Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
281/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdotin että olisit selvittänyt, onko kyseessä oikeasti täysi torvelo, vai tulkitsitko vain niin. En siis kehottanut arvostelemaan hänen makuaan. Kaikki ihmiset tulkitsevat joskus tilanteita ja toisiaan väärin. Oman tulkinnan tarkistamista kannattaa opetella tekemään aktiivisesti, vaikka se usein oikeaan osuukin.

Itse olisin ihan vain neutraalisti kertonut jonkun paikkansapitäväksi tietämäni asian tästä henkilöstä. Jos olet oikeassa ja nainen oli torvi, se olisi varmistunut kun hän ei olisi kyennyt ottamaan tietoa vastaan. Nyt asia jää epäselväksi ainakin minulle, joka en ollut paikalla. "Silmät sydäminä" voi hyvin olla heijastumaa omasta epävarmuudestasi, jne.

Oletko yleisesti ottaenkin sitä mieltä, että jos sinulla ja treffikumppanilla on yhteinen tuttava, niin tästä tuttavasta keskusteleminen millään tavoin on automaattinen turn off?"

Joo tota. Kiitos kun opetat mulle psykologiaa tilanteesta missä itse olin ja sä et. Ei mulla ollut mitään tarvetta selvittää, että onko tämä kolmas osapuoli (eli siis se äijä joka kusetti mun kaveria) torvelo kun tiedän että on. Sori jos kirjoitan kömpelösti, eikä siitä selviä heti et kenestä puhun.

Luulen kyllä ihan aikuisten oikeasti tietäväni, kun nainen on kiinnostunut ja puhuu ihmisestä, kenestä on kiinnostunut - ei siinä ole tarvetta ruveta jonkun ventovieraan miettimään, et olenkohan minä nyt ollut epävarma heijastelija.

Ja ainakin musta tuollainen on treffeillä vähäsen karkea veto ja kertoo ainakin sen että minä olen siellä väärässä paikassa.

Eikä taatusti ole turn off jos löytyy yhteisiä kavereita. Ihan melkoisia johtopäätöksiä vetelet kyllä kautta linjan. Jos on yhteisiä tuttuja niin hyvä niin, onpahan enemmän mistä jutella.

Mutta se on kyllä aivan eri asia, jos avoimesti alkaa kehrätä jonkun yhteisen kaverin perään heti kun nimi tulee esille.

Vierailija
282/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppani on kylläkin paljastanut itsestään jo aivan tarpeeksi kyselemällä kesken kaiken jostain toisesta miehestä, enkä itsekään jäisi kaipailemaan lisätietoja tuollaisen henkilön reaktioista pyytämättömän uuden tiedon edessä. Jos joku käyttäytyy jo ekoilla treffeillä noin tökerösti, ei loukatulla treffikumppanilla ole tosiaankaan mitään syytä jäädä setvimään tämän ihastuksia. 

Emme voi tietää totuutta tilanteesta, mutta toisaalta ei ole kovin harvinaista että ihminen pilaa itse omat mahdollisuutensa tekemällä väärän tulkinnan ja vetämällä sekunnissa herneet nenäonteloon.

Kovin paljon te "emme voi tietää"-ihmiset aina tunnutte tietävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Hemmo teki hattutempun!

Vierailija
284/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennään vaan mun luo jatkamaan iltaa. Toivottavasti sua ei häiritse, että siellä on edelleen mun exän jättämiä tavaroita." Hieman hyydytti ilmapiiriä. Joo, oli aika paljon naisen kenkiä eteisessä, kosmetiikkaa vessassa jne. Olin liian nuori ja tyhmä tajutakseni, että tuo ex ei ehkä ollutkaan ex, vaan asunnossa asuva nainen. En edelleenkään tiedä.

Vierailija
285/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään älytön ehkä, tottahan nainen puhui. panin ihan hulluna takaapäin, kun nainen sanoi, oletko jo mun sisällä? olisi vielä sen jälkeenkin halunnut nähä. en pystynyt, masensi liikaa.

Vierailija
286/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään naisvihaa ole jos epäilee pystyykö enää luottamaan yhteenkään naiseen. Se on vain epäluottamusta, mikä ei mielestäni ole synonyymi vihalle. Tietysti se mihin sävyyn mies tuon kommentin sanoi kertoisi enemmän, mutta pelkästään tuon perusteella mahdotonta sanoa että olisi vihasta kyse.

Se on perusteetonta epäluottamusta, minkä ymmärtämistä ko. sanoja ei ainakaan tuossa lauseessa tuo mitenkään ilmi. Kypsä aikuinen ottaa paljon tiukemmin vastuuta omista harhaluuloistaan.

Esim. "Minulla on vaikeuksia luottaa naisiin, vaikka samalla tiedostankin että aiemmat huonot kokemukseni eivät johdu kenenkään sukupuolesta". Vielä tällainenkin kommentti kertoo niin syvästä luottamusongelmasta, että itse en lähtisi kokeilemaan olla osapuolena ko. tilanteessa. Tuohon muutama vuosi terapiaa, niin kommentti voisi olla muotoa: "Minulla on ollut aiemmin vaikeuksia luott

mitä v....a! sä tarvit terapiaa, sun kirjotuksesta paistaa, että vanne kiristää aika pahasti. 

Vierailija
287/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, että nämä kirjoittajat ovat melkein kaikki naisia. mies haluaa ekoilla treffeillä, niin sika. kun nainen, niin ihan ok, naisen voimaantumista yms. nainen haluaa jakaa laskun, niin se on fiksua, mies ei haluaisi maksaa aina kaikkea, sika johon ei kannata tutustua. täälläkin naiset kirjoittaa älytöntä psykologia paskaa(itseopittua), mies sanoo yhden väärän sanan treffeillä, niin heti hylkyyn. ei ihme että suomi täynnä sinkkuja.

n29v.

Vierailija
288/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun palkka on?(??!!) 

t. pankinsetä, jota en ollut ikinä edes nähnyt livenä

Vierailija
289/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen "olisi pitänyt ottaa jo aiemmin puheeksi että minulla on kolme lasta" 

Hyi h*****i.

Vierailija
290/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähinnä vaikuttaa siltä ettei tuon tyypin deitit kovin älykkäitä ole "

Puhutaan aikuisista, akateemisen koulutuksen saaneista, pääasiassa erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä työskentelevistä ihmisistä, jotka eivät ole elämäänsä kyllästyneitä kyynikkoja. Onneksi myös pääsääntöisesti ihan huumorintajuisia ovat olleet :)

Ja siis mies, joka deittailee aikuisia, akateemisen koulutuksen saaneita, pääasiassa erilaisissa asiantuntija- ja johtotehtävissä työskenteleviä ihmisiä kuluttaa aikaansa väittelemällä vauvapalstalla oman arvionsa mukaan elämäänsä kyllästyneiden kyynikoiden kanssa, koska?

Vierailija
291/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun palkka on?(??!!) 

t. pankinsetä, jota en ollut ikinä edes nähnyt livenä

Jos ei ole koskaan edes tavannut, niin ei silloin voi puhua mistään deitistäkään. Eli ei kuulu tähän ketjuun tuo kommentti.

Vierailija
292/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa, että nämä kirjoittajat ovat melkein kaikki naisia. mies haluaa ekoilla treffeillä, niin sika. kun nainen, niin ihan ok, naisen voimaantumista yms. nainen haluaa jakaa laskun, niin se on fiksua, mies ei haluaisi maksaa aina kaikkea, sika johon ei kannata tutustua. täälläkin naiset kirjoittaa älytöntä psykologia paskaa(itseopittua), mies sanoo yhden väärän sanan treffeillä, niin heti hylkyyn. ei ihme että suomi täynnä sinkkuja.

n29v.

Täytyy sanoa että vähän tuli sama fiilis näitä lueskellessa. Okei, paljon oli sellaistakin juttua jota en missään nimessä katsoisi itsekään läpi sormien, mutta paljon on myös laitettavissa puhtaasti jännityksen piikkiin. Useimmissa näissä kommenteissa on varmasti taustalla se, ettei treffikumppani alun alkaenkaan ole ollut ihan omaa tyyppiä ja sitten kaikki mitä hän sanoo on arvioitu negatiivisen kautta. Jos treffikumppani heti kolahtaa, tulee se oikeanlainen fiilis heti alkuun, sitä on valmis sietämään hieman enemmän tökeröäkin käytöstä.

Vierailija
293/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän täällä jotain ratkaisukeskeisen terapian opiskelijoita tai muita keittiäöpsykan maistereita treenaamassa kaikentietävää ja toisen osapuolen ylitse jyräävää lässyttämistä? 

Vierailija
294/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitähän riittää.

Olen kyllä paljon treffaillut teitä naisia ja teidän tasoerot vaihtelee. Toiset tyhmiä ja kauniita. Toiset fiksuja ja ei niin kauniita.

Et ole enää niin lapsenkasvoinen! Huomaa että oot kyllä vanhentunut! Näytin silloin deitille kuvaa itsestäni 10 vuoden takaa. 

Vierailija
295/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon kääntynyt ovelta pois kun mies ei ollutkaan sitä mitä antoi ymmärtää. Kämppä haisi röökille ja alkoholille. Juoksin kotiin ja lujaa!! 

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä Tinderissä jutustelun jälkeen mies kysyi heti alkuun, miksi mulla on edelleen mun exaviomiehen sukunimi. Sanoin, että haluan ainakin toistaiseksi olla samalla nimellä pienten lasteni kanssa, vaikka todellisuudessahan sukunimi on kyllä ihan minun oma ollut laillisesti jo vuosikausia. Siihen hän sanoi, että hän kyllä vaati heti eron jälkeen, että eksä vaihtaa HÄNEN sukunimensä pois. Sitten sanoi, että hänestä on jotenkin outoa, että en ole mennyt uusiin naimisiin, vaikka erosta oli jo muutama vuosi. En enää oikein tiennyt mikä tässä koko keskustelussa oli pointtina ja sopersin jotain. Lopulta hän sanoi, että kuulostan naiselta, jonka kannattaisi vaan pysyä erossa miehistä, kun ei näytä mitkään suhteet onnistuvan ja olen selkeästi takertunut lasteni isään sukunimeä myöten eikä tällaista edelleen nimen myötä eksälle merkittyä naista kovin moni suostuisi vanhemmilleen esittelemään. Siis hän triggeröityi sukunimestä niin p

Vierailija
296/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.

Eikös rehellisyys maan peri, vsi haluatko pettyä vasta myöhemmin🙂

Vierailija
297/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on ollut noita vonkaajia. Seksiä pitäisi saada heti ensimmäisellä tapaamisella. Yksi mies ajoi minua tapaamaan naapurikaupungista. Tunnelma oli alusta lähtien huono, mutta silti mies kysyi, että kai sinä annat, kun tänne asti ajoin kuitenkin? 

Mikään ei ole niin typerää mieheltä kuin alkaa vongata ekoilla treffeillä, varsinkin jos molempien profiilissa lukee että etsii oikeaa parisuhdetta. Näitä sattuu kohdalle tasaisin väliajoin, onneksi jotkut ovat sen verran yksinkertaisia että aikeet tulee ilmi jo viestitellessä joten ei tarvitse kummankaan treffeillä vasta pettyä.

Naisille se ilmeisesti kuitenkin on sallittua. Olen elämäni aikana käynyt kolme kertaa netissä sovituilla treffeillä. Kaikki naiset suorastaan korostivat etteivät hae mitään seikkailua, seksiä tai yhden yön

Kai sentään edes vähän rankaisit niitä pikkulutkia?

Vierailija
298/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla deiteillä oli tullut jo kesä ja olin pukeutunut kesäpaitaan (ei v-aukkoinen eikä kireä) jolloin mies ilmoitti että: "Nuo sun puskurit, juuri ja juuri kestää". Sen jälkeen kuljimme 10 minuuttia puistoon minkä aikana hän ehti jo ilmoittaa että olen "hyökkäävä" ja mahdolliseti myös "tyhmä" koska olen hänestä hyökkäävä.... ensimmäisillä deiteillä hän oli vielä kehunut minua aktiiviseksi koska olin tehnyt aloittteen. Että miten yhtäkkiä se muuttuikin hyökkäävyydeksi ja sitten miehet ihmettelevät kun naiset eivät juurikaan tee aloitteita!

Ei tullut kolmansia deittejä.

Vierailija
299/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla deiteillä mulle kerrottiin iloisesti ja ilmoitusluontoisesti, että "neljänsillä on sitten seksiä".

Yllättäen ei sitten mulla ollutkaan kalenterissa niille tilaa.

Vierailija
300/1209 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien päättyessä mies oli lähdössä pois minun luota, kunnes hilpeänä toteaa, että hänellä on taskussa veitsi. Siinä vaiheessa kerkesi elämä vilahtaa silmien edessä. Eipä kyllä sen koomin nähty onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi