käy lapset. Mutta kun homma onkin toisinpäin niin ollaan ihan erilaisten kysymysten äärellä.