Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1041/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tuskinpa olisin siis sitä myöskään suremassa.

Vierailija
1042/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vessassa ja takaisin pöytään tullessa äijä tokaisee "Et tiiä vaikka oisin laittanu tyrmäystippoja sun juomaan"

Juuh en juonut sitä. Muutenkin muistutuksena tämö että älkää jättäkö juomia valvomatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö koirista? -en ole koskaan maistanut. Ja totta, tämä on tapahtunut minulle toisenkin kerran, jolloin vastauksena oli "ai niinku ruokana vai". Tämä myöhempi kuitenkin käänsi nopeasti tilanteen edukseen. Mutta se eka oli tyly - ja rupesi kuitenkin vonkaamaan vähän ajan päästä.

Erittäin paha turn off oli  kun selvisi miehen olevan hamsteri. Tämä ei tietty ollut mikään eka deitti.  Mutta siinä vaiheessa kun soitti ja pyysi minua ulos, ja sitten sanoi että mennään Lidliin kun bonukset pitää käyttää - ja  osti kärryn täydeltä ihan kaikkea. Ei ollut lapsia mutta osti kuin isolle perheelle.  Silloin tajusin, että tästä pitää nyt ottaa etäisyyttä.

Vierailija
1044/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö koirista? -en ole koskaan maistanut. Ja totta, tämä on tapahtunut minulle toisenkin kerran, jolloin vastauksena oli "ai niinku ruokana vai". Tämä myöhempi kuitenkin käänsi nopeasti tilanteen edukseen. Mutta se eka oli tyly - ja rupesi kuitenkin vonkaamaan vähän ajan päästä.

Erittäin paha turn off oli  kun selvisi miehen olevan hamsteri. Tämä ei tietty ollut mikään eka deitti.  Mutta siinä vaiheessa kun soitti ja pyysi minua ulos, ja sitten sanoi että mennään Lidliin kun bonukset pitää käyttää - ja  osti kärryn täydeltä ihan kaikkea. Ei ollut lapsia mutta osti kuin isolle perheelle.  Silloin tajusin, että tästä pitää nyt ottaa etäisyyttä.

Koirathan on ihan hyviä vaikka kuivahkoja jos ei ole hyvää kastiketta.

Vierailija
1045/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Niinpä! Koska siitä idiotismista tarttuu aina jotain myös lapseen.

Itselläni meni kerran kauan sitten fiilikset, kun nettideitti sekoitti minut toiseen henkilöön eikä suostunut myöntämään sitä. Mulle olisi siis aivan ok, että hän erehtyi, koska pidin luonnollisena että tyyppi oli deittaillut monia - en vaatinut uskollisuutta ensitreffeillä! Mutta se inttäminen ja kyvyttömyys sanoa "oho, sori, erehdyin" oli aika punainen lippu, enkä halunnut katsoa, jankkaisiko tyyppi kaikesta samalla tavalla.

Vierailija
1046/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoo, et "älä nyt pahoita mieltä, mut tiesithän ettei sulla ole iso" .

- tiesin

"Silti se sopii hyvin mun pilluun".

😄 Tuli fiilis et haukku ja kehu samaan aikaan, wau. 😄

Vierailija
1047/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirathan on ihan hyviä vaikka kuivahkoja jos ei ole hyvää kastiketta.

Ainoa kuiva on sinun kommenttisi, eikä sitä pelasta edes kastike.

Vierailija
1048/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vessassa ja takaisin pöytään tullessa äijä tokaisee "Et tiiä vaikka oisin laittanu tyrmäystippoja sun juomaan"

Juuh en juonut sitä. Muutenkin muistutuksena tämö että älkää jättäkö juomia valvomatta!

Vaikka tämä on todennäköisesti heitetty vitsinä, niin mies on joka tapauksessa miettinyt asiaa poissa ollessasi. En jäisi itsekään ottamaan selvää, mistä syystä aihe on tullut hänen mieleensä.

Vierailija
1049/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Nii-ih. tai toisaalta olisi voinut johtaa isättömien lasten tekemiseen jännämiehelle, tai pahimmassa tapauksessa hengenmenoon. Jotkut miehet ovat lahja naisille ja ihmiskunnalle yleensäkin, ja jotkut sitten todellakaan eivät! Ja jotkut ihan vaan eivät ole onnellisia yhdessä, vaikka mies olisi jollekulle muulle hyväkin, mitä sitä kaikkien aikaa tuhlaamaan, jos tuloksena on ihan parhaassa tapauksessa ikävä kokemus ikävästä eksästä molemmille? Parempi se on, että nipsataan huonot suhteet ennen kuin pääsevät alkamaankaan, sitten on enemmän aikaa niille hyville, joista voi tulla se _onnellinen_ perhe.

Vierailija
1050/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi selittää, miten paljon vihaa maahanmuuttajia. Ihan tarpeeksi paha, mutta kävimme tätä "keskustelua" _englanniksi_ _Alankomaissa_ -koska olin niin tuore maahanmuuttaja, etten ollut ehtinyt oppia hollantia vielä. Huomautin, että nyt taitaa olla väärä kohderyhmä avautumiselle, ja väärä kielikin. Deitti ei oikein edistynyt siitä :D

Vierailija
1051/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ensitreffeille (toistemme kuvat olemme jo nähneet) ja tunnistamisen helpottamiseksi ilmoitan, että minulla on punainen takki. Deitti toteaa ensitöikseen, että tuo sun takki on enemmänkin ruskea. Toiselle deitille sanon, että minulla on sininen laukku. Tämä mies toteaa, että sun laukku on enemmänkin vihreä.

Sinänsä pieni asia, mutta koko ihminen alkaa heti ärsyttää. Jos olet kerran tunnistanut minut ja löysimme toisemme, mikä tarve on tuollaiselle nillittämiselle? Yleensä nämä pienet asiat nimenomaan antaa hyvin esimakua ihmisen muustakin luonteesta.

Vierailija
1052/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi selittää, miten paljon vihaa maahanmuuttajia. Ihan tarpeeksi paha, mutta kävimme tätä "keskustelua" _englanniksi_ _Alankomaissa_ -koska olin niin tuore maahanmuuttaja, etten ollut ehtinyt oppia hollantia vielä. Huomautin, että nyt taitaa olla väärä kohderyhmä avautumiselle, ja väärä kielikin. Deitti ei oikein edistynyt siitä :D

Tollasia ne ulkkikset on varsinki alankomaalaiset. Kannattaa preferoida sisämaalaisia.

Vierailija
1053/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs w t -porukoissa liikutte? Kovin sivistymätöntä touhua...

Vierailija
1054/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana käytiin kävelytreffeillä, joita oli edeltänyt viestittely ja puheluitakin. Kaikissa näissä oli käynyt ilmi, että olen hakemassa parisuhdetta, en panoa.

Kävelyn puolivälissä tuli sitten "minnes mennään tämän jälkeen lempimään?".

Lässähti siihen asti ollut ihan ok fiilis. Ei jatkoon, koska selvästi aiemmat keskustelut eivät olleen hänen pitkäkestoiseen muistiin jääneet.

Vierailija
1055/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana käytiin kävelytreffeillä, joita oli edeltänyt viestittely ja puheluitakin. Kaikissa näissä oli käynyt ilmi, että olen hakemassa parisuhdetta, en panoa.

Kävelyn puolivälissä tuli sitten "minnes mennään tämän jälkeen lempimään?".

Lässähti siihen asti ollut ihan ok fiilis. Ei jatkoon, koska selvästi aiemmat keskustelut eivät olleen hänen pitkäkestoiseen muistiin jääneet.

Tollasia ne naiset on, heti pitäis mennä panemaan. 

Itse kun olin viimeksi kävelytreffeillä niin nainen oli valinnut reitin niin että se menin hänen kotinsa läheltä jolloin kysyin mentäisinkö lämmittelemään teelle hänen luokseen. Aamulla sitten kevyin jaloin kotiin ja uudet treffit sovittuna.

Vierailija
1056/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä ketju meni ihan pilalle.

Kun ei koko ajan haukuta pelkästään suomalaista miestä? Se olisi vauva-mamman etuoikeus?

Toki köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus, mutta kuka aikuisten oikeasti jaksaa lueskella teinityttöjen päiväunelmia korkeasta koulutuksestaan ja ulkomaalaisista mielikuvitusystävistään.

Vierailija
1057/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Miten saat tästä revittyä naisvihaa?

Vierailija
1058/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen tipan laittaa ruokaankin.   Olkaa varovaisia aina.

Ja joo, jos asiasta vitsaillaan, niin ehdottomasti ei jatkoon 

Vierailija
1059/1209 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin Stokkan kellon alla ja mies sanoi ensi sanoikseen. "Sullon hyvät tissit mutta liian iso perse. Tiedän hyviä jumppaohjeita, jolla sen saisi pienemmäksi."

Vierailija
1060/1209 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voitaisiin pikkuhiljaa jättää miehet rauhaan ja lopettaa heidän pilkkaamisensa. He eivät selvästi yllä heille asetettuihin vaatimuksiin ja siitä kiusaaminen ei välttämättä tuota hyviä tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi