Mistä löytää hyviä sinkkumiehiä?
Olen 30+ yhden lapsen äiti ja haluaisin tapailla oikeasti mukavia, kivannäköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat tunnetaitoisia ja kohteliaita. Kokemukset deittimaailmasta tällä hetkellä ikävät. On tullut vastaan lähinnä pelkästään fuckboyta, jännämiestä, playeria, uratykki-alfaa joka vedättää, pelkästään kirjekaveria hamuavia ressukoita jotka ghostaavat, kun ehdottaa oikeita treffejä rohkeasti.
Ja joo, olen lähinnä nettideittaillut. Baareissa tuntuu olevan ihan hakuammuntaa tavata ketään kivaa, lähinnä kännisiä ääliöitä jotka ovat pettämisreissulla poikien kanssa baarissa. Harrastuksena minulla on vain juokseminen, joka on aika yksinäistä. En koe mielekkääksi aloittaa harrastusta vain sillä silmällä, että siellä saattaisi tavata jonkun, eikä oma aikani oikein edes riitä harrastuksiin, kun pitää hoitaa työt, lapsi, koti.
Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haahhahahhah!!! Ap ei huolinut puhua jollekkin heebolle joka osoittautui kirjoittamansa mukaan kai hyväksi sinkuksi. Toinen mimmi vei potin nenän edestä ei juma mikä kliimaksi tälle palstalle 🤣🤣🤣
Äläpä. Vuoden päästä menevät naimisiin ja elävät elämänsä onnellisina wanhoille päiville asti lol.
Kahvillehan minä vain toisen kutsuin, kun kerran kaverin suosituksesta tälle Vauva-sivustolle pöllähdin ihmettelemään maailmanmenoa. Että eipäs nyt mennä kuitenkaan asioiden edelle, siitä ei yleensä hyvää seuraa. Ap tuskin myöskään kaipaa härnäämistä sen koomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on löytää.
T. Kolmen lapsen äiti 42-v.
Siinä on jo 3 syytä näin heti alkuun. Sit tullaan vasta sinuun. Sori mutta tämä oli ihan rehellinen totuus miehen näkökulmasta.
Miksi lapset (nimenomaan naisella) on niin kauhea ongelma? Onhan maailmassa suuri määrä sinkkumiehiäkin, joilla on omia lapsia. Lapset on myös heille ylitsepääsemätön este?
Ja mitä siinä on muka ihmeellistä jos mies tälläisen kumppaniehdokkaan?
Vierailija kirjoitti:
Palstan mieslapset saapuneet paikalle, ottakaahan pojat jokainen yks siitä 🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼
No ompa kiva! Siinähän on mami laittanut maitua tarjolle :) Otan yhden noista, ei oo keltään pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on löytää.
Siinä on jo 3 syytä näin heti alkuun. Sit tullaan vasta sinuun. Sori mutta tämä oli ihan rehellinen totuus miehen näkökulmasta.
Miksi lapset (nimenomaan naisella) on niin kauhea ongelma? Onhan maailmassa suuri määrä sinkkumiehiäkin, joilla on omia lapsia. Lapset on myös heille ylitsepääsemätön este?
Jos voit valita lapsettoman ja lapsellisen naisen väliltä niin tottakai se lapseton on etusijalla. Olen itse seurustellut yh:n kanssa ja onhan se paljon hankalampaa. Pitäis sinun ymmärtää 3 lapsen äitinä miten se tuo haasteita kun lasten ehdoilla eletään. Kahden keskistä aikaakaan ei ole lähes ikinä.
Mulle voi kans tulla kaffelg tai voida mennä muualki jos neito haluaa mennä muualle myös. En oo seksihullu
T. Markku 48 Mikkelissä keskusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on löytää.
Ja mitä siinä on muka ihmeellistä jos mies tälläisen kumppaniehdokkaan?
Väistää*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on löytää.
Jos voit valita lapsettoman ja lapsellisen naisen väliltä niin tottakai se lapseton on etusijalla. Olen itse seurustellut yh:n kanssa ja onhan se paljon hankalampaa. Pitäis sinun ymmärtää 3 lapsen äitinä miten se tuo haasteita kun lasten ehdoilla eletään. Kahden keskistä aikaakaan ei ole lähes ikinä.
Ja usein nämä yh:t eivät oikeasti rakasta sitä uutta kumppaniansa.
Kun on itselläkin lapsia niin naisen mahdolliset lapset eivät ole mikään este tai edes mikäänlainen huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mieslapset saapuneet paikalle, ottakaahan pojat jokainen yks siitä 🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼
No ompa kiva! Siinähän on mami laittanut maitua tarjolle :) Otan yhden noista, ei oo keltään pois :)
Ihan miehenä laitoin pojille, kun onhan nämä avautumiset ihan noloa luettavaa. Ehkä joskus kun kasvatte aikuiseksi niin varmaan ymmärrätte, mutta en laskis sen varaan, siinä voi vuodet loppua kesken.
Hei ap, olin itse 35-vuotias kahden lapsen äiti kun erosin lasten isästä. Parin vuoden sinkkukauden päätteeksi tutustuin itseäni hieman nuorempaan vela-mieheen, jonka kanssa olin muutaman vuoden. Suhde oli ihan ok, eikä kaatunut lapsiini, vaan se ei kuitenkaan ollut sitä mitä etsin - halusin kokea jotain muuta kuin ihan ok -suhteen. Pian eroni jälkeen kohtasin yhden lapsen isän, jonka kanssa rakastuin, syvästi ja vastavuoroisesti. Olen onnellinen ja tämä kolmas kierros jää itselleni joka tapauksessa viimeiseksi. Jos tämä suhde ei kanna, uutta ei enää voi tämän jälkeen tulla. Itse tapasin tämän rakkauteni yhden harrastuksen piirissä. Itselläni on useita liikunnallisia harrastuksia ja tapaan niissä kuvioissa paljon ihmisiä. Sellaisia voin suositella jos yhtään itseäsi kiinnostaa. Nykyään me harrastetaan tätä samaa ja paljon muutakin kimpassa puolisoni kanssa. Meidän lapset on jo sen verran isoja että muuttavat pian omilleen. Elän tähänastisen elämäni onnellisinta aikaa just nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehenä laitoin pojille, kun onhan nämä avautumiset ihan noloa luettavaa. Ehkä joskus kun kasvatte aikuiseksi niin varmaan ymmärrätte, mutta en laskis sen varaan, siinä voi vuodet loppua kesken.
Saatiin sitten palstalle kiukutteleva mies, joka tarjoaa maitoaan pojille. Epäilyttävää, mutta ok.
Olen eronnut nelikymppinen kahden lapsen äiti. Tinderistä löytyi samassa elämäntilanteessa oleva hieman nuorempi mies. Molemmat toivoivat, että uudella kumppanilla olisi jo lapsia. Silloin löytyy ymmärrystä toisen tilanteeseen ja kumpikaan ei myöskään halua lisää lapsia. Näemme lapsivapailla viikoilla. Kummallakaan ei ole toiveita yhteenmuutosta. Toimii meille!
Tsemppiä treffailuun! Treffasin kymmeniä miehiä. Lopulta löytyi se kultahippu.
Ne menee nopeasti. Mun mies kerkesi olla muutaman päivän sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen).
Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan.
Rento seksi, fwb on paras mahdollinen järjestely ainakin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulevat, että me hyvät miehet valitsisimmr yh-naisen, kun voimme aina saada hyvän naisen?
:)
"Kelpuuttamalla" yh:n voi saada tasokkaamman kun mihin muuten rahkeet riittäisi
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen).
Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan.
Eli sinulla ei lopulta ole miehille mitään annettavaa ja suhteesta sinun kanssa ei ole kuin haittaa miehen näkökulmasta
No selkein syy miksi jättäisin ap:n tapaamisen väliin on tuo, että haluaisi tapailla kaltaisiani miehiä monikossa.
Juu ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki normaalit miehet kyllä haluavat seurustella, mutta ilmeisesti haaveilet sellaisesta komeasta miehestä. Heidän ei enää tarvitse seurustella enää. Siitä te naiset ja tinder pidätte huolen.
No samalla logiikalla minun ei tarvitsisi enää seurustella, kun kerran saan seksiä. Elämässä on muutakin, myös miehille. En varmaa
Naiset ei halua uskoa tai ymmärtää että seksi on ainoa positiivinen mitä mies naiselta saa. Yksikään nainen ei miestä enää nykypäivänä arvosta, yksikään nainen ei nykypäivänä kiinnostu miehiä kiinnostavista asioita. Joka nainen vaatii mieheltä ansaitsematonta arvostusta, joka nainen vaatii miehiä kiinnostumaan naisia kiinnostavista asioista. Eli lopulta naiset ei tasa-arvoa miehille salli mutta joka nainen sitä miehiltä naisille vaatii
Ehkä se oli äiti joka oli kelvoton perhe-elämään. Miksi oletit sen olevan mies?