Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä kerran heittänyt kommentin joka hyydytti ilmapiirin.
Olin viestittelyn alussa kehunut naisen silmiä kauniiksi, johon sain vastauksena kiittävän hymiöillä höystetyn kommentin. Viestittelyn jälkeen sovittiin treffit. Treffit alkoivat ihan mukavasti, juteltiin ja juttu luisti. Jossain vaiheessa sanoin ohimennen, että naisen silmät ovat kauniit livenäkin, mihin sain vastauksen "Aha". Ja sen jälkeen tunnelma droppasi täysin. Keskustelu loppui täysin, nainen vastaili kysymyksiin parilla sanalla ja alkoi vilkuilla puhelinta. Kun kahvikupin pohja alkoi näkyä, kysyin että olisiko treffit tässä, mihin nainen vastasi "Joo", nousi ja marssi ulos.
En ymmärrä vieläkään mitä tapahtui.
Ihmettelen tässä, että nainen lähti kanssasi treffeille. Yleensä kiitos + hymiö tarkoittavat, että kiitos kauniista sanoista, mutta minulla ei ole romanttist
Koettakaa nyt ymmärtää, että ne emojit tarkoittavat ihmisille mitä he itse haluavat. olen huomannut. Ja yleensä jos ihminen kommunikoi emojilla on hänellä jonkin sortin kehitysvamma.
Puheeksi tuli liikunta, ja sanoin käyväni viikossa kolmesti joogassa ja seuraavani kolmen viikkotreenin juoksu-ohjelmaa.
Tyypin kommentti oli "Ai, saako siitä samaa kestävyyskuntoa kun lihavat ihmiset seinäkiipeilee ja pystyy jatkamaan pitkäänkin?"
Kommentti tuli niin puskista että menin ihan hämilleen. Yrittikö mies sanoa että olen läski, miten juoksu liittyy seinäkiipeilyyn, vai mainitsiko se lihavuuden niin kepeästi ja ohimennen koska ei näe minua lihavana? Ei kai kukaan nyt noin suoraan sanoisi toiselle että pitää heitä läskinä? Ja seinä??? kiipeily??? josta ei oltu edes puhuttu.
Muutenkin urheilen laihduttaakseni (BMI 26, vyötärö 79 cm) niin oli kyllä ihan odottamaton isku vyön alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
No tämä on se syy miksi kauniit naiset luulevat olevansa älykkäitä.:)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Sitähän harva meistä tietää, kuinka monet treffit meidän vanhemmilla on ollut ennen kuin he löysivät toisensa. Sinulla on ihmeen idealistinen käsitys, että jokainen löytää elämänkumppanin ensimmäisiltä treffeiltään.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi jankutti sähköposteissa kuinka ihastunut on minuun ja olen hänen elämänsä nainen. Tähdensi vielä, ettei koskaan ole lyönyt naista eikä ole rikosrekisteriä. Pääkoppakin tutkittu moneen kertaan (jonkun työn takia.). Kylläpä vaikutti uskottavalta tällainen.
Samaa jankutti mun exä. Selvisi kuitenkin että, oli iskenyt entiseltä vaimoltaan nenän uusiksi, ja kärsi monesta eri mt-ongelmasta. Insinööri oli koulutukseltaan. Ei hyvää päivää näitä keski-iän ylittäneitä miehiä.
Eniten ihmetyttää näitä kommentteja lukiessa se, miten tuollaiset miehet on ylipäätään päässeet treffeille asti😐 Tuntuu että naisille kelpaa treffikumppaniksi kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa deittitilanteessa tapahtuu paljon sellaista, mitä ei usein itse tiedosta. Ihan puolin ja toisin. Tämä kuvaamasi "ick" johtuu luultavasti siitä, että et kestä jos miehellä on iskemiseen jonkinkaltainen strategia. Kuitenkin todella moni älykäs ihminen miettii, miten tehdä treffeillä myönteinen vaikutelma ja siihen tarvitaan eräänlaiset nuotit. Kaikkein fiksuimmat eivät anna niiden nuottien mitenkään näkyä. Todellisuudessa hyvinkin latteat tai toisaalta överit repliikit menevät täydestä, jos tyylitaju on muuten kohdallaan. Veikkaanpa, että oikeassa seurassa sinunkin "ick"isi muuttuisi hersyväksi nauruksi jos saisit kuulla olevasi sekä kaunis että älykäs.
Usein kysytään, että miten kuuluu tapaillessa toimia ja tavallisin ohje on "ole vain oma itsesi". Voin sanoa, että hyvin usein se ei riitä.
Suurimmalla osasta miehiä ole vain oma itsesi riittää varsin hyvin. Jos tuntuu siltä, ettei se riitä, taitaa olla jotain pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää näitä kommentteja lukiessa se, miten tuollaiset miehet on ylipäätään päässeet treffeille asti😐 Tuntuu että naisille kelpaa treffikumppaniksi kuka tahansa.
Treffien idea on se, että otetaan toisista selvää ja tutkitaan kuinka hyvin synkkaa. Red flagit eivät välttämättä tule aina esille arkisessa kanssakäymisessä, saatika sitten deittisovelluksissa.
Miehen juopumustila ja puuttuvat hampaat. Nehän ne vasta lässäyttää. Itse olet laitettu ja kaunis ja vastassa joku perunamaan vaosta noussut junttipaska.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa deittitilanteessa tapahtuu paljon sellaista, mitä ei usein itse tiedosta. Ihan puolin ja toisin. Tämä kuvaamasi "ick" johtuu luultavasti siitä, että et kestä jos miehellä on iskemiseen jonkinkaltainen strategia. Kuitenkin todella moni älykäs ihminen miettii, miten tehdä treffeillä myönteinen vaikutelma ja siihen tarvitaan eräänlaiset nuotit. Kaikkein fiksuimmat eivät anna niiden nuottien mitenkään näkyä. Todellisuudessa hyvinkin latteat tai toisaalta överit repliikit menevät täydestä, jos tyylitaju on muuten kohdallaan. Veikkaanpa, että oikeassa seurassa sinunkin "ick"isi muuttuisi hersyväksi nauruksi jos saisit kuulla olevasi sekä kaunis että älykäs.
Usein kysytään, että miten kuuluu tapaillessa toimia ja tavallisin ohje on "ole vain oma itsesi". Voin sanoa, että hyvin usein se ei riitä.
Mikä sviidu on tämä ick???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Sitähän harva meistä tietää, kuinka monet treffit meidän vanhemmilla on ollut ennen kuin he löysivät toisensa. Sinulla on ihmeen idealistinen käsitys, että jokainen löytää elämänkumppanin ensimmäisiltä treffeiltään.
Pointti oli juuri siinä, että nykyään kun sanoo yhdenkin väärän lauseen, niin peli on pelattu. Ei tule enää uusia treffejä. Todetaan mies tolloksi ja siirrytään seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri jouduin googlaamaan itsekin. Ilmeisesti tarkoittaa vaan että YÄK! Luulin, että joku lyhenne, mutta ainakaan oman lähteeni mukaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä "sviidu"??? Pata kattilaa jne.
Mies supisi ravintolassa koko ruokailun ajan vähän väliä, että katso, miten tarjoilija katsoo häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä svi
Lainaatko kohdan jossa soimattiin? Opettelehan ymmärtänään tekstiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Hahaha, kuulostaa hyvin tutulle keskustelulle. Myös nuorempien miesten toimesta (luulevat, että olen heidän kanssaan saman ikäinen - yksikin veikkasi 25-vuotiaaksi, kun olin 36v :D). Kaksi lasta mullakin ja ikää nyt 39v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Hahaha, kuulostaa hyvin tutulle keskustelulle. Myös nuorempien miesten toimesta (luulevat, että olen heidän kanssaan saman ikäinen - yksikin veikkasi 25-vuotiaaksi, kun olin 36v :D). Kaksi lasta mullakin ja ikää nyt 39v.
Lisään vielä, että joo, pystyn elättämään. Tienaan yli 100000 euroa vuodessa ja lasten isäkin melkein yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
No tämä on se syy miksi kauniit naiset luulevat olevansa älykkäitä.:)
Juu, on se. Kehu kaunista naista älykkyydestä ja älykästä naista kauneudesta. Ne on ne ko. naisen epävarmuustekijät, joihin pitää iskeä. Kaunis tietää jo olevansa kaunis ja älykäs tietää olevansa älykäs. Se ei aiheuttaisi mitään reaktiota. Mutta jos sanot älykästä perusharmaata kauniiksi, niin she is all yours. Tai jos sanot hyvännäköistä älykkääksi, hän ajattelee, että näet hänet ns. ulkokuoren alta ja taas, she is all yours.
Tuollasilla pinnallisilla kehuilla vain osoittaa oman tyhmyytensä ja pinnallisuutensa. Opettele kehumaan paremmin.
T. Kaunis ja älykäs
Ootsä ajeltu? Tämän mieltä painavan kysymyksen heitti kehiin vajaan puolen tunnin keskustelun jälkeen.