Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
921/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olipa sekava purkaus ja melkoisia yleistyksiä.  *Loukkauksen yritystä vielä loppuun*..." 

Kuule trolli, voisitko jättää ketjun rauhaan. Ja ymmärrä, että olin aika järkyttynyt tuosta hirveydestä, mitä aiempi kirjoittaja oli saanut kuulla ja kokea, niin kommentoin siinä hätkähdyksen tilassa. Se on aivan normaalia että on tunteita, ja herkkä ihminen tietenkin hätkähtyy kun kohtaa pahuutta, vaikka sitten välillisesti, jolloin tulee huoli ja empatia pintaan.

Sen sijaan jos on esimerkiksi psykopaatti, niin silloin ei ymmärrä tunteiden päälle, koska psykopaatit eivät hätkähdy eivätkä streessannu, joten varmaan heidän näkökulmastaan tunteikkaammat ihmiset eivät ole kunnossa. :D Ja sehän on yleinen vittuilusanonta, joten ei siinä ole ylpeilemistä siltäkään osin. 

Vierailija
922/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei voi edes myöntää, että ton yhden naisen huutaminen takkitilanteessa oli kohtuutonta.

Miehen vastaava käytös olisi tuomittu välittömästi.

Valheellinen väite, trollaamista. Se on jo myönnetty, minäkin sanoin että reagointi oli kohtuutonta. Jos et tahallasi valehtele, niin silloin sisälukutaidossa on jotain rajoittuneisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaminen on kiellettyä, ilmoitukset Ylläpitoon. Häirikköjannut menkää sinne U-laudalle häiriköimään. 

Vierailija
924/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin uuden naispuolisen työkaverin toisesta meidän yksiköstä eri kaupungista työmatkalla. Menimme yhdessä lounaalle. Kertoi seuraavan 2 tunnin aikana kaiken henkilökohtaisen elämästään; väkivaltaisen exän, muuton, perheriidat, omat sairaudet, terapiat jne.

Tämän jälkeen pyysi mun siviilipuhelinnumeroa, jotta voitaisiin joskus vaikka nähdä vapaa-ajalla. Sanoin, että se ei ole Ok, koska mulla on tyttöystävä.

6kk tämän jälkeen soitti eräs päivä mun siviilipuhelimeen ja vaati tapaamista, koska oli selvittänyt ettei mulla ole tyttöystävää. Itseasiassa mulla oli tullut tänä aikana uusi tyttöystävä. Ei uskonut. 

Uhkasi kävellä järveen, jos en suostu tapaamaan häntä. Lopetin puhelun. Lähetti vielä pari viestiä, joihin vastasin, että teen rikosilmoituksen, jos jatkaa mun ahdistelua.

Viestit loppui.

Viikon päästä pomoni kutsui luokseen - tämä nainen oli siellä toisessa yksikössä väittänyt, että mä olin häntä ahdistellut.

Onneksi olin säästänyt ne viestit. Pomo uskoi ja soitti naisen pomolle. Tilanne lankesi lopulta mun puolelle, kun toinen mies työntekijä kertoi samanlaisista kokemuksista. Nainen sai varoituksen. Sekosi ja irtisanoutui.

On edelleen töissä meidän alalla, mutta eri firmassa ja eri kaupungissa.

Huh

Vierailija
925/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun leffasta toi ahdistelija nainen, mutta totta. En ole edes erityisen hyvännäköinen mies. Hauska ja mukava toki olen.

Vierailija
926/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Vierailija
927/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. ketjuun kirjoittaa joku häiriintynyt trollimies, joka jatkuvasti tekee loukkaavia kommentteja ja koettaa saada naisia triggeröityä riitelemiseen. Ilmoittakaa viestit ylläpitoon, teen itsekin niin. Harmi että on tullut pilaamaan todella mielenkiintoista ketjua. 

Yritä rauhoittua. Älä provosoidu. Jokainen vastaa omista kirjoitteluista.

Vierailija
928/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei voi edes myöntää, että ton yhden naisen huutaminen takkitilanteessa oli kohtuutonta.

Valheellinen väite, trollaamista. Se on jo myönnetty, minäkin sanoin että reagointi oli kohtuutonta. Jos et tahallasi valehtele, niin silloin sisälukutaidossa on jotain rajoittuneisuutta. 

Älä provosoidu

Vierailija
929/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaaminen on kiellettyä, ilmoitukset Ylläpitoon. Häirikköjannut menkää sinne U-laudalle häiriköimään. 

Rauhoitu. 

Vierailija
930/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikaveri tuli suoraan 2 päivän bileputkesta treffeille. Otti kaljan ja nukahti.

Sovittiin vielä toiset treffit, mutta mä peruin ne, kun tuli oma meno.

Vierailija
931/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko aina ollut noin kalpea"?

Vierailija
932/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin äsken artikkelin käytöstavoista ja heti ekat mitä luin tässä ketjussa sai pohtimaan miten harvinaisia kohteliaat käytöstavat on. Itsekin häkellyn ihan täysin, jos joku ihan varta vasten avaa oven minulle tai tarjoaa tuolia/auttaa takin kanssa, koska sitä tapahtuu niin harvoin.   

Mutta kaikenmaailman öykkäreitä ja törppöjä kyllä riittää 

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellään ja toivoa sopii, ettei kukaan nainen ole niin heikkoitsetuntoinen että joutuisi siihen sylkykupiksi. Uskoisin että jos tolkkua tunneälyn puolelle ei ole, eikä sosiaaliset taidot kiinnosta, niin tuloksena on vain vastuun ja syiden vieritystä naisten niskaan. Kyllähän he pystyisivät, näin luulisin, mutta ei ole halua, on vain hinkua oikeutuksiin (piparia ja palveluita ja lämpöä tulisi saada, mutta vastineeksi tulee lokaa ja haukkumista ja kontrollointia niskaan) eikä sellainen kiinnosta keitään. Tärkein logiikka jonka he voisivat käsittää on tämä: jokainen haluaa olla niin, että on hyvä olla. Jos mies tuottaa huonoa oloa naiselle, niin se on : ei jatkoon, missä vaan. Suhteessa ihmiset haluavat olla sellaisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla, se on näin simppeliä. 

Kyllä nykyään pystyisi aika helpolla tekemään vaikutuksen naiseen/naisiin, kun käytöstavat ja ajattelevaisuus, hyväsydämisyys ovat niin kortilla. 

Vierailija
933/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Minulle on heti negatiivinen vaikutus, jos mies suhtautuu minuun holhoavasti kuin pieneen lapseen. Se ei lopu parisuhteessakaan.

Trauma?

Ihan sama juttu on, jos mies käy treffeillä vessassa ja pöytään palattua nainen kysyy "pesitkö kätesi". Kuka tykkää? Sama kyselyhän jatkuu parisuhteen aikanakin.

Vierailija
934/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli antanut fiksun kuvan itsestään. Jotenkin oletin hänen olevan akateeminen, kuten minäkin. Sitten tuli puhe matkustelusta. Mies kertoi, ettei ole ikinä uskaltanut matkustaa ulkomaille, koska ei osaa englantia. Menin sanattomaksi...

Vierailija
935/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voima olkoon hänen kanssaan".

Vierailija
936/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat näin aggressiivisesti?

Vierailija
937/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpön, mitään miesvihaa ole. On vain hyväksymättömyys käytöstavattomia ja väkivaltaisia (henkinen väkivalta on myös väkivaltaa) miehiä kohtaan. Kaikki miehet eivät onneksi ole sellaisia. 

Ja onpa taas hatusta vedettyjä trollausyritelmiä nuo muutkin kohdat. Negaaminen ei toimi eikä kaasuvalotus tai tommoinen sekoilu. Lisää vaan sitä hyväksymättömyyttä, ymmärrä tämä. 

Miksi vastasin, jotta ymmärrät että trollaamisesi on tiedossa ja se on huonoa alhaista käytöstä, jolla teet lopulta hallaa vain itsellesi. Ihan missä tasolla vaan, mitä keräät mukaan. Kun voisit pyrkiä hyvään suuntaan. 

Vierailija
938/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Minulle on heti negatiivinen vaikutus, jos mies suhtautuu minuun holhoavasti kuin pieneen lapseen. Se ei lopu parisuhteessakaan.

Trauma?

Ihan sama juttu on, jos mies käy treffeillä vessassa ja pöytään palattua nainen kysyy "pesitkö kätesi". Kuka tykkää? Sama kyselyhän jatkuu parisuhteen aikanakin.

Väärin. Ette ymmärtänyt alkuperäisiä viestejä.

Vierailija
939/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpön, mitään miesvihaa ole. On vain hyväksymättömyys käytöstavattomia ja väkivaltaisia (henkinen väkivalta on myös väkivaltaa) miehiä kohtaan. Kaikki miehet eivät onneksi ole sellaisia. 

Ja onpa taas hatusta vedettyjä trollausyritelmiä nuo muutkin kohdat. Negaaminen ei toimi eikä kaasuvalotus tai tommoinen sekoilu. Lisää vaan sitä hyväksymättömyyttä, ymmärrä tämä. 

Miksi vastasin, jotta ymmärrät että trollaamisesi on tiedossa ja se on huonoa alhaista käytöstä, jolla teet lopulta hallaa vain itsellesi. Ihan missä tasolla vaan, mitä keräät mukaan. Kun voisit pyrkiä hyvään suuntaan. 

Olen eri

Vierailija
940/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voima olkoon hänen kanssaan".

Ja se on, ei kannata sekaantua aiheuttamaan pahaa, tulee takaisin moninkertaisesti. Ikinä et voi tietää, mitä lähdet hakemaan, kun lähdet huonolle tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän