Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1267)

Vierailija
1241/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästy edes treffeille saakka, koska tämä mies nosti exänsä puheissaan esille useamman kerran huonossa valossa. Jotain ehkä kertoo kokemattomuudesta sekin, että hän ihan tosissaan viestitellessä kysyi syitä, miksi olin eronnut aviopuolisostani. En tietenkään lähtenyt sellaisia asioita viesteissä avaamaan.

Nämä eivät ole mielestäni asioita, jotka vievät hyvällä tavalla tutustumista eteenpäin. Existä puhuminen tulee hoitaa paljon myöhemmin. Fiksumpaa on kysyä esim. mitä asioita toivot suhteelta? Mitkä asiat suhteessa saavat sinut surulliseksi? jne. Kävin myös kolmesti treffeillä hiljattain oikein kivan miehen kanssa, jonka kanssa ei lopulta ollut riittävästi fyysistä vetovoimaa. Mutta emme missään vaiheessa puhuneet existä muuta kuin sen, että milloin viimeksi on ollut vakavammassa suhteessa ja minkä mittaisia nuo aiemmat suhteet ovat olleet.

Existä avautuminen negatiivisessa valossa hyvin nopeasti kertoo yleensä siitä, että eron käsittely ei ole vielä ohi, eikä ole ollut valmis miettimään, mikä oli oma osuus siinä, että oli suhteessa (hirviö)exän kanssa.

Vierailija
1242/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty painoa monestikin. Olen pitkä pullukka, liikunnallinen. Semmonen vahva, ehkä vähän kuulantyöntäjätyyppi paitsi että olen malliltani päärynä, ylävartalo sirompi alavartaloa. Melkein joka treffit päättyy siihen että mies väittää mun valehtelevan jos kerron painavani 85 tai 87 ihan rehellisesti. Naamaani on kehuttu ja tukka pitkä joten naisellinen olen, kun on kurveja ja lihaksia eli vetoan niihin pinnallisiin paskoihin juuri. Tekisi mieli jutell ahenkisistä asioista joskus vaan ei:

sitä painoa ihmetellään sitten pitkin matkaa aina kun syvällisempi keskustelu on alkaakseen. "Mutta tuo paino - en kyllä usko - en ikinä. Sun pitää todistaa tuo"

Miehillä ei oo aavistustakaan mitä pitkä nainen, joka kerää lihaksia yhtä paljon kuin miehet (ilm testosteronituotanto, mulla tutkittu nuroena) ja on muodokas (iso peppu ja rinnat) voi suurimmillaan painaa. 

Ja kyllä, mulla on ollut samanpituisia mutta itseäni kevyempiä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin tuon edellisen: tuon pinnallisen ja sinnikkäästi läpi treffien jatkuvan paino-ihmettelyn lisäksi 45+ iässä alkoivat suoranaiset loukkaukset. Istuin ihan rauhassa baarissa baaripenkeillä ystävättäreni kanssa, kun sivupöydästä minua lähestyi määrätietoisesti noin ikäiseni mies. Hän katsoi minua suu auki ja sanoi "Mitä ihmettä noin vanhan näköinen tekee täällä?"

Harvoin olen raivostunut tuntemattomalle, mutta nousin koko pituuteeni seisomaan ja käskin urpon häipyä, tai alkaisi tapahtua. Mies säikähti, olin häntä päätä pidempi, ja lähti :D Mutta joo. On siis tullut ajettua mies ulos baarista idioottimaisen kommentoinnin takia :D 

Vierailija
1244/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin syömässä ensitreffeillä 5-kymppisen mukavan ja fiksun miehen kanssa. Hänellä oli yksi aikuinen tyttö ja hän teki työtä opettajana amiksessa eli työ sosiaalista, eli luulisi, että osaa käyttäytyä. Muutaman päivän ajan treffien jälkeen viestiteltiin ihan asiallisesti, kunnes hän lähetti myöhään illalla minulle viestin, johon kirjoitti "tekisi mieli silittää sun nättiä pyllyä"

Hyi helvetti mikä idiootti.

Nyt on pakko sanoa, että vähän vaikea ymmärtää mikä tässä oli hirveän vakavaa? Miehellä oli selvästi seksi ta ainakin hellyys mielessä vähän aikaisemmin kuin sinulla, mutta tuohan on aika hauskasti ja nätisti sanottu. 

Toisaalta on ehkä vähän tilannetajun ja impulssikontrollin puutetta. Että jos on vasta yhdet treffit alla ja muutaman oluen jälkeen illalla tulee mieleen toisen peppu ja h

Jos nainen on jo deittiprofiilissaan laittanut selkeästi etsivänsä pidempiaikaista suhdetta vakavasti, niin naista kiinnostaa mitä se tapailumies hakee: haluaako todella oikeasti tutustua naiseen ja etsii itsekin parisuhdetta? Vai onko kyse vain helpon ja nopean seksin hakemisesta eli mies ei lukenut naisen toiveita tai luki muttei lainkaan välitä siitä mitä nainen haluaa?

Siis kun mies deitin aikana jo vihjailee seksistä tai heti deitin jälkeen rupeaa laittamaan seksiviestejä, eiköhän asia ole aika selvä. Naisen kannattaa feidata tämä tyyppi. Moni nainen kokee tuollaisen vihjailun, ehdottelun ja viestit ällöinä. 

Tuohan on selvä merkki siitä, että mies hakee vain ja ainostaan seksiä, ei hän halua tutustua naiseen ihmisenä eikä kykene antamaan aikaa ja tilaa vakavalle suhteelle kehittyä. Tähän jamppaan ei naisen kannata tuhlata yhtään enemmän aikaa. 

Vierailija
1245/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koeajalla.

Vierailija
1246/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitin tuon edellisen: tuon pinnallisen ja sinnikkäästi läpi treffien jatkuvan paino-ihmettelyn lisäksi 45+ iässä alkoivat suoranaiset loukkaukset. Istuin ihan rauhassa baarissa baaripenkeillä ystävättäreni kanssa, kun sivupöydästä minua lähestyi määrätietoisesti noin ikäiseni mies. Hän katsoi minua suu auki ja sanoi "Mitä ihmettä noin vanhan näköinen tekee täällä?"

Harvoin olen raivostunut tuntemattomalle, mutta nousin koko pituuteeni seisomaan ja käskin urpon häipyä, tai alkaisi tapahtua. Mies säikähti, olin häntä päätä pidempi, ja lähti :D Mutta joo. On siis tullut ajettua mies ulos baarista idioottimaisen kommentoinnin takia :D 

Ja surullisinta tässä oli se, että mies luultavasti oli sinusta kiinnostunut, mutta vaikka oli keski-iän kynnyksellä, ei tajunnut että hänen vitsikseen tarkoittama kommentti kertoi naiselle vain ja ainoastaan sen että tämä mies on huonokäytöksinen juntti.

Vierailija
1247/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä sitä mun eksä tätä

Vierailija
1248/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, lähti aika haipakkaan kyllä tarinat ja lainaukset, kun oli tarpeeksi monta ilmiantajaa

Vierailija
1249/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja surullisinta tässä oli se, että mies luultavasti oli sinusta kiinnostunut, mutta vaikka oli keski-iän kynnyksellä, ei tajunnut että hänen vitsikseen tarkoittama kommentti kertoi naiselle vain j

Tuskin. Joka tapauksessa lakkasin käymästä ulkona tuon kommentin jälkeen. Oli niin sanottu viiminen tikki. Ja sinkkuna oon pysyny, kun ei tinderiinkään jaksa mennä. Joka paikka samaa pintaliitoa täynnä. Miehiä kiinnostaa naisessa a) ilmaisen seksin saamismahdollisuus b) ulkonäkö c) ikä. Miksi lähtisin siihen paskaan, kunnioitan itteäni enemmän. Jos jonkun ilmotuksen oon jonnekki laittanu, kukaan mies ei tunnu lukevan ilmon sisältöä, tuijottavat vaan ulkonäköä. Ilmeisesti valitsevat naiset ulkonäön  mukaan ja laittavat kaikille saman viestin koska tarvitsevat seksikumppanin. Osa näyttelee muka-tutustumishalunsa paremmin, osa heikommin. 

Sori, kiitos että yritit lohduttaa. Oon vaan surullinen.

Vierailija
1250/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinder-treffeillä ja mies heitti "kehun":

"Sä oot niin paljon paremman näkönen ku kuvissa! Täähän olikin positiivinen yllätys"

Kiitos? Tuli vähän paska fiilis. Mies lähti siis treffeille vaikka ei pitänyt mua edes viehättävänä. Ei tullut toisia treffejä. 

Sitten toinen tinder:

Sä ootkin hoikka. Näytit sun kuvassa ihan tankkerilta.

Painan jonkun verran päälle 50 kg. En ymmärrä miten voisin näyttää kuvissa tankkerilta 🤔

Miehet on iso osa ihan tolloja. 

T. Nainen 38 v. 

Vierailija
1251/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on sitten hyvät pierettimet."

Tyttö katosi heti vessaan ja tiehensä.

Tosin ei ollut minulle suuri tappio.

Ja tytölle vielä pienempi.

Mutta aika valtava miinus tuon ukon kasvattaneille vanhemmille. Ollut "mahtava" lapsuuskoti miehellä kun ei osaa aikuisesti käyttäytyä.

Pierettimet oli ihan tavallinen nuorison sanonta pakaroista kotiseudullani. En pitänyt sitä mitenkään pahana.

Vierailija
1252/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies epäkunnioitti uskoani ja avioliittoa ja yritti alkaa pervoilemaan valehdellen minulle avioaikeista. Piti tärkeimpänä kriteerinä avioliittoa seksin ja puhui jostain koeajoista. Myyntimies, ei pienintäkään kunnioitusta korkeampaa tai naiseutta kohtaan, erittäin vastenmielinen itäsuomalainen yksilö. Myös eronnut. Lisäksi ajatteli kuitenkin olevansa todella positiivinen ja hyvä ihminen.

Vierailija
1253/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet koeajalla.

Ihminen olisi varmaan halunnut sen koeajonkin, vaikket nyt mikään Porge olekaan. 

Vierailija
1254/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensideiteillä mies alkoi puhua ex-vaimostaan ja halukkua tätä. Se juttu jäi siihen.

Vierailija
1255/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oudoimpia oli n. 25 v. sitten. Olin hieman ylipainoinen, mutta hänen mielestään en ollut tarpeeksi painava, kuulosti jonkinlaiselta fat fetissiltä. En kehdannut ihan alkuminuuteilla lähteä ja sain kuulla muutakin outoa. Hänellä oli kuulemma hyvin pelkistetty koti, jossa tärkeintä oli tietokone pelaamiseen ja "me tulisimme asumaan hänen asunnosssaan, eikä sitä saisi muuttaa". Hän siis suunnitteli meille jo tulevaisuutta. Siinä vaiheessa tuli kiire lähteä.

Vierailija
1256/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mun rinnat on eri paria, noh nyt on sekin sanottu Mitä ihmettä, en ollut kiinnittänyt tuollaiseen mitään huomiota, mutta fiilikset kyllä meni. Eipä tuosta mitään sitten tullutkaan.

Vierailija
1257/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetn pitävät tuollaisia korvakoruja herättääkseen miesten huomion. Juu, ne treffit olivat siinä. Hauskinta tuossa oli se että tunsin kys herran entuudestaan eikä mikään antanut tuollaisia viitteitä.

Vierailija
1258/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päästy edes treffeille saakka, koska tämä mies nosti exänsä puheissaan esille useamman kerran huonossa valossa. Jotain ehkä kertoo kokemattomuudesta sekin, että hän ihan tosissaan viestitellessä kysyi syitä, miksi olin eronnut aviopuolisostani. En tietenkään lähtenyt sellaisia asioita viesteissä avaamaan.

Nämä eivät ole mielestäni asioita, jotka vievät hyvällä tavalla tutustumista eteenpäin. Existä puhuminen tulee hoitaa paljon myöhemmin. Fiksumpaa on kysyä esim. mitä asioita toivot suhteelta? Mitkä asiat suhteessa saavat sinut surulliseksi? jne. Kävin myös kolmesti treffeillä hiljattain oikein kivan miehen kanssa, jonka kanssa ei lopulta ollut riittävästi fyysistä vetovoimaa. Mutta emme missään vaiheessa puhuneet existä muuta kuin sen, että milloin viimeksi on ollut vakavammassa suhteessa ja minkä mittaisia nuo aiemmat suhteet ovat olleet.

Existä avautuminen negatiivisessa valossa hyvin nopeasti kertoo

Totta. Hyvä että tapasimme mieheni kanssa ENNEN kuin kummankaan ex alkoi perseillä. Oli sitten olkapää ja tuki molemmilla siinä rakkaassa elämänkumppanissa kun perseily alkoi.

Vierailija
1259/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks noi aidot? 😡

Hah, tuo on mullekin sanottu. Savolaisena vastasin että ei kun Tokmannilta ostin, kympillä pari, ja läksin.

Vierailija
1260/1267 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 1989 ja muistan vieläkin. Olin yhdessä ravintolassa treffeillä erään oudon naisen kanssa. No, hän yhtäkkiä pieraisi helvetin kovaa sellaisen kauhean hajuisen pierun ja alkoi minua syyttämään, että minä olisin pieraissut siinä niin. Alkoi pirunmoinen nassutus ja kitinä siitä, etten minä osaa käyttäytyä ja sikailen piereskelemällä. Sai siinä sitten tehtyä minusta syyllisen ja muut ravintolassa uskoivat minun pieraisseen. Niin, no eihän naiset nyt mitään piereskele. Joo, ei todellakaan. 

Sanoin meneväni vessaan, mutta vaivihkaa käännyinkin toiseen suuntaan ja poistuin ravintolasta. Siellä pöydässä tuo nainen puhui toisille jotain hyvin tuohtuneen näköisenä ja huitoi käsillään ilmaa. Katsoin kulman takaa hetken tuota ihmeen teatteria ja poistuin vähin äänin. Ei se nainen mitään huomannut, että lähdin toiseen suuntaan missä vessat oli. Ei olisi päältä päin ikinä uskonut, mitä ongelmia silläkin ihmisellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi