Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään naisvihaa ole jos epäilee pystyykö enää luottamaan yhteenkään naiseen. Se on vain epäluottamusta, mikä ei mielestäni ole synonyymi vihalle. Tietysti se mihin sävyyn mies tuon kommentin sanoi kertoisi enemmän, mutta pelkästään tuon perusteella mahdotonta sanoa että olisi vihasta kyse.
Tarkennan vielä, että kykenemättömyys luottaa tarkoittaa pelkäämistä, ja normaaleilla ihmisillä vihan polttoaineena on yleensä juuri pelko. Psykopaatit, jotka vihaavat ihan huvin ja harrastuksen vuoksi, ovat sitten asia erikseen.
Suurin osa tavallisten ihmisten naisvihamielisistä asenteista johtuu nimenomaan kyvyttömyydestä luottaa naisiin, ja sama pätee myös miesvihaan.
Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla.
Tässä ketjussa näkee, että naiset ei kestä kuulla totuutta. Kuitenkin ilmeisesti haluavat rehellisen miehen. Täysin mahdoton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla.
Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.
Miten tyhmä pitää olla, että ei erota rehellisyyttä vittuilusta? Hyvin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on ollut noita vonkaajia. Seksiä pitäisi saada heti ensimmäisellä tapaamisella. Yksi mies ajoi minua tapaamaan naapurikaupungista. Tunnelma oli alusta lähtien huono, mutta silti mies kysyi, että kai sinä annat, kun tänne asti ajoin kuitenkin?
Mikään ei ole niin typerää mieheltä kuin alkaa vongata ekoilla treffeillä, varsinkin jos molempien profiilissa lukee että etsii oikeaa parisuhdetta. Näitä sattuu kohdalle tasaisin väliajoin, onneksi jotkut ovat sen verran yksinkertaisia että aikeet tulee ilmi jo viestitellessä joten ei tarvitse kummankaan treffeillä vasta pettyä.
Naisille se ilmeisesti kuitenkin on sallittua. Olen elämäni aikana käynyt kolme kertaa netissä sovituilla treffeillä. Kaikki naiset suorastaan korostivat etteivät hae mitään seikkailua, seksiä tai yhden yön juttuja. Kaikkien kanssa käytiin syömässä normaaleine ruokajuomineen ja loppuillasta päädyttiin minun luokseni nussimaan. Enkä ollut mitenkään aloitteellinen osapuoli vaan uskoin mitä olivat aiemmin sanoneet. Kuinka vaikeaa se on naisille myöntää että kullia pitäisi saada. Nämä siis valehtelivat suoraan enkä siedä epärehellisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla, että ei erota rehellisyyttä vittuilusta? Hyvin tyhmä.
Miten tyhmä pitää olla, että nimittelee tuntemattomia ihmisiä tyhmäksi?
Opiskelukaverin kanssa tietty ajauduin nuorena sänkyyn. Olin bileissä jättänyt sekasaunan väliin ja käynyt toisissa bileissä uikkareissa uimassa järvessä, kun muut miehet nakuna.
Kommentti: ihan kivahan toi on. Ihmeteltiinkin jo tyttöjen kanssa....Auts.
En ole erityisen isokokoinen, mutta jotain rajaa. Jätin toki sen sian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
No, jos ei halua olla suhteessa ihmisen kanssa, joka töksäyttelee toiselle epäkohteliaasti - tai veetuilee tai negailee, koska vähän sellaiseltahan nuo jotkut kommentit kuulostivat, joko tarkoitukselliselt
Noi oppikirja-pelimiesreplat ei kyllä toimi. Ehkä pikemminkin se, että huomaavainen mies osoittaa että hyvien tapojen lisäksi hänellä on vähän pilkettä silmäkulmassa, sellainen hyväntahotoinen kiusoittelu tai pelkästään hulluttelu kertoo siitä että miehellä on kontrolli, hän vie keskustelua eikä jännitä sitä. Toisaalta saman vaikutelman saa siitä, jos itse vähän kiusoittelee tai hulluttelee eikä mieheltä mene sisu kaulaan.
Ei se että sanoo jotakuta rumaksi tai paksuksi, se on vaan tylsä päätös treffi-illalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
No, jos ei halua olla suhteessa ihmisen kanssa, joka töksäyttelee toiselle epäkohteliaasti - tai veetuilee tai negailee, koska vähän sellaiseltahan nuo j
Juuri tämä kepeys, se että kumppanilta löytyy sekä kyky hullutella että kyky kunnella ja olla hiljaa. Sellainen on viehättävä piirre miehessä JA naisessa. Sellaiselle ihmiselle antaa mielellään muutaman liikakilon anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffikaverin silmät syttyivät oitis kun mainitsin tuntevani äijän, Hän rupesi kyselemään tyypistä suorastaan sähköisellä mielenkiinnolla. Kyllä siinä vähän mietti että no täähän on just kiva kun treffikumppani ihan avoimesti näyttää ihastuneensa johonkin eri heeboon, eikä edes yritä peitellä yhtään. Tuossa olisi jo ihan tarpeeksi mut sit kyseessä on vielä tyyppi, joka pilasi hyvän ystäväni elämän ihan totaalisesti.
Ei tullut toisia treffejä. Ei se varmaan kovin fiksu nainen sitten ollutkaan.
Miksi et kertonut tälle naiselle omaa mielipidettäsi ko. miehestä tai selvittänyt minkä verran tietoa naisella sillä hetkellä oli? Ei fiksukaan ihminen arvioi kaikkia ihmisiä kaikissa tilanteissa oikein. Nyt et saa koskaan tietää miten hän olisi reagoinut uutta tietoa saadessaan.
No jos tulee treffeille ja rupeaa kesken kaiken silmät sydäminä kyselemään kolmannen osapuolen tekemisistä niin eiköhän siinä ole kaikki riittävät töks töks-elementit kasassa jo näin oman kiinnostuksen kannalta. Se että kyseinen kolmas osapuoli on lisäksi täysi torvelo, on oikeastaan enää pelkkää ekstraa tuossa vaiheessa, eikä aikuisille ihmisille mennä sanomaan (vieläpä treffeillä), että sulla kun on selvästi tosi huolestuttava maku niin kuulepas kun kerron vähän totuuksia.
Nainen kertoi äänestäneensä persuja. Tosin oli jo siinä vaiheessa hujannut olevansa reipas ulkoilmaihminen, veti röökiä ja viinaa kaksin käsin arki-iltana. :/
"No jos tulee treffeille ja rupeaa kesken kaiken silmät sydäminä kyselemään kolmannen osapuolen tekemisistä niin eiköhän siinä ole kaikki riittävät töks töks-elementit kasassa jo näin oman kiinnostuksen kannalta. Se että kyseinen kolmas osapuoli on lisäksi täysi torvelo, on oikeastaan enää pelkkää ekstraa tuossa vaiheessa, eikä aikuisille ihmisille mennä sanomaan (vieläpä treffeillä), että sulla kun on selvästi tosi huolestuttava maku niin kuulepas kun kerron vähän totuuksia."
Ehdotin että olisit selvittänyt, onko kyseessä oikeasti täysi torvelo, vai tulkitsitko vain niin. En siis kehottanut arvostelemaan hänen makuaan. Kaikki ihmiset tulkitsevat joskus tilanteita ja toisiaan väärin. Oman tulkinnan tarkistamista kannattaa opetella tekemään aktiivisesti, vaikka se usein oikeaan osuukin.
Itse olisin ihan vain neutraalisti kertonut jonkun paikkansapitäväksi tietämäni asian tästä henkilöstä. Jos olet oikeassa ja nainen oli torvi, se olisi varmistunut kun hän ei olisi kyennyt ottamaan tietoa vastaan. Nyt asia jää epäselväksi ainakin minulle, joka en ollut paikalla. "Silmät sydäminä" voi hyvin olla heijastumaa omasta epävarmuudestasi, jne.
Oletko yleisesti ottaenkin sitä mieltä, että jos sinulla ja treffikumppanilla on yhteinen tuttava, niin tästä tuttavasta keskusteleminen millään tavoin on automaattinen turn off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffikaverin silmät syttyivät oitis kun mainitsin tuntevani äijän, Hän rupesi kyselemään tyypistä suorastaan sähköisellä mielenkiinnolla. Kyllä siinä vähän mietti että no täähän on just kiva kun treffikumppani ihan avoimesti näyttää ihastuneensa johonkin eri heeboon, eikä edes yritä peitellä yhtään. Tuossa olisi jo ihan tarpeeksi mut sit kyseessä on vielä tyyppi, joka pilasi hyvän ystäväni elämän ihan totaalisesti.
Ei tullut toisia treffejä. Ei se varmaan kovin fiksu nainen sitten ollutkaan.
Miksi et kertonut tälle naiselle omaa mielipidettäsi ko. miehestä tai selvittänyt minkä verran tietoa naisella sillä hetkellä oli? Ei fiksukaan ihminen arvioi kaikkia ihmisiä kaikissa tilanteissa oikein. Nyt et saa koskaan tietää miten hän olisi reagoinut uutta tietoa saadessaan.
Jos nainen olisi ihaillut kaikkien yleis
Treffikumppani on kylläkin paljastanut itsestään jo aivan tarpeeksi kyselemällä kesken kaiken jostain toisesta miehestä, enkä itsekään jäisi kaipailemaan lisätietoja tuollaisen henkilön reaktioista pyytämättömän uuden tiedon edessä. Jos joku käyttäytyy jo ekoilla treffeillä noin tökerösti, ei loukatulla treffikumppanilla ole tosiaankaan mitään syytä jäädä setvimään tämän ihastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkee, että naiset ei kestä kuulla totuutta. Kuitenkin ilmeisesti haluavat rehellisen miehen. Täysin mahdoton yhtälö.
Rehellisyys ja sisälle patoutuneen vihan estoton purkaminen ovat kaksi eri asiaa.
No mitähän siinä tilanteessa olisi pitänyt sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Treffikumppani on kylläkin paljastanut itsestään jo aivan tarpeeksi kyselemällä kesken kaiken jostain toisesta miehestä, enkä itsekään jäisi kaipailemaan lisätietoja tuollaisen henkilön reaktioista pyytämättömän uuden tiedon edessä. Jos joku käyttäytyy jo ekoilla treffeillä noin tökerösti, ei loukatulla treffikumppanilla ole tosiaankaan mitään syytä jäädä setvimään tämän ihastuksia.
Olet treffeillä. Paljastuu että teillä on yhteinen tuttu (tässä tapauksessa mies). Treffikumppani silminnähden innostuu ja alkaa keskustella kanssasi aiheesta.
Tarinan kirjoittajan mielestä oli selvää, että nainen oli tähän toiseen mieheen ihastunut ja täysi torvi kun kehtasi vielä näyttää sen. Entä jos nainen olikin treffikumppaniinsa niin ihastunut, että häntä jännitti kovasti löytyykö yhteistä juteltavaa? Sitten kun löytyi molemmille tuttu aihe, hän innostui ja rentoutui ja alkoi suoltaa juttua ko. aiheesta.
Emme voi tietää totuutta tilanteesta, mutta toisaalta ei ole kovin harvinaista että ihminen pilaa itse omat mahdollisuutensa tekemällä väärän tulkinnan ja vetämällä sekunnissa herneet nenäonteloon.
Meniköhän nyt ihan kuin Strömsössä? Marialla oli isä mutta näin olisi 'voinut' sanoa hänen poikansa Jeesus.
Se on perusteetonta epäluottamusta, minkä ymmärtämistä ko. sanoja ei ainakaan tuossa lauseessa tuo mitenkään ilmi. Kypsä aikuinen ottaa paljon tiukemmin vastuuta omista harhaluuloistaan.
Esim. "Minulla on vaikeuksia luottaa naisiin, vaikka samalla tiedostankin että aiemmat huonot kokemukseni eivät johdu kenenkään sukupuolesta". Vielä tällainenkin kommentti kertoo niin syvästä luottamusongelmasta, että itse en lähtisi kokeilemaan olla osapuolena ko. tilanteessa. Tuohon muutama vuosi terapiaa, niin kommentti voisi olla muotoa: "Minulla on ollut aiemmin vaikeuksia luottaa naisiin, joista olen päässyt suurimmaksi osaksi yli, mutta haluan kuitenkin mainita asiasta". Tällaisen tapauksen kanssa voi jo lähteä kokeilemaan, ja sitten kun käytännössä näen kuinka vakavia ongelmat ovat nyt, niin siltä pohjalta päätän voinko jatkaa tutustumista.