Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
301/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miks miehet edes vaivautuu deitille sellaisen naisen kanssa jonka ulkonäkö ei kelpaa? Ja myös tykkäävät ja mätsäävät näitä tinderissä. Sitten tulevat laukomaan näitä typeryyksiä! 

Vierailija
302/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskuskun olin parikymppisenä treffeillä kysyi mies että paljonko painan. Mun naama kai venähti jotenkin kun mies totes ettei deittaile yli 60kg painavia naisia. Painoin kyllä alle 60kg mutta ne treffit oli ekat ja vikat. Jos on tuollaiset arvot niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun palkka on?(??!!) 

t. pankinsetä, jota en ollut ikinä edes nähnyt livenä

Jos ei ole koskaan edes tavannut, niin ei silloin voi puhua mistään deitistäkään. Eli ei kuulu tähän ketjuun tuo kommentti.

Yleensä deittisovelluksissa jutellaan ensin, että saa selville, kannattaako tyyppiä edes tavata tosielämässä. On aika olennainen osa nykypäivän deittikulttuuria ja pelkästään fiksua, ettei tuhlaa aikaansa livenä juntteihin. Sopii mielestäni tähän ketjuun.

Vierailija
304/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu katkesi. Täräytti: "Anna vittua". En abtanut.

Vierailija
305/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomaa, että nämä kirjoittajat ovat melkein kaikki naisia. mies haluaa ekoilla treffeillä, niin sika. kun nainen, niin ihan ok, naisen voimaantumista yms. nainen haluaa jakaa laskun, niin se on fiksua, mies ei haluaisi maksaa aina kaikkea, sika johon ei kannata tutustua. täälläkin naiset kirjoittaa älytöntä psykologia paskaa(itseopittua), mies sanoo yhden väärän sanan treffeillä, niin heti hylkyyn. ei ihme että suomi täynnä sinkkuja.

n29v.

Täytyy sanoa että vähän tuli sama fiilis näitä lueskellessa. Okei, paljon oli sellaistakin juttua jota en missään nimessä katsoisi itsekään läpi sormien, mutta paljon on myös laitettavissa puhtaasti jännityksen piikkiin. Useimmissa näissä kommenteissa on varmasti taustalla se, ettei treffikumppani alun alkaenkaan ole ollut ihan omaa tyyppiä ja sitten kaikki mitä hän sanoo on arvioitu negatiivisen kautta. Jos t

se on just noin kun kirjoitit.

Vierailija
306/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haista v....u!" huumorilla + argumenttina sekä samoilla toisilla treffeillä "Oon aatellu ottaa sinusta akan itelleni!"

Juu ei.

En pitänyt muutenkaan miehestä erityisemmin, koska oli ulkoisesti yksi oksennus, mutta yritin kilttinä ihmisenä antaa mahdollisuuden.

Sitten kun ulkoinen oksennus päästää sisältään samaa ulos, on kyllä tyhmä olo että miksi minä edes yritin. Istuin vielä idioottina illan loppuun.

Ja maksoin itse laskuni toki, ennen kuin joku incel ulisee.

Hirveää oli nettideittailla. Jos joskua eroan nykyisestä, en missään nimessä halua enää ketään. Hyi. 

Vierailija
307/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvosteli ulkonäkoäni ja sanoi, että saisin olla kiitollinen, kun olen päässyt treffeille niin komean miehen kanssa kuin hän. Myohemmin ihmetteli, kun en ollut vastannut enää hänen viesteihinsä tuon tapaaminen jälkeen. 

Vierailija
308/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei deittikumppani, mutta eräs tuttava...

"I appreciate women, who like to wear beautiful dresses in everyday life."

Kommentti tuli kaljuuntuvan, collegehuppariin ja farkkuihin pukeutuneen miehen suusta. 

Vierailija
309/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei deittikumppani, mutta eräs tuttava...

"I appreciate women, who like to wear beautiful dresses in everyday life."

Kommentti tuli kaljuuntuvan, collegehuppariin ja farkkuihin pukeutuneen miehen suusta. 

Hehe, näitä muuten riittää. Mutta saahan sitä tietty ihailla kauniita ja tyylikkäitä ihmisiä vaikkei itse sellainen olisikaan 😁

Vierailija
310/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla. 

Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.

Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä

Vierailija
311/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi jaaritteli jaarittelemistaan. Rakasti omaa ääntään ja monologi sen kun jatkui ja jatkui. Mun osuuteni oli ynähtää väliin "niin", "joo", "kas vain", "jaa".

Tein sitten lähtöä ja mies kehui kuinka älykäs ja hyvä keskustelija olen. Just.

Minä olen joskus päättänyt treffit tuollaisella kommentilla.

Nainen oli kuin hämäläisyyden perikuva,  naama nyrpeänä heti ensi sekunnista lähtien ja tosiaankaan mitään turhia tänne puhumaan ole tultu.

Olin väärässä vaiteliaisuuden suhteen, sillä "joo", "niin" ja "jaa" olivat hänen suullisen ulosantinsa kauneimmat kukkaset.

Luovutin varsinaisen keskusteluyrityksen ja koitin antaa hieman tilaa hänelle. Hyytävä hiljaisuus. No, aloin sitten jutella naista viihdyttääkseni niitä näitä.

Kehuin jopa Paavo Väyrystä, tuota suurta Keminmaan poikaa, jonka poliittinen viisaus loistaa valon kaltaisena kansakuntamme päällä johdattaen meitä kepuleimmille laitumille moninaisten tukiaisten ääreen.

"Joo" sanoi hän, aikuisten oikeesti.

En viitsinyt enää sen enempää repiä kitusiani ja hiljaisuus laskeutui.

Mietin mielessäni, että kaikkia se leipä elättää ja antropologit ovat väärässä puhuessaan kommunikoinnista osana ihmisyyttä.

Tällöin nainen pomppasi äkkiä pystyyn ja kohteliaana miehenä nousin ylös, kiitin treffeistä ja kehuin häntä hänen keskustelukyvyistään.

Nainen möllötti oletetun kummasti ja oletan, että hän ei ymmärtänyt palautteeni syvintä olemusta.

Mutta jos nyt ihan vakavasti puhutaan, niin pitäisin siitä, että nainen osoittaisi omaavansa yli kolmen sanan sanavaraston ja puhuttaisiin edes säästä se 5 min., sillai vastavuoroisesti. 

Väyrysestä puhumisen voimme jättää toiseen kertaan.

Vierailija
312/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D

Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.

Vierailija
313/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi jaaritteli jaarittelemistaan. Rakasti omaa ääntään ja monologi sen kun jatkui ja jatkui. Mun osuuteni oli ynähtää väliin "niin", "joo", "kas vain", "jaa".

Tein sitten lähtöä ja mies kehui kuinka älykäs ja hyvä keskustelija olen. Just.

Minä olen joskus päättänyt treffit tuollaisella kommentilla.

Nainen oli kuin hämäläisyyden perikuva,  naama nyrpeänä heti ensi sekunnista lähtien ja tosiaankaan mitään turhia tänne puhumaan ole tultu.

Olin väärässä vaiteliaisuuden suhteen, sillä "joo", "niin" ja "jaa" olivat hänen suullisen ulosantinsa kauneimmat kukkaset.

Luovutin varsinaisen keskusteluyrityksen ja koitin antaa hieman tilaa hänelle. Hyytävä hiljaisuus. No, aloin sitten jutella naista viihdyttääkseni niitä näitä.

Kehuin jopa Paavo Väyrystä, tuota suurta Keminmaan poikaa, jonka poliittinen viisaus loista

Mutta ei kaikilla äly tai taidot riitä. Ei se ole henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan, vaan kertoo, ettette ole sopiva pari. Seuraava, kummallekin, jokaiselle löytyy sopiva :)

Vierailija
314/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderdeiteillä eräs mies ihmetteli et "ai sä et olekaan lihava" ja päivitteli moneen kertaan että olenkin hoikka. En tiedä miksi luuli että olisin ollut lihava. Ihan tuoreet kuvat mulla oli. Ihmetteli jälkeenpäin radiohiljaisuutta kun en vastannut enää viesteihin. Mietin siinä deiteillä silloin että onko sillä joku läskifetissi kun puheet pyöri vaan painon ympärillä.

Vierailija
315/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovitut seksitreffit ja homman päätteeksi mies sanoi, että minun pitäisi hänen vuokseen laitattaa silikonirinnat. Sanoin pitäväni kauniista, B-kupin rinnoistani ja ne sopivat oikein hyvin urheilulliseen vartalooni, enkä aikoisi pilata niitä millään ylimääräisellä. JOS olisin ilkeämielinen ihminen, olisin kommentoinut miehen minikokoista pippeliä ja kehottaa häntä ottamaan siihen silikoni-implantin. Mutta ei, en PYSTY loukkaamaan tahallani toista ihmistä. 

Luonnollisesti juttu jäi siihen.

Vierailija
316/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sovitut seksitreffit ja homman päätteeksi mies sanoi, että minun pitäisi hänen vuokseen laitattaa silikonirinnat. Sanoin pitäväni kauniista, B-kupin rinnoistani ja ne sopivat oikein hyvin urheilulliseen vartalooni, enkä aikoisi pilata niitä millään ylimääräisellä. JOS olisin ilkeämielinen ihminen, olisin kommentoinut miehen minikokoista pippeliä ja kehottaa häntä ottamaan siihen silikoni-implantin. Mutta ei, en PYSTY loukkaamaan tahallani toista ihmistä. 

Luonnollisesti juttu jäi siihen.

Uskomaton junttiukko, hyi saasta!

Vierailija
317/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia. 

Ja ihankuin olisi pakko olla tuollaisten kanssa, ei kiitos🙄

Vierailija
318/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hölmöä. Se on Raamatusta.

Vierailija
319/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis

Entinen työnantaja, erittäin arvostettu poliitikko, yrittäjä oli aivan  t ö r k e ä   rasisti. Ne vitsit oli jotain ihan järkyttäviä. Töissäkin kyllä, mutta juhlissa, asiakastapaamisissa, illanvietoissa. Häpesin silmät päästäni, minä...

Vierailija
320/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää oli Tinder-treffit silloin kun Tinder oli vielä suht uus juttu Suomessa. Kahvilassa mies (insinööriopiskelija) oikein hehkutti sitä miten taitava hän on koska muistaa toisen asteen yhtälön (!!!) kaavan ulkoa. Tuuttasi sitä muutaman minuutin kovaan ääneen ja koitti jollain tavalla näyttää miten erinomainen hän on koska "luokkakaverit eivät muista mutta minä kyllä" (oltiin siis 26-28 vuotiaita). Mä totesin siihen että "joo, niin mäkin muistan, yläasteelta" (tässä vaiheessa halusin vaan kotiin). Meni hiljaiseksi ja alettiin pikkuhiljaa tekemään lähtöä sieltä kahvilasta, oltiin menty sinne miehen vanhalla bemarilla jossa luukutti Cheekkiä - jo silloin kun hän haki mut pihastani, tuli sellainen fiilis että "tää on virhe" ja olikin. Maailman typerimmät ja turhimmat treffit. Vaikutun kyllä vaikuttumisen arvoisista asioista, mutta en siitä että joku muistaa toisen asteen yhtälön kaavan ulkoa.&n

Ai susta mä olin törppö? Suora olen kyllä, mutten törppö. Ja se kävi kyllä treffien jälkeen selväksi ettei mun suoruus miestä haitannut kun pyyteli kaksi kertaa uusille treffeille. Kieltäydyin jokaisesta. Tuskinpa olisi pyytänyt, jos olisin ihan ihan hirveä törppö? Ja ihan vielä selvyyden vuoksi: insinöörit on tyypillisesti tosi fiksuja ihmisiä ja nyt kolmekymppisenä olen naimisissa juurikin insinöörin kanssa jolla ei ole tarvetta huudella talon katoilta omaa erinomaisuuttaan pönkittääkseen omaa egoaan vaikka oikeasti on todella fiksu ja pätevä mies monessa asiassa. Itsekin olen luonnontieteellisellä alalla mutta yliopistossa. Luulen että sekin osaltaan nyppi tuota vuosikymmenen takaista toisen asteen yhtälön kaavan fanittajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme