Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1267)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 1989 ja muistan vieläkin. Olin yhdessä ravintolassa treffeillä erään oudon naisen kanssa. No, hän yhtäkkiä pieraisi helvetin kovaa sellaisen kauhean hajuisen pierun ja alkoi minua syyttämään, että minä olisin pieraissut siinä niin. Alkoi pirunmoinen nassutus ja kitinä siitä, etten minä osaa käyttäytyä ja sikailen piereskelemällä. Sai siinä sitten tehtyä minusta syyllisen ja muut ravintolassa uskoivat minun pieraisseen. Niin, no eihän naiset nyt mitään piereskele. Joo, ei todellakaan.
Sanoin meneväni vessaan, mutta vaivihkaa käännyinkin toiseen suuntaan ja poistuin ravintolasta. Siellä pöydässä tuo nainen puhui toisille jotain hyvin tuohtuneen näköisenä ja huitoi käsillään ilmaa. Katsoin kulman takaa hetken tuota ihmeen teatteria ja poistuin vähin äänin. Ei se nainen mitään huomannut, että lähdin toiseen suuntaan missä vessat oli. Ei olisi päältä päin ikinä uskonut, mitä ongelmia silläkin ihmisellä oli.
Mulle kävi kerran nuorena likkana vähän samalla tavalla, mutta pieraisija oli mies, jonka kanssa olin ekaa kertaa ulkona. Ajattelin itsekseni, että noh, kerrankos sitä jännäpieru pääsee, enkä ollut moksiskaan. Mutta sitten mies aloitti jankuttamisen: "Sä pierasit äsken!", "Miks sä pieret ravintolassa?", "Tunnusta tunnusta, pierasit äsken." Joka väliin sanoin, että en se minä ollut. Ei se siitä mitään isoa numeroa tehnyt, mutta sitä jankkaamista kesti ja kesti, vaikka välillä juteltiin jotain muuta, niin taas palattiin aiheeseen: "Tää ruoka on hyvää, ei mennyt edes ruokahalut vaikka sä tossa äsken pierit." Tuli sitten mitta täyteen, löinhaarukan pöydälle ja sanoin, että nyt riittää nuo pierujutut. Äijä rähähti nauramaan ja sanoi, että et kai sä nokkiis ottanut, hän tekee kaikille naisille tän källin ekoilla treffeillä kokeillakseen naisen huumorintajua. Hän kun tykkää ronskimmasta huumorista eikä rupea minkään nirppanokkien kanssa hengaamaan. Pyysi vielä istumaan alas, "me vielä joskus nauretaan tälle yhdessä". Sanoin, että saa naureskella ihan keskenään ja lähdin menemään. Ihme sälli, päältä päin ei olisi uskonut
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuhdimpi nainen sanoi sängyssä että kiva kun sulla on normi varustus niin ei koske sitten touhutessa niin kuin exän kanssa, kun sillä oli niin iso. Jostain syystä hommat loppu siihen.
-mies 17cm
Minä ymmärrän tämän kommentin taustan, tosin ihan tässä muodossa tällaista ei tarvitsisi sanoa toiselle. Olisi riittänyt hyvin, että "tunnut ihanalta" tai vastaavaa.
Eksälläni oli liian iso, ja se pilasi minulta seksin ja halut siinä suhteessa kokonaan. Kun tapasin nykyisen ja pystyin taas nauttimaan, kävi juurikin tuo sama ajatus mielessä, mutta en todellakaan alkanut sitä kellekään ääneen sanomaan. Nyt nautin täysillä minun anatomiaani sopivasta koosta. :)
Missä ihmeen junttilassa tällaisia pieruhenkilöitä on? Jos on joku pierufetissi tai pitää sitä kotoisana, niin pitäisi ilmaista se ennen tapaamista. Lähtisin saman tien treffeiltä paikalta, jos joku alkaisi tuollaista mukamas huumoria laukomaan.
Kyllä tyttöystävä itkis jos tietäis missä nyt olen. Oli herra mun luona ja ensin lensi vaatteet ulos ja mies perässä
Oltiin juteltu kirjoittelemalla ja puhelimessa jo pidempään. Olin tehnyt selväksi, että en ole hakemassa seksiseuraa vaan ihan parisuhdetta ja hän oli ollut samaa mieltä. Ensitreffit korona-aikana puistokävelyllä, jossa jo aika alkuvaiheessa kysyi "no minnes siirrytään täältä lempimään". Lässähti kyllä saman tien ne treffit. Oli siis ollut samaa mieltä vain koska minä sanoin niin, oikeasti oli panoa hakemassa. Huokaus, ihan turha keikka.
Oliko Antti Rinne?