Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1319)

Vierailija
1281/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'. 

Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.

Rankka elämä ja/tai rankat viihteet?

Vierailija
1282/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi samantien itsesäälissä kieriskellen kertomaan, miten kamalaa hänen elämänsä on. Oli ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään, ja enokin oli kuollut pari vuotta sitten.

Toisilla nyt vaan on kova elämä. Eipä ole itsellään ollut mitään ruusuilla tanssimista - tai sitten olen saanut ruusuista vain piikit osakseni. Vaan enpä osaa tanssiakaan. Mutta joo, niin ehkä se ei deiteillä ole fiksuin veto lähteä kertomaan elämänsä kamaluudesta. Ei vaikka kipeät asiat olisivat kuinka pinnassa. Ja ihminen, joka on kokenut pelkkää paskaa liian kanssa, tarvitsee myötä elämistä, kuuntelijaa, vertaistukea yms. Ymmärrystä, empatiaa, ei töksäyttelyä, vähättelyä, suolan hieromista haavoihin. 

Tämä, tajusin vasta vähän aikaa sitten miksi olin niin monta pakkia saanut miehiltä jotka musta aiemmin piti, kunnes tosiaan tajusin että kun  elämä ollu aika pas*aa viimeiset vuodet niin pakko joko kertoa totuus tai olla sillei "ihan hyvää, aurinko tässä paistellut" ja sit en keksi aitoa vastattavaa jos pitäs keksiä jotain. Nyt onneks fiilikset paranemassa mutta ymmärrän molemmat puolet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua ja luulen, että tämä on jo käyty täällä läpi. En vielä ole keksinyt mitään asiallista vastausta kommenttiin "Miten noin upea nainen voi olla vieläkin sinkkuna?". Koska kysymys sisältää piiloviestin siitä, että minussa täytyy olla jotain vikaa sitten kuitenkin.

Jep, ärsyttävin kommentti ikinä. Luuleeko jotkut oikeesti että tuo toimii? Jos vähän käyttää sitä yläpään järkeä

Vierailija
1284/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se exästä puhuminen on aina huono veto. Oli sitten hyvässä tai pahassa. Jos tunnin deiteillä saan jo tietää sen exän elämästä koulutuksen, työn, lempiruuan, perhetaustan, pituuden, hiustenvärin, on todella huonot treffit.

Vierailija
1285/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" halusin vain nähdä sut"  ja ovi kiinni. Mitään keskusteluja ei käyty.

Vierailija
1286/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia. 

Miehet ovat usein tälläisiä. Heiltä puuttuvat tunneäly, empatiakyky, sosiaaliset taidot ja käytöstavat. 

Mutta, hyvä, jos tulevat heti ilmi, tietää, että ei kannata jatkaa. 

Vierailija
1287/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin ehdittiin edes tervehtiä, nainen tokaisi "sä et oo niin pitkä kuin väität". Menin ihan hämilleni, koska 183cm pitkänä minun ei ole ikinä tarvinnut valhdella pituuttani. Siitä alkoi yhden viinilasillisen kestänyt jankkaaminen minun pituudesta "mun exä oli 180, sä et oo kyllä pidempi", "sä et varmasti ole 180cm pitkä, mun exä oli" blaalballablaa... Vedin punkut huiviin ja totesin naiselle, että ei ole minun ongelma jos hänen exä on valehdellut pituutensa ja lähdin kävelemään. 

Vierailija
1288/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähestyin naista jossain keskustelupalstalla ja vaihdettiin viestejä. Olin alle 50 ja tämä nainen "vähän päälle". Ei suostunut lähettämään kuvaansa ennen treffejä, mutta vaadin sen ehdoksi. Nainen oli 63 v. Emme ikinä nähneet livenä.

Vierailija
1289/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua ja luulen, että tämä on jo käyty täällä läpi. En vielä ole keksinyt mitään asiallista vastausta kommenttiin "Miten noin upea nainen voi olla vieläkin sinkkuna?". Koska kysymys sisältää piiloviestin siitä, että minussa täytyy olla jotain vikaa sitten kuitenkin.

Jep, ärsyttävin kommentti ikinä. Luuleeko jotkut oikeesti että tuo toimii? Jos vähän käyttää sitä yläpään järkeä

Noin typerään heittoon voi aina vasta että, "koska olen luoteeltani niin vittumainen ihminen". 

Vierailija
1290/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia. 

Miehet ovat usein tälläisiä. Heiltä puuttuvat tunneäly, empatiakyky, sosiaaliset taidot ja käytöstavat. 

Sinkkuna muistan, että ihmeellisen monella miehellä oli asenne, että minun pitäisi suunnilleen ryömiä polvillani miesten edessä ja rukoilla, että kelpaan heille. Aika monet treffit jäivät ainoiksi.

Moni myös ihmetteli tuota sinkkuuttani. Paras kommentti varmaan oli mieheltä, joka kysyi olenko lesbo kun en ole parisuhteessa. Olin siis CIS-heteronaisena hänen kanssaan heterotreffeillä. Kaikkia se leipä elättää...

Vierailija
1291/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten pahin ongelma. Sanoi mitä tahansa, nainen löytää jonkin älyttömän piiloviestin.

Vierailija
1292/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuode ja seuralainen olivat lämpimät.             - Kestätkö jos aktin aikana luettelen exien etunimet aakkosjärjestyksessä? 

Ladyn kysymys sai sviitin tuntumaan hylätyltä iglulta, tunnelma oli jäätävä.

-Mihin sinä nyt? Daami uteli pukeutuessani.  

-Poistan itseni etukäteen listauksesta. Ädjö! 

Vierailija
1293/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten pahin ongelma. Sanoi mitä tahansa, nainen löytää jonkin älyttömän piiloviestin.

Miehet ovat koomisen huonoja sanomaan aitoa, pyyteetöntä kehua. Poistakaa tuo passiivisaggressiivinen negaatio, niin helppoa se on.

"Miten noin upea nainen voi olla edelleen sinkkuna?" -> "oletpa upea nainen"

Noin, oliko vaikeaa? Nousivatko pallit kurkkuun vai miksi ei voi sanoa vain näin? :D

Vierailija
1294/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna muistan, että ihmeellisen monella miehellä oli asenne, että minun pitäisi suunnilleen ryömiä polvillani miesten edessä ja rukoilla, että kelpaan heille. Aika monet treffit jäivät ainoiksi.

Moni myös ihmetteli tuota sinkkuuttani. Paras kommentti varmaan oli mieheltä, joka kysyi olenko lesbo kun en ole parisuhteessa. Olin siis CIS-heteronaisena hänen kanssaan heterotreffeillä. Kaikkia se leipä elättää...

Olen tullut lopputulokseen, että miesten aivot todellakin sijaitsevat sen yksiaistisen tapin päässä haaravälissä. Mitään muuta selitystä näille idioottimaisille letkautuksille ei ole.

Vierailija
1295/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pahin ongelma on huono itsetunto. Sitten kun on huono itsetunto, jopa toisen kehumiseen pitää sisällyttää jotain mikä samalla painaa toista alas. Se helpottaa hetken sitä paskaa omaa oloa. Se ei ole mikään piiloviesti, edes. Naiset ovat fiksuja ja huomaavat nämä asiat heti. Ja naisten fiksuus on miesten toinen ongelma.

Vierailija
1296/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tuossa ärsyttää oletus, että sinkkuus on jotenkin kurjaa, ja olet ikään kuin jäänyt jostain paitsi. Minä vastaisin tuohon, että se on mahdollista siksi, että en ole pelkästään upea, vaan lisäksi myös fiksu.

Vierailija
1297/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies alkoi samantien puhua tunteistaan minua kohtaan. Siitä tajusi heti, että mies on ihastunut johonkin mielikuvaan minusta, jonka hän on kehitellyt itse omassa päässään.

Vierailija
1298/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et sä nyt mikään susiruma ole, mutta et nyt niin nättikään"

" Et kai sää nyt ittees minään rinsessana pidä?" " Et oo nätti mutta persoonallisen näköinen". Tällaisia olen kuullut miehiltä. Naiset pitävät ulkonäöstäni, miehet eivät. Olen kansainvälisen näköinen. Suomalaiset miehet pitävät kauniina turpeanaamaista, pottu- tai töpselinenäistä, kaulatonta naista, jolla on pese ja pidä - permanentti ja ohuet huulet. Pyöreät, vaaleat, lapsen lailla ihaillen miestä katsovat silmät ovat plussaa.

Vierailija
1299/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on sitten hyvät pierettimet."

Tyttö katosi heti vessaan ja tiehensä.

Tosin ei ollut minulle suuri tappio.

Ja tytölle vielä pienempi.

Mutta aika valtava miinus tuon ukon kasvattaneille vanhemmille. Ollut "mahtava" lapsuuskoti miehellä kun ei osaa aikuisesti käyttäytyä.

Pierettimet oli ihan tavallinen nuorison sanonta pakaroista kotiseudullani. En pitänyt sitä mitenkään pahana.

Ehkä sun olisi kannattanut keskittyä seuran hakuun sieltä kotiseudultasi. 

Vierailija
1300/1319 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et taida käyttää arch linuxia?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän