Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu katkesi. Täräytti: "Anna vittua". En abtanut.
Olisi kannattanut koska olisit saanut itse kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla.
Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.
Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä
Niin siis sen naisen puolelta. Sellainen nainen on huono sängyssä. Ei kai se orgasmi pelkästään miehen vastuulla ole jos mies kuitenkin saa? Jotain vikaahan siinä naisessa on oltava jos on miestä huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Oli sovitut seksitreffit ja homman päätteeksi mies sanoi, että minun pitäisi hänen vuokseen laitattaa silikonirinnat. Sanoin pitäväni kauniista, B-kupin rinnoistani ja ne sopivat oikein hyvin urheilulliseen vartalooni, enkä aikoisi pilata niitä millään ylimääräisellä. JOS olisin ilkeämielinen ihminen, olisin kommentoinut miehen minikokoista pippeliä ja kehottaa häntä ottamaan siihen silikoni-implantin. Mutta ei, en PYSTY loukkaamaan tahallani toista ihmistä.
Luonnollisesti juttu jäi siihen.
Upea nainen, vaimomatskua.
Ei ehtinyt edes tulla deittejä, kun saavuin sovitulle tapaamispaikalle, jossa Tinder-mies jo odotti. Katsoi minua päästä jalkoihin, totesi nyrpeänä "Ai, oot mua pidempi" ja poistui paikalta. Jäin siihen ihmettelemään, että ihan oikeestiko se häipyi? Enkä ole kuin 165 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D
Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.
Joo näitä "Hymyile tyttö"- setiä on riittänyt. Öö, sen tytön tehtäväkö on koko ajan näyttää iloiselta setämiehille?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hölmöä. Se on Raamatusta.
Siis mikä on Raamatusta?
Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.
Tää on trollausta, onhan?
Lause: olen intohimoinen padelin pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Kolmansilla deiteillä mulle kerrottiin iloisesti ja ilmoitusluontoisesti, että "neljänsillä on sitten seksiä".
Yllättäen ei sitten mulla ollutkaan kalenterissa niille tilaa.
No siis. En nyt tietenkään yhtään tiedä minkälaisia ihmisiä te olette, ja miten deitit oli siihen mennessä mennet, mutta itse en olisi tuollaisesta moksiskaan. En tosin itse miehenä kehtaisi sellaista käyttää, mutta ymmärrän järjenjuoksun tuon takana.
Kun on mukava ja lämmin ihminen joka melko helposti tutustuu uusiin ihmisiin ja tulee monen kanssa toimeen, mutta samalla on äärimmäisen huono lukemaan toisen vihjailevia signaaleja ja vielä huonompi itse tekemään aloitetta mihinkään fyysiseen, on käynyt useasti niin että orastava tutustuminen on ns valunut hiekkaan ja meistä ei ole tullut ystäviä kummempia. Kuitenkin on jälkeenpäin voinut kuulla (joko treffikumppanilta itseltään tai esim tämän kaverilta) että hänellä olisi kyllä ollut kiinnostusta myös kokeilla fyysistä yhteensopivuutta, mutta minä en kuulema tehnyt aloitetta. En tehnyt, enkä myöskään huomannut että kumppanikaan olisi tehnyt tai vihjannut. No siinä vaiheessa kun tuosta kuulee on tietysti tilanne jo kauan sitten ohi, joten ei siihen oikein enää ole paluuta.
Noin teoriassa, jos on kolmet mukavat treffit takana, ja olisi pokkaa heittää tuollainen kommentti, saisi ainakin homman sopivasti eskaloitua :D Joko homma päättyy siihen että toisella ei toisaan ole enää "kalenterissa aikaa" neljänsille treffeille, tai sitten jää on murrettu ja toisen mielenkiinto on tullut varmuudella selvitettyä. Olispa rohkeutta vielä toteuttaa tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.Tää on trollausta, onhan?
Ei, kyllä jotkut ihmiset ihan oikeesti on sekä kauniita ETTÄ älykkäitä! Usko pois, vaikka se ehkä trollaukselta ensialkuun vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehtinyt edes tulla deittejä, kun saavuin sovitulle tapaamispaikalle, jossa Tinder-mies jo odotti. Katsoi minua päästä jalkoihin, totesi nyrpeänä "Ai, oot mua pidempi" ja poistui paikalta. Jäin siihen ihmettelemään, että ihan oikeestiko se häipyi? Enkä ole kuin 165 cm.
Harmillista ajan hukkaa mutta hyvä tietysti, että häipyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tyyppi jaaritteli jaarittelemistaan. Rakasti omaa ääntään ja monologi sen kun jatkui ja jatkui. Mun osuuteni oli ynähtää väliin "niin", "joo", "kas vain", "jaa".
Tein sitten lähtöä ja mies kehui kuinka älykäs ja hyvä keskustelija olen. Just.
Minä olen joskus päättänyt treffit tuollaisella kommentilla.
Nainen oli kuin hämäläisyyden perikuva, naama nyrpeänä heti ensi sekunnista lähtien ja tosiaankaan mitään turhia tänne puhumaan ole tultu.
Olin väärässä vaiteliaisuuden suhteen, sillä "joo", "niin" ja "jaa" olivat hänen suullisen ulosantinsa kauneimmat kukkaset.
Luovutin varsinaisen keskusteluyrityksen ja koitin antaa hieman tilaa hänelle. Hyytävä hiljaisuus. No, aloin sitten jutella naista viihdyttääkseni niitä näitä.
Kehuin jopa Paavo Väyrystä, tuota suurta Keminmaan poikaa, jonka poliittinen viisaus loista
Entäs jos sinä olit sen naisen mielestä vaan hiton tylsä?
Vierailija kirjoitti:
Kolmansilla deiteillä mulle kerrottiin iloisesti ja ilmoitusluontoisesti, että "neljänsillä on sitten seksiä".
Olet niin paskahousu että ghostasit sen sijaan että olisit sanonut suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis. En nyt tietenkään yhtään tiedä minkälaisia ihmisiä te olette, ja miten deitit oli siihen mennessä mennet, mutta itse en olisi tuollaisesta moksiskaan. En tosin itse miehenä kehtaisi sellaista käyttää, mutta ymmärrän järjenjuoksun tuon takana. Kun on mukava ja lämmin ihminen joka melko helposti tutustuu uusiin ihmisiin ja tulee monen kanssa toimeen, mutta samalla on äärimmäisen huono lukemaan toisen vihjailevia signaaleja ja vielä huonompi itse tekemään aloitetta mihinkään fyysiseen, on käynyt useasti niin että orastava tutustuminen on ns valunut hiekkaan ja meistä ei ole tullut ystäviä kummempia. Kuitenkin on jälkeenpäin voinut kuulla (joko treffikumpp
Niin, olen siis mies joka tuollaisen kommentin "neljänsillä on sitten seksiä" sai naiselta. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään ja olisin ollut sitä ulottuvuutta valmis testaamaan jo vaikka aiemmillakin deiteillä tuon naisen kanssa, mutta kun tuossa kolmansilla deiteillä saa tietää kulkevansa jonkun sapluunan mukaan deitistä seuraavaan, niin menee maku koko asiasta ja ihmisestä.
Deittaillessa odotan kohtaavani ihmisenä ihmisen - en kulkevani suunnitellun kaavan läpi.
Ehdotti itse tapaamista, oltiin sitten pubissa, jossa hän tilasi itselleen juoman ja syötävää. Sitten alkoi paasaamaan, että hän ei periaatteesta tarjoa naisille mitään. Jotenkin varmaan ajatteli, että alan siinä heti lokkeilemaan jotain, olin ihan että ok ei siinä mitään. Jatkoi vielä, kun mutusti sitä leipäänsä että periaatteesta hän ei tarjoa. Okei? Sanoin että ei siinä mitään, maksetaan vaan kummatkin omamme.
Yksi tapaus etsi selvästi jotain instagram-mallia tai ainakin halusi antaa ymmärtää, että en nyt ihan oo hänen tasoinen, mutta nähdään nyt kuitenkin. Selkeästi painoni häiritsi, kun kysyi suoraan, että olenko "tavoitepainossani"? Mikä v*tun TAVOITEPAINO?
Namedroppailu... yksi treffimies koitti kokoajan jotain "tapailin yht julkkismimmii" ja muutamia joitain tosi-tv-tyyppejä mainitsi vähän väliä. Vastasin vaan että ei sano nää nimet mitään, mutta silti jatkoi.. ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis. En nyt tietenkään yhtään tiedä minkälaisia ihmisiä te olette, ja miten deitit oli siihen mennessä mennet, mutta itse en olisi tuollaisesta moksiskaan. En tosin itse miehenä kehtaisi sellaista käyttää, mutta ymmärrän järjenjuoksun tuon takana. Kun on mukava ja lämmin ihminen joka melko helposti tutustuu uusiin ihmisiin ja tulee monen kanssa toimeen, mutta samalla on äärimmäisen huono lukemaan toisen vihjailevia signaaleja ja vielä huonompi itse tekemään aloitetta mihinkään fyysiseen, on käynyt useasti niin että orastava tutustuminen on ns valunut hiekkaan ja meistä ei ole tullut ystäviä kummempia. Kuitenkin on jälkeenpäin voinut kuulla (joko treffikumpp
Jäätä ei murreta lauseilla, jotka viittaavaat kontrollointiin, manipulointiin tai narsismiin. Testimielessä tehdyt heitot kuuluvat myös samaan ryhmään. Tuo ei ole huumoria eikä mikään rohkeuden ilmentymä, vaan ainoastaan varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tyyppi jaaritteli jaarittelemistaan. Rakasti omaa ääntään ja monologi sen kun jatkui ja jatkui. Mun osuuteni oli ynähtää väliin "niin", "joo", "kas vain", "jaa".
Tein sitten lähtöä ja mies kehui kuinka älykäs ja hyvä keskustelija olen. Just.
Minä olen joskus päättänyt treffit tuollaisella kommentilla.
Nainen oli kuin hämäläisyyden perikuva, naama nyrpeänä heti ensi sekunnista lähtien ja tosiaankaan mitään turhia tänne puhumaan ole tultu.
Olin väärässä vaiteliaisuuden suhteen, sillä "joo", "niin" ja "jaa" olivat hänen suullisen ulosantinsa kauneimmat kukkaset.
Luovutin varsinaisen keskusteluyrityksen ja koitin antaa hieman tilaa hänelle. Hyytävä hiljaisuus. No, aloin sitten jutella naista viihdyttääkseni niitä näitä.
Kehuin jopa Paavo Väyrystä, tuota suurt
Joskus tulee tahallaan vastailtua mahdollisimman niukasti ja yksisanaisesti, jotta deittikumppanin kiinnostus lopahtaisi ja älyäisi lopettaa viestittelyn ja treffeille pyytelyn ilman, että minun tarvitsee suoraan sanoa etten ole kiinnostunut enkä halua nahda toiste.
"Jäätä ei murreta lauseilla, jotka viittaavaat kontrollointiin, manipulointiin tai narsismiin. Testimielessä tehdyt heitot kuuluvat myös samaan ryhmään. Tuo ei ole huumoria eikä mikään rohkeuden ilmentymä, vaan ainoastaan varoitusmerkki."
Ei seksin ehdottaminen, joko siinä hetkessä tai myöhemmin tapahtuvana, ole mielestäni kontrollointia tai manipulaatiota, saati sitten narsismia. Ei liiemmin huumoriakaan. Mutta rohkeaa se on, rohkeampaa kuin mitä minä uskaltaisin tehdä. Okei, sanamuodoista voidaan vääntää (olettaen että alkuperäinen kommentoija edes muistaa sanantarkasti mitä se nainen oli sanonut): "neljänsillä on sitten seksiä". Ehkä olisi ollut parempi muotoilla sen esim "toivon että neljänsillä on sitten seksiä". Hieman pehmeämpi ulosanti, mutta itse viesti edelleen sama, eli kumppani haluaa seuraavaksi testata myös fyysistä puolta, ja tulkitsee samalla sen puuttumisen merkkinä siitä että suhteella ei ole edellytyksiä nousta seuraavalle tasolle. Take it or leave it, ikään kuin.
Ja tää oli siis luonnolisesti vastaus tyypille joka kuvaili minua törpöksi. :D -323