Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1001/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v treffeillä samanikäisen tytön kanssa, jolla oli todella kova vauvakuume. Puhui paljon vauvan tekemisestä. Hänen kaverillaan oli lapsia.

Vierailija
1002/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä 19v fitnesstytön kanssa. Puhui shampoista ja hoitoaineista lähes 2 tuntia putkeen. Yritin vaihtaa puhenaihetta. 

Sitten puhu treeneistä ja varsinkin ruokavaliosta loppuajan. 

Tapailtiin vielä hetken aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sehän olet ihan kaunis, vähän pelkäsin catfishiä".

Vierailija
1004/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehkä elänyt liian kauan ulkomailla, niin suomalainen mies tuntui oudolta, kun jutut oli joko hirveää lesomista tai sitten kökköä sanailua, josta ei saanut mitään kiinni. Meni överiksi tai ei mennyt mitenkään. Se oli hyvin hämmentävää, kun oli tottunut sujuvaan rupatteluun.

Naimisiin päädyinkin ulkomaalaisen kanssa. Keskustelut on kyllä olleet syvällisiä ja liitto kestänyt.

En minä mitenkään kategorisesti suomalaisia miehiä mollaa, mutta mun deittikokemukset oli kiusallisia. Kai jokainen saa kertoa omista kokemuksistaan ilman, että "nyt aletaan taas suomalaisia miehiä mollaamaan.."

sama täällä. pitkät suhteet kaikki ulkomaalaisten normaalisti kommunikoivien miesten kanssa. en jaksa pappahöhötystä tai leuhkimista. ajatustenvaihto kevyestä syvällisempään on antoisaa.

Vierailija
1005/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä näin sut jo kaukaa, sun kauniit hiukset ... ja isot rinnat".

Seurusteltiin 6kk - oli hauska supliikkimies. Seuramies ja naistennaurattaja.

Vierailija
1006/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehkä elänyt liian kauan ulkomailla, niin suomalainen mies tuntui oudolta, kun jutut oli joko hirveää lesomista tai sitten kökköä sanailua, josta ei saanut mitään kiinni. Meni överiksi tai ei mennyt mitenkään. Se oli hyvin hämmentävää, kun oli tottunut sujuvaan rupatteluun.

Naimisiin päädyinkin ulkomaalaisen kanssa. Keskustelut on kyllä olleet syvällisiä ja liitto kestänyt.

En minä mitenkään kategorisesti suomalaisia miehiä mollaa, mutta mun deittikokemukset oli kiusallisia. Kai jokainen saa kertoa omista kokemuksistaan ilman, että "nyt aletaan taas suomalaisia miehiä mollaamaan.."

sama täällä. pitkät suhteet kaikki ulkomaalaisten normaalisti kommunikoivien miesten kanssa. en jaksa pappahöhötystä tai leuhkimista. ajatustenvaihto kevyestä syvällisempään on antoisaa.

Höpö höpö. Kunhan vakuuttelet itsellesi.

Vierailija
1007/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli tosi mukava ja halusi viedä minut syömään. olin jo varautunut maksamaan itse, ei siinä mitään. mutta piti paikallista kiinalaista kovinkin eksoottisena, vaikka siellä oli joku suomalaisen pitserian raastebuffetti! nautin kyllä muuten seurasta.

Vierailija
1008/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarvitko linkin, vai mitä täällä taas vaaditaan? ei näillä leveysasteilla edes löydy suomalaisia miehiä.

Vierailija
1009/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän aina kaikista jotain isompaa vikaa, siksipä olen päättänyt olla yksin jos mieheni kuolee. 

(Mieskään ei ole ns. täydellinen, mutta minun kriteereilläni 9/10. Älykäs, utelias ja avomielinen, karismaattinen sekä loputtoman lempeä. Noin muunmuassa, siis. Elämäni rakkaus.)

Nuorempana minua kosiskelivat etenkin nörttipojat, joilla oli kyllä rahaa sekä kiinnostus pidempään suhteeseen. En vaan osannut lämmetä, kipinä puuttui. Mukavia miehenalkuja kaikki tavallaan, mutta...en tiedä. Tykkään että miehessä on vähän särmää? Se minua omassakin miehessäni ihastutti, että hän olisi älynsä puolesta päässyt vaikka minne, mutta seurasi intohimoaan duunarialalle. 

Vierailija
1010/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydän aina kaikista jotain isompaa vikaa, siksipä olen päättänyt olla yksin jos mieheni kuolee. 

(Mieskään ei ole ns. täydellinen, mutta minun kriteereilläni 9/10. Älykäs, utelias ja avomielinen, karismaattinen sekä loputtoman lempeä. Noin muunmuassa, siis. Elämäni rakkaus.)

Nuorempana minua kosiskelivat etenkin nörttipojat, joilla oli kyllä rahaa sekä kiinnostus pidempään suhteeseen. En vaan osannut lämmetä, kipinä puuttui. Mukavia miehenalkuja kaikki tavallaan, mutta...en tiedä. Tykkään että miehessä on vähän särmää? Se minua omassakin miehessäni ihastutti, että hän olisi älynsä puolesta päässyt vaikka minne, mutta seurasi intohimoaan duunarialalle. 

Ei näin. Nolo. 

Vierailija
1011/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaa kyllä valehdella itselleen ja uskovat omia harhojaan. Tämä ketju on hyvä esimerkki.

Älä ikinä kysy naisilta parisuhdeneuvoja, koska ne ei edes tiedä mitä itse oikeasti haluavat.

Vierailija
1012/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteli ääneen paksuja nilkkojani. Ei ollut ilmeisesti nähnyt kuin siroja nilkkoja naisilla. 

Oliko ne sellaiset navettapiian nilkat?

Vierailija
1013/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mua ei enää yksikän mies määräile mitä mä teen".

Kehotin laittamaan takin päälle, kun lähdimme ravintolasta ulos.

Trauma?

Kiitin ja lähdin kotiin.

Minä nyt en keksi yhtään syytä, miksi aikuista ihmistä, vieläpä uutta tuttavuutta, pitäisi kehottaa laittamaan vaatteita päälle. Tuollainen kehotus annetaan pienelle lapselle. Jatkossa sinulta olisi saanut kuulla lisää vastaavia neuvoja.

Minusta on ihan luontevaa sanoa lähtötilanteessa seuralaiselle (olkoon se sitten kuka tahansa), että laitahan takki päälle niin lähdetään. Se on vaan sellainen huolimaton lausahdus, että rotsi niskaan ja menoks.  Se ei tarkoita, että pitäisin toista henkilönä retardina tai ettei hän saisi halutessaan kävellä baarista ulos ilman takkia. Vaikka jättäisi takkinsa sinne, aivan

Lopeta itse jankkaaminen; etkö tajua että vastapuolella ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
1014/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jotain 46 ja ehdotti,että lähetäänkö jo kämpille ottamaan kuppia,että siellä alkaa Bonanza telkusta. 

Vierailija
1015/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo kymmenisen vuotta. Tapasin kivalta vaikuttavan ja ihan hyvännäköisen miehen baarissa. Ehdimme kuitenkin jutella vain vähän aikaa, koska olin sopineet kavereiden kanssa menosta muualle. Hän antoi mulle lennosta numeronsa, viestittelimme ja tapasimme samassa baarissa viikon kuluttua. Silloin baarin tv oli auki ja aika kovalla, ja sieltä tuli jotain ohjelmaa, jossa kerrottiin jonkin muha metti lais maan avioliitoista, joissa morsian ihan yhteisön hyväksynnällä on vaikka 10-vuotias. Mies alkoi kommentoida, että: "Tuolla on tuhansia vuosia tehty noin, se kuuluu heidän kulttuuriin. Miksi ihmeessä meidän pitäisi arvostella sitä? Se on siellä ihan OK!" Tämä tuli jotenkin niin puun takaa enkä halunnut urpon kanssa alkaa vänkäämään, joten käänsin puheenaiheen jonkun aasinsillan kautta johonkin harmittomampaan, ja "vessareissulla" katosin. Ei hänkään onneksi kysellyt perään enkä ole siinä baarissa enää käynyt.

Vierailija
1016/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä ketju meni ihan pilalle.

Kun ei koko ajan haukuta pelkästään suomalaista miestä? Se olisi vauva-mamman etuoikeus?

Vierailija
1017/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli jotain 46 ja ehdotti,että lähetäänkö jo kämpille ottamaan kuppia,että siellä alkaa Bonanza telkusta. 

Ei tapahtunut. Bonanza ei ole tullut tv:stä vuosikymmeniin.

Vierailija
1018/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttö tuli treffeille kaverinsa kanssa. Kolmistaan pyörittiin hetken aikaa. Olihan omituista.

:D Joku ei tiennyt, ettei treffikutsussa ole yleensä avecia.

Filippiineillä tyttötuttavani oli ottanut nuoren serkkunsa esiliinaksi. Eipä mitään, kuuluu kulttuuriin. Katolinen maa.

Vierailija
1019/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei puhunut juuri mitään. Joi nopeasti monta juomaa. Sitten soitti poikaystävälleen, jota yritti tehdä mustasukkaiseksi minun avulla. Oli aika paska temppu.

Vierailija
1020/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä 19v fitnesstytön kanssa. Puhui shampoista ja hoitoaineista lähes 2 tuntia putkeen. Yritin vaihtaa puhenaihetta. 

Sitten puhu treeneistä ja varsinkin ruokavaliosta loppuajan. 

Tapailtiin vielä hetken aikaa.

Huh kuinka rasittava ja pinnallinen niin kuin tuollaiset kehoihmiset useimmiten ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi