Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1021/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli kahvilaan treffeille - oli likainen - hiukset rasvaiset ja haisi pahalta. 

Lopulta selvisi, ettei ollut viikkoon käynyt suihkussa. Oli sairaslomalla masennuksen vuoksi.

Vierailija
1022/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa odottaessamme ruokaa nainen sanoo yhtäkkiä minulle, että saatan olla hänestä fyysisesti kiinnostunut, mutta hän ei ole minusta. Meni välittömästi ruokahalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 19v treffeillä samanikäisen tytön kanssa, jolla oli todella kova vauvakuume. Puhui paljon vauvan tekemisestä. Hänen kaverillaan oli lapsia.

Olisi muuten paukahtanut paksuksi satavarmasti samana iltana. Mulla oli hoito, joka hehkutti koko illan lapsista. Ja pamahti paksuksi samana iltana telmiessämme. Jotkut naiset tuntee ruumiinsa salat tosi tarkasti. Ei ollut kylläkään suomalainen tämä neitokainen, villimmästä maasta hän.

Vierailija
1024/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa odottaessamme ruokaa nainen sanoo yhtäkkiä minulle, että saatan olla hänestä fyysisesti kiinnostunut, mutta hän ei ole minusta. Meni välittömästi ruokahalu.

Se pitää miehenä vaan niellä ja mennä eteenpäin.

M55

Vierailija
1025/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä 19v fitnesstytön kanssa. Puhui shampoista ja hoitoaineista lähes 2 tuntia putkeen. Yritin vaihtaa puhenaihetta. 

Sitten puhu treeneistä ja varsinkin ruokavaliosta loppuajan. 

Tapailtiin vielä hetken aikaa.

Yksi nainen puhui koko helevetin illan kumparelaskusta. En kaipaa urheilua.

Vierailija
1026/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan fiksua sanoa treffikumppanille, ettei tunne kipinää tai kemiaa.

Se on kunniallinen ja sivistynyt tapa erota, jolloin molemmat säilyttää kasvonsa.

Tarkempi kommentointi toisen fyysistä epäkohdista on moukkamaista.

M50v

Vierailija
1027/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan fiksua sanoa treffikumppanille, ettei tunne kipinää tai kemiaa.

Se on kunniallinen ja sivistynyt tapa erota, jolloin molemmat säilyttää kasvonsa.

Tarkempi kommentointi toisen fyysistä epäkohdista on moukkamaista.

M50v

Totta. Tarkemmat epäkohdat voi purkaa vaikka hyvän yatävän kanssa, jos on tarpeen.

N29v

Vierailija
1028/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 19v treffeillä samanikäisen tytön kanssa, jolla oli todella kova vauvakuume. Puhui paljon vauvan tekemisestä. Hänen kaverillaan oli lapsia.

Olisi muuten paukahtanut paksuksi satavarmasti samana iltana. Mulla oli hoito, joka hehkutti koko illan lapsista. Ja pamahti paksuksi samana iltana telmiessämme. Jotkut naiset tuntee ruumiinsa salat tosi tarkasti. Ei ollut kylläkään suomalainen tämä neitokainen, villimmästä maasta hän.

Oletko varma, että oli sun?

Vierailija
1029/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä 19v fitnesstytön kanssa. Puhui shampoista ja hoitoaineista lähes 2 tuntia putkeen. Yritin vaihtaa puhenaihetta. 

Olin treffeillä nuoremman naisen kanssa, joka harrasti sirkuskoulua ja siitä sitten puhuttiin. Mutta kannatti, oli uskomaton kroppa nuorella naisella. Sain opettaa hänelle pari juttua.

Vierailija
1030/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Tässä oli kyseessä nainen, jota olin tapaillut pitempään ja johon olin rakastunut, ei siis ensitreffit. Harmi, etten ole koskaan kokeillut, mitä joku nainen tykkäisi, jos sanoisin tälle, että hän saattaa olla minusta fyysisesti kiinnostunut, mutta minä en hänestä...

Vierailija
1031/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että oli sun?

On - dna-testi, itse valvottuna. Minun kasvonpiirteeni. Nenä.

Vierailija
1032/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä nuoremman naisen kanssa, joka harrasti sirkuskoulua ja siitä sitten puhuttiin. Mutta kannatti, oli uskomaton kroppa nuorella naisella. Sain opettaa hänelle pari juttua.

Tapailin hetken erään erityisen alan nuorta sairaanhoitajaa, joka puhui aina vain työhön liittyviä juttuja, jotka oli rankkoja esim. Kuolevista pikkulapsista. Purki joka ilta niitä ttöjuttuja mulle.

Ei vaan jaksanut, olin 23v

Vierailija
1033/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Tässä oli kyseessä nainen, jota olin tapaillut pitempään ja johon olin rakastunut, ei siis ensitreffit. Harmi, etten ole koskaan kokeillut, mitä joku nainen tykkäisi, jos sanoisin tälle, että hän saattaa olla minusta fyysisesti kiinnostunut, mutta minä en hänestä...

Ai hitto, se on rankkaa kuulla naiselta, johon on rakastunut. I feel U brother.

Vierailija
1034/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin julkiauudessa tai muualla puhutaan miesten sydänsuruista. Naisten osalta puhutaan usein ja näkyvästi.

Miesten pitäisi puhua niistä enemmän.

Vierailija
1035/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus on ruma sana".

- Ismo Alanko

1036/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään kommentti mutta mies käänsi koko ajan puheenaiheen niihin kirjainyhdistelmiin (persoonallisuustyypit), ja johonkin australialaiseen kulttihäiskään joka oli muuttanut hänen koko ajattelunsa ja elämänsä. Alkoi ahdistaa ihan todella.

Vierailija
1037/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin dippainssin kanssa treffeillä työvuoron jälkeen joka ihmetteli kun kerroin olevani työpäivän jälkeen väsynyt. Siihen tokaisi että, miten ihmeessä voit olla väsynyt kun sun tehtäväsi on viedä ne pienet pillerit, jotka lääkäri on määrännyt, potilaalle. Ja ei siis sanonut sitä leikillään, vaan ihan oikeasti ihmetteli. En tullut toisia treffejä vaikka mies yritti useamman kerran tavata. 

Vierailija
1038/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui hyvin avoimesti mielenterveysongelmistaan ja itsemurhayrityksestä sekä viiltelystä. Näytti arvet jne.

Jotenkin vähän säikähdin ja lopetin jutun jollakin tekosyyllä.

Vierailija
1039/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kännissä tapaamiseen ja vittuili viereisen pöydän pariskunnalle. Lähdin vessaan ja poistuin paikalta.

Vierailija
1040/1209 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtä asiaa, vaan nainen selvitti sinänsä fiksusti mitä haluaa mieheltä ja millainen miehen pitää olla kaikin puolin.

Ensimmäiselle näkemiselle " too much information " oli kun selitti virheitä mitä hän oli tehnyt exsänsä kanssa ja että häntä harmitti jälkeenpäin että halusi erota.

Sinänsä siis ihan normaalia juttua, mutta itselle tuli sellainen fiilis että olen jossain markkinoilla oleva sonni, mitä ostaja on siinä arvioimassa. Kaiken lisäksi olen itse sen verran romantikko että, en halua elää elämääni vain järjen ohjaamana, vaan uskon, että tunteet tekevät elämästä rikkaampaa ja merkityksellisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan