Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.
Ilmaisena vinkkinä tähän vielä, en usko että on olemassa hirveen montaa naista, jotka syttyy siitä että mies
Et arvaakkaan miten hyvin tämä toimii. Ja miehenä olen huomannut, että moukkamainen käytös on naisista jotenkin hienompaa kuin herrasmiesmäinen. Omat kokemukseni ainakin kertovat näin. Jos olen selvinpäin liikkeellä enkä ole ärsyttävä itsevarma moukka joka olen kännissä, niin saan olla aivan yksin, mutta kännissä naisia on riittänyt. Selitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.
Eiköhän tuossa tilanteessa naiselle ole tullut mieleen, että nies kuvittelee voivansa ostaa kuumaksi kokemansa naisen rahoilla leveilyllään. Minä ainakin tulkitsin, että miehen käytös paljasti arvoristiriidan ja naisen kiinnostus meni sen takia.
Minäkin ymmärsin niin, että ongelma oli miehen pinnallinen arvomaailma. Olen itsekin törmännyt näihin miehiin, jotka leveilevät omaisuude
Ulkonäköäkin voi kehua niin monella tapaa. Tuollainen "oot niin kuuma" ei hirveästi kyllä edes tunnu miltään kehulta, sitä kuulee jossain baarissa joka kerta joltain. Vähän sama kuin "panisin", no öö, kiitos kai? Toki jos ollaan jo seksiasteella niin tuon tyylinen voi kuulua asiaan, mutta ei ensitreffeillä. Melkein minkä tahansa muun ominaisuuden kuin seksikkyyden kehuminen olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Mikä naisviha? Huolissaan vaikutti olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.
Ilmaisena vinkkinä tähän vielä, en usko että on olemassa hi
Ne naisetkin ovat olleet kännissä. Ei se sen kummempia selityksiä kaipaa. Kännissä tehdään outoja juttuja ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
No sehän se, jos naisen mielestä mies on mielenkiintoinen ja potentiaalinen, niin nainen saattaa antaa anteeksi tu
Lähinnä vaikuttaa siltä ettei tuon tyypin deitit kovin älykkäitä ole
Onpas tökeröitä kommentteja tullut monelle. Itse en ole viimeiseen pariin vuoteen muuta tehnytkään kuin rampannut treffeillä, mutta ihme kyllä mitään älyttömiä sammakoita ei ole tullut treffikumppaneilta.
Joitakin exän haukkumisia on kuultu, varsinkin sellaisilta miehiltä, joilla on lapsia. Niistä menee maku kyllä aika lailla heti. Kerran mentiin erään miehen kanssa kahville ja vähän arvoin siinä ääneen pitäisiköhän ottaa kahvin lisäksi jotain syötävää. Mies töksäytti, että hän on kyllä lähdössä tästä syömään ihan kohta. Arvasin heti, ettei nyt tainnut napata.
Haluan alleviivata että en tuossa aiemmin mitenkään tarkoittanut että kehumalla treffikumppania kauniiksi ja älykkääksi, yrittäisin olla moukkamainen tai ylimielinen. Ei kaiken tarvitse olla noin kyynistä ja kyräilevää, ikään kuin sukupuolet olisivat vastakkain jossain juoksuhaudoissa ja yrittäisivät tulkita toisen sanoista, teoista, äänestä, ilmeistä ym jotain negatiivista ja hyökkävää.
Jos joku loukkaantuu siitä että olen hieman häkeltynyt siitä että vastassa on älykäs, kaunis ja mukava treffikumppani, tai siis tavastani ilmaista se, niin siitä vaan, loukkaantukoot. Ei se minun peruspositiivista elämänasennetta mihinkään muuta :)
Vierailija kirjoitti: Taitaa kyllä olla niin että jos sitä kemiaa on, saa suustaan päästää jo aikamoisia sammakoita että se tappaisi naisen kiinnostuksen. Vastaavasti jos kemian kanssa on vähän niin ja näin, esim niin että nainen on ajatellut että "ei tuo nyt mikään unelmien prinssi ole, mutta annetaan nyt mahdollisuus, jos jotain tunteita treffien edetessä ehkä heräisi", saa tunnelman kyllä pilalle ihan pienikin harha-askel. Koska itse valitettavasti kuulun siihen kategoriaan miehiä joista ei kiinnostuta heti ja automaattisesti, ja koska usein naisilla on jokatapauksessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, on joskus ihan paikallaankin hieman tutkia maaperää jollain aavistuksen rosoisella kommentilla. Jos se menee läpi ilman kauhistelua, voi olla hieman rennommin tulevilla treffeillä: ehkä tässä on ihminen joka tuntee jotain kutkutusta seurassani? Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllätt
Kemiassa on kyse myös siitä, miten treffikumppania kohtelee ja miten suhtautuu ympäröivään maailmaan. Ei sitä kemiaa pääse syntymään, jos arvot, puhetavat tai käsitykset muista ihmisistä nostattavat epäileviä tuntemuksia, vastenmielisyyttä tms. Kemia ei ole vain ulkonäköä tai fyysisiä ominaisuuksia! Jos haluaa pelailla heittelemällä "rosoisia" kommentteja kokeilumielessä, ei pidä yllättyä, jos vientiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten deittaile niitä kovin älykkäitä naisia, siinä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naisetkin on kännissä eikä arvostelukyky toimi. Selvinpäin v**aa.
Entäs parasta mitä on sanottu? Minulle: sä olet tosi kiva ihminen. Nyt olemme naimisissa ja toinen lapsi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä riskillä että signaali ihan täysin hukkuu matkalla vastaanottajalle, tuo tulkinta että lyttää muita naisia on subjektiivinen. Kyllähän jokainen haluaa tuntea olevansa jotenkin erikoinen sellaisen ihmisen silmissä josta itse on kiinnostunut. Sen voi halutessaan myös tulkita muiden lyttäämiseksi, mutta se tuntuu turhan kyyniseltä lähestymistavalta. En usko että kovin moni parisuhde on parantunut sillä että toinen osapuoli toteaa toisesta että et ole yhtään sen ihmeellisempi kuin kukaan muukaan, mutta satuin nyt sinuun päätymään. Kyllä se toisen kehuminen ja arvostaminen kuuluu mielestäni pakettiin, ja ffs jos se halutaan tulkita muiden lyttäämiseksi niin ollaan kyllä aika syvällä sellaisessa suossa jonne minua ei kiinnosta mennä
Kehua voi myös alentamatta muita.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit, korona-aikana kävelytreffeinä.
Tapaamista ennen oltiin viestein juteltu ja puhelimessakin juteltu. Olin kertonut, että haussa on parisuhde, enkä siis ole seksiseuraa hakemassa ja mies kommentoi että juu toki hänkin.
Kävelyn puolessa välissä tuli sitten "no minnes siirrytään tän jälkeen lempimään?".
Juu ei kiitos minnekään.
Lässähti fiilis, koska olin olettnut, että hän oli käsittänyt, että haussa ei ole panoseuran haku ja pettynytkin olin, kun oli onnistunut feikkaamaan että hänkin hakee muuta. En siis olisi lähtenyt treffeille jos olisin tuon tiennyt.
Kannattaa pyytää vaikkei saiskaan, sellainen kala lohi on. Ihmettelen teitä naisia todella, kuinka kujalla te olette? Eipä siellä tinderissä taida olla muunlaisia miehiä paljon. Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla.
"Jos olen selvinpäin liikkeellä enkä ole ärsyttävä itsevarma moukka joka olen kännissä, niin saan olla aivan yksin, mutta kännissä naisia on riittänyt. Selitä minulle."
Olet selvänä tylsää ja persoonatonta seuraa. Onneksi sama ei päde kaikkien kohdalla. Olisi nimittäin aika raskasta jos puoliso pitäisi aina juottaa känniin että sitä jaksaisi katsella.
"Lähinnä vaikuttaa siltä ettei tuon tyypin deitit kovin älykkäitä ole "
Puhutaan aikuisista, akateemisen koulutuksen saaneista, pääasiassa erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä työskentelevistä ihmisistä, jotka eivät ole elämäänsä kyllästyneitä kyynikkoja. Onneksi myös pääsääntöisesti ihan huumorintajuisia ovat olleet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Jos olisin luovuttanut törppöjen suhteen heti, olisin säästynyt monelta harmilta. Aina kannattaa luottaa omaan intuitioon. Törppö ei parane, pahimmassa tapauksessa menetät vuosia elämästäsi kun annat törpölle mahdollisuuden.
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisena vi
Ei kyllä soittavat perään.
"Ick" on täysin validi tunne, en ottaisi siitä nokkiini lainkaan. Tarkoitukseni olisi ollut vilpittömästi ilmaista arvostukseni treffiseuraani kohtaan, mutta jos se aiheuttaa puistatuksia ja vastenmielisyyden tunteita, on hyvä että se tuli esiin ennemmin eikä myöhemmin. Uskon että Suomessa on paljon enemmän sellaisia ihmisiä jotka eivät turhaan yritä etsiä kumppaniehdokkaastaan mitään kummenpaa positiivista sanottavaa, "no news is good news" -ajatuksella, joten niitä riittää varmaan jatkossakin.