Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1319)

Vierailija
1261/1319 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla sama suunta.

Oliko Antti Rinne?

Vierailija
1262/1319 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 1989 ja muistan vieläkin. Olin yhdessä ravintolassa treffeillä erään oudon naisen kanssa. No, hän yhtäkkiä pieraisi helvetin kovaa sellaisen kauhean hajuisen pierun ja alkoi minua syyttämään, että minä olisin pieraissut siinä niin. Alkoi pirunmoinen nassutus ja kitinä siitä, etten minä osaa käyttäytyä ja sikailen piereskelemällä. Sai siinä sitten tehtyä minusta syyllisen ja muut ravintolassa uskoivat minun pieraisseen. Niin, no eihän naiset nyt mitään piereskele. Joo, ei todellakaan. 

Sanoin meneväni vessaan, mutta vaivihkaa käännyinkin toiseen suuntaan ja poistuin ravintolasta. Siellä pöydässä tuo nainen puhui toisille jotain hyvin tuohtuneen näköisenä ja huitoi käsillään ilmaa. Katsoin kulman takaa hetken tuota ihmeen teatteria ja poistuin vähin äänin. Ei se nainen mitään huomannut, että lähdin toiseen suuntaan missä vessat oli. Ei olisi päältä päin ikinä uskonut, mitä ongelmia silläkin ihmisellä oli.

Mulle kävi kerran nuorena likkana vähän samalla tavalla, mutta pieraisija oli mies, jonka kanssa olin ekaa kertaa ulkona. Ajattelin itsekseni, että noh, kerrankos sitä jännäpieru pääsee, enkä ollut moksiskaan. Mutta sitten mies aloitti jankuttamisen: "Sä pierasit äsken!", "Miks sä pieret ravintolassa?", "Tunnusta tunnusta, pierasit äsken." Joka väliin sanoin, että en se minä ollut. Ei se siitä mitään isoa numeroa tehnyt, mutta sitä jankkaamista kesti ja kesti, vaikka välillä juteltiin jotain muuta, niin taas palattiin aiheeseen: "Tää ruoka on hyvää, ei mennyt edes ruokahalut vaikka sä tossa äsken pierit." Tuli sitten mitta täyteen, löinhaarukan pöydälle ja sanoin, että nyt riittää nuo pierujutut. Äijä rähähti nauramaan ja sanoi, että et kai sä nokkiis ottanut, hän tekee kaikille naisille tän källin ekoilla treffeillä kokeillakseen naisen huumorintajua. Hän kun tykkää ronskimmasta huumorista eikä rupea minkään nirppanokkien kanssa hengaamaan. Pyysi vielä istumaan alas, "me vielä joskus nauretaan tälle yhdessä". Sanoin, että saa naureskella ihan keskenään ja lähdin menemään. Ihme sälli, päältä päin ei olisi uskonut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1319 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuhdimpi nainen sanoi sängyssä että kiva kun sulla on normi varustus niin ei koske sitten touhutessa niin kuin exän kanssa, kun sillä oli niin iso. Jostain syystä hommat loppu siihen.

-mies 17cm

Minä ymmärrän tämän kommentin taustan, tosin ihan tässä muodossa tällaista ei tarvitsisi sanoa toiselle. Olisi riittänyt hyvin, että "tunnut ihanalta" tai vastaavaa.

Eksälläni oli liian iso, ja se pilasi minulta seksin ja halut siinä suhteessa kokonaan. Kun tapasin nykyisen ja pystyin taas nauttimaan, kävi juurikin tuo sama ajatus mielessä, mutta en todellakaan alkanut sitä kellekään ääneen sanomaan. Nyt nautin täysillä minun anatomiaani sopivasta koosta. :)

Vierailija
1264/1319 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun v*su!

Vierailija
1265/1319 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen junttilassa tällaisia pieruhenkilöitä on? Jos on joku pierufetissi tai pitää sitä kotoisana, niin pitäisi ilmaista se ennen tapaamista. Lähtisin saman tien treffeiltä paikalta, jos joku alkaisi tuollaista mukamas huumoria laukomaan.

Vierailija
1266/1319 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttöystävä itkis jos tietäis missä nyt olen. Oli herra mun luona ja ensin lensi vaatteet ulos ja mies perässä

Vierailija
1267/1319 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juteltu kirjoittelemalla ja puhelimessa jo pidempään. Olin tehnyt selväksi, että en ole hakemassa seksiseuraa vaan ihan parisuhdetta ja hän oli ollut samaa mieltä. Ensitreffit korona-aikana puistokävelyllä, jossa jo aika alkuvaiheessa kysyi "no minnes siirrytään täältä lempimään". Lässähti kyllä saman tien ne treffit. Oli siis ollut samaa mieltä vain koska minä sanoin niin, oikeasti oli panoa hakemassa. Huokaus, ihan turha keikka.

Vierailija
1268/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks noi aidot? 😡

Hah, tuo on mullekin sanottu. Savolaisena vastasin että ei kun Tokmannilta ostin, kympillä pari, ja läksin.

😂

Vierailija
1269/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosi monta tarinaa siitä, kuinka miehet ekoilla treffeillä / tapailun alkumetreillä kommentoivat arvostelevasti ääneen ja päin naamaa treffikumppanin ulkonäköä.

"En tykkää tommosista kengistä naisella."

"Ootko koskaan ajatellut laihduttaa?"

"Mä en tykkää tommosista hiuksista, sulle sopis paremmin pitkä tukka"

Siis onko nämä aikuiset miehet jotakin heikkolahjaisia tai oikeesti jotain latvakakkosia?! Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen kommentoi suureen ääneen toisen ulkonäköä tuohon tyyliin.

Ihan kuin jokin lapsi. "Äiti, tolla sedällä on iso nenä". Sit äiti hyssyttää hiljaiseksi ja toruu ja  opettaa, että tuo on rumaa.

Joo, näitä on kuultu. Jotkut ihan tosissaankin kosiskelleet ovat mokanneet kunnolla kommentoimalla mun pituutta (liikaa), painoa (liian vähän), hiuksia (liian lyhyet), kenkiä (liian matalat korot), syömistä (liian hyvä ruokahalu) ja mitä vielä kaikkea. Itselle ei tullut mieleenkään kommentoida näiden herrojen ulkonäköä tai syömisiä, vaikka eivät mitään Mister Finlandeja olleetkaan. 

"kommentoimalla mun pituutta (liikaa), painoa (liian vähän), hiuksia (liian lyhyet), kenkiä (liian matalat korot), syömistä (liian hyvä ruokahalu)..."

Nyt kyllä täytyy ihmetellä, että mitähän ne oikein halusi. Tiesivätkö itsekään.

Vierailija
1270/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tinder-treffeillä ja mies heitti "kehun":

"Sä oot niin paljon paremman näkönen ku kuvissa! Täähän olikin positiivinen yllätys"

Kiitos? Tuli vähän paska fiilis. Mies lähti siis treffeille vaikka ei pitänyt mua edes viehättävänä. Ei tullut toisia treffejä. 

Sitten toinen tinder:

Sä ootkin hoikka. Näytit sun kuvassa ihan tankkerilta.

Painan jonkun verran päälle 50 kg. En ymmärrä miten voisin näyttää kuvissa tankkerilta 🤔

Miehet on iso osa ihan tolloja. 

T. Nainen 38 v. 

No, onpa kumma kun kehu ei kelpaa🙄

Vierailija
1271/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi minulle: "Et sinä takuulla ole 180 cm pitkä, niin kuin sanoit Tinderissä." Tämä on tosijuttu! t. mies 32 v

Vierailija
1272/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyttöystävä itkis jos tietäis missä nyt olen. Oli herra mun luona ja ensin lensi vaatteet ulos ja mies perässä

Niin mitä? Oletko siis ho mo? Miksi heitit miehen ulos? Miksi pidät tyttöystävää jos haikailet muita?

Vierailija
1273/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen junttilassa tällaisia pieruhenkilöitä on? Jos on joku pierufetissi tai pitää sitä kotoisana, niin pitäisi ilmaista se ennen tapaamista. Lähtisin saman tien treffeiltä paikalta, jos joku alkaisi tuollaista mukamas huumoria laukomaan.

Sehän se onkin tarkoitus. Karsia pois ne henkilöt jotka eivät kestä hänen huumorintajuaan. 

Vierailija
1274/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näytät ihan mun serkulta... 

Vierailija
1275/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näytät koiralta", sanoi eräs nuori tiedostava nainen, jonka kanssa olin treffeillä aikoinaan. Sen jälkeen vielä suuttui ja ihmetteli, miksi lähdin sanaakaan sanomatta pois ja jätin hänet istumaan yksin penkin laidalle.

Terveisin perheellinen mies.

Olitko sitä ennen haukkunut, läähättänyt vai kerjännyt?

Tai nylkyttänyt hänen jalkaansa vasten.

Vierailija
1276/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)

Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D 

No tämä on se syy miksi kauniit naiset luulevat olevansa älykkäitä.:)

Ja tämä on se syy miksi sä ja sun kaltaiset ei saa niitä kauniita eikä älykkäitäkään naisia, ei ketään.

Vierailija
1277/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää näitä kommentteja lukiessa se, miten tuollaiset miehet on ylipäätään päässeet treffeille asti😐 Tuntuu että naisille kelpaa treffikumppaniksi kuka tahansa. 

No ei tosiaan kelpaa...ja sitkun ei kelpaa nii ulistaan ettei mikää kelpåaa vaikka noi fiksut miehet kyllä löytää ottajan

Vierailija
1278/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ottanut vieraan miehen tarjoamaa drinkkiä baarissa. Enkä ota. Musta se on ala-arvoista käytöstä naista kohtaan ikään kuin maksaa seurasta. Eri asia sitten jos oikeasti ollaan treffeillä tai on joku merkkipäivä tms. Mulla on oma työ, omat rahat ja oma tahto. En ole näyttelyesine enkä kenenkään lelu. Olen suututtanut tällä jopa monta naista kun olen paheksunut sitä että he juo illan miesten laskuun ja oikein etsii tarjoajia - ja tietenkin vaihtavat nopeasti baaria heti jos mies alkaa käydä liian lähelle. Kuvottavaa seurattavaa. 

Vierailija
1279/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä yhden kirjoittajan iskuvinkeistä tulee mieleen kauan sitten Suomi24-palstalla näkemäni keskustelunaloitus, jossa mies kyseli vinkkejä että mistä voisi kehua tapailemaansa naista. Vastauksina tuli että kehu vaikka kauniita silmiä tai hiuksia. Tuntuu, että jos ei toisessa ole mitään kehumisen arvoista, niin teatterinko vuoksi jotkut kokevat sen kehumisen pakolliseksi!

Onhan se nyt mukavaa ja huomaavaista yrittää löytää treffikumppanistaan edes jotain kehumisen arvoista! Ihan vaan siksi että toiselle tulisi hyvä mieli, ja kiva fiilis treffeillä. Jos siis _yhtään_ synkkaa.

Jos ei löydä vaan pitää keksimällä keksiä  niin synkkaako oikeesti vai onko se vaan sitä pakko saada joku ja tässä olis ihan ok?

Vierailija
1280/1319 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua ja luulen, että tämä on jo käyty täällä läpi. En vielä ole keksinyt mitään asiallista vastausta kommenttiin "Miten noin upea nainen voi olla vieläkin sinkkuna?". Koska kysymys sisältää piiloviestin siitä, että minussa täytyy olla jotain vikaa sitten kuitenkin.