Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1061/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁

Vierailija
1062/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi olevansa feministi. En voinut mitään, mutta räjähdin nauramaan ja kerroin että meillä ei ole sitä kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voitaisiin pikkuhiljaa jättää miehet rauhaan ja lopettaa heidän pilkkaamisensa. He eivät selvästi yllä heille asetettuihin vaatimuksiin ja siitä kiusaaminen ei välttämättä tuota hyviä tuloksia.

Asioista normaalisti keskustelu ei ole kiusaamista. Ja voi auttaa ihmisiä (miehiä ja naisia) oppimaan mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei. Mikä taas voi edistää seurustelun onnistumista, sen sijaan että tekee samat virheet joka kerta, ja jää yksin.  

Vierailija
1064/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi olevansa feministi. En voinut mitään, mutta räjähdin nauramaan ja kerroin että meillä ei ole sitä kemiaa.

Et tainnut sitten ymmärtää mitä feminismi tarkoittaa?

Suosittelisin ottamaan selvää, esim netistä, mitkä ovat feminimin periaatteet, voit yllättyä positiivisesti. Tieto on valttia. Mutu-tiedosta taas ei ole hyötyä.

Vierailija
1065/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin ottamaan selvää, esim netistä, mitkä ovat feminimin periaatteet, voit yllättyä positiivisesti. Tieto on valttia. Mutu-tiedosta taas ei ole hyötyä.

Ja sen jälkeen haluatkin ehkä kaivaa esiin tämän deitti-naisen puhelinnumeron ja pyytää anteeksi ennakkoluulojasi, ja käytöstäsi.

Mutta voi olla että hänet on joku viisaampi mies jo ehtinyt napata. Mutta seuraaville deiteille olet ainakin oppinut jotain uutta, etkä tietämättömyyttäsi tee samaa virhettä.

Vierailija
1066/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa odottaessamme ruokaa nainen sanoo yhtäkkiä minulle, että saatan olla hänestä fyysisesti kiinnostunut, mutta hän ei ole minusta. Meni välittömästi ruokahalu.

Vähän samantapainen kokemus yhdstä miehestä. Oli olevinaan kulttuuripersoona ja tilattuamme ruuan tokaisi etten ole oikea henkilö hänelle. Roikkui jossain pikkuteatterissa.

Miksi ei sanonut muutamaa minuuttia aiemmin, niin olisin voinut häipyä heti..😒

Vierailija
1067/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on parikin eri tyyppiä ilmoittanut heti kättelyssä, että hän ei sitten tarjoa mitään. Kyse on kuulemma periaatteesta, että miehen ei kuulu naiselle tarjota. Olin sitten ihan että ok ei siinä mitään, maksetaan kummatkin omamme. Mies siis itse oli kutsunut kahville, mun mielestä voi molemmat maksaa omansa mutta tietysti kun seksiä vaan halusivat niin ei tuollainen negatiivinen päpätys ainakaan mahdollisuuksia lisää. Ja mistäkö tiedän, että halusivat seksiä? Pitkittivät näkemistä ja vihjailivat että asuu tässä lähistöllä, mentäiskö sinne vielä jatkamaan.. en lähtenyt, niin jo kotimatkalla olivat poistaneet matchin sanaakaan sanomatta.

Tuo on aika peruskuvio, mitä kohtasin deittaillessa. Ei viitsitä yhtään panostaa eikä nähdä vaivaa, kaikesta näkee että seksiä vaan haluavat ja sitten hävitään. Usein nämä tapaukset ottavat joskus kuukausien tai vuosien päästä yhteyttä jotain kautta ja kokeilevat uudestaan kepillä jäätä. Numeroita jos ollaan vaihdettu saattaa joku "moi mitä kuuluu? :)"- viesti tulla joskus 8 v päästä, niin kuin itselle tässä hiljattain....

Vierailija
1068/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla sama suunta.

Vierailija
1069/1209 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei tuedä mitä feminismi on. Kysymykseen Oletko feministi? vastataan myöntävästi, koska se ikäänkuin kuuluu asiaan meidän tyttöjen kesken. Kun heiltä kysyy Minkä sortin feministejä sitä ollaan? vastaukseksi saa epämääräistä mutinaa tasa-arvosta rai naisten oikeuksista (naisen euro ja sitä rataa...).

Heille voisi suositella tutustumista viralliseen feministiliturgiaan. Jos s

Olen ollut huomaavinani että vanhemmat miehet on vähemmän tasa-arvoisia. Onneksi nuorempi sukupolvi on valveutuneempaa.

Vierailija
1070/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut. Bonanza ei ole tullut tv:stä vuosikymmeniin.

Bonanza on tullut töllöstä ainakin kerran uusintana. 

Vierailija
1071/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut yhtä asiaa, vaan nainen selvitti sinänsä fiksusti mitä haluaa mieheltä ja millainen miehen pitää olla kaikin puolin.

Ensimmäiselle näkemiselle " too much information " oli kun selitti virheitä mitä hän oli tehnyt exsänsä kanssa ja että häntä harmitti jälkeenpäin että halusi erota.

Sinänsä siis ihan normaalia juttua, mutta itselle tuli sellainen fiilis että olen jossain markkinoilla oleva sonni, mitä ostaja on siinä arvioimassa. Kaiken lisäksi olen itse sen verran romantikko että, en halua elää elämääni vain järjen ohjaamana, vaan uskon, että tunteet tekevät elämästä rikkaampaa ja merkityksellisempää.

Mikä helvetin EXSÄNSÄ?!?!? 

Vierailija
1072/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa odottaessamme ruokaa nainen sanoo yhtäkkiä minulle, että saatan olla hänestä fyysisesti kiinnostunut, mutta hän ei ole minusta. Meni välittömästi ruokahalu.

Se pitää miehenä vaan niellä ja mennä eteenpäin.

M55

Tässä oli kyseessä nainen, jota olin tapaillut pitempään ja johon olin rakastunut, ei siis ensitreffit. Harmi, etten ole koskaan kokeillut, mitä joku nainen tykkäisi, jos sanoisin tälle, että hän saattaa olla minusta fyysisesti kiinnostunut, mutta minä en hänestä...

Ai hitto, se on rankkaa kuulla naiselta, johon on rakastunut. I feel U brother.

Brother X"""DDDDDDDDD naurattaa aina kun joku v a j a a ä l y i n e n nainen vähän leikkii miekkosta naisten palstalla, niin toinen v-älyinen uskoo välittömästi X""DDD ei kukaan voi olla noin tyhmä!!!!

Miekkonen87

Vierailija
1073/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei tiedä mitä feminismi on.

Kysymykseen Oletko feministi? vastataan myöntävästi, koska se ikäänkuin kuuluu asiaan meidän tyttöjen kesken. Kun heiltä kysyy Minkä sortin feministejä sitä ollaan? vastaukseksi saa epämääräistä mutinaa tasa-arvosta rai naisten oikeuksista (naisen euro ja sitä rataa...).

Heille voisi suositella tutustumista viralliseen feministiliturgiaan. Jos se ei riitä avaamaan silmiä, on syytä ohjata henkilö reaalifeminismin pariin, eli seuraamaan tiedotusvälineitä ja feministikellokkaiden puheita ja tekemisiä.

Oikeita feministejä on puoltakymmentä eri lajia. Osa on aivopestyjä, mutta suurin osa on yksinkertaisesti vain tyhmiä. Kaikki ovat rasittavia.

Jollei henkilön oma aivokapasiteetti riitä johtopäätösten tekemiseen, kannattaa luovuttaa ajoissa. Aikamme tällä pallolla on rajallinen.

M67

Olen ollut huomaavinani että vanhemmat miehet on vähemmän tasa-arvoisia. Onneksi nuorempi sukupolvi on valveutuneempaa.

Tasa-arvokommenttini yllä viittaa siihen, että monet yleisellä tasolla feminismiä kannattavat naiset usein kuvittelevat feministien ajavan (miesten ja naisten) tasa-arvoa. Tämähän ei reaalifeminismissä pidä paikkaansa, mikä näkyy selvästi femnistisnä itseään markkinoivien (nais)järjestöjen ja muiden feminismin soihdunkantajien puheista ja teoista.

Viittaus naisen euroon on siinä mielessä merkityksellinen, että se on Metoon jälkeen yleisin feministien argumentti miesvihaa lietsottaessa. Väite ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Jotkut asian ymmärtäneet ovat sortuneet vieläkin rajumpaan retoriikkaan: tavoitteena onkin tasa-arvo, jossa kaikki saavat samaa palkkaa. Sitä odotellessa.

PAMin eilen julistama lakkovaroitus 250 €/kk palkankorotusvaatimuksineen on esimerkki aatteessa vahvojen siskojen nykyisistä toimintatavoista. Ei käy vastapuolta kateeksi. Onko tämä naisten etujen mukaista jää myös nähtäväksi. 

Vierailija
1074/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työmatkalla ja sovin naisen kanssa tapaamisen hotellin aulabaariin. Odotellessani naista, luin Talouselämä-lehteä. Huomasin naisen ja nyökkäsin hänelle. Hän kävelee viereeni, ottaa kiinni auki olevasta lähdestä, katsoo sen kantta ja päästää siitä irti inho kasvoillaan. Hän kysyy, "miksi luet tuollaista roskaa?"

Satun olemaan töissä pankissa ja kerron sen hänelle. Häneltä tulee toinen inhon ilme. Hän toteaa, että "kapitalistinen talousjärjestelmä pitäisi lakkauttaa" ja kävelee pois.

Vierailija
1075/1209 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan ja siihen mennessä onnistuneen illan päätteeksi päädyttiin minun asunnolle, petipuuhiin oli tarkoitus ryhtyä. Kävin itse vessassa, ja sieltä tullessani huutaa deitti makkarin puolelta sellaisella vähän karhealla, illan aikana nautittujen juomien ja tupakan kyllästämällä äänellä: "Nyt tuut sika tänne ja tehdään vauva!" Voin kertoa ettei ole koskaan aiemmin eikä sen koommin yhtä nopeasti kadonnu halut niin siliän tien :D -m35 

Vierailija
1076/1209 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin myös tapailemieni ihmisten sanovan heipat tai edes sanovan suoraan, jos jokin minun sanomiseni tuntuu pahalta.

Tyttöystäväni sai kesävieraakseen Saksaan itsensä naittaneen ystävättärensä Eevan (nimi muutettu), jota hän idoloi huolella. Eeva sitä ja Eeva tätä jo viikkoja ennen visiittiä.

Pistäydyin tyttöystäväni luona ja lähdimme ulkoiluttamaan hänen samojediaan (rotu muutettu, nimi unohtunut) Eevan jäädessä auf der Couch zu liegen.

Tyttöystäväni hehkutti Eevan hienoa elämää insinöörismiehensä hausfrauna jossain Münchenin lähiössä. Ohimennen hän mainitsi Eevan ensikommentin meikäläisestä: Taitaahan se olla juuri ja juuri sentin pari sinua pidempi. Horst (nimi muutettu) oli kuulemma lähes koripalloilijan mitoissa.

Pikkuisenn katseeli tyttöystäväni oudosti, kun asunnolle palattuamme kerroin päällysvaatteita riisumatta olevani ganz beschäftigt pari seuraavaa viikkoa ja Auf Wiedersehen.

Jatkettiin sitten kuitenkin seurustelua. Ei kuitebkaan ollut viimeinen kerta elämässäni, kun ihmettelin etsivätkö naiset miehiä itselleen vai ystävättärilleen.

Vierailija
1077/1209 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille miehille se saman puun veistäminen ei vaan maistu.

En ole siä itse vielä nähnyt, mutta kaverit ovat kertoneet, etltä uudessa ukkomiehille tarkoitetussa Playboy-ieĥdessä olisi joka kuukausi keskiaukeamalla sama tyttö.

On mahtanut Hugh Hefner kääntyä muutaman kerran haudassaan.

Vierailija
1078/1209 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁

Kuinka usein sanotte toisillenne Oohlalaa?

Vierailija
1079/1209 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voitaisiin pikkuhiljaa jättää miehet rauhaan ja lopettaa heidän pilkkaamisensa. He eivät selvästi yllä heille asetettuihin vaatimuksiin ja siitä kiusaaminen ei välttämättä tuota hyviä tuloksia.

Ei tämä ketju mitenkään sukupuolitettu ole. Puhuttiin deittikumppaneista, sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
1080/1209 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan, kauan sitten eräs poika sanoi minulle, kun halasimme, että sinä haiset viemärille.

No sitten olet varmasti haissut. Yllättävän yleistä muuten tuo viemärin haju ihmisessä.

Olikohan johtunut vaatteiden pesun kemikaaleista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan