Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
941/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin äsken artikkelin käytöstavoista ja heti ekat mitä luin tässä ketjussa sai pohtimaan miten harvinaisia kohteliaat käytöstavat on. Itsekin häkellyn ihan täysin, jos joku ihan varta vasten avaa oven minulle tai tarjoaa tuolia/auttaa takin kanssa, koska sitä tapahtuu niin harvoin.   

Mutta kaikenmaailman öykkäreitä ja törppöjä kyllä riittää 

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellään ja toivoa sopii, ettei kukaan nainen ole niin heikkoitsetuntoinen että joutuisi siihen sylkykupiksi.

"Hyväsydämisyys kortilla", kirjoitti nainen. Hyväsydämisyys naisen kielessä tarkoittaa, että miehellä on koko ajan lompakko levällään vain naisen hyväksi. Ei kiitos! Jos tarvitsen pilua, sitä saa rahalla ja sovitulla hinnalla eikä se ole jatkuvaa kiristämistä kuten "norminaisella".

Vierailija
942/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat naisellisimpia.

Kiitos?

Mutta ne on naisellisempia, hyviä sängyssä ja piuuukkka pilu.

Miksi sitten te menette treffeille suomalaisten naisten kanssa? Ei se suominainen muutu aasialaiseksi vaikka kuinka jankutatte niiden naisellisuutta.

Siitä syystä, että ne asuvat Aasiassa, enkä pääse heidän luokseen kuin muutaman kerran vuodessa kyllikki himosta ulvoen.

kyllikki?

Hänen ainoa seksikumppaninsa ikinä, Nyrkki-kyllikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin äsken artikkelin käytöstavoista ja heti ekat mitä luin tässä ketjussa sai pohtimaan miten harvinaisia kohteliaat käytöstavat on. Itsekin häkellyn ihan täysin, jos joku ihan varta vasten avaa oven minulle tai tarjoaa tuolia/auttaa takin kanssa, koska sitä tapahtuu niin harvoin.   

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellään ja toivoa sopii, ettei kukaan nainen ole niin heikkoitsetuntoinen että joutuisi siihen sylkykupiksi.

Omissa köytöstavoissasi ei ole kehumista. Mikä toi yleistys miehistä ja piparista on? Suurin osa miehistä ovat vastavuoroisia.

Vierailija
944/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Ajattelitko että ne ilkeät kuittailua jäisivät yhteen kertaan? Ennen vaan kärsittiin huonoissa liitoissa, vaikka toinen oli tällainen. Yleensähän nämä töräyttelijät ovat miehiä.

Vierailija
945/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. ketjuun kirjoittaa joku häiriintynyt trollimies, joka jatkuvasti tekee loukkaavia kommentteja ja koettaa saada naisia triggeröityä riitelemiseen. Ilmoittakaa viestit ylläpitoon, teen itsekin niin. Harmi että on tullut pilaamaan todella mielenkiintoista ketjua. 

Yritä rauhoittua. Älä provosoidu. Jokainen vastaa omista kirjoitteluista.

Hyvin sanottu. Trolli jatkaa tasan niin kauan, kuin tämä yksi hänelle tilittää.

Vierailija
946/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia ihmisiä täällä väittelee. Pilaavat muiden ilon.

Vierailija
947/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am job

Vierailija
948/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
949/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellään ja toivoa sopii, ettei kukaan nainen ole niin heik

Kyllä sinä ymmärrät, mihin piparilla viitataan. En tiedä, miksi haluat siitä saada jutunjuurta aikaan. :D

Käytöstavat on täällä ihan ok, mutta jos sekoitat käytöstavat ja kynnysmattoilun samaksi, niin se on valitettava erhe. Jos siis oletat että voit kohdella huonosti jotakuta naista, eikä tämän tulisi sanoa siihen mitään, olet herätyksen tarpeessa. Vain hyväksikäyttäjä toivoo sellaista, että kohde hyväksyy hymysyin huonon kohteleminen, tämä on hyvin valitettavaa ja surullista. 

Mutta onneksi on erilaisia miehiä. On selkärankaisia hyviä miehiä, jotka eivät lähde kiusaamaan naisia ja joilla ei ole vääristynyt moraalin taju, ja on käytöstapoja ja hyväsydämisyyttä. 

Vierailija
950/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
951/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellää

Kuka sua on täällä kohdellut huonosti?

Henkistä väkivaltaa?

Kirjoittelut täällä?

Vierailija
952/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset eivät lisäänny.

Vierailija
953/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse t

Eihän siinä niin lue, otat tulkintasi ihan omasta päästäsi, vain jotta voisit jatkaa kehittämääsi riitelyä. Noista aiheista voisi toki oikeasti keskustella, mutta nyt ei kannata, koska on selvää että tarkoitus ei ole sieltä suunnalta keskustella fiksusti, kun on käytössä tuollaiset olkinukkeilut ja kikat jotta vain pääsee "ansoittamaan" ja nolaamaan toista, tavoitteena jonkinlainen trollaamisen riemuvoitto. Joten kiitos ei.

Vierailija
954/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus meni pieleen. 

"Juuri näin. Käytöstavat!

Ja sen ymmärtäminen, että loukkaaminen ja triggeröiminen, riitelemiseen hakeminen on alhaista. Sen olen huomannut, että tätä tekevät miehet eivät sitä ymmärrä, eikä heihin kannata mitenkään sekaantua. Käytöstavattoman tai henkisestä väkivaltaisen miehen opettaminen ei ole kenenkään vastuulla, joten oppikoot itse tai jos eivät opi, niin jatkavat valitulla tiellää "

"Kuka sua on täällä kohdellut huonosti?

Henkistä väkivaltaa?

Kirjoittelut täällä? "

Niin tähän :

Eihän siinä niin lue, otat tulkintasi ihan omasta päästäsi, vain jotta voisit jatkaa kehittämääsi riitelyä. Noista aiheista voisi toki oikeasti keskustella, mutta nyt ei kannata, koska on selvää että tarkoitus ei ole sieltä suunnalta keskustella fiksusti, kun on käytössä tuollaiset olkinukkeilut ja kikat jotta vain pääsee "ansoittamaan" ja nolaamaan toista, tavoitteena jonkinlainen trollaamisen riemuvoitto. Joten kiitos ei.

Vierailija
955/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli antanut fiksun kuvan itsestään. Jotenkin oletin hänen olevan akateeminen, kuten minäkin. Sitten tuli puhe matkustelusta. Mies kertoi, ettei ole ikinä uskaltanut matkustaa ulkomaille, koska ei osaa englantia. Menin sanattomaksi...

Yksi kavereistani on maisteri, mutta osaa todella huonosti muita kieliä kuin suomea.

Eli aivan hyvin voi olla akateeminen, vaikka ei osaa englantia.

Vierailija
956/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli antanut fiksun kuvan itsestään. Jotenkin oletin hänen olevan akateeminen, kuten minäkin. Sitten tuli puhe matkustelusta. Mies kertoi, ettei ole ikinä uskaltanut matkustaa ulkomaille, koska ei osaa englantia. Menin sanattomaksi...

Yksi kavereistani on maisteri, mutta osaa todella huonosti muita kieliä kuin suomea.

Eli aivan hyvin voi olla akateeminen, vaikka ei osaa englantia.

Minulla on työkaveri jolla ongelmia englannin kanssa. Kumminkin 40+ mies IT-alalla ja erittäin hyvä työssään. Ei silti pysty osallistua Intialaisten kanssa palavereihin.

Tekniikan tohtorikin vielä.

Vierailija
957/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
958/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tutustunut kaverin kaveriin, en edes tajunnut meidän olevan treffeillä, kun hän leffassa käynnin jälkeen totesi, että voisi panna minua. Vastasin: "ei kiitos" ja hän jatkoi: "okei, voisin sit vaan nuolla sua. En oota mitään vastineeksi, tykkään nuolla ja haluun sulle orkun." Emme nähneet tai viestitelleet tuon jälkeen.

Vierailija
959/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sun miehekkäästä äänestä - sun pitäisi mennä töihin radioon.

Siis mikä paha tässä oli? Kehuhan tuo on.

Itse rakastan matalaäänisiä miehiä <3

Jos vaikka matalaääninen henkilö ei ollut mies.

Vierailija
960/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies sanoi treffeillä että "olet hiomaton timantti." :D Jokin tässä on häiritsevää, vaikka ihan hymyilyttävää. En loukkaantunut kummemmin, mutta en silti tykännyt. Hiomaton... niin että tämä olisi hiomisen tarpeessa, niin että olisi muokattavissa. Jotenkin kontrollointia hakeva lausahdus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan