Mistä löytää hyviä sinkkumiehiä?
Olen 30+ yhden lapsen äiti ja haluaisin tapailla oikeasti mukavia, kivannäköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat tunnetaitoisia ja kohteliaita. Kokemukset deittimaailmasta tällä hetkellä ikävät. On tullut vastaan lähinnä pelkästään fuckboyta, jännämiestä, playeria, uratykki-alfaa joka vedättää, pelkästään kirjekaveria hamuavia ressukoita jotka ghostaavat, kun ehdottaa oikeita treffejä rohkeasti.
Ja joo, olen lähinnä nettideittaillut. Baareissa tuntuu olevan ihan hakuammuntaa tavata ketään kivaa, lähinnä kännisiä ääliöitä jotka ovat pettämisreissulla poikien kanssa baarissa. Harrastuksena minulla on vain juokseminen, joka on aika yksinäistä. En koe mielekkääksi aloittaa harrastusta vain sillä silmällä, että siellä saattaisi tavata jonkun, eikä oma aikani oikein edes riitä harrastuksiin, kun pitää hoitaa työt, lapsi, koti.
Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä? Montako tarvit, onko orgiat edessä.
No kun pitää päästä valkkaamaan, kun ei voi yhteen tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut lähellä Turkua, niin tervetuloa kapselikahville! Ja myönnettäköön ettei se kapselikahvi perinteistä kahvia voita, mutta käypä ja näppärä näin sinkkuna.
Oih! Ulospäin suuntautunut mies oikein kapselikeittimellä. 😘 Itse olen sporttinen ja lapseton sinkkunainen 32 Piikkiöstä. Saanko udella ikääsi ja vointiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmakusi kuulostaa huolestuttavalta. Vaikuttaa siltä että sulle kelpaa vain pánomiehet tai muut suosituimmat j ännikset.
Nämä nyt ovat olleet niitä miehiä, jotka ovat minua aktiivisesti lähestyneet. Olen kääntänyt kortin ja katsonut, mitä tulee. Juuri äskettäin viestittelin pitkään todella rauhallisen, mukavan oloisen miehen kanssa. Hän laittoi päivittäin minulle viestiä ja ilmaisi, että treffit kiinnostaisivat häntä. Äsken rohkaistuin ehdottamaan treffejä ensi viikolle. Mies avasi treffiehdotusviestin ja katosi kuin tuhka tuuleen. Kaikkiin aiempiin viesteihin on vastannut minuuteissa. Että sellaista :) En keksi mitään järkevää syytä tälle ghostaukselle. Oliko varattu ja halusi vain viestitellä? Onko reppana, joka haluaa kirjekaverin? Onko catfish? Tarina ei kerro. Paperilla oli tosi kivan oloinen ja rauhallinen, juteltiin lähinnä puutarhanhoidosta, töistä, lapsiarje
Ehkä oli joku noista. Tai sitten tämä mies oli nyt kohdannut jonkun kiinnostavamman naisen, ja päätti panostaa häneen ja lopettaa viestittelyn sinun kanssasi. Kuka tietää.
Tasokkaan miehen ei tarvii yhteen naiseen tyytyä, kun syliin hyppijöitä löytyy.
Miten sille miehelle riittää aikaa jos koti, lapset ja työ vie kaiken ajan? Pitäiskö sen roikkua vaan perässä? Ei kyllä vaikuta hyvältä diililtä.
Muista sit suhtautua ymmärryksellä kun mies luettelee jättimäisen lista millaisia kaikkia kauhunaisia hänelle on vain tullut vastaan.
Ai eikö toimikaan toiseen suuntaan? Kas kummaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen).
Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan.
Kaikki normaalit miehet kyllä haluavat seurustella, mutta ilmeisesti haaveilet sellaisesta komeasta miehestä. Heidän ei enää tarvitse seurustella enää. Siitä te naiset ja tinder pidätte huolen.
No samalla logiikalla minun ei tarvitsisi enää seurustella, kun kerran saan seksiä. Elämässä on muutakin, myös miehille. En varmaan edes haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka etsisi seurustelua pelkästään saadakseen säännöllistä seksiä. Hohhoijakaa.
Tässä saattaa olla yksi ongelma. Voi olla vaikeaa miehelle, joka etsii kumppania johon ihastua ja jonka kanssa myös nauttia seksistä, innostua naisesta joka jo hakee seksinsä muualta. Ikään kun ei olla lainkaan samalla pelikentällä siinä, siis jos miehellä ei ole ketään vakituista seksikumppania. Jos on, sillon tietysti voi rauhassa deittailla ja katsoa josko jonain päivänä olisi kiinnostusta mennä kahvia tai dinneriä pidemmälle.
Ei naisen ole vaikeaa löytää meistä. Annatte vaan pakit suoraan niille komeille miehille ja menette treffeille tavisten kanssa. Parit treffit jo riittää että löydätte kunnollisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen).
Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan.
En minäkään huolisi miestä, joka puhuisi vastaavalla tavalla naisista kuin sinä nyt puhut miehistä. Heti alkais varoituskellot soimaan, jos kaikki tapaamat naiset haukkuis noin rumasti. Ajattelisin, että täytyy olla aikamoinen naisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen äiti on ydinjätettä samanikäisten sinkkumiesten silmissä.
t. kolmekymppinen äiti
Ei ole jos aikaa löytyy myös parisuhteelle.
"Olen 30+ yhden lapsen äiti "
Voit lopettaa etsimisen, et tule löytämään. Koska kukaan järkevä mies ei koske sinuun enää pitkällä tikullaakaan. Ihan itse olet asiasi sössinyt ja nyt saat vain diilata valintojesi kanssa ja elää seurauksien kanssa. Olisi kannattanut miettiä pikkuisen pitemälle ja harjoitella sitä impulssikontrollia. Jos olisit leski, niin sinulla olisi toivoa. Koska leskeys on AINOA hyväksyttävissä oleva syy olla YH. Mitään muita hyväksyttäviä syitä _EI_OLE_!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmakusi kuulostaa huolestuttavalta. Vaikuttaa siltä että sulle kelpaa vain pánomiehet tai muut suosituimmat j ännikset.
Nämä nyt ovat olleet niitä miehiä, jotka ovat minua aktiivisesti lähestyneet. Olen kääntänyt kortin ja katsonut, mitä tulee. Juuri äskettäin viestittelin pitkään todella rauhallisen, mukavan oloisen miehen kanssa. Hän laittoi päivittäin minulle viestiä ja ilmaisi, että treffit kiinnostaisivat häntä. Äsken rohkaistuin ehdottamaan treffejä ensi viikolle. Mies avasi treffiehdotusviestin ja katosi kuin tuhka tuuleen. Kaikkiin aiempiin viesteihin on vastannut minuuteissa. Että sellaista :) En keksi mitään järkevää syytä tälle ghostaukselle. Oliko varattu ja halusi vain viestitellä? Onko reppana, joka haluaa kirjekaverin? Onko catfish? Tarina ei kerro. Paperilla oli tosi kivan oloinen ja rauhallinen, juteltiin lähinnä puutarhanhoidosta, töistä, lapsiarje
Siis ÄSKEN laitoit kutsun ja mies "katosi" kun ei heti vastannut?? Oletko ihan normaali?
Lol, no nyt on havaittavissa tasoeroa. Joku yh laatinut aloituksen, missä yrittää saalistaa sinkkumiehiä. Kun ei ole yh-tasolta katsoen edes nextillä levelillä, matkaa nimittäin on. Muistakaa aina että eronnut tai yh ei koskaan ole sinkku, vaikka siltä saattaa kaukaa katsoen harjaantumattomaan silmään näyttää. Se on vähän kuin aikoinaan Asconasta tuunattiin liiterin nurkalla taivasalla romuttamolta haettuja osia hitsaten Opel Manta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asut lähellä Turkua, niin tervetuloa kapselikahville! Ja myönnettäköön ettei se kapselikahvi perinteistä kahvia voita, mutta käypä ja näppärä näin sinkkuna.
Oih! Ulospäin suuntautunut mies oikein kapselikeittimellä. 😘 Itse olen sporttinen ja lapseton sinkkunainen 32 Piikkiöstä. Saanko udella ikääsi ja vointiasi?
Tervehdys. Noh... Heräteostoshan tuo oli, kun kahvinkeitintä en omista - kiitos kiitos :)
34 ja ihan ookoossa tikissä henkisesti ja psyykkisesti. Käsi vaan vähän reistailee töissä syntyneen raitusvamman takia, tosin paranemaan päinhän se onneksi lienee.
Hienoa kuulla sporttihenkisyydestäsi! Olen itse pitkän ajan kamppailulajiharrastaja, tosin nyttemmin pari vuotta ollut taukoa.
Tosiaankin, avoimin mielin tänne voi aina pistäytyä harmaan arjen keskelle. Voidaan höpötellä lisää. Mikäpä nimittäin tässä hieman tylsistyneessä arjessa, kun työt jatkuvat vasta ensi kuussa tuon kätösen vuoksi.
Tuossa second hand @osoitteeni, jos haluat yksityisyyttä: ireminisnemmi@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on löytää.
T. Kolmen lapsen äiti 42-v.
No vaan JOHAN ON JÄNNÄ, miksei löydy..... :D
Ei saakeli että naiset osaa tyhmää sakkia! Kyllä kait te itsekin tiedätte ihan ilmiselvän ja nokan edessä olevan vastauksen, mutta tuntuu se denialismi ja tosiasioiden tunnustaminen olevan pinttyneen tiukassa. Toivottavasti kärsitte niin saatanasti, sillä ihan itse olette kuoppanne kaivaneet ja ongelmanne hankkineet.
Vierailija kirjoitti:
"Olen 30+ yhden lapsen äiti "
Voit lopettaa etsimisen, et tule löytämään. Koska kukaan järkevä mies ei koske sinuun enää pitkällä tikullaakaan. Ihan itse olet asiasi sössinyt ja nyt saat vain diilata valintojesi kanssa ja elää seurauksien kanssa. Olisi kannattanut miettiä pikkuisen pitemälle ja harjoitella sitä impulssikontrollia. Jos olisit leski, niin sinulla olisi toivoa. Koska leskeys on AINOA hyväksyttävissä oleva syy olla YH. Mitään muita hyväksyttäviä syitä _EI_OLE_!
Nyt oli kyllä katkeraa avautumista. Hyvin näytät tulkitsevan ap:n elämän yhdestä lauseesta, olet ilmeisesti selvännäkijä?
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen nainen saa kunnollisen miehen.
Sehän siinä on juuri ongelmana, että ne kunnolliset miehet ovat jo kunnolla suhteessa.
Yksinhuoltajaa voi huolettomasti pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä taas? Laitoit omin sanoin äsken viestiä ja kun mies ei vastaa heti, ehdit jo haukkumaan ja analysoimaan sen? Haloo. Ei tuo ole normaalia. Taidat olla todella epävarma ihminen. Ei käy edes mielessäkään, että mies ei olekaan mikään kusipää, vaan tuo on vielä ihan normaalia ettei HETI vastaa.
Sinuna hoitaisin itseni ensin kuntoon ja vasta sitten miettisin treffailua. Myös tuosta miesvihasta kannattaa päästä eroon.
Et tiedäkkään kuinka moni mies on suhteessa vain ja ainoastaan sen säännöllisen seksin takia. Te naiset harvoin tajuatte sitä.