Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti: Mutta jos sanot älykästä perusharmaata kauniiksi, niin she is all yours. Tai jos sanot hyvännäköistä älykkääksi, hän ajattelee, että näet hänet ns. ulkokuoren alta ja taas, she is all yours.
Älykäs perusharmaa ajattelee tuossa tilanteessa, että olet kiero limanuljaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mutta jos sanot älykästä perusharmaata kauniiksi, niin she is all yours. Tai jos sanot hyvännäköistä älykkääksi, hän ajattelee, että näet hänet ns. ulkokuoren alta ja taas, she is all yours.Älykäs perusharmaa ajattelee tuossa tilanteessa, että olet kiero limanuljaska.
Juuri näin, kannattaa varoa noita ns kehuja. Se on muutenkin piirre joka ei oikein meille suomalaisille sovi, on parempi olla kommentoimatta toista ylipäätään, tai jos on pakko jotain sanoa, pitää osata olla mahdollisimman neutraali ja ympäripyöreä. Haukkua ei tietenkään pidä!
Vierailija kirjoitti:
Puheeksi tuli liikunta, ja sanoin käyväni viikossa kolmesti joogassa ja seuraavani kolmen viikkotreenin juoksu-ohjelmaa.
Tyypin kommentti oli "Ai, saako siitä samaa kestävyyskuntoa kun lihavat ihmiset seinäkiipeilee ja pystyy jatkamaan pitkäänkin?"
Kommentti tuli niin puskista että menin ihan hämilleen. Yrittikö mies sanoa että olen läski, miten juoksu liittyy seinäkiipeilyyn, vai mainitsiko se lihavuuden niin kepeästi ja ohimennen koska ei näe minua lihavana? Ei kai kukaan nyt noin suoraan sanoisi toiselle että pitää heitä läskinä? Ja seinä??? kiipeily??? josta ei oltu edes puhuttu.
Muutenkin urheilen laihduttaakseni (BMI 26, vyötärö 79 cm) niin oli kyllä ihan odottamaton isku vyön alle.
Hän yritti negaamista. Toi hommahan menee niin, että osa miehistä haluaa tahallaan uskotella muille, että naisia saa heittelemällä muka-piilotettuja loukkauksia. Tätä kutsutaan negaamiseksi ja väitetään, että se herättää naisen kiinnostuksen. Miehistä tyhmimmät uskovat tämän ja testaavat vuodesta toiseen - ja saavat pakkeja, mikä oli alunperin ohjeen tarkoituskin. Idea oli alunperinkin pelata osa miehistä pois deittimarkkinoilta saaden nämä sabotoimaan omat mahdollisuutensa. Mies on miehelle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Sitähän harva meistä tietää, kuinka monet treffit meidän vanhemmilla on ollut ennen kuin he löysivät toisensa. Sinulla on ihmeen idealistinen käsitys, että jokainen löytää elämänkumppanin ensimmäisiltä treffeiltään.
Pointti oli juuri siinä, että nykyään kun sanoo yhdenkin väärän lauseen, niin peli on pelattu. Ei tule enää uusia treffejä. Todetaan mies tolloksi ja siirrytään seuraavaan.
No hohhoijaa. Riippuu minkä lauseen. Kyllä orastava kaverisuhdekin loppuisi, jos toinen sanoisi jotain loukkaavaa. Ja koittakaa nyt uskoa: normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä EI möläytellä mitä sattuu, vaan pyritään olemaan kohteliaita ja ystävällisiä. Tämä pätee niin treffeihin kuin kaverisuhteisiin, sukulaisten kanssa tapaamisiin ja siihen, miten puhutaan perheenjäsenille. Möläyttely, töksäyttely, loukkaukset yms EIVÄT ole mitään peruskauraa ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.
No sehän se, jos naisen mielestä mies on mielenkiintoinen ja potentiaalinen, niin nainen saattaa antaa anteeksi tu
Hmm, miten älykkääksi kehuminen onnistuu vaikuttamatta itse tyhmältä? Kaikki "vau, oletpa älykäs" ovat yleensä sellaisia kommentteja, joita kuulee keskimääräistä yksinkertaisempien ihmisten suusta silloin, kun he eivät tajua jotain pohdiskelua tai vaikuttuvat jostain toiselle aika simppeleistä asioista. Ja kaikki "olet paljon älykkäämpi kuin muut naiset" kuulostaa niin ikään juntilta. Ja tuskinpa jossain ekoilla treffeillä on mitään kovin "älykästä" keskusteltu. Kuulostaa taas siltä, että osa miehistä antaa toisille miehille tällaisia neuvoja pelatakseen nämä ulos naismarkkinoilta - tai pelatakseen heille korkeintaan tyhmimmät ja epäkiinnostavimmat naiset.
Flirttailussa on ideana luona kahdenvälinen tunnelma ja jännite, mutta eihän se tuolla lailla onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa deittitilanteessa tapahtuu paljon sellaista, mitä ei usein itse tiedosta. Ihan puolin ja toisin. Tämä kuvaamasi "ick" johtuu luultavasti siitä, että et kestä jos miehellä on iskemiseen jonkinkaltainen strategia. Kuitenkin todella moni älykäs ihminen miettii, miten tehdä treffeillä myönteinen vaikutelma ja siihen tarvitaan eräänlaiset nuotit. Kaikkein fiksuimmat eivät anna niiden nuottien mitenkään näkyä. Todellisuudessa hyvinkin latteat tai toisaalta överit repliikit menevät täydestä, jos tyylitaju on muuten kohdallaan. Veikkaanpa, että oikeassa seurassa sinunkin "ick"isi muuttuisi hersyväksi nauruksi jos saisit kuulla olevasi sekä kaunis että älykäs.
Usein kysytään, että miten kuuluu tapaillessa toimia ja tavallisin ohje on "ole vain oma itsesi". Voin sanoa, että hyvin usein se ei riitä.
Vai että oikein "hersyvät naurut" kommentista "olet kaunis ja älykäs". Ihmisille, jotka ovat neurotyypillisiä, ei kanssakäyminen tai treffitkään ole niin vaikea juttu, että siihen erikseen tarvitaan "nuotit", ja vain tyhmimmät kuvittelevat, että kemia synnytetään etukäteen mietityillä iskurepliikeillä. Jos tilanne on se, että kemiaa ei ole, ei sitä voi millään repliikillä saada keinotekoisesti aikaan. Ja sitten taas, jos kemiaa on ja kanssakäyminen ja flirtti toimii, ei tuollaisia kummallisia heittoja tarvita - miksi käyttäisi sellaisia, kun homma toimii jo?
Ehdoton ykkönen on ollut vuosien ajalta " sä olet niin lihava, ettei naapurit saa nähdä sua" oltiin nähty siinä vaiheessa useita kertoja.
Toisen miehen suusta, kun tiedusteli palkkaani, että noin vähän. Oli ilmeisesti ajatellut, että minä kustannan ruuat kaappeihin niin hänelle jää enemmän rahaa tupakkaan ja kaljaan.
No ei muuta kun kokeilkaa. Jos haluatte uskoa mieluummin "pelimiehiä", jotka haluavat ITSELLEEN kaikki naiset, niin siitä vaan kokeilemaan "olet kaunis ja älykäs" -tyyppisiä heittoja. Jos oikeasti uskotte siihen, että miehet ovat tälä elämän alueella solidaarisia toisilleen, niin siitä vaan. Sitten kun iskutaktiikkanne menee toistuvasti pieleen, niin muistakaa, että naiset sanoivat teille, että ei tuo toimi. Itse päätitte uskoa niitä miehiä, jotka haluavat teidän mokaavan omat mahdollisuutenne. Muistakaa, että kun osa miehistä sössii treffinsä, ovat ne naiset edelleen sinkkuja ja joku sellainen voi yrittää heitä, joka ei noudata itse näitä oppeja, joita on teille uskotellut "satavarmoiksi" keinoiksi saada nainen.
Istuttiin miehen kanssa kahvilassa treffeillä. Oli mennyt melkein tunti siinä jutellessa ja hyvin luisti siihen asti, kunnes mies lipsautti "mun tyttöystäväkin muuten tykkää hirveästi tv-sarjasta X! Miksiköhän naiset tykkää siitä niin paljon?". Ja jatkoi keskustelua kuin mikään ei olisi mennyt vikaan.
Istuin siinä hetken tyhmä ilme naamallani, sitten "kävin vessassa" prosessoimassa et mitäs helvettiä, jonka jälkeen keksin jonkun tekosyyn poistua paikalta. Eipä tullut toisia treffejä...
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi jankutti sähköposteissa kuinka ihastunut on minuun ja olen hänen elämänsä nainen. Tähdensi vielä, ettei koskaan ole lyönyt naista eikä ole rikosrekisteriä. Pääkoppakin tutkittu moneen kertaan (jonkun työn takia.). Kylläpä vaikutti uskottavalta tällainen.
Tästä tuli mieleen, kun lapsuudessa käytiin äidin ja veljen kanssa ostamassa isälle syntymäpäivälahja ja äiti vannotti, ettei isille saa sitten kertoa mitään. Kotiin tultua minä 5 v ryntäsin isän luo ja sanoin, Isi, me ei ainakaan ostettu sinulle lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä riskillä että signaali ihan täysin hukkuu matkalla vastaanottajalle, tuo tulkinta että lyttää muita naisia on subjektiivinen. Kyllähän jokainen haluaa tuntea olevansa jotenkin erikoinen sellaisen ihmisen silmissä josta itse on kiinnostunut. Sen voi halutessaan myös tulkita muiden lyttäämiseksi, mutta se tuntuu turhan kyyniseltä lähestymistavalta. En usko että kovin moni parisuhde on parantunut sillä että toinen osapuoli toteaa toisesta että et ole yhtään sen ihmeellisempi kuin kukaan muukaan, mutta satuin nyt sinuun päätymään. Kyllä se toisen kehuminen ja arvostaminen kuuluu mielestäni pakettiin, ja ffs jos se halutaan tulkita muiden lyttäämiseksi niin ollaan kyllä aika syvällä sellaisessa suossa jonne minua ei kiinnosta mennä
Mutta kun suhteessa ja kahden ihmisen välisessä kemiassa ja kipinässä ei ole kyse niistä muista ihmisistä. Ei minua ainakaan vakuuta sellainen minua kohtaan osoitettu kiinnostus, jonka keskiössä ovat muut ihmiset. Pointti pitäisi olla siinä, millainen minä olen - ei se, millaisia muut ovat. Ja mitä minun ja toisen välillä on - ei se, mitä hän ajattelee kaikista muista. Sitä se tarkoittaa, että on erityinen toisen mielestä. Moni kokee kyllästyttäväksi ja epäkiinnostavaksi, jos treffeille puhutaan muista naisista/miehistä.
Mutta jos haluatte, saatte toki jatkaa sillä linjalla, että teidän flirttailunne on sitä, että verrataan toista muihin. Jos uskotte sen toimivan ja jos se on teille luontainen tapa osoittaa kiinnostusta, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä riskillä että signaali ihan täysin hukkuu matkalla vastaanottajalle, tuo tulkinta että lyttää muita naisia on subjektiivinen. Kyllähän jokainen haluaa tuntea olevansa jotenkin erikoinen sellaisen ihmisen silmissä josta itse on kiinnostunut. Sen voi halutessaan myös tulkita muiden lyttäämiseksi, mutta se tuntuu turhan kyyniseltä lähestymistavalta. En usko että kovin moni parisuhde on parantunut sillä että toinen osapuoli toteaa toisesta että et ole yhtään sen ihmeellisempi kuin kukaan muukaan, mutta satuin nyt sinuun päätymään. Kyllä se toisen kehuminen ja arvostaminen kuuluu mielestäni pakettiin, ja ffs jos se halutaan tulkita muiden lyttäämiseksi niin ollaan kyllä aika syvällä sellaisessa suossa jonne minua ei kiinnosta mennä
Mutta kun suhteessa ja kahden ihmisen välisessä kemiassa ja kipinässä ei ole kyse niistä muista ihmisistä. Ei minua ainakaan vakuuta sellainen minua kohtaan osoitettu kiinnostus, jonka keskiössä ovat muut ihmiset. Pointti pitäisi olla siinä, millainen minä olen - ei se, millaisia muut ovat. Ja mitä minun ja toisen välillä on - ei se, mitä hän ajattelee kaikista muista. Sitä se tarkoittaa, että on erityinen toisen mielestä. Moni kokee kyllästyttäväksi ja epäkiinnostavaksi, jos treffeille puhutaan muista naisista/miehistä.
Mutta jos haluatte, saatte toki jatkaa sillä linjalla, että teidän flirttailunne on sitä, että verrataan toista muihin. Jos uskotte sen toimivan ja jos se on teille luontainen tapa osoittaa kiinnostusta, niin siitä vaan.
Nyt mä en enää ihan seuraa mistä tämä ajatus muihin vertaamisesta hiipi tähän mukaan, jotenkin tuntuu hieman olkiukolta, ainakin siihen verrattuna mitä itse yritin tuoda esiin, ehkä sitten hieman epäonnistuneesti. En sanonut, tai siis ainakaan tarkoittanut, että missään kohtaa pitäisi antaa ymmärtää että "verrattuna muihin naisiin / exiini / tuntemiini naisiin olet paljon kauniimpi/älykkäämpi", vaan että viesti olisi spontaani kehu toisen ominaisuuksista, mahdollisesti siihen pisteeseen asti että olen aivan häkeltynyt enkä oikein osaa siinä rationaalisesti tuoda ajatuksiani ilmi.
Musta vähän tuntuu että tässä on taustalla myös meidän suomalaisten sisäänrakennettu vaatimattomuus ja kulttuurinen keskinkertaisuus. Täällä ei ole koskaan annettu arvoa sellaiselle että pidettäisiin rinta rottingilla ja pää korkealla, ylpeänä omista saavutuksista, vaan aina pitää kursailla ja vähätellä itseään. Onneaankaan ei pidä mennä näyttämään, herregud! Siinä voi olla sitten vaikea ottaa vilpittömästi kehuja vastaan. Kehuja jotka omasta mielestäni kyllä kuuluvat treffeille, kun yritetään näyttää toiselle että hän on omiin silmiini erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä en enää ihan seuraa mistä tämä ajatus muihin vertaamisesta hiipi tähän mukaan, jotenkin tuntuu hieman olkiukolta, ainakin siihen verrattuna mitä itse yritin tuoda esiin, ehkä sitten hieman epäonnistuneesti. En sanonut, tai siis ainakaan tarkoittanut, että missään kohtaa pitäisi antaa ymmärtää että "verrattuna muihin naisiin / exiini / tuntemiini naisiin olet paljon kauniimpi/älykkäämpi", vaan että viesti olisi spontaani kehu toisen ominaisuuksista, mahdollisesti siihen pisteeseen asti että olen aivan häkeltynyt enkä oikein osaa siinä rationaalisesti tuoda ajatuksiani ilmi.
Musta vähän tuntuu että tässä on taustalla myös meidän suomalaisten sisäänrakennettu vaatimattomuus ja kulttuurinen keskinkertaisuus. Täällä ei ole koskaan annettu arvoa sellaiselle että pidettäisiin rinta rottingilla ja pää korkealla, ylpeänä omista saavutuksista, vaan aina pitää kursailla ja vähätellä itseään. Onneaankaan ei pidä mennä näyttämään, herregud! Siinä voi olla sitten vaikea ottaa vilpittömästi kehuja vastaan. Kehuja jotka omasta mielestäni kyllä kuuluvat treffeille, kun yritetään näyttää toiselle että hän on omiin silmiini erikoinen.
Tietysti jos treffikumppani oikeasti sanoo jotain niin älykästä, että se suunnilleen pudottaa sinut tuolilta, ehkä silloin ymmärrän, että myös tuot ilmi, miten häkeltynyt olet. Mutta jos vain sanoo jotain fiksua, nokkelaa tai tavallista, kuulostaa tuollainen ylenpalttinen kehu oikeastaan vain feikiltä, falskilta, tyhmältä. Edes keskimääräistä tyhmemmälle ei mene läpi, että joku on suorastaan häkeltynyt toisen älykkyydestä.
Kyllä vilpittömiä kehuja osataan ottaa vastaan. Mutta kaikki sellainen, mistä paistaa läpi tarkoitushakuisuus ja jotka ovat lähinnä vain yliampuvia ylisanoja, ovat pelkkää tyhjää puhetta. Vähän samoin kuin se, että jotkut ulkomaalaiset miehet huutelevat tuntemattomille naisille "I love you" - ei kukaan tällaista ota vakavasti, mutta aito rakkaudentunnustus kyllä osataan ottaa vastaan. Ja kyllä treffeillä saa kehua toista. Mutta kannattaa miettiä, onko älykkyyden kehuminen oikea tapa silloin, jos mitään varsin älykästä ei ole pästy näyttämään. Jos treffeillä nyt yleisesti vaan jutustellaan, niin tuskin siinä kukaan oikeasti sanoo mitään niin älykästä, että toinen suorastaan "häkeltyy".
Ja miksi otin esiin muihin vertaamisen, no siksi kun siitäkin on tässä ketjussa puhuttu. Pahoittelen, jos sekoitin toisiinsa liittymättömiä viestejä tms. Mutta esim tuossa yhdessä viestissähän joku kirjoitti siitä toisen tuntemisesta erityiseksi verrattuna muihin - siihen otin kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
No tämä on se syy miksi kauniit naiset luulevat olevansa älykkäitä.:)
Juu, on se. Kehu kaunista naista älykkyydestä ja älykästä naista kauneudesta. Ne on ne ko. naisen epävarmuustekijät, joihin pitää iskeä. Kaunis tietää jo olevansa kaunis ja älykäs tietää olevansa älykä
Pelimiesoppaassa sivuutetaan kokonaan käsite itsenäinen nykynainen. Se on sellainen, joka kuuntelee hetken, kun keskivertopertti lässyttää muka niin ovelana naiselle typeryyksiä, vilkuttaa silmää ja uskoo päässeensä maaliin. Nainen kohteliaasti sanoo, että pitääkin tästä lähteä kun kissa jäi ruokkimatta. Nainen maksaa sen pertinkin kahvin ja paninin, ihan vaan jotta sen pertin pallit kutistuisivat vielä lisää. Sitten nainen hyppää autoonsa, joka todennäköisesti on kalliimpi kuin tämän pertin auto, ja lähtee kotiinsa. Kotona nainen miettii viitisen minuuttia tapaamistaan pertin kanssa huvittuneena ja säälinsekaisin tuntein ja laittaa sitten pertin estoon, koska pertti on alkanut pommittaa naista viesteillä. Mut hei, pelimiesoppaan tekijä nauraa matkalla pankkiin...
"Tietysti jos treffikumppani oikeasti sanoo jotain niin älykästä, että se suunnilleen pudottaa sinut tuolilta, ehkä silloin ymmärrän, että myös tuot ilmi, miten häkeltynyt olet. Mutta jos vain sanoo jotain fiksua, nokkelaa tai tavallista, kuulostaa tuollainen ylenpalttinen kehu oikeastaan vain feikiltä, falskilta, tyhmältä. Edes keskimääräistä tyhmemmälle ei mene läpi, että joku on suorastaan häkeltynyt toisen älykkyydestä.
Kyllä vilpittömiä kehuja osataan ottaa vastaan. Mutta kaikki sellainen, mistä paistaa läpi tarkoitushakuisuus ja jotka ovat lähinnä vain yliampuvia ylisanoja, ovat pelkkää tyhjää puhetta. Vähän samoin kuin se, että jotkut ulkomaalaiset miehet huutelevat tuntemattomille naisille "I love you" - ei kukaan tällaista ota vakavasti, mutta aito rakkaudentunnustus kyllä osataan ottaa vastaan. Ja kyllä treffeillä saa kehua toista. Mutta kannattaa miettiä, onko älykkyyden kehuminen oikea tapa silloin, jos mitään varsin älykästä ei ole pästy näyttämään. Jos treffeillä nyt yleisesti vaan jutustellaan, niin tuskin siinä kukaan oikeasti sanoo mitään niin älykästä, että toinen suorastaan "häkeltyy".
Ja miksi otin esiin muihin vertaamisen, no siksi kun siitäkin on tässä ketjussa puhuttu. Pahoittelen, jos sekoitin toisiinsa liittymättömiä viestejä tms. Mutta esim tuossa yhdessä viestissähän joku kirjoitti siitä toisen tuntemisesta erityiseksi verrattuna muihin - siihen otin kantaa."
On epäilemättä niin, että joillain ihmisillä on äärimmäisen tiukat kriteerit sen suhteen, milloin kehu on paikallaan. Pitää olla objektiivisesti katsottuna ja mitattuna selkeät perusteet kehulle, ja silloinkin niitä on syytä jaella säästeliäästi, ettei jonkinlainen inflaatio vaan käy. Tällaiselle ihmiselle myös kehujen vastaanottaminen on sitä, että mietitään tarkasti onko ettei siinä vaan ole luettavissa mitään tarkoitushakuisuutta, joko todellista tai imaginääristä, ja mikäli tällainen havaitaan, on se syy ottaa jopa nokkiinsa asiasta.
Toisilla taas seula on vähemmän tiukka. Joskus voi lausua kehuja vaikkei kohde nyt niin erityisen ihmeellisesti suoriutunutkaan. Parisuhteessa ruoanlaitto on hyvä esimerkki tällaisesta: vaikkei puolisen pöperöt nyt ehkä ihan 100% onnistuneet, voi silti yrittää löytää jotain hyvää sanottavaa siitä, ihan vaan että toinen ilahtuisi. Tällainen ihminen osaa todennäköisesti paremmin ottaa vastaan myös muita kehuja, eikä heti ensimmäisenä ajattele että pitääpä muuten tutkia asia tarkkaan, onhan tälle nyt varmasti objektiiviset ja vilpittömät syyt.
Tiedän omalta osaltani kumpaan kategoriaan kuulun, ja kummasta mieluummin etsin deittiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
Juu, on se. Kehu kaunista naista älykkyydestä ja älykästä naista kauneudesta. Ne on ne ko. naisen epävarmuustekijät, joihin pitää iskeä. Kaunis tietää jo olevansa kaunis ja älykäs tietää olevansa älykä
Onko toiminut? Itse olen enemmän älykäs kuin kaunis. Älykkyyttä minulla on sen verran, että jos joku mies kehuu minua kauniiksi, se on vailla minusta jotain. Tilanteesta riippuu, mitä se jotain on. Vastaus on joka kerran ei.
Näistä yhden kirjoittajan iskuvinkeistä tulee mieleen kauan sitten Suomi24-palstalla näkemäni keskustelunaloitus, jossa mies kyseli vinkkejä että mistä voisi kehua tapailemaansa naista. Vastauksina tuli että kehu vaikka kauniita silmiä tai hiuksia. Tuntuu, että jos ei toisessa ole mitään kehumisen arvoista, niin teatterinko vuoksi jotkut kokevat sen kehumisen pakolliseksi!
Voi juku ihmiset miten teette deittailusta niin vaikeaa. Voimia teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää iskeä epävarmuustekijöihin? Eikö tuo ole ilkeätä ? Miksi noin haluaa tehdä.
Ei ole koskaan ollut tarvetta kehua ketään, minun tehtäväni ei ole pönkittää toisen itsetuntoa.