Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
341/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmansilla deiteillä mulle kerrottiin iloisesti ja ilmoitusluontoisesti, että "neljänsillä on sitten seksiä".

Yllättäen ei sitten mulla ollutkaan kalenterissa niille tilaa.

No siis. En nyt tietenkään yhtään tiedä minkälaisia ihmisiä te olette, ja miten deitit oli siihen mennessä mennet, mutta itse en olisi tuollaisesta moksiskaan. En tosin itse miehenä kehtaisi sellaista käyttää, mutta ymmärrän järjenjuoksun tuon takana. Kun on mukava ja lämmin ihminen joka melko helposti tutustuu uusiin ihmisiin ja tulee monen kanssa toimeen, mutta samalla on äärimmäisen huono lukemaan toisen vihjailevia signaaleja ja vielä huonompi itse tekemään aloitetta mihinkään fyysiseen, on käynyt useasti niin että orastava tutustuminen on ns valunut hiekkaan ja meistä ei ole tullut ystäviä kummempia. Kuitenkin on jälkeenpäin voinut kuulla (joko treffikumpp

Jos ainoa keinosi antaa ilmi että haluat kumppaniehdokkaan kanssa fyysistä kanssakäymistä, on sanoa "haluan seksiä", niin huh huh. Jos et osaa yhtään flirttailla etkä lukea vastapuolen flirttiä, niin ei ihmekään ettet ole päässyt kaveruutta pidemmälle. Tuollainen ehdottelu ilman minkäänlaista aiempaa eroottista virettä on useimmista naisista vain iljettävää.

Vierailija
342/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Jäätä ei murreta lauseilla, jotka viittaavaat kontrollointiin, manipulointiin tai narsismiin. Testimielessä tehdyt heitot kuuluvat myös samaan ryhmään. Tuo ei ole huumoria eikä mikään rohkeuden ilmentymä, vaan ainoastaan varoitusmerkki." Ei seksin ehdottaminen, joko siinä hetkessä tai myöhemmin tapahtuvana, ole mielestäni kontrollointia tai manipulaatiota, saati sitten narsismia. Ei liiemmin huumoriakaan. Mutta rohkeaa se on, rohkeampaa kuin mitä minä uskaltaisin tehdä. Okei, sanamuodoista voidaan vääntää (olettaen että alkuperäinen kommentoija edes muistaa sanantarkasti mitä se nainen oli sanonut): "neljänsillä on sitten seksiä". Ehkä olisi ollut parempi muotoilla sen esim "toivon että neljänsillä on sitten seksiä". Hieman pehmeämpi ulosanti, mutta itse viesti edelleen sama, eli kumppani haluaa seuraavaksi testata myös fyysistä puolta, ja tulkitsee samalla sen puuttumisen merkkinä siitä että suhteella ei ole edellytyksiä nousta seuraavalle t

Ei, ns normaalissa/tyypillisessä ihmisten kanssakäymisessä tuollaista ei töksäytetä kysyä suoraan ja kylmiltään. Vaan tilannetta eskaloidaan pikku hiljaa kohti fyysisyyttä ja luetaan toisen reaktioita että onko tämä mieluisaa tai ei. Minkäänlainen määräily tai kysely siitä milloin seksiä pitää harrastaa lienee useimpien mielestä tosi turnoff, etenkin jos se esitetään kylmiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.

Vierailija
344/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmansilla deiteillä mulle kerrottiin iloisesti ja ilmoitusluontoisesti, että "neljänsillä on sitten seksiä".

Yllättäen ei sitten mulla ollutkaan kalenterissa niille tilaa.

No siis. En nyt tietenkään yhtään tiedä minkälaisia ihmisiä te olette, ja miten deitit oli siihen mennessä mennet, mutta itse en olisi tuollaisesta moksiskaan. En tosin itse miehenä kehtaisi sellaista käyttää, mutta ymmärrän järjenjuoksun tuon takana. Kun on mukava ja lämmin ihminen joka melko helposti tutustuu uusiin ihmisiin ja tulee monen kanssa toimeen, mutta samalla on äärimmäisen huono lukemaan toisen vihjailevia signaaleja ja vielä huonompi itse tekemään aloitetta mihinkään fyysiseen, on käynyt useasti niin että orastava tutustuminen on ns valunut hiekkaan ja meistä ei ole tullut ystäviä kummempia. Kuitenkin on jälkeenpäin voinut kuulla (joko treffikumpp

Seksiä ei "tilata" tuolla tavalla. Tilanne joko johtaa siihen, tai sitten ei.

Luultavasti sekin joka on vaikka niiden kolmien treffien ajan odottanut sitä fyysistä aloitetta, ajattelisi että no hyi olkoon. Miehistä en tietysti tiedä, en ihmettelisi jos sopiikin että seksi merkataan tosta vain kalenteriin ensi viikon perjantaiksi klo 23.15.

Vierailija
345/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.

Vierailija
346/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa on naisvihaa, tai muutakaan vihaa.

Ei missään.

Vierailija
347/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ainoa keinosi antaa ilmi että haluat kumppaniehdokkaan kanssa fyysistä kanssakäymistä, on sanoa "haluan seksiä", niin huh huh. Jos et osaa yhtään flirttailla etkä lukea vastapuolen flirttiä, niin ei ihmekään ettet ole päässyt kaveruutta pidemmälle. Tuollainen ehdottelu ilman minkäänlaista aiempaa eroottista virettä on useimmista naisista vain iljettävää."

Tiedän kyllä että ehdottelu on iljettävää, ja kuten sanoin, en sitä myöskään tee. En ole mulkvisti, vaan päinvastoin saan lähes aina (mielestäni vilpittömät) hämmästelyt siitä miten hyvin käyttäydyn. Moni asia joka minusta on ihan peruskauraa, joka opetettiin kotona, tuntuu olevan nykyään niin harvinaisia että treffikumppani ei ole sellaiseen juuri koskaan törmännyt. Tiedostan että olen hieman arka ja ujo, mutta en ole huonosti käyttäytyvä!

Vierailija
348/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sheivaatko sinä?" oli ensimmäinen kysymys, ja samalla miehen katse kulki pitkin vaatteiden peittämää vartaloani. Ikinä ei ole maku mennyt noin nopeasti. Bonuksena tuli vielä luento siitä, miten kauheita tatuoinnit ovat naisella. Se tuttavuus jäi kahvikupillisen mittaiseksi.

Niin, sillä hänhän oli väärässä, sillä tatuoinnit ovat kauheita aivan kaikilla.

Vierailija
349/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohteli nimeni vähän väliä. Muisti väärin vielä senkin jälkeen, kun olin muutamaan otteeseen korjannut oikeaksi. Oli ylimielinen ja toi puheessaan esiin, miten tuntee naisia malleista yritysjohtajiin ja lääkäreihin. Tunsin olevani kuin piilokamerassa, sillä eihän näin mänttiä tapausta voi ollakaan. 

Vierailija
350/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian mä saan sulta seksiä?

Vierailija
351/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Jäätä ei murreta lauseilla, jotka viittaavaat kontrollointiin, manipulointiin tai narsismiin. Testimielessä tehdyt heitot kuuluvat myös samaan ryhmään. Tuo ei ole huumoria eikä mikään rohkeuden ilmentymä, vaan ainoastaan varoitusmerkki." Ei seksin ehdottaminen, joko siinä hetkessä tai myöhemmin tapahtuvana, ole mielestäni kontrollointia tai manipulaatiota, saati sitten narsismia. Ei liiemmin huumoriakaan. Mutta rohkeaa se on, rohkeampaa kuin mitä minä uskaltaisin tehdä. Okei, sanamuodoista voidaan vääntää (olettaen että alkuperäinen kommentoija edes muistaa sanantarkasti mitä se nainen oli sanonut): "neljänsillä on sitten seksiä". Ehkä olisi ollut parempi muotoilla sen esim "toivon että neljänsillä on sitten seksiä". Hieman pehmeämpi ulosanti, mutta itse viesti edelleen sama, eli kumppani haluaa seuraavaksi testata myös fyysistä puolta, ja tulkitsee samalla sen puuttumisen merkkinä siitä että suhteella ei ole edellytyksiä nousta seuraavalle t

Jos asian haluaa ottaa puheeksi, sen voi myös ottaa toisella tavalla kuin esittää tuollainen vaatimus. Jos keskustelua ei saa johdateltua siihen mitenkään luontevasti, sitten ottaa sen puheeksi vaikka kysymällä, että miten treffikumppani on asiasta ajatellut tms. Tällaisesta lähestymistavasta en järkyttyisi, jos miehen kanssa olisi hyvä keskusteluyhteys jo olemassa. Mä en esimerkiksi ole sellainen ihminen joka tekisi rohkeasti ensimmäisen aloitteen seksiin vaikka voisi jo kiinnostaakin, joten se jää poikkeuksetta miehen vastuulle. Jos mies ei fyysistä aloitetta suoraan rohkene tehdä, on paljon parempi vaihtoehto että ottaa asian sitten ensin vaikka puheeksi kuin että deittailu loppuu toteamukseen että ollaan vaan kavereita. Kumpikin sitten miettii mielessään että olisi ollut kiva kokeilla sitä fyysistäkin puolta.

Vierailija
352/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä arvosana olet lempiessä asteikolla 1:stä 5:een. Kun  1.=lahna... 5.=villikissa.

Vierailija
353/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikaverin silmät syttyivät oitis kun mainitsin tuntevani äijän, Hän rupesi kyselemään tyypistä suorastaan sähköisellä mielenkiinnolla. Kyllä siinä vähän mietti että no täähän on just kiva kun treffikumppani ihan avoimesti näyttää ihastuneensa johonkin eri heeboon, eikä edes yritä peitellä yhtään. Tuossa olisi jo ihan tarpeeksi mut sit kyseessä on vielä tyyppi, joka pilasi hyvän ystäväni elämän ihan totaalisesti.

Ei tullut toisia treffejä. Ei se varmaan kovin fiksu nainen sitten ollutkaan.

Miksi et kertonut tälle naiselle omaa mielipidettäsi ko. miehestä tai selvittänyt minkä verran tietoa naisella sillä hetkellä oli? Ei fiksukaan ihminen arvioi kaikkia ihmisiä kaikissa tilanteissa oikein. Nyt et saa koskaan tietää miten hän olisi reagoinut uutta tietoa saadessaan. 

Jos nainen olisi ihaillut kaikkien yleis

Miksi? Mies oli treffeillä naisen kanssa, joka tökerösti toi ilmi ihastuksensa toiseen mieheen. Ei mukaan huvittaisi jatkaa a) toiseen ihastuneen kanssa joka on b) noin huonokäytöksinen tai typerä.

Vierailija
354/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.

Häh? Harrastan mäkin futista mutten osaa itse valmistaa palloa tai tiedä sääntöjen historiaa tai kuka keksi jalkapallon tai kuka voitti mm-mestaruuden 45 vuotta sitten. En silti feikkiharrasta.

Vierailija
355/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haista v....u!" huumorilla + argumenttina sekä samoilla toisilla treffeillä "Oon aatellu ottaa sinusta akan itelleni!"

Juu ei.

En pitänyt muutenkaan miehestä erityisemmin, koska oli ulkoisesti yksi oksennus, mutta yritin kilttinä ihmisenä antaa mahdollisuuden.

Sitten kun ulkoinen oksennus päästää sisältään samaa ulos, on kyllä tyhmä olo että miksi minä edes yritin. Istuin vielä idioottina illan loppuun.

Ja maksoin itse laskuni toki, ennen kuin joku incel ulisee.

Hirveää oli nettideittailla. Jos joskua eroan nykyisestä, en missään nimessä halua enää ketään. Hyi. 

Ha. Mä en rumille tyypeille anna aikaani enää sekuntiakaan, sitä virhettä en enää toista. Liika kiltteys pois, naiset. Keho kyllä kertoo sekunnin sadasosassa, onko toinen vetävä vai ei.

Ei ole mitään velvollisuutta antaa mitään mahdollisuuksia kenellekään.

Vierailija
356/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme pizzeriassa syömässä, kun mies tokaisi "Olet sä ainakin kova syömään!"

Vierailija
357/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.

Tää on trollausta, onhan?

Ei

Kamalaa naisen ylentämällä alentamista. Itse en arvostaisi miestä, joka koittaa imarrella ja hivellä haukkumalla muita naisia antamalla ymmärtää, että ei muka olisi tavannut ennen sekä kaunista että älykästä naista. Että VASTA minä nyt olen sitten sellainen erittäin harvinainen poikkeus.

Kauheaa sontaa, tällainen menis läpi korkeintaan huonoitsetuntoisella & vähemmän älykkäällä.

Vierailija
358/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oletettu, että kaikki haluavat " testata" ja koeajaa noin pian. Varmaan Tinder on joo täynnä tällaisia naisia, mutta on paljon meitä toisenlaisiakin, jotka haluavat tutustua ja seurustella pidempään ennen sänkyyn pomppaamista. JA todellakin edellytyksiä vakavaan suhteeseen, jopa avioliittoon ajatellaan olevan, kunhan vain haluaa edetä rauhallisemmin ja henkinen tutustuminen edellä. 

yksi nainen

Vierailija
359/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina

Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.

Niin, vaikka kaksi todella fiksua ihmistä pariutuvat keskenään niin ei aina lopputuote yllä samaan.

Vierailija
360/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35+ vuotta videopelailua takana. Viimeiseen viiteentoista vuoteen ei näyttikset tai prossut ole kiinnostanut pätkääkään. Riittää, että pelit pyörii ja kun ei pyöri, niin ostan uutta moskaa koneeseen ja unohdan heti mitä sinne hankin. Nastaa jatkaa feikkigamerina tästä eteenpäin.