Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Treffien päätteeksi totesi, että "Nyt sullakin on joku. Olet varmaan odottanut, että joku huomaisi sut". Tuli tunne, että hän tekee jonkun elämää suuremman palveluksen ja jotta tajuaisin asian itsekin, möläyttää sen varmuuden vuoksi päin näköä.
Vierailija kirjoitti:
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Toisille miehille se saman puun veistäminen ei vaan maistu.
Vierailija kirjoitti:
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Ja sitten on vielä se nalkutuksen kuuntelu. Ja kaikki muu järjettömyys mitä parisuhteisiin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Treffien päätteeksi totesi, että "Nyt sullakin on joku. Olet varmaan odottanut, että joku huomaisi sut". Tuli tunne, että hän tekee jonkun elämää suuremman palveluksen ja jotta tajuaisin asian itsekin, möläyttää sen varmuuden vuoksi päin näköä.
Miksi ei itsevarma mies kelvannut?:D
"Kemiassa on kyse myös siitä, miten treffikumppania kohtelee ja miten suhtautuu ympäröivään maailmaan. Ei sitä kemiaa pääse syntymään, jos arvot, puhetavat tai käsitykset muista ihmisistä nostattavat epäileviä tuntemuksia, vastenmielisyyttä tms. Kemia ei ole vain ulkonäköä tai fyysisiä ominaisuuksia! Jos haluaa pelailla heittelemällä "rosoisia" kommentteja kokeilumielessä, ei pidä yllättyä, jos vientiä ei ole."
Tottakai hommassa pitää olla mukana fingerspitzengefühl. "Rosoinen" ei tarkoita vastenmielistä tai rumaa tai halentavaa, vaan jotain sellaista joka ei olisi OK esim kollegoiden tai tuntemattomien kesken, jotain sellaista mistä huokuu pientä flirttiä tms.
Vierailija kirjoitti:
"Jos olen selvinpäin liikkeellä enkä ole ärsyttävä itsevarma moukka joka olen kännissä, niin saan olla aivan yksin, mutta kännissä naisia on riittänyt. Selitä minulle."
Olet selvänä tylsää ja persoonatonta seuraa. Onneksi sama ei päde kaikkien kohdalla. Olisi nimittäin aika raskasta jos puoliso pitäisi aina juottaa känniin että sitä jaksaisi katsella.
Tästä saa hyvän kuvan sinun älykkyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sen nyt ainakin jokun aikaa maistuvan. Voi sen sitten taas vaihtaa uuteen. Ei siinä ole koko elämää pakko olla.
Edelleen on nimittäin niin että jokainen tavismies saa parisuhteessa seksiä ainakin 10 kertaa enemmän kuin sinkkuna. Tietenkin jos libido on niin alhainen että sillä pärjää niin ei siinä mitään. Normaali mies kyllä kaipaa säännöllistä seksiä eikä vain omaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on vielä se nalkutuksen kuuntelu. Ja kaikki muu järjettömyys mitä parisuhteisiin kuuluu.
Älä ota ketä vaan vaan mukava hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olen selvinpäin liikkeellä enkä ole ärsyttävä itsevarma moukka joka olen kännissä, niin saan olla aivan yksin, mutta kännissä naisia on riittänyt. Selitä minulle."
Olet selvänä tylsää ja persoonatonta seuraa. Onneksi sama ei päde kaikkien kohdalla. Olisi nimittäin aika raskasta jos puoliso pitäisi aina juottaa känniin että sitä jaksaisi katsella.
Tästä saa hyvän kuvan sinun älykkyydestäsi.
No jos kelpaat kännissä mutta et selvin päin niin jotainhan pitää olla vikana siinä millainen olet selvin päin. Suurin osa ihmisistä kun kuitenkin tykkää siitä kumppanistaan myös kun tämä on selvin päin.
Minulta kysyi herrasmieheksi luulemani mies ekoilla treffeillä heti aluksi: Annatko heti tänään.. 🤑En suostunut uudestaan treffeille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sosiaaliset taitosi eivät riitä hyvään parisuhteeseen. Silloin on ehdottoman hyvä olla ns. free agent.
Huhhuh kuinka paljon törppöjä suomalaisissa miehissä on! Masentavaa oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tai ne "puut" vain ottavat kerta toisensa jälkeen jalat allensa.
Ihme kun et käyttänyt junttimaista ikivanhaa hokemaa, miksi ostaa kokonainen lehmä, jos tarvitsee vain maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunykso deitti kommentoi nettideiteillä heti ensimmäiseksi, että " miksi sinä et kertonut olevasi noin läski?" Olin ja olen erittäin timmi ja silloin oli vielä kilpaurheilija. Olisi ilmeisesti deitin mukaan pitänyt mainostaa enemmän tätä kroppaani netissä. Luiskaan vain, ei tuollaista ei kukaan ota kohteliaisuutena. Kehtaisi vielä osoitella ulos ja kertoa, että noin sinäkin lyllertäisit jos olisit lihavampi. Kyseessä ei edes ollut kovin iso ihminen.
Miten tästä tulee väkisinkin mieleen, että on aivan bullshittia.
Mistä päättelit, että olisi? Ihan mielenkiinnosta.
T: se joka tuon kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei auta muu kuin kaataa jokaista grillitikkua varten eri puu. Aika työlästä kyllä.
Oikeassa deittitilanteessa tapahtuu paljon sellaista, mitä ei usein itse tiedosta. Ihan puolin ja toisin. Tämä kuvaamasi "ick" johtuu luultavasti siitä, että et kestä jos miehellä on iskemiseen jonkinkaltainen strategia. Kuitenkin todella moni älykäs ihminen miettii, miten tehdä treffeillä myönteinen vaikutelma ja siihen tarvitaan eräänlaiset nuotit. Kaikkein fiksuimmat eivät anna niiden nuottien mitenkään näkyä. Todellisuudessa hyvinkin latteat tai toisaalta överit repliikit menevät täydestä, jos tyylitaju on muuten kohdallaan. Veikkaanpa, että oikeassa seurassa sinunkin "ick"isi muuttuisi hersyväksi nauruksi jos saisit kuulla olevasi sekä kaunis että älykäs.
Usein kysytään, että miten kuuluu tapaillessa toimia ja tavallisin ohje on "ole vain oma itsesi". Voin sanoa, että hyvin usein se ei riitä.
"Mites ois tonne vessaan mmmmm meno?" ja limaista huulien lipomista.HYI HELVE""TTI! Ja olin nimenomaan kertonut profillissani etten etsi panoseuraa vaan vakavaa suhdetta. Eipä ollut eka sankari jolla luetun ymmärtäminen vaikeaa ja kiukkuisena poistui paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.''
Onhan tuo ekoilla treffeillä hieman outoa.
Minun puolisoni tyytyi kehumaan kaunista hymyäni. Johti sitten aikanaan vaikka mihin. ;D
"Kehua voi myös alentamatta muita."
Kyllä. Mutta jos toinen varta vasten haluaa tulkita kehun väärin, haluaa lukea siihen muiden lyttäämistä, on lähes mahdotonta kehua niin ettei sitä tulkintaa voisi tehdä.
"Minusta olet kaunis ja älykäs" Ai jaha!! Muutko ei ole, miksi lyttäät muita naisia?!?