Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt.
Kunhan mielistelevät römpsän toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Missä tuossa oli naisvihaa?
Olin menossa treffeille toiselle paikkakunnalle, ja tein selväksi että menen yöksi yksin hotelliin sen jälkeen kun olen käynyt miehen kotona illallisella, koska haluan tutustua hitaalla tahdilla. Kun istuin jo junassa matkalla, mies laittaa viestiä että saa kai hän kuitenkin kouria tissejä ja persettäni. Meni maku koko ihmisestä ja vietin yksinäisen illan vieraassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Missä tuossa oli naisvihaa?
Se, että juuri tapaamaltaan naiselta kysyy pystyykö hän elättämään lapsensa. Etkö tosiaan itse tajunnut tuota?
Vierailija kirjoitti: Kyllä luin. Ei niissä minusta kovin pahoja juttuja ollut. Olen itsekin joskus erehtynyt sanomaan deitille seksin aikana "oot tosi kuuma" tms. Muut noista luetelluista oli sellaisia, että on möläyttänyt asian mitä ajattelee ja se on riittänyt pilaamaan kaiken. Ihmiset vetää johtopäätöksiä niin pienistä asioista, etten yhtään ihmettele miksi sinkkuja on nykyään niin paljon ja lapsia ei synny. Treffeillä ja viesteissä pitää olla äärimmäisen varovainen mitä sanoo, koska toinen tulkitsee se elämän ja kuoleman asiaksi. Myöskin kun toisen huumorintajua ei vielä tunne, niin tulee vahingossa loukanneeksi toista, eikä toinen saata edes kertoa, että loukkaantui. Jos olisi edes vähän kärsivällisyyttä, niin tuollaiset asiat kyllä hioutuisi ajansaatossa ja suhde voisi toimia hyvin.
Minä taas olen huonossa suhteessa usein miettinyt, että toinen on näyttänyt todellisen luonteensa jo ihan alussa niissä pienissä sammakoissa. Että jos olisin yhtään kunnioittanut itseäni, niin olisin todennut että jätetäänpä tämä kultakimpale jollekulle toiselle.
Toivoisin myös tapailemieni ihmisten sanovan heipat tai edes sanovan suoraan, jos jokin minun sanomiseni tuntuu pahalta. Pienetkin sanomiset kuitenkin heijastelevat ihmisen ajatusmaailmaa ja sitä tapaa, jolla hän näkee muut ja tulee jatkossakin puhumaan sinulle. Jos ihmiselle on ihan ok jo ensitapaamisilla päivitellä potentiaalisen elämänkumppanin ryppyjä tai hehtaarinilkkoja, niin arvelemmeko, että se on vain ensitreffeille varattua tökeröä käytöstä joka sitten loppuu? Ei, siinä vasta kokeillaan kepillä jäätä. Hyväksymällä tuollaisen ihminen valitsee kuunnella samaa myös suhteessa.
Mies vilkuili ja ihmetteli kassalla työskentelevää transseksuaalista myyjää. Ensinnäkin todella törkeää ja noloa, ja toiseksi miksei hän keskittynyt meidän treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Mies vilkuili ja ihmetteli kassalla työskentelevää transseksuaalista myyjää. Ensinnäkin todella törkeää ja noloa, ja toiseksi miksei hän keskittynyt meidän treffeihin.
Mistä sä sen tiedät, että se oli trans? Lukiko se sillä jossain kyltissä?
Tyyppi jankutti sähköposteissa kuinka ihastunut on minuun ja olen hänen elämänsä nainen. Tähdensi vielä, ettei koskaan ole lyönyt naista eikä ole rikosrekisteriä. Pääkoppakin tutkittu moneen kertaan (jonkun työn takia.). Kylläpä vaikutti uskottavalta tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Veikkaan että inkkelin pointti on että naisen tulisi avata haarat eka treffien jälkeen vaikka deitti olisi kuinka ääliö..
Vierailija kirjoitti:
tällaisiin kysymyksiin ei tarvitse vastata kellekään tuntemattomalle randomäijälle vain siksi koska hän on utelias. Varsinkaan jos et edes ollut hänen seuraansa vailla. Itse vastaan aina kohteliaasti että en puhu yksityiselämästäni tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen noihin rahoilla leveilijöihin törmännyt ja eihän se kyllä oikein mitenkään sytytä. Ainakaan tällaista modernia naista jolla on oma ura ja omat rahat, en sitten tiedä toimiiko joihinkin? Toki joskus on tullut tämmöisen leveilijän laskuun juotua muutama drinkki, kun kerran on niin tärkeää päästä niitä rahojaan esittelemään. Helikopterilennosta kuitenkin kieltäydyin.
Mun kokemus on se että nämä leveilijät eivät pistä suhun penniäkään. Ei drinkkejä, ei mitään, mutta ollaan niin rikasta, niin rikasta. Lupaillaanki ehkä jotain sivulauseissa miten hänen kanssaan saattaapi joutua matkalle myymään mökkejä ulkomaille, mutta lopputulos on se että huomaat vain tulleesi pannuksi halvalla. Ja sitten kipataan roskat ulos, ja kyyti on kylmää.
Mun ex puhui alussa ihan pehmoisia. Kertoi haluavansa tuhlata minuun rahaa ja hemmotella minua, exän omin sanoin esimerkiksi kauneudenhoitoon liittyvillä lahjoilla. Ajattelin, että nyt on jostain elokuvahömpästä oppinsa saanut mies, koska itse en siis ollut kiinnostunut mistään rentouttavista kasvohoidoista tai muusta, mitä ajattelin miehen tarkoittavan. Arvelin siis hänen puhuvan noin ihan vain tehdäkseen minuun vaikutuksen, luulevan että naiset haluavat kuulla tuollaista.
Suhteen edetessä mies alkoi sitten ilmaista olevansa tyytymätön ulkonäkööni. Olisi pitänyt laittaa teko-sitäjatätä, meikata voimakkaasti, muka vitsaillen puhui silikoneistakin. Kerran alkoi riuhtoen purkaa hiuksiani nutturalta kun kaverinsa tuli paikalle, häpesi siis miltä näytin. Suhteen lopuilla mies sanoi suoraan, että etenkin suhteen alussa hän piti minua ällöttävänä, ja että oli oikeasti ollut kiinnostunut kauniista naisesta jolta oli saanut rukkaset ja sitten tapasi sopivasti minut.
Mutta kai niitä alkuajan paljon kertovia puheita osaa usein tulkita vasta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa treffeille toiselle paikkakunnalle, ja tein selväksi että menen yöksi yksin hotelliin sen jälkeen kun olen käynyt miehen kotona illallisella, koska haluan tutustua hitaalla tahdilla. Kun istuin jo junassa matkalla, mies laittaa viestiä että saa kai hän kuitenkin kouria tissejä ja persettäni. Meni maku koko ihmisestä ja vietin yksinäisen illan vieraassa kaupungissa.
Huh huh. Menit tapaamaan tuntematonta (?) miestä toiseen kaupunkiin ja vieläpä tämän kotiin ekoille treffeille??? Kääk miten epätoivoista ja vaarallistakin! Aika kaukana myös "hitaasta tutustumisesta". Jos menee toisen kotiin, ei ihme, että mies kuvittelee, että jotain muutakin on tarjolla kuin ruokaa, vaikka mies moukka olikin.
Minä olen miehenä kerran heittänyt kommentin joka hyydytti ilmapiirin.
Olin viestittelyn alussa kehunut naisen silmiä kauniiksi, johon sain vastauksena kiittävän hymiöillä höystetyn kommentin. Viestittelyn jälkeen sovittiin treffit. Treffit alkoivat ihan mukavasti, juteltiin ja juttu luisti. Jossain vaiheessa sanoin ohimennen, että naisen silmät ovat kauniit livenäkin, mihin sain vastauksen "Aha". Ja sen jälkeen tunnelma droppasi täysin. Keskustelu loppui täysin, nainen vastaili kysymyksiin parilla sanalla ja alkoi vilkuilla puhelinta. Kun kahvikupin pohja alkoi näkyä, kysyin että olisiko treffit tässä, mihin nainen vastasi "Joo", nousi ja marssi ulos.
En ymmärrä vieläkään mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Olin viestittelyn alussa kehunut naisen silmiä kauniiksi, johon sain vastauksena kiittävän hymiöillä höystetyn kommentin. Viestittelyn jälkeen sovittiin treffit. Treffit alkoivat ihan mukavasti, juteltiin ja juttu luisti. Jossain vaiheessa sanoin ohimennen, että naisen silmät ovat kauniit livenäkin, mihin sain vastauksen "Aha". Ja sen jälkeen tunnelma droppasi täysin. Keskustelu loppui täysin, nainen vastaili kysymyksiin parilla sanalla ja alkoi vilkuilla puhelinta. Kun kahvikupin pohja alkoi näkyä, kysyin että olisiko treffit tässä, mihin nainen vastasi "Joo", nousi ja marssi ulos.
Luultavasti sanoit jotain ennen tuota silmäkommenttia mutta et vain enää muista mistä olisi voinut suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Olispa käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan oli frikkisirkuksia, joihin mentiin kummastelemaan erikoistapauksia. Nykyään ne liikkuvat avoimesti muiden ihmisten keskuudessa. Mekkoeinareiden fetissejä kuuluukin paheksua.
Älytön deittikommentti, joka hyydyttää ilmapiirin
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tässä, että nainen lähti kanssasi treffeille. Yleensä kiitos + hymiö tarkoittavat, että kiitos kauniista sanoista, mutta minulla ei ole romanttista kiinnostusta sinua kohtaan. Vai olisiko mahdollista, että nainen oli tutustumassa sinuun kaverillisin aikein eikä tiennyt olevansa treffeillä? Vai lähtikö kertaalleen treffeille ilman kiinnostusta vain koska ei kehdannut kieltäytyä?
Vierailija kirjoitti:
"Mites ois tonne vessaan mmmmm meno?" ja limaista huulien lipomista.HYI HELVE""TTI! Ja olin nimenomaan kertonut profillissani etten etsi panoseuraa vaan vakavaa suhdetta. Eipä ollut eka sankari jolla luetun ymmärtäminen vaikeaa ja kiukkuisena poistui paikalta.
Olisin varmaan esittänyt tyhmää ja sanonut, että ei mun tarvitse kun vasta kävin.
Huhhuh.