Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
On ollut monia.
Muutama on viettänyt treffiajan siten, että on kertoneet naisista joihin ovat ihastuneet. Ok, rakkaus on kivaa mutta miksi tahdoit treffeille kanssani?
Pari miestä on ollut sellaisia että ovat pahantahtoisesti halunneet negata. Haukkuivat ulkonäköni aivan tyystin. Jännä, kun molemmat laittoivat viestin treffien jälkeen, että haluavat vielä nähdä. Sanomattakin selvää, että toisia treffejä ei synny, jos moititaan ulkonäköä.
Mulla on EDS ja olin käynyt läpi luudutusleikkauksen puoli vuotta aiemmin. Treffikumppani haukkui minut maanrakoon, koska en käy salilla treenamassa. Silmät selälläni koetin sanoa että minulla on leikkaus ollut vastikään ja koetin kertoa että sairauteni vuoksi en voi koskaan treenata tavoitteellisesti painojen kanssa. Mies tuhahti ja sanoi että on muillakin tuollaisia sairauksia, akrobaatit ovat myös yliliikkuvia ja tekevät siitä uran. En oikein enää osannut sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Ja sitten ne asiattomat kommentit jatkuvat siellä avioliitossa ja perhe-elämässä. Valitsen mieluummin sellaisen vaihtoehtotodellisuuden, jossa menen treffeile, jonkun hieman fiksumman miehen kanssa, joka ei
Näinpä. Minuun teki heti ensitapaamisella (sattumalta baarissa, ei siis vielä ekoilla treffeillä) vaikutuksen se, miten hyväkäytöksinen ja kohtelias nykyinen mieheni oli. Ja on sitä edelleen.
Joku täällä vinkuu sitä että eikö möläytyksiä voi antaa anteeksi. No ei voi. Tulevaa käytöstä ennakoi parhaiten mennyt käytös. Sitä paitsi tavallinen möläytys on yleensä joku täysin tahaton lipsautus, joka tilanteesta riippuen voidaan tulkita edullisesti tai kielteisesti. Sen sijaan täällä annetut esimerkit ovat olleet tahallisia tölväyksiä, joiden kokeneilla naisilla on lisäksi ollut pyhimyksen kärsivällisyys, kun ovat urheasti jaksaneet treffitilanteen loppuun.
Hyvistä käytöstavoista on hyötyä laajemmaltikin kuin vain treffaillessa. Esimerkiksi minulla on eräs niin epäkohtelias ja töksö työkaveri että jätän säännöllisesti hänen pyyntöihinsä reagoimatta. En vain jaksa sitä ylimääräistä vääntöä, mitä kaikki kanssakäyminen hänen kanssaan on.
Ja ei, niin kuin täälläkin satunnaisesti vierailevat ylisläiset luulevat, niin hyväkäytöksisyys kuin kohteliaisuuskaan eivät tarkoita kynnysmattona olemista. Tajutkaa nyt edes tämä.
Treffeillä mies totesi joutuneensa moneen kertaan miettimään, voiko tässä maailmassa luottaa yhteenkään naiseen. Kiitti :D
Deittini oli omasta mielestään aristokraattinen ja koulutettu ja totesi minulle muina miehinä että olemme eri planeetoilta.
😂
Olimme sopineet kävelylenkki treffit nettideitin kanssa. Heitimme lenkin ja juttu oli luistanut hyvin. Lenkin lopuksi mies sanoi, en usko, että voisin kuvitella seurustelevani kanssasi, mutta seksisuhde tulisi kysymykseen. Ei tavattu enää koskaan.
Toinen tökerö kommentti tuli eräältä toiselta mieheltä. Tiedostan, etten ole mikään kaunotar, korkeintaan jonkun mielestä ihan söpö. No tämä mies sanoi minulle, että ethän sinä mikään ruusu ole, mutta jotain jännää sinussa on. Joo-o, okei, olisi tonkin voinut jättää sanomatta. Ei tavattu tämänkään kanssa enää. Meni fiilis.
Sitten on ollut noita vonkaajia. Seksiä pitäisi saada heti ensimmäisellä tapaamisella. Yksi mies ajoi minua tapaamaan naapurikaupungista. Tunnelma oli alusta lähtien huono, mutta silti mies kysyi, että kai sinä annat, kun tänne asti ajoin kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt.
Kunhan mielistelevät römpsän toivossa.
Juu juu, sitähän esim. naispuoliset työkaverit on varmasti aina vailla. Ja asiakkaat töissä. Tai se tyyppi, joka suorastaan hermostui kun sanoin että ei, en ole 25 vaan samanikäinen kuin äijä itse.
Vierailija kirjoitti:
Nää oli Tinder-treffit silloin kun Tinder oli vielä suht uus juttu Suomessa. Kahvilassa mies (insinööriopiskelija) oikein hehkutti sitä miten taitava hän on koska muistaa toisen asteen yhtälön (!!!) kaavan ulkoa. Tuuttasi sitä muutaman minuutin kovaan ääneen ja koitti jollain tavalla näyttää miten erinomainen hän on koska "luokkakaverit eivät muista mutta minä kyllä" (oltiin siis 26-28 vuotiaita). Mä totesin siihen että "joo, niin mäkin muistan, yläasteelta" (tässä vaiheessa halusin vaan kotiin). Meni hiljaiseksi ja alettiin pikkuhiljaa tekemään lähtöä sieltä kahvilasta, oltiin menty sinne miehen vanhalla bemarilla jossa luukutti Cheekkiä - jo silloin kun hän haki mut pihastani, tuli sellainen fiilis että "tää on virhe" ja olikin. Maailman typerimmät ja turhimmat treffit. Vaikutun kyllä vaikuttumisen arvoisista asioista, mutta en siitä että joku muistaa toisen asteen yhtälön kaavan ulkoa.
Mielestäni sinä olit se törppö, joka latisti tunnelman miestä nöyryyttävällä kommentilla. Todennäköisesti mies heitti läppää ja hassutteli.
Arkisen ja hyvin tavallisen näköinen mies totesi heti kättelyssä että en ole mikään missi, mut ei hänen naamalla saa kuin 'tusinatavaraa'.
Olen tosiaan itsekin ihan tavallisen näköinen, hyvin hoikka ja pitkähkö nainen. Ei tatuointeja ja naturelli meikki. Kommentti oli niin törppö, että tapaaminen loppui siihen. Mua ei vastapuolessa ulkonäkö haittaa, vaan tyhmyys.
Eka ja vika kerta deitin asunnolla. Mies lapseton jo 45v. Asunto eteisestä peräseinään saakka sotkuinen, lattialla mm. likaiset urheilukamat ja monen viikon mainoslehdet. Pöydällä tyhjiä tonnikala- ja oluttölkkejä ja leivänmuruja. Kylppärissä lattia täynnä likapyykkiä. Lavuaarissa parranajotöhnää ja pöntössä paskanjämät. Peili ympäriinsä hammastahnaroiskeinen. Olohuoneen verhot roikkumassa osittain irti. Parvekkeella iso polkupyörä. Mies kommentoi asuntoaan poikamiesboksiksi, jossa ei 'naisen kädenjälki näy' 🤢🤢🤢
En jäänyt.
Joku tindermies ihaili kuinka mä oon niin hoikka jne, kun tosi moni on nykyään ylipainoinen. Vähänpä tiesi, että mäkin kuuluin aiemmin siihen sakkiin. Ei tehnyt vaikutusta. Yhden toisen idiootin kanssa erehdyin sänkyyn asti. Ihaili mun tiukkaa sitä kun niin monella suomalaisella on kuulemma tosi väljä. Uh, tämänhän mä olin aina halunnut tietää. Oliskohan mun pitänyt avautua muiden miesten peniksistä?
Mun kohdalla pahimmat urpot on olleet insinöörejä. Ei mitään tapoja tai tilannetajua.
Tulet lukemaan älyttömiä deittikommentteja ja puolet ketjusta on taas typerää riitelyä off topic. Älkääkä sitten kommentoiko tätä!
Mies vähätteli ja vt""uli,lopulta melkein itku kurkussa sanoin meneväni vessaan ja lähdin kotiin. Miehelle lähetin viestin että haista pa"ka ja hyvää loppuelämää. Mies ihmetteli kovin ja koetti kinuta toisia trefffejä.
Myöhemmin kaverilta kuulin että tämä negaaminen on kuulemma yksi iskutaktiikka..
Vierailija kirjoitti:
Mun treffikumppani ilmoitti heti alkuunsa, että jos ei tästä suhdetta kehkeydy, niin hän on kyllä kiinnostunut myös pelkästä seksistä. No, oli vähän liian suora aloitus meikäläisen makuun, vaikka tavallaan arvostan. :D
Repesin! :D
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä mies totesi joutuneensa moneen kertaan miettimään, voiko tässä maailmassa luottaa yhteenkään naiseen. Kiitti :D
Väitän että pelkästään tällainen kommentti ei vie kenenkään kiinnostusta, vaan sitä ei sitten ole ollut muutenkaan. Jos olisit ollut hänestä kiinnostunut, olisit ajatellut että sinä haluat olla se, johon hän pystyy luottamaan. Mitenkään henkilökohtaisesti juuri sinuun tuo kommentti ei ole kohdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on ollut noita vonkaajia. Seksiä pitäisi saada heti ensimmäisellä tapaamisella. Yksi mies ajoi minua tapaamaan naapurikaupungista. Tunnelma oli alusta lähtien huono, mutta silti mies kysyi, että kai sinä annat, kun tänne asti ajoin kuitenkin?
Mikään ei ole niin typerää mieheltä kuin alkaa vongata ekoilla treffeillä, varsinkin jos molempien profiilissa lukee että etsii oikeaa parisuhdetta. Näitä sattuu kohdalle tasaisin väliajoin, onneksi jotkut ovat sen verran yksinkertaisia että aikeet tulee ilmi jo viestitellessä joten ei tarvitse kummankaan treffeillä vasta pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Sehän on hyvä, että sanoi sen väärän lauseen heti. Ensi tapaamisellahan sitä halutaan tuoda esille itsestä ne parhaat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että pelkästään tällainen kommentti ei vie kenenkään kiinnostusta, vaan sitä ei sitten ole ollut muutenkaan. Jos olisit ollut hänestä kiinnostunut, olisit ajatellut että sinä haluat olla se, johon hän pystyy luottamaan. Mitenkään henkilökohtaisesti juuri sinuun tuo kommentti ei ole kohdistunut.
Terve (henkisesti) ihminen ei koe tarvetta ns pelastaa tuntemattomia, tai osoittaa heille "olevansa luottamuksen arvoinen". Tuohon lankeavat ihmiset joilla on traumataustaa, kun he ovat tottuneet siihen että joutuvat ansaitsemaan rakkauden. Kyseessä hyvin klassinen läheisriippuvaisuus "uhri ja pelastaja" -suhde, johon ei kannata lähteä. Normaali ihminen kun ei tuolla lailla avaudu uudelle treffikumppanille, vaan kyseessä on (useimmiten tiedostamaton) traumatutka silläkin puolella. "Uhri" houkuttelee sillä "pelastajia", ja karkottaa ne jotka eivät tuollaiseen epäterveeseen dynamiikkaan halua lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa deittitilanteessa tapahtuu paljon sellaista, mitä ei usein itse tiedosta. Ihan puolin ja toisin. Tämä kuvaamasi "ick" johtuu luultavasti siitä, että et kestä jos miehellä on iskemiseen jonkinkaltainen strategia. Kuitenkin todella moni älykäs ihminen miettii, miten tehdä treffeillä myönteinen vaikutelma ja siihen tarvitaan eräänlaiset nuotit. Kaikkein fiksuimmat eivät anna niiden nuottien mitenkään näkyä. Todellisuudessa hyvinkin latteat tai toisaalta överit repliikit menevät täydestä, jos tyylitaju on muuten kohdallaan. Veikkaanpa, että oikeassa seurassa sinunkin "ick"isi muuttuisi hersyväksi nauruksi jos saisit kuulla olevasi sekä kaunis että älykäs.
Usein kysytään, että miten kuuluu tapaillessa toimia ja tavallisin ohje on "ole vain oma itsesi". Voin sanoa, että hyvin usein se ei riitä.
Mitä ihmettä mä just luin :D ikinä en ole mennyt treffeille jonkun strategian kanssa. Joku treffiseura selkeästi noudatti jotakin päässään olevaa kaavaa ja oli sanomattakin selvää, että juttu jäi siihen. Parhaat treffikumppanit ovat olleet ihan tavallisia miehiä, jotka eivät ole yrittäneet yhtään mitään. Eivät ole liiemmin kehuneet vaan on ollut yhdessä hyvää läppää ja hengailua. Kunhan on vain katsottu, että löytyykö mitään yhteistä ja jos ei, niin ainakin on vietetty rennosti kiva ilta. Onneksi tämän tyyppisiä järkevästi asiat ottavia miehiä kuitenkin löytyy (tai löytyi 10v sitten).
Sama täällä, olen yliopistolla töissä (päälle nelikymppinen jo), ja joka jumalan kerta ennen yo-kunnan edustajistovaaleja mulle tullaan antamaan mainoksia, että käyhän sitten äänestämässä. Onhan yliopistoissa myös vanhempia opiskelijoita, mutta mainosten jakajat menee aina jännän näköisiksi kun sanon että olen henkilökuntaa.