Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt.
Minä olen 48 ja lapseni ovat nuoria aikuisia. N. 20 -vuotiaita. Ihmiset yleensä järkyttävät, kun kuulevat minulla olevan jo aikuisia lapsia. Juuri äskettäin yksi tuttu kysyi olenko tehnyt lapseni alaikäisenä. Löytyy yliopistotutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.
"Kahden todella fiksun ihmisen" jälkeläisen luulisi osaavan käyttää kieltä sivistyneesti. Mitä syytä minulla on uskoa väitteitäsi?
Kyllä te akateemiset olette outoja, sitten hän lähti.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!
Mikä teitä vaivaa!? Jussi kunniaan!
Lähtisin nopeasti treffeiltä, jos mies sanoisi näin ja miettisin tarkkaan, miten on mahdollista, että miehen persuus ei käynyt ilmi ennen treffejä.
"Miks sun kissa tulee koko ajan mun luo, ei kai sitä tarvitse potkaista pois."
Kertoi että hänen luonaan ei voi järjestää toisia treffejä sotkuisuuden takia. Vaikka olisi monta päivää ollut aikaa siivota. Ei siis normaalielämässään siivonnut melkein ikinä asuntoaan.
Se myös kun on puhe tatuoinneista ja mies rupeaa kiskomaan vaatteitaan yhtäkkiä ylös tai alas näyttääkseen niitä, vaikka en itse ole kysynyt nähdä. Tämä on aina jotenki super akwardia, vaikka minullakin paljon tatuointeja.
Nää oli Tinder-treffit silloin kun Tinder oli vielä suht uus juttu Suomessa. Kahvilassa mies (insinööriopiskelija) oikein hehkutti sitä miten taitava hän on koska muistaa toisen asteen yhtälön (!!!) kaavan ulkoa. Tuuttasi sitä muutaman minuutin kovaan ääneen ja koitti jollain tavalla näyttää miten erinomainen hän on koska "luokkakaverit eivät muista mutta minä kyllä" (oltiin siis 26-28 vuotiaita). Mä totesin siihen että "joo, niin mäkin muistan, yläasteelta" (tässä vaiheessa halusin vaan kotiin). Meni hiljaiseksi ja alettiin pikkuhiljaa tekemään lähtöä sieltä kahvilasta, oltiin menty sinne miehen vanhalla bemarilla jossa luukutti Cheekkiä - jo silloin kun hän haki mut pihastani, tuli sellainen fiilis että "tää on virhe" ja olikin. Maailman typerimmät ja turhimmat treffit. Vaikutun kyllä vaikuttumisen arvoisista asioista, mutta en siitä että joku muistaa toisen asteen yhtälön kaavan ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
Tai sitten kyseessä oli huonohko läppä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
Jaa...Tutkimusten mukaan korkeakoulutetut omaavat usein terveellisemmät elämäbtavat kuin vähemmän koulutetut, mikä voi näkyä esim. painossa.
Tapasimme deitin kotona. Hän loihe lausumaan - sinähän voisit siivota täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Luuletko itse, että ikuinen teinipissis-lookki tekee sinusta nuoren näköisen? Valitan, ikä näkyy silti naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku idiootti lähtenyt treffeille mielestään kuvottavalta näyttävän kanssa ja sitten vielä sanonut sen ääneen?😳 Sitten joku "kehu" tuohon ja nainen on ihan myyty niinkö?😳🤬🧠
Sanoi vasta treffien loppupuolella ja jätin tyypin.
Kerran ensimmäisillä (ja viimeisillä) treffeillä mies tiesi työstäni vain alan ja totesi ystävällisesti, että olen ihan tyypillinen hoitsu ja kertoili sitten omasta työstään pitkät tovit. Työskentelin silloin johtotehtävissä terveysteknologiayrityksessä. =D
Vierailija kirjoitti:
Miehen juopumustila ja puuttuvat hampaat. Nehän ne vasta lässäyttää. Itse olet laitettu ja kaunis ja vastassa joku perunamaan vaosta noussut junttipaska.
Ymmärrän täysin miehenäkin. Mutta itse lapsuudessani aika monta metriä perunavakoa vetäneenä, istuttaneena ja umpeen vetäneenä vastustan perunamaan käyttöä negatiivisessa mielessä! Ne potut jotka sieltä sitten saadaan joskus ylös, ovat aika kovan työn tulosta. Ei siis mitään junttipaskaa. Perunoita.
Näiden kommenttien jälkeen tulee aina & poikkeuksetta mieleen, miksi ihmeessä sitten lähdettiin treffeille? Esim. Tinderissä on miehiä 3-4 kertaa enemmän kuin naisia, valinnanvaraa riittää ja sitten kaltaiseni unelmauros(tm) jää aina ilman edes ensimmäistä kontaktia?
Miehenä ei montaa tule mieleen, mutta kokeillaan.
Muutama vuosi eroni jälkeen olin treffeillä naisen kanssa, jolle tuntui olevan todella vaikea ymmärtää, että olin vuoroviikko-isä, en siis viikonloppu-vanhempi. Hänestä vain nainen/äiti pystyi hoitamaan lapsia jne. Ensimmäistä kertaa oli lähteä siltä istumalta kotiin, mutta vein kuitenkin tämän kotiinsa (kun asui kohtuulähellä).
Treffikumppani tuli kaverinsa kanssa, tämä siis 90-luvulla kun oli parikymppinen. Yllätys ei niin hirveästi innostanut ja lähdin yhden jälkeen, enkä enää ollut yhteydessä tähän naiseen.
Ekoilla treffeillä Tinderissä jutustelun jälkeen mies kysyi heti alkuun, miksi mulla on edelleen mun exaviomiehen sukunimi. Sanoin, että haluan ainakin toistaiseksi olla samalla nimellä pienten lasteni kanssa, vaikka todellisuudessahan sukunimi on kyllä ihan minun oma ollut laillisesti jo vuosikausia. Siihen hän sanoi, että hän kyllä vaati heti eron jälkeen, että eksä vaihtaa HÄNEN sukunimensä pois. Sitten sanoi, että hänestä on jotenkin outoa, että en ole mennyt uusiin naimisiin, vaikka erosta oli jo muutama vuosi. En enää oikein tiennyt mikä tässä koko keskustelussa oli pointtina ja sopersin jotain. Lopulta hän sanoi, että kuulostan naiselta, jonka kannattaisi vaan pysyä erossa miehistä, kun ei näytä mitkään suhteet onnistuvan ja olen selkeästi takertunut lasteni isään sukunimeä myöten eikä tällaista edelleen nimen myötä eksälle merkittyä naista kovin moni suostuisi vanhemmilleen esittelemään. Siis hän triggeröityi sukunimestä niin paljon, että oli kaulaa myöten ihan punaisen laikukas. Rupesi naurattamaan, joten nousin siitä penkistä ja kävelin ulos sanomatta sanaakaan.
Eräs toinen mies kutsui minut kotiinsa toisilla treffeillä kahville ja suostuin, koska ekoilla treffeilla mies oli siis niin ihana, että enpä ollut hetkeen moista herrasmiestä kohdannut - fiksu, kiltti, postitiivinen. No, siellä hänen kotonaan odottikin hirveät tiskivuoret ja paskainen vessanpönttö. Olin ihan hiljaa ja tuli olo, että ei ollut viitsinyt vaivautua minun vuokseni edes vähän siistimään kotiaan. Hän huomasi, että katselin ja sanoikin sitten "Meinasin noi tiskit tosta aamulla laittaa, mutta sitten mä muistin, että olen luvannut itselleni, että olen täysin aito oma itseni, enkä tee kenenkään vuoksi mitään mitä en itseni vuoksi tekisi. Eli koska en normaalistikaan jaksaisi siivota, en ala sitä kenenkään naisen takia tekemään". Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lähinnä vaikuttaa siltä ettei tuon tyypin deitit kovin älykkäitä ole "
Puhutaan aikuisista, akateemisen koulutuksen saaneista, pääasiassa erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä työskentelevistä ihmisistä, jotka eivät ole elämäänsä kyllästyneitä kyynikkoja. Onneksi myös pääsääntöisesti ihan huumorintajuisia ovat olleet :)
Tämä osui silmään. Huumorintajuisia vai sen verran älykkäitä, että eivät lähde haastamaan tökerösti käyttäytyvää ja puhuvaa ihmistä? Vähemmällä pääsee, kun tilanteessa korkeintaan hymyilee hieman, jotta mies luulee olevansa hauska. Naiset oppivat jo lapsina, että useimmiten kannattaa vain mukautua.
No tämä. Ja minkähän takia tämän on pitänyt treffailla niin monia ja on ilmeisesti edelleen sinkkuna, jos kerran oma iskutekniikka on niin toimiva? Tietty jos pelkkää seksiä on etsinyt, niin eipä silloin naisillakaan niin tiukat kriteerit ole.
Kyllä minun älyä ja ulkonäköä on kehuttu ihan onnistuneestikin - toki myös vähemmän onnistuneesti. Se riippuu ihan tosi paljon siitä miten asiat ilmaisee ja missä tilanteessa. Joskus tuo älykkääksi kehuminen saa kyllä aikaan sellaisen vaikutelman, että kehuja ei itse ole mitenkään fiksuimmasta päästä, joten sen suhteen kannattaa olla vähän varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä Tinderissä jutustelun jälkeen mies kysyi heti alkuun, miksi mulla on edelleen mun exaviomiehen sukunimi. Sanoin, että haluan ainakin toistaiseksi olla samalla nimellä pienten lasteni kanssa, vaikka todellisuudessahan sukunimi on kyllä ihan minun oma ollut laillisesti jo vuosikausia. Siihen hän sanoi, että hän kyllä vaati heti eron jälkeen, että eksä vaihtaa HÄNEN sukunimensä pois. Sitten sanoi, että hänestä on jotenkin outoa, että en ole mennyt uusiin naimisiin, vaikka erosta oli jo muutama vuosi. En enää oikein tiennyt mikä tässä koko keskustelussa oli pointtina ja sopersin jotain. Lopulta hän sanoi, että kuulostan naiselta, jonka kannattaisi vaan pysyä erossa miehistä, kun ei näytä mitkään suhteet onnistuvan ja olen selkeästi takertunut lasteni isään sukunimeä myöten eikä tällaista edelleen nimen myötä eksälle merkittyä naista kovin moni suostuisi vanhemmilleen esittelemään. Siis hän triggeröityi sukunimestä niin p
Itse taas menin treffeille niin, että kotini oli siivottu viimeistä piirtoa myöten lattiasta kattoon, olin miettinyt tarkkaan vaatteet ja olin jopa käynyt jopa hiv&sukupuolitautitesteissä sitä varten, että jos vaikka päädyttäisiin minun luokse, mutta ei, ei häntä kiinnostanut. Joten ihan turhaan näin vaivaa. Enää en jaksa turhaan nähdä vaivaa minkään suhteen, antaa olla. Meni usko ihmisiin.
En olisi voinut vastustaa kiusausta vastata: Ei ole isää. Olen Neitsyt Maria.