Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että ei tunne ihastumisen tunnetta, mutta haluaa tavata vielä, jos tunteet syttyisi hitaammin. Tulee vain todella epävarmalta lähteä enää tapaamaan tuon kommentin jälkeen, vaikka rehellinen olikin ja omatkin tunteet lässähti.
Mulla sama. Aina kun nainen ilmaisee jotain epävarmuutta ensitreffien jälkeen, että "joo katsellaan", "voidaan tavata", "tutustutaan rauhassa" tai "kiinnostun hitaasti", niin tappaahan se omatkin fiilikset, vaikka totta olisikin.
Olen joskus näitäkin toki jatkanut, mutta pettymykseen ovat lopulta päättyneet, vaikka sitä kiinnostusta olisikin syntynyt hitaasti tutustuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona."
Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine)....
Mä oon ainakin ottanut yökyläilyn puheeksi ennen treffejä, jos treffit on suunniteltu jomman kumman kotiin. Ja silloin jos yökyläily on ollut kummallekin ok, molemmat ovat sanomattakin tienneet, että luvassa on mitä todennäköisimmin seksiä. Ei sitä tarvitse mitenkään erikseen mainita.
Juu siis tämähän olisi ihan toimiva, minäkin ymmärtäisin kyllä tuollaisesta mitä toinen tarkoittaa. Koska itse olen ujo ja huono tulkitsemaan signaaleja, uskon että minusta kiinnostaa lähinnä samankaltaiset naiset, joilla ei todellakaan myöskään ole rohkeutta ehdottaa noin suoraan asioita. Ehkä sellainen vielä tulee eteen ja hommat sitten etenevät luonnostaan :) Uskon kuitenkin että aika moni nainen on myös epävarma, ja tuollainen ehdottelu tuntuisi hyökkäävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Toisille miehille se saman puun veistäminen ei vaan maistu.
Niin. Tai ne "puut" vain ottavat kerta toisensa jälkeen jalat allensa.
Ihme kun et käyttänyt junttimaista ikivanhaa hokemaa, miksi ostaa kokonainen lehmä, jos tarvitsee vain maitoa.
Onko väärin pitää satunnaisista suhteista ilman vakiintumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.
Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan kanssa juo), jäisin kyllä hieman ihmettelemään eikö vaivannäköäni lainkaan arvosteta, vai onko jop
Kyseessä ei ollut päivällinen viiniharrastajan kanssa, pikkulilli pystyssä viiniä lipittäen vaan ihan tavalliset illanistujaiset, ja juomat rentouttamassa tunnelmaa. Mutta valitsin oluet koska saan viinistä päänsärkyä.
Olettaisin että aidot viininharrastajat eivät tuo olusia, ei yleensäkään mitään muita juomia kuin viiniä tuliaisiksi.
Tuli lähinnä olo kuin saisi kaksi joululahjaa ja vierailija seuraa kumman haluan ja vie sitten sen toisen lahjan pois.
Vierailija kirjoitti:
"Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona."
Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine) ja siksi näkee vaivaa järjestääkseen treffit kot
Ei hyvää päivää. Oletko teini vai kirjolla?
Eikö se nyt ole täysin päivänselvää, että kotiin kutsutaan, kun halutaan vähintään pussailla rauhassa ja katsoa, josko se johtaa sänkyyn? Eipä ole käynyt mielen vieressäkään mikään muu.
Tässä jotain ensitreffisankareita sinkkuvuosilta:
"Eihän sulla oo mielenterveysongelmia?" Ei ole, mutta silti...
Laskee setelitukkoa kädessään naamani edessä, luuli kai tekevänsä vaikutuksen.
Kertoo että Thaikkumatkalla ladyboy otti suihin.
"Voitaisiinko joskus tavata niin että pissaisit päälleni?"
Hitto mitä kultakimpaleita :DD
"Juu siis tämähän olisi ihan toimiva, minäkin ymmärtäisin kyllä tuollaisesta mitä toinen tarkoittaa. Koska itse olen ujo ja huono tulkitsemaan signaaleja, uskon että minusta kiinnostaa lähinnä samankaltaiset naiset, joilla ei todellakaan myöskään ole rohkeutta ehdottaa noin suoraan asioita. Ehkä sellainen vielä tulee eteen ja hommat sitten etenevät luonnostaan :) Uskon kuitenkin että aika moni nainen on myös epävarma, ja tuollainen ehdottelu tuntuisi hyökkäävältä."
Haha, mä itse asiassa olen ujo, varsinkin miesten kanssa :D se ei kuitenkaan tarkoita etten haluaisi, että asiat tulevat selväksi. Jos menen kotitreffeille, todellakin haluan tietää etukäteen että ollaanko yhtään samoilla ajatuksilla liikenteessä. En ole koskaan ajatellut että joku voisi tulkita yökyläilyn esiin ottamisen hyökkääväksi, koska en ota sitä sellaisena itsekään. Hyvä tietää jatkossa. Se on vähän nihkeetä jos menee toisen luokse ja sitten joutuu siellä paikan päällä miettimään että haluaako toi että lähden menee vai kehtaanko ehdottaa että jään tänne yöksi. Ujona ihmisenä tietenkin kallistun yleensä lähtemiseen, jos en ole varma mitä toinen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllättävän tehokkaasti :)
Onko tämä jokin pelimiesoppaan neuvo? Muistan ajan, kun miehet suitsuttivat älykkyyttäni, kuinka koukuttavaa on keskustella ja viettää aikaa näin älykkään naisen kanssa. Kun ulkonäköni sitten sairastelun myötä koki kolauksen, niin eipä ole älyä enää kukaan ihastellut. :D
No tämä on se syy miksi kauniit naiset luulevat olevansa älykkäitä.:)
Naurahdin. Tummaa huumoria eikä tätä pidä ottaa liian vakavasti. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Hahaha, kuulostaa hyvin tutulle keskustelulle. Myös nuorempien miesten toimesta (luulevat, että olen heidän kanssaan saman ikäinen - yksikin veikkasi 25-vuotiaaksi, kun olin 36v :D). Kaksi lasta mullakin ja ikää nyt 39v.
Lisään vielä, että joo, pystyn elättämään. Tienaan yli 100000 euroa vuode
Onhan tämä sarkasmia. :D
Vierailija kirjoitti:
Viinistä: jos joku tuo minulle lahjaksi viiniä ja olutta, ihan sama, onko deitti vai vieraampi kaveri, niin kysyn, että mitä joisit, enkä tokaisi, että kiitos olut riittää tänään. Se, että minulle riittää (en tosin juo olutta missään oloissa) ei tietenkään tarkoita, että toinen tahtoisi sitä vain sitä olutta juoda.
On siis kohteliasta sanoa, että minä otan nyt vain oluen, mutta avataanko myös sinun viinipullosi/ottaisitko jotain muuta (siideriä mulla olisi ja ehkä jotain muuta viiniä). En todellakaan joisi toisen kaljoja ja olettaisi, että hän jättää minulle viinipullonsa juotavaksi!
Lisään vielä että ukko antoi ymmärtää olevansa ns hienompi alkoholin ottaja ja siksi toi viinin (ehkä nuukana miehenä käytti samaa pulloa muillakin deiteillä?)
Hän sanoi ettei yleensä juo oluita, ei selvinnyt mitä juo. Mutta kerran hänen luonaan kyläillessäni kävin jääkaapilla hakemassa jotain kun söimme niin se oli täynnä oluita, ja ne eivät olleet minua (meitä) varten koska olin autolla liikkeellä. Mainitsin että miksi noin paljon kaljoja kun ei edes juo niin alkoi jotain selitellä.
Vierailija kirjoitti:
"Juu siis tämähän olisi ihan toimiva, minäkin ymmärtäisin kyllä tuollaisesta mitä toinen tarkoittaa. Koska itse olen ujo ja huono tulkitsemaan signaaleja, uskon että minusta kiinnostaa lähinnä samankaltaiset naiset, joilla ei todellakaan myöskään ole rohkeutta ehdottaa noin suoraan asioita. Ehkä sellainen vielä tulee eteen ja hommat sitten etenevät luonnostaan :) Uskon kuitenkin että aika moni nainen on myös epävarma, ja tuollainen ehdottelu tuntuisi hyökkäävältä."
Haha, mä itse asiassa olen ujo, varsinkin miesten kanssa :D se ei kuitenkaan tarkoita etten haluaisi, että asiat tulevat selväksi. Jos menen kotitreffeille, todellakin haluan tietää etukäteen että ollaanko yhtään samoilla ajatuksilla liikenteessä. En ole koskaan ajatellut että joku voisi tulkita yökyläilyn esiin ottamisen hyökkääväksi, koska en ota sitä sellaisena itsekään. Hyvä tietää jatkossa. Se on vähän nihkeetä jos menee toisen luokse ja sitten joutuu siellä paikan päällä miettimään että haluaako toi että lähden menee vai kehtaanko ehdottaa että jään tänne yöksi. Ujona ihmisenä tietenkin kallistun yleensä lähtemiseen, jos en ole varma mitä toinen haluaa.
Jepa, ymmärrän hyvin tuntemuksesi! Itse tosiaan jos treffit järjestän niin se on jokin ravintola tai vastaava, kuten kerroin. Minut on kyllä sitten kutsuttu vastavuoroisesti kylään, mutta koskaan ei ole nostettu etukäteen esille tätä yöpymisasiaa. Olen sitten juurikin joutunut miettimään että mitä tässä pitäisi tehdä, ja päätynyt, kuten sinäkin, siihen että parempi lähteä. Kotona myös nukkuu paremmin.
Tuo mitä joku tuossa ylempää hieman hyökkäävästi ihmetteli että "eikö se ole päivänselvää että kotiin kun kutsutaan niin tarkoitus on edetä fyysisesti", niin ei. Ei se minulle ole ollenkaan selvää, en tiennyt että kutsu päivälliselle pitäisi tulkita niin.
"Jepa, ymmärrän hyvin tuntemuksesi! Itse tosiaan jos treffit järjestän niin se on jokin ravintola tai vastaava, kuten kerroin. Minut on kyllä sitten kutsuttu vastavuoroisesti kylään, mutta koskaan ei ole nostettu etukäteen esille tätä yöpymisasiaa. Olen sitten juurikin joutunut miettimään että mitä tässä pitäisi tehdä, ja päätynyt, kuten sinäkin, siihen että parempi lähteä. Kotona myös nukkuu paremmin.
Tuo mitä joku tuossa ylempää hieman hyökkäävästi ihmetteli että "eikö se ole päivänselvää että kotiin kun kutsutaan niin tarkoitus on edetä fyysisesti", niin ei. Ei se minulle ole ollenkaan selvää, en tiennyt että kutsu päivälliselle pitäisi tulkita niin."
Kannattaa joskus kokeilla ottaa yöpyminen puheeksi, siis jos olet sitä mieltä että voisit jo kuvitella etenemistä fyysisesti. En usko että ujommatkaan pahasti järkyttyvät :D Ja tuleepa selväksi haluaako hän jo edetä vai ei. Mulla on lähes aina ollut etukäteen tuosta puhetta, ja joskus kutsuja on vielä varmistanut loppuillasta että haluanko edelleen jäädä yöksi. Mielestäni tämä on huomaavainen tapa, koska onhan mahdollista että ajatukset illan myötä muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.
Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan
en käytä alkoholia ollenkaan, enkä myöskään kysele toisten alkoholeista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: "No sitten ei auta jäädä itkeskelemään, vaan todeta ettei itse nyt ehkä vielä ole tarpeeksi aikuinen muuhun kuin kädestäpitelyyn. Jokainen kypsyy omaan tahtiin." Tai sitten kysyy suoraan, mistä tämä keskustelu oikeastaan lähti. Kun tiedostaa olevansa huono lukemaan toisen signaaleja, eikä itsekään oikein osaa viedä asioita eteenpäin, jää vaihtoehdoksi tosiaan antaa olla, tai sitten ottaa asIa puheeksi. Täällä oli jonkin verran palautetta tuohon suoraan kysymiseen liittyen, ei nyt mitään konsensusta tietenkään, mutta suurin osa taisi kokea sen huonona asiana. Aion kyllä silti jatkossakin käyttää sitä, koska vielä pahempaa on jos homma valuu hiekkaan siksi että luoto ei ajanutkaan tikanpoikaa puuhun, vaikka potentiaalia olisi ollut.
Ja sitten voit samalla hyväksyä, että joillekin, itse asiassa todella monelle, tyylisi ottaa asia puh
Ei kannata surra haihatteluja. Jos itkeskelee kaiken perään mitä ehkä olisi joskus jossain voinut olla, ei jää hirveästi aikaa elää sitä oikeaa elämää.
Toi negaaminenhan on yksi "taktiikka" jota kpää miehet käyttää. Käyttäydytään kun tekisi naiselle ison palveluksen suostumalla rumiluksen kanssa treffeille. Sit vielä haukutaan päälle. Suhteessa nää sit haukkuu vaan lisää ja vie itsetunnon. Tavoite on kai se, että nainen luulee itseään rumaksi ja ajattelee miehestä että tähän on nyt tyytyminen.
Mutta aika HC aloittaa se jo ekoilla treffeillä. Kiinnostaisi nähdä millaisia adoniksia nää miehet itse on :D
Vierailija kirjoitti:
Kertoi että hänen luonaan ei voi järjestää toisia treffejä sotkuisuuden takia. Vaikka olisi monta päivää ollut aikaa siivota. Ei siis normaalielämässään siivonnut melkein ikinä asuntoaan.
Se myös kun on puhe tatuoinneista ja mies rupeaa kiskomaan vaatteitaan yhtäkkiä ylös tai alas näyttääkseen niitä, vaikka en itse ole kysynyt nähdä. Tämä on aina jotenki super akwardia, vaikka minullakin paljon tatuointeja.
Eikö tuo ole normaali reaktio? Teillä on yhteistä, tatuoinnit, joten toinen innostuu ja näyttää ylpeänä omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jotain ensitreffisankareita sinkkuvuosilta:
"Eihän sulla oo mielenterveysongelmia?" Ei ole, mutta silti...
Laskee setelitukkoa kädessään naamani edessä, luuli kai tekevänsä vaikutuksen.
Kertoo että Thaikkumatkalla ladyboy otti suihin.
"Voitaisiinko joskus tavata niin että pissaisit päälleni?"
Hitto mitä kultakimpaleita :DD
Parempi se on sanoa suoraan pissafetissistä, kuin käyttää tuhlata kummankin aikaa todetakseen myöhemmin, ettei toista kiinnosta.
"Kannattaa joskus kokeilla ottaa yöpyminen puheeksi, siis jos olet sitä mieltä että voisit jo kuvitella etenemistä fyysisesti. En usko että ujommatkaan pahasti järkyttyvät :D Ja tuleepa selväksi haluaako hän jo edetä vai ei. Mulla on lähes aina ollut etukäteen tuosta puhetta, ja joskus kutsuja on vielä varmistanut loppuillasta että haluanko edelleen jäädä yöksi. Mielestäni tämä on huomaavainen tapa, koska onhan mahdollista että ajatukset illan myötä muuttuvat."
Aivan varmasti otan jatkossa! Tai siis, aion kerätä rohkeuteni ja ottaa :) En vaan aiemmin tajunnut että tässä voisi olla tällaisia taka-ajatuksia, kun (omasta mielestä) viattomasti kutsutaan vaan syömään. Hyvä, tämä varmasti auttaa. Nyt vaan odottamaan että elämään tupsahtaa jostain kiva daami tulevia treffejä varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine)
Tämä kirjolla olevaksi haukkuminen on nykyajan homottelua. Luulisi että tuosta olisi jo päästy mutta aina joku kaltaisesi joko sanoo vammaiseksi tai kirjolaiseksi. Yläastetouhua.
me osaamme kyllä kysyä suoraan, ja ymmärrämme kun meille suoraan sanotaan. Nämä tämän ketjun ongelmat on ihan teidän normaalien ongelmia.
Riippuen ihmisestä. Jos pitää vaihtelevasta seksistä eri ihmisten kanssa, niin silloin ei kannata pyrkiä parisuhteeseen. Ainakaan tavanomaiseen yksiavioiseen.